Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μάλλον ξέχασαν να αναφέρουν και αυτό στα patch notes: Graphics: -Downgraded Visuals Από το Witcher 3 manual, ελπίζω να μην κλάψετε οι κόκκινοι όταν βγει.. 3
Titanomaxos Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Με τα Nvidia Gameworks games στη Maxwell εποχή εχει χαθει η μπαλα για την κοκκινη... Δεν σώνεται ουτε με 390Χ. Εαν δεν φτιαξει οδηγους....
Oroku Saki Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Σκεφτομαι και εγώ να βάλω W10 preview μιας και απότι λενε είναι καλύτερο λειτουργικό για gaming ακομα και χωρίς Dx12 Για όσους έβλεπαν το stream του IGN στο pc χτες είχανε κλειστά από τα settings τα εξής: HBAO AA Light Shafts CA Sharpening Hairworks Άντε λίγες μέρες μείνανε να το δούμε και στα δικά μας PC. Γιατι τα ειχαν κλειστα? Οταν κανεις παρουσιαση ενα καινουργιο παιχνιδι το δειχνεις σε max settings.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μάλλον ξέχασαν να αναφέρουν και αυτό στα patch notes: Graphics: -Downgraded Visuals Από το Witcher 3 manual, ελπίζω να μην κλάψετε οι κόκκινοι όταν βγει.. δεν βαριέσαι, να παίζει ικανοποιητικά και χαλάλι, δικό σας το best performance κάθε φορά λέω "τελευταία φορά που αγοράζω AMD" και κάθε φορά αγοράζω AMD.
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Το CA είναι το Chromatic Aberration, κάτι που θεωρείται καρκίνος για τα περισσότερα παιχνίδια και οι περισσότεροι δεν το γουστάρουν. ΑΑ on/off(Που λογικά είναι FXAA), αν δεν έχει άλλες επιλογές για ΑΑ, έχουν πουληθεί 100% στις κονσόλες οι τύποι. 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Okay αυτό το video δείχνει λίγο σωστό combat με parry, step k counter, που κάνουν και οι εχθροί, not bad. 1
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 CDPR’s Visual Artist on “Downgrade-ation”: “Very unfair to compare trailers and gameplay demos”
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Okay αυτό το video δείχνει λίγο σωστό combat με parry, step k counter, που κάνουν και οι εχθροί, not bad. To parry έκανε και αυτόματο finisher; Γιατί φάνηκε ότι εντυπωσιάστηκε ή άραγε να δουλεύει πάλι που όταν κάποιος είναι dizzy, ο Geralt τον αποτελειώνει; Looks good, αλλά οι 2 πριν το τέλος έπεσαν με τον ίδιο τρόπο. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 CDPR’s Visual Artist on “Downgrade-ation”: “Very unfair to compare trailers and gameplay demos” Ότι να 'ναι λέει ο τύπος, ουσιαστικά μας λέει ότι Downgrade = Optimization. Ζορίζεται πολύ πάντως, όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο επιβεβαιώνεται ότι κατάντησαν Ubisoft 2.
JohnVani18 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Crytek εγώ θα έλεγα κατάντησαν.. Να δείς που θα βγάλουν κανένα console-exclusive (βλέπε Ryse) και θα γελάμε.. 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Να ξέρουμε από 'δω και πέρα, ότι θα βλέπουμε στην Ε3, το τελικό προϊόν θα 'ναι τουλάχιστον 2 κλάσεις κάτω.
Titanomaxos Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Ότι να 'ναι λέει ο τύπος, ουσιαστικά μας λέει ότι Downgrade = Optimization. Ζορίζεται πολύ πάντως, όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο επιβεβαιώνεται ότι κατάντησαν Ubisoft 2. Με συγχωρεις εδω εχεις αδικο γιατι τετοιο ξεβρακωμα δεν εκανε ποτε η Ubisoft. Ακομα και το Watch Dogs με 1 mod εδειχνε πολυ κοντα στο Ε3.
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 Δημοσ. 14 Μαΐου 2015 “In 2013 we had a gameplay demo, shortly after that demo we completely… If you look graphics in that demo we used an old shader system, it wasn’t this physically based shader system. It was a little bit flatter. Some things were sharper, too sharp even. There was this sharpening filter that was too hard on the eyes. So we changed the whole shader system and put in this PBR system. And it just kept getting nicer and nicer.” Όπως λέει και ο John2gr: Normally, this should make the game look better than its 2013 gameplay demo and not the other way around. In fact – and from what we’ve seen so far – the game’s textures, terrain, particles and draw distance are not up to its 2013 standards. Moreover, the lighting feels flatter in the new lighting system (and not the other way around as CDPR’s artist claimed). Furthermore, the claim that players should not compare trailers with gameplay demos is opposite to what CDPR was claiming a while back. In case you’ve forgotten, CDPR claimed that it was not afraid of comparisons between the final and the older builds, and that players would be able to match the visuals of the VGX trailer. Δηλαδή ο τυπάς μας λέει ότι το παιχνίδι δείχνει καλύτερο τώρα, εμείς δηλαδή δεν βλέπουμε καλά. Να αυτά δεν γουστάρω, αυτές τις κοροϊδίες τύπου Ubisoft/EA και ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία που την είχα ως παράδειγμα και πλήρωνα τις συλλεκτικές στα προηγούμενα, να καταντήσει έτσι. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα