Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για αρχή να πω για αποδοση, με το pc της υπογραφης και με τις ρυθμίσεις απο Source.png Πηγή: geforce experience  παιζω με 40-60 fps, 40 με 45fps σε μέρη με πολλους npc ενώ σε δάση κτλ παιζω με 55-60 fps, τελικά πολύ καλο optimization διχως ιχνος stuttering. Πραγματικά το παιχνίδι φαινεται πολύ καλύτερο απο τα συμπιεσμένα βιντεο του youtube. Mε διαφορα τα καλυτερα γραφικά που ειδα σε rpg, open world και απο τα καλυτερα για ολα τα ειδη.

 

 

Έχω αντίστοιχο σύστημα με διαφορές CPU (i7 930) και ram (12GB στα 1600) οπότε αυτά που λες είναι καλά νέα :)

 

Θα αρχίσω να παίζω το βραδάκι καθώς μόλις παρέλαβα στο δρόμο για γραφείο.

Δημοσ.

Δεν είναι ακριβώς stuttering αυτό που έχω με το hairworks, κάτι σαν frame pacing. Φταίει σίγουρα το ότι ανεβοκατεβαίνει το framerate ανάλογα με το ποσο κοντά είσαι στον Geralt.

 

Πάντως ένα γαμάτο στοιχειο από το 2 παραμένει. Τα cutscene δεν αλλάζουν το TOD μονα τους, αυτό σημαίνει ότι κάθε παίκτης θα δει διαφορετικό cutscene, άλλοι με βροχή, άλλοι χωρίς, άλλοι βραδυ, άλλη μεσημέρι.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδες μαλλον παίζει γενικο θεμα με το hairworks οταν ειναι ανοιχτό, οποτε θα τα ξαναδοκιμασουμε οταν patchaριστει. Ουτε απο αλλα φορουμ εχω διαβασει κάποιος να παιζει smooth με το Hairworks ON. Υπομονη

Δημοσ.

Παιδες μαλλον παίζει γενικο θεμα με το hairworks οταν ειναι ανοιχτό, οποτε θα τα ξαναδοκιμασουμε οταν patchaριστει. Ουτε απο αλλα φορουμ εχω διαβασει κάποιος να παιζει smooth με το Hairworks ON. Υπομονη

 

 

Οταν πλησιαζεις πολυ μα πολυ κοντα στο κεφαλι του χαρακτήρα... γενικα στο game που σφαζω δεν βλεπω πτωση.

Δημοσ.

Οταν πλησιαζεις πολυ μα πολυ κοντα στο κεφαλι του χαρακτήρα... γενικα στο game που σφαζω δεν βλεπω πτωση.

Τι πτώση να δείς με το sli, παίζεις με τον πόνο μας... :P

Πάντως και εγώ νομίζω οτι σαν feature το hairwork έχει μεγάλς επιτώσεις στις επιδόσεις, δύσκολο το βλέπω να μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω με optimization 

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν προχώρησα πολύ ακόμα και έκανα Twisted Firestarter (heh)

τον έδωσα με Axii -που χρησιμοποιώ σχεδόν συνέχεια, αφού δίνει την επιλογή :P - και τον πήραν οι φρουροί να τον κρεμάσουν. Αυστηρό, αλλά δεν γίνεται όποτε μεθάς να καις περιουσίες. 

 

Missing in Action -αν θυμάμαι καλά το όνομα- , διάλεξα να πάει πίσω μόνο ο αδερφός. Αναρωτιέμαι αν όταν γυρίσει για τον nilfgaardian που τον βοήθησε αν θα πεθάνει από τα ghouls ή θα τον βρει νεκρό. Καλύτερα όμως από το να (πιστεύω) γυρίσει με τον αδερφό και αυτός και να κρεμάσουν όλη την οικογένεια.

 

Φάση είχε και το detective work στο Nightmare in the Well. :)

 

Δημοσ.

Γενικα τα γραφικα μερικες φορες εντυπωσιαζουν αλλα και απογοητεύουν...

 

Απο το AC Unity ειναι χειροτερο χαλαρα...

Μπορει τα γραφικα του να ειναι χειροτερα απο του unity αλλα το optimizaztion ειναι σαφως καλυτερο. Απο οσα εχω διαβσει μεχρι τωρα δεν εχει τοσα bugs και crashes σαν το unity οταν κυκλοφορησε. Και η 970 πιανει 47 fps με ολα ulta 1080p . Σε 2 μερες που θα το εχω και εγω θα πω εντυπωσεις.

Δημοσ.

Ειναι ομορφο σαν παιχνιδι αλλα δεν ξερω μου βγαζει μια pastgenιλα... :-D

 

To AA που εχει, ξερουμε τι σοι ειναι ? MSAA ? οr FXAA ? 

Pastgen με PBR, volumetric lighting, tree animation και αλλα, δύσκολα. Η σύγκριση με το Unity που έχει baked φώτισμό και όχι πραγματικο time of day κάπως άσκοπη όπως επισης δεν υπάρχει σύγκριση στο μέγεθος του κόσμου.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...