nikos5800 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ένα walk cycle ,από εδώ και πέρα ξεκινάμε πιο περίπλοκα animation Όλα θα γίνουν rendering με την Eevee engine Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2018 από nikos5800 1
pnick Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Ανεβάζω εδώ μερικά από τα έργα μου στο Blender. Έτσι για να υπάρχουν. 3
GoMaR Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μπραβο ρε Νικολα Πολυ ωραιες συνθεσεις.. Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα. Οσο για το καλυτερο προγραμμα, θεωρειται αυτο που βολευει περισσοτερο τον καθενα. Σε παραγωγη πανω ειναι αρκετα δυσκολο να αλλαξεις workflow, οποτε καθεσαι στα αυγα σου. Αν θελετε να πατε ενα σκαλι παραπανω, πιαστε Houdini. Αλλιως Maya,3dsmax,cinema4d, blender θεωρουνται ιδιας κατηγοριας. 1
pnick Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, GoMaR είπε Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν δούλευα επαγγελματικά με το Blender, θα το σκεφτόμουν. Τώρα δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για οθόνη που θέλω.... Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από pnick
nikos5800 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) @pnick ωραιος , εχω την εντυπωση πως στην πολυθρονα χρειαζεται να ανεβασεις το roughness τωρα μοιαζει σαν πλαστικουρα ολα τα αλλα ειναι σουπερ και οπως βλεπω κατεχεις και απο το compositing του blender το οποιο compositing ειναι το χειροτερο μου σημειο στο 3d Επεξ/σία 3 Απριλίου 2019 από nikos5800 1
nikos5800 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 Δημοσ. 4 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 1/4/2019 στις 12:42 ΠΜ, GoMaR είπε Μπραβο ρε Νικολα Πολυ ωραιες συνθεσεις.. Να ξερεις οτι σχεδιαζουν τον redshift για το blender.. Ετοιμασου για αγορα. Οσο για το καλυτερο προγραμμα, θεωρειται αυτο που βολευει περισσοτερο τον καθενα. Σε παραγωγη πανω ειναι αρκετα δυσκολο να αλλαξεις workflow, οποτε καθεσαι στα αυγα σου. Αν θελετε να πατε ενα σκαλι παραπανω, πιαστε Houdini. Αλλιως Maya,3dsmax,cinema4d, blender θεωρουνται ιδιας κατηγοριας. Για modeling δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει σε Houdini ,μόνο άμα θέλει πολύ advanced node based simulation tools , απο τη διαβάζω υστερεί τόσο σε modeling/rigging/και animation από τους ανταγωνιστές Επεξ/σία 4 Απριλίου 2019 από nikos5800
nikos5800 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 Δημοσ. 24 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Πάει και αυτό Τώρα θα μεταβώ σε complex animal rigs Δεν το έχω ξανά κάνει αλλά θα έχει ενδιαφέρον, όπως το έχω αναλύσει ίδια διαδικασία θα χρειαστεί με λίγη διαφορετική προσέγγιση ! Επεξ/σία 24 Απριλίου 2019 από nikos5800
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα