noFEARgr Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Ρε μπορείτε να καταλάβετε ότι είναι το ίδιο πράγμα με το να σου διαφημίσω ένα αμάξι με 250 άλογα, να κάνετε προ-παραγγελία και τελικά να το δώσω με 150 άλογα και εσύ να με υποστηρίξεις και από πάνω λέγοντας ότι οκ, έχει άνεση, λολ.. επισης μπορεις να καταλαβεις οτι μονο για σενα σου κοψαν τα''αλογα'' απο το παιχνιδι ενω για εμας τους υπολοιπους απλα αντι για μεταλικο χρωμα βαλανε το απλο ; 2
jim777 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Ήταν ανοιχτό το pre-order, καταλαβαίνεις ; Έσκαγες τα λεφτά από τότε να πάρεις αυτό που σου διαφήμιζαν και τελικά, middle-finger. We got your money now, so we don't really care. Ναι αλλά δε τα έσκασες... Οπότε έχουμε 173 σελίδες post επειδή υποθετικά θα μπορούσες να το έχεις προ-παραγγείλει και να σε κορόιδευαν? lol.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Τα έσκασα για συλλεκτική στο 2 και κανονική στο 1, οπότε πάλι δεν τους παίρνει.
Spartan117 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δηλαδή, είχαν τα περισσότερα ή έστω πολλά parts του παιχνιδιού με φοβερά γραφικά το 2013 και έκατσαν και τα ξαναέφτιαξαν με κομμένα εφέ ΟΛΑ απ' την αρχή για να δείχνει το PC ίδιο με τις κονσόλες, και μου λες ότι αυτό δεν είχε χασούρα ; Ή μήπως θες να πεις ότι δεν μπορούσαν να έχουν το PC στα επίπεδα του 2013 για την στήριξη που τους δώσαμε στα δύο προηγούμενα παιχνίδια και μόνο ; Ή μήπως θες να πεις ότι δεν σε κορόιδεψαν και δεν σε κοροϊδεύουν ακόμα λέγοντας ότι στο Ultra θα είσαι στα επίπεδα του VGX 2013 trailer ; Αποφάσισε και σκέψου, πριν να είναι αργά. Είναι πολύ πιθανό μιας και μιλάμε για in-house engine να μην είναι scalable σε τέτοιο επίπεδο. Η αλλαγή της μηχανής γραφικών ολοκληρωτικά για να το υποστηρίζει αυτό και μετά η εφαρμογή στο παιχνίδι θα τους έβγαζε πιθανότατα εκτός budget και deadline για να παραδώσουν το παιχνίδι. Τι είναι πιο ρεαλιστικό σαν στόχος Επιλογή 1: Κρατάμε το concept του 2013 που οδηγεί σε μια μέτρια εμπειρία στις κονσόλες + υπερβολικά μεγάλες απαιτήσεις στο PC, δημιουργεί extra κόστος για όλο το project ή Επιλογή 2: Φτιάχνουμε ένα παιχνίδι που είναι πολύ όμορφο και στις κονσόλες, και στο PC και τρέχει σε παρα πολλά συστήματα αψεγάδιαστα και ταυτόχρονα ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο να κάνουμε το παίχνιδι καλύτερο συνολικά 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 επισης μπορεις να καταλαβεις οτι μονο για σενα σου κοψαν τα''αλογα'' απο το παιχνιδι ενω για εμας τους υπολοιπους απλα αντι για μεταλικο χρωμα βαλανε το απλο ; Ε ναι, άμα είχα και 'γω GPU των 100 ευρώ δεν θα με 'νοιαζε, αφού έτσι και αλλιώς τα 2013 γραφικά δεν θα τα έβλεπα με τέτοια κάρτα.
noFEARgr Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Είναι πολύ πιθανό μιας και μιλάμε για in-house engine να μην είναι scalable σε τέτοιο επίπεδο. Η αλλαγή της μηχανής γραφικών ολοκληρωτικά για να το υποστηρίζει αυτό και μετά η εφαρμογή στο παιχνίδι θα τους έβγαζε πιθανότατα εκτός budget και deadline για να παραδώσουν το παιχνίδι. Τι είναι πιο καλο Επιλογή 1: Κρατάμε το concept του 2013 που οδηγεί σε μια μέτρια εμπειρία στις κονσόλες + υπερβολικά μεγάλες απαιτήσεις στο PC, δημιουρεί extra κόστος για όλο το project ή Επιλογή 2: Φτιάχνουμε ένα παιχνίδι που είναι πολύ όμορφο και στις κονσόλες, και στο PC και τρέχει σε παρα πολλά συστήματα αψεγάδιαστα και ταυτόχρονα ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο να κάνουμε το παίχνιδι καλύτερο συνολικά ^ το καλυτερο ποστ by far Ε ναι, άμα είχα και 'γω GPU των 100 ευρώ δεν θα με 'νοιαζε, αφού έτσι και αλλιώς τα 2013 γραφικά δεν θα τα έβλεπα με τέτοια κάρτα. ουτε καταλαβες το point μου . απλα για εμας δεν ειναι το α και το ω τα γραφικα σε ενα παιχνιδι . υπαρχουν και αλλα πιο σημαντικα πιστευω που κανουν ενα παιχνιδι . αλλα παλι θες να μας πεις για την γαμαουα καρτα σου σωστα. και for the record την 280x εχω δεν την λες και καρτα 100 ευρω .
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Είναι πολύ πιθανό μιας και μιλάμε για in-house engine να μην είναι scalable σε τέτοιο επίπεδο. Η αλλαγή της μηχανής γραφικών ολοκληρωτικά για να το υποστηρίζει αυτό και μετά η εφαρμογή στο παιχνίδι θα τους έβγαζε πιθανότατα εκτός budget και deadline για να παραδώσουν το παιχνίδι. Τι είναι πιο ρεαλιστικό σαν στόχος Επιλογή 1: Κρατάμε το concept του 2013 που οδηγεί σε μια μέτρια εμπειρία στις κονσόλες + υπερβολικά μεγάλες απαιτήσεις στο PC, δημιουρεί extra κόστος για όλο το project ή Επιλογή 2: Φτιάχνουμε ένα παιχνίδι που είναι πολύ όμορφο και στις κονσόλες, και στο PC και τρέχει σε παρα πολλά συστήματα αψεγάδιαστα και ταυτόχρονα ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο να κάνουμε το παίχνιδι καλύτερο συνολικά Τι λες ρε άνθρωπε τώρα, είναι δυνατόν η Titan X να έχει το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα με το Ps4 ; Με δουλεύεις ; Οι νέες κονσόλες είναι X86, οπότε η σωστή εταιρεία φτιάχνει με lead platform το PC και μετά κάνει ένα ωραιότατο scale down στις κονσόλες και μένουν όλοι ικανοποιημένοι. Απλά, άμα το PC είχε 2013 visuals και το Ps4 όπως τώρα, οι κονσολάδες θα κλαίγαν με μαύρο δάκρυ και δεν θα το αγόραζαν, εξού και αυτά τα χάλια. 1
tidus666 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Να χωνέψεις επίσης φίλε Σάικο ότι κάποιοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για να σκάνε 500άρες για κάρτες γραφικών αλλά δεν το κάνουνε γιατί τα γραφικά είναι το τελευταίο που κοιτάνε σε ένα παιχνίδι. Επίσης, δεν μου απάντησες, cancel preorder δεν υπήρχε, ε;
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Πες μου ένα λόγο που έπρεπε κάποιοι να φτάσουν στην ακύρωση της προ-παραγγελίας μετά τις 2 παιχνιδάρες που έβγαλε. Γιατί ; Μήπως δεν πούλησαν καλά τα δύο προηγούμενα ; Γιατί ΔΕΝ έχουν τα @@ στη CDPR να πουν ότι ''ΝΑΙ, ΚΑΝΑΜΕ DOWNGRADE ;'' Και λένε μακακίες λες και απευθύνονται σε πρόβατα ; Οι απαντήσεις τους δείχνουν ότι το κοινό τους(PC) το θεωρούν ηλίθιο που θα χάψουν τις αρλούμπες τους. Όλος ο ντόρος στα φόρουμς να ξέρεις ότι γίνεται γι' αυτό κυρίως και όχι για τα γραφικά.
jim777 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Να χωνέψεις επίσης φίλε Σάικο ότι κάποιοι έχουν την οικονομική δυνατότητα για να σκάνε 500άρες για κάρτες γραφικών αλλά δεν το κάνουνε γιατί τα γραφικά είναι το τελευταίο που κοιτάνε σε ένα παιχνίδι. Επίσης, δεν μου απάντησες, cancel preorder δεν υπήρχε, ε; Αφού δε το προπαρήγγειλε που να ξέρει. Όλη η κουβέντα γίνεται επειδή η κάρτα του θα έχει "απλά καλύτερα" γραφικά από μία των 100€ και όχι 10 φορές καλύτερα. 1
Spartan117 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Τι λες ρε άνθρωπε τώρα, είναι δυνατόν η Titan X να έχει το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα με το Ps4 ; Με δουλεύεις ; Οι νέες κονσόλες είναι X86, οπότε η σωστή εταιρεία φτιάχνει με lead platform το PC και μετά κάνει ένα ωραιότατο scale down στις κονσόλες και μένουν όλοι ικανοποιημένοι. Απλά, άμα το PC είχε 2013 visuals και το Ps4 όπως τώρα, οι κονσολάδες θα κλαίγαν με μαύρο δάκρυ και δεν θα το αγόραζαν, εξού και αυτά τα χάλια. Μα η Titan X δεν έχει το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα, πολύ πιθανό να τρέχει 4k60 ή τουλάχιστον πολύ κοντά κάτι που είναι αρκετά διαφορετικό από το 1080p30 και σαν εμπειρία του gameplay αλλα και οπτικά δεν έχει καμια σχέση και λογικό είναι μιας και ΤΧ κοστίζει 2.5 φορες το ίδιο το Ps4. ΤΧ δεν αγοράζεις για 1080p gaming, και ακόμα και για 1440p είναι overkill.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Ρε μάγκα είτε 4Κ το βάλεις είτε 32Κ, τα textures/lighting κλπ δεν αλλάζουν. ουτε καταλαβες το point μου . απλα για εμας δεν ειναι το α και το ω τα γραφικα σε ενα παιχνιδι . υπαρχουν και αλλα πιο σημαντικα πιστευω που κανουν ενα παιχνιδι . αλλα παλι θες να μας πεις για την γαμαουα καρτα σου σωστα. και for the record την 280x εχω δεν την λες και καρτα 100 ευρω . Ε ναι, για μας τους graphics whores είναι το Α και το Ω τα γραφικά, δηλαδή βάζουμε ένα παιχνίδι με γραφικάρες, το χαζεύουμε για 5 λεπτά και το βγάζουμε..Άστο dude..Η κάρτα μου δεν είναι κάτι το φοβερό, αλλά έχει 4 κατοσταρικάκια και το Ps4 ΟΛΟΚΛΗΡΟ έχει τόσο, δεν πρέπει να θεωρώ τον εαυτό μου εξαπατημένο ; 1
pappous_soulis Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Είναι πολύ πιθανό μιας και μιλάμε για in-house engine να μην είναι scalable σε τέτοιο επίπεδο. Η αλλαγή της μηχανής γραφικών ολοκληρωτικά για να το υποστηρίζει αυτό και μετά η εφαρμογή στο παιχνίδι θα τους έβγαζε πιθανότατα εκτός budget και deadline για να παραδώσουν το παιχνίδι. Τι είναι πιο ρεαλιστικό σαν στόχος Επιλογή 1: Κρατάμε το concept του 2013 που οδηγεί σε μια μέτρια εμπειρία στις κονσόλες + υπερβολικά μεγάλες απαιτήσεις στο PC, δημιουργεί extra κόστος για όλο το project ή Επιλογή 2: Φτιάχνουμε ένα παιχνίδι που είναι πολύ όμορφο και στις κονσόλες, και στο PC και τρέχει σε παρα πολλά συστήματα αψεγάδιαστα και ταυτόχρονα ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο να κάνουμε το παίχνιδι καλύτερο συνολικά Τη κουρτίνα 3. Κάνουμε τις υποχωρήσεις που είναι αναγκαίες για να μπορεί να σταθεί στα πόδια του σε όλες τις πλατφόρμες και λέμε την αλήθεια στο κόσμο για την επιλογή μας αυτή. Mind blown! 2
Fulgore Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Μα η Titan X δεν έχει το ίδιο οπτικό αποτέλεσμα, πολύ πιθανό να τρέχει 4k60 ή τουλάχιστον πολύ κοντά κάτι που είναι αρκετά διαφορετικό από το 1080p30 και σαν εμπειρία του gameplay αλλα και οπτικά δεν έχει καμια σχέση και λογικό είναι μιας και ΤΧ κοστίζει 2.5 φορες το ίδιο το Ps4. ΤΧ δεν αγοράζεις για 1080p gaming, και ακόμα και για 1440p είναι overkill. Οταν η ιδια η εταιρια λεει για Uber 1080p 60fps με Gtx 980 η TitanX πιο πολυ για 1440p σε υψηλες/Uber ρυθμισεις ειναι σε τετοια παιχνιδια.
ektelion Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Δημοσ. 16 Μαΐου 2015 Κι εκεί που λες ότι "το τελικιάσαμε με τα γραφικά, χειρότερα δεν γίνεται" να σου και η συζήτηση περί πειρατείας. Λοιπόν, για να τελειώνουμε: - Η πειρατεία είναι κλοπή, πάει και τελείωσε. Δεν υπάρχει ιδεολογικός μανδύας, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Όποιος το κάνει γούστο του καπέλο του. Κι εγώ το έκανα στο παρελθόν, αλλά δεν το έπαιξα ποτέ Ρομπέν των Δασών ή Τσε Γκεβάρα. Ήμουν απλά ένας μπατίρης που ήθελε να παίζει games και η πειρατεία μού επέτρεπε να το κάνω τσάμπα και ατιμώρητα, the end. - Όποιος πιστεύει ότι η CDPR τον κορόιδεψε ή τον παραπλάνησε, ας απευθυνθεί στους ίδιους, ας ζητήσει τα λεφτά του πίσω, ας πάει στο ΙΝΚΑ ή στο ΝΑΤΟ. Κι ας μας ενημερώσει μετά για να ξέρουμε τι έγινε. Αν π.χ. η CDPR δεχτεί την επιχειρηματολογία του και τον αποζημιώσει, τότε δεν μπορεί να πει κουβέντα. - Αν δεν κάνω λάθος τα αρχικά IP σημαίνουν Intellectual Property, δηλαδή Πνευματική Ιδιοκτησία. Το παιχνίδι είναι ιδιοκτησία της CDPR και μπορεί να το βγάλει και με 8bit γραφικά αν κρίνει ότι αυτό είναι συμφέρον για την ίδια. Το ότι αποφάσισε να το φέρει στα μέτρα των κονσολών και να κινηθεί με τη λογική του ελάχιστου κοινού παρονομαστή αντί να φτιάξει δύο διαφορετικές εκδόσεις, μία για PC και μία για κονσόλες, προφανώς είναι μια συνειδητή απόφαση που πάρθηκε από άτομα που έχουν πολύ καλύτερη εικόνα της αγοράς από ό,τι εμείς οι καψεροί που γράφουμε το μακρύ μας και το κοντό μας εδώ μέσα έχοντας πρώτα μυρίσει τα νύχια μας. Και τα οποία άτομα έκριναν ότι ήταν προς το συμφέρον της εταιρείας να κινηθούν έτσι. - Το PC Gaming όπως το γνωρίσαμε από τα μέσα της δεκαετίας του '90 μέχρι και τα μέσα/τέλη των '00 πάει, πέθανε. Πάρτε το απόφαση. Η Valve έχει να βγάλει ΑΑΑ παιχνίδι πάνω από δεκαετία. Η Ubi περιφέρει το πτώμα του AC στις ανά τας Ευρώπας πρωτεύουσες. Για την ΕΑ δεν θα μιλήσω καν. Η Konami το γύρισε στους κουλοχέρηδες. Ο τελευταίος (CDPR) ας κλείσει την πόρτα. Ωραίο ήταν, να ζήσουμε να το θυμόμαστε. - Αυτή τη στιγμή, ένα άτομο με ένα rig που στοιχίζει Χ ευρώ, δεν θα δει διαφορά σε performance και gfx από έναν που έχει στήσει ένα rig που στοιχίζει 2X ευρώ. Υπερβολές ( ; ) για να καταλαβαινόμαστε. Sad ( ; ) but true. - Να χαίρεστε που βγαίνουν ακόμη ΑΑΑ τίτλοι, κι ας βγαίνουν όπως βγαίνουν. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν και χειρότερα για το gaming. Δεν ξέρω αν θα έρθουν ή όχι, αλλά για όποιον παρακολουθεί τα τεκταινόμενα στη βιομηχανία, η κατάσταση βρωμάει μπαρούτι. 16
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα