Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα walk cycle ,από εδώ και πέρα ξεκινάμε πιο περίπλοκα animation 

Όλα θα γίνουν rendering με την Eevee engine

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
  • Απαντ. 502
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...
  • 1 μήνα μετά...
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μπραβο ρε Νικολα :)
Πολυ ωραιες συνθεσεις..

Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα.

Οσο για το καλυτερο προγραμμα, θεωρειται αυτο που βολευει περισσοτερο τον καθενα.
Σε παραγωγη πανω ειναι αρκετα δυσκολο να αλλαξεις workflow, οποτε καθεσαι στα αυγα σου.
Αν θελετε να πατε ενα σκαλι παραπανω, πιαστε Houdini.
Αλλιως Maya,3dsmax,cinema4d, blender θεωρουνται ιδιας κατηγοριας.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα.

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. 

Αν δούλευα επαγγελματικά με το Blender, θα το σκεφτόμουν. Τώρα δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για οθόνη που θέλω.... :P

Επεξ/σία από pnick
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@pnick ωραιος , εχω την εντυπωση πως στην πολυθρονα χρειαζεται να ανεβασεις το roughness τωρα μοιαζει σαν πλαστικουρα

ολα τα αλλα ειναι σουπερ και οπως βλεπω κατεχεις και απο το compositing του blender

το οποιο compositing ειναι το χειροτερο μου σημειο στο 3d 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/4/2019 στις 12:42 ΠΜ, GoMaR είπε

Μπραβο ρε Νικολα :)
Πολυ ωραιες συνθεσεις..

Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα.

Οσο για το καλυτερο προγραμμα, θεωρειται αυτο που βολευει περισσοτερο τον καθενα.
Σε παραγωγη πανω ειναι αρκετα δυσκολο να αλλαξεις workflow, οποτε καθεσαι στα αυγα σου.
Αν θελετε να πατε ενα σκαλι παραπανω, πιαστε Houdini.
Αλλιως Maya,3dsmax,cinema4d, blender θεωρουνται ιδιας κατηγοριας.

Για modeling δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει σε Houdini ,μόνο άμα θέλει πολύ advanced node based simulation tools ,

απο τη διαβάζω υστερεί τόσο σε modeling/rigging/και animation από τους ανταγωνιστές 

 

Επεξ/σία από nikos5800
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάει και αυτό :)

Τώρα  θα μεταβώ σε complex animal  rigs

Δεν το έχω ξανά κάνει αλλά θα έχει ενδιαφέρον, όπως το έχω αναλύσει ίδια διαδικασία θα χρειαστεί με λίγη διαφορετική προσέγγιση !:D

 

Επεξ/σία από nikos5800
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...