Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εφόσον θα βγει και για Xbox θα είναι ίδιος ο χειρισμός, έστω με κάποιες μικροδιαφορές.Πάντως το σίγουρο είναι ότι θα βολεύει περισσότερο με pad.

Δημοσ.

Αν εξαιρεσουμε το trageting,μια χαρά  ήτανε.Οτιδήποτε πιο action-style θα ήταν άκυρο.Εξάλλου RPG είναι το παιχνίδι

Σε αρκετές συνεντεύξεις τους λένε οτι  το combat system μοιάζει αρκετά με το batman arkham city.Μακάρι να μην είναι έτσι...

Δημοσ.

Στο 2 ήταν ανισορροπο , το παιχνίδι ξεκινούσε όντας αρκετά δύσκολο και σε έβαζε να ασχοληθείς με το σεταρισμα του χαρακτήρα πριν τη μάχη και όσο προχωρούσε γινόταν αστεία εύκολο και απλά ήταν action με κακό χειρισμό όπου σκοτωνες τους πάντες χωρίς να ασχολείσαι ιδιαίτερα

 

Σε παλιότερη συνέντευξη των δημιουργών είχαν πει ότι είχαν πάρει το feedback από την κοινότητα, αναγνώρισαν το συγκεκριμένο πρόβλημα και δεσμεύτηκαν να το διορθώσουν στο 3 κάνοντας το πιο ισορροπημένο.

 

Αν το κάνουν σωστά εγώ θα τους βγάλω το καπέλο γιατί δεν είναι εύκολο ειδικά σε ανοικτό κόσμο. Θυμηθείτε πόσο προβληματικά ήταν για παράδειγμα τα elder scrolls που στο skyrim κατάφεραν και το έκαναν κάπως ισορροπημένο και πάλι απέχει από το τέλειο

Δημοσ.

Σε αρκετές συνεντεύξεις τους λένε οτι  το combat system μοιάζει αρκετά με το batman arkham city.Μακάρι να μην είναι έτσι...

Πολύ θα ήθελα να ισχύει αυτό, θα το κατευχαριστηθώ με το X360 controller :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Με pad το έπαιξα, μετά από συμβουλή μέλους του insomnia. Και πάλι, το πανηγύρι της κωλοτούμπας.

 

Σαφώς η πολεμική τεχνική ενός χαρακτήρα όπως ο Geralt δύσκολα αποδίδεται σε παιχνίδι, αλλά όταν περνάς πάνω από το μισό χρόνο κάνοντας κωλοτούμπες (η απλούστερη άμυνα, από ό,τι διαπίστωσα) υπάρχει θέμα ισορροπίας, για μένα.

 

Τέλος πάντων, θα δούμε τι θα γίνει στο 3ο, ελπίζω κάτι να βελτιώσουν γιατί δε με κάλυψε το συγκεκριμένο σημείο.

Δημοσ.

Πολύ θα ήθελα να ισχύει αυτό, θα το κατευχαριστηθώ με το X360 controller :)

RPG ειναι ρε συ.Οσο γαματο κι αν ειναι το combat system στο batman,δεν ταιριαζει στο witcher.

 

αααα...Ο Geralt θα εχει και κατι σαν το VATS του fallout,για να βλεπει τα αδυναμα σημεια στα τερατα.Το εχουν αναφερει αρκετες φορες και μερικοι στο community του witcher το εχουν θαψει...Μενει να δουμε πως θα το υλοποιησουν.Λογικα θα ειναι μια επεκταση σε αυτο που υπαρχει ηδη στο 2 ( με το μενταγιον).

 

Με pad το έπαιξα, μετά από συμβουλή μέλους του insomnia. Και πάλι, το πανηγύρι της κωλοτούμπας.

 

Σαφώς η πολεμική τεχνική ενός χαρακτήρα όπως ο Geralt δύσκολα αποδίδεται σε παιχνίδι, αλλά όταν περνάς πάνω από το μισό χρόνο κάνοντας κωλοτούμπες (η απλούστερη άμυνα, από ό,τι διαπίστωσα) υπάρχει θέμα ισορροπίας, για μένα.

 

Τέλος πάντων, θα δούμε τι θα γίνει στο 3ο, ελπίζω κάτι να βελτιώσουν γιατί δε με κάλυψε το συγκεκριμένο σημείο.

Οι κινήσεις που έκανε κατα τη διάρκεια της μάχης μοιάζουν με τις κινήσεις που περιγράφονται στα βιβλία.Οι κωλοτούμπες του δύο ναι ήταν κάπως τραγικές και έχουν πει πως θα το αλλαξουν.Πήραμε μια γεύση απο το mod,αλλα πιστευω οτι θα δουμε κι αλλες διαφορες

Δημοσ.

Μιας και πιάσατε το σύστημα μάχης του Witcher, υπάρχει και αυτό του Kingdoms of Amalur που μπορεί να είναι στους περισσότερους τομείς ένα – δυο κλικ κάτω από Witcher 2 και Skyrim, αλλά σε σύστημα μάχης δίνει ρεσιτάλ (ίσως το καλύτερο ever σε action rpg).

  • Like 1
Δημοσ.

Μιας και πιάσατε το σύστημα μάχης του Witcher, υπάρχει και αυτό του Kingdoms of Amalur που μπορεί να είναι στους περισσότερους τομείς ένα – δυο κλικ κάτω από Witcher 2 και Skyrim, αλλά σε σύστημα μάχης δίνει ρεσιτάλ (ίσως το καλύτερο ever σε action rpg).

Πραγματικά είναι πολύ καλό το σύστημα μάχης του kingdoms of amalur...το παιχνίδι αυτό το έχω τερματίσει και εκτός από το σύστημα μάχης είχε και πολύ ωραία effects!!

  • Like 1
Δημοσ.

Το Witcher 1 είχε τραγικότατο σύστημα χειρισμού και αυτός ήταν ο λόγος που δεν το τερμάτισα ποτέ.

 

Στο 2 που παίζω αυτή την περίοδο, όση κωλοτούμπα κι αν έχει, είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα.

 

Σαφώς αναμένουμε βελτιώσεις στο 3

  • Like 1
Δημοσ.

Το Witcher 1 είχε τραγικότατο σύστημα χειρισμού και αυτός ήταν ο λόγος που δεν το τερμάτισα ποτέ.

 

Στο 2 που παίζω αυτή την περίοδο, όση κωλοτούμπα κι αν έχει, είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα.

 

Σαφώς αναμένουμε βελτιώσεις στο 3

 

Εγώ το 1ο το έχω τερματίσει κι εγώ δεν ξέρω πόσες φορές. Μου είχε αρέσει πάρα πολύ ο χειρισμός (έπαιζα με το ποντίκι όπου έπρεπε να κάνεις click όταν γινόταν κόκκινη η ένδειξη του ποντικιού στην οθόνη).

Στο 2ο δεν ξετρελάθηκα, γι' αυτό και το τερμάτισα μόλις 2 φορές, μία για κάθε path (Iorveth, Roche).

 

 

Bέβαια από συζητήσεις με φίλους, αλλά και σε forum, γνωρίζω ότι είμαι μάλλον ο μόνος που του είχε αρέσει ο χειρισμός στο 1ο.  :)

Δημοσ.

Και μένα μου άρεσε ο χειρισμός στο 1ο.

Το να κλικάρεις όταν γίνεται κόκκινο καθώς και να διπλο-κλίκάρεις για dodge ήταν πολύ απολαυστικό, Τα animations/finishers ήταν επίσης τέλεια.

Και τα δύο τα έχω τερματίσει από 2 φορές το κάθε ένα και περιμένω ανυπόμονα το τρίτο.

  • Like 2
Δημοσ.

Και εμένα μου άρεσε ο χειρισμός του ένα. Κι όχι μόνο μου άρεσε, αλλά τον βρήκα τρομερά ισορροπημένο. Διαφοροποιείται από τον συρφετό των action rpgs προσθέτοντας ποικιλία στο όλο σύστημα και μάλιστα με έξυπνο τρόπο. Δεν περιπλέκει δηλαδή τα πράγματα απλά για να τα περιπλέξει. Σέβομαι βέβαια την άποψη όσων τα βρήκαν μπαστούνια ή τους κούρασε το σύστημα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα.

 

Το δεύτερο witcher δυστυχώς δεν έχω αξιωθεί να το παίξω ακόμη (λόγω φόρτου εργασίας). Για το πρώτο, όμως, έχω εκφέρει αναλυτικά την άποψή μου εδώ: 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...