nikos5800 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) γιατι ρε συ? αμα μαθεις τα shortcut keys του blender δουλευεις πολυ γρηγορα, ενας απο τους λογους που καθε φορα που ξεκιναω να κανω την μεταβαση στο autodesk maya ξανα γυρναω στο blender, γιατι λες να αφησω το bledner και να ανεβω κατηγορια? εχει πληρες tool sets για animation +καλυτερο modeling workflow υστερει βεβαια στα simulation tools το βιντεο που μου εδειξες καλο ειναι αλλα δεν θα χαρακτηριζα σαν μεγαλο κατορθωμα, ηταν αρκετα απλο το animation Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2018 από nikos5800 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Ποιος το γαμει το blender , ποιος το γαμει και το maya Ενας ειναι ο βασιλιας στο 3d modelling.. 3ds studio max. Το maya το αγορασε η autodesk για καποιον λογο που ουτε η ιδια δεν ξερει , και προσπαθει να ενοποιησει την εμφανιση του maya και του 3ds max .Πιο πολυ να φερει το 3ds max προς το maya το κοβω.Για καποιον λογο το προμοταρει..και δεν θελει να το αφησει στην ληθη... Προς το παρον το maya ειναι 1 κλικ πιο κατω απο το 3ds max , το blender δε , ισα με 100 κλικς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Άμα λες αυτό για το blender τότε πραγματικά δεν έχεις ασχοληθεί σοβαρά με το πρόγραμμα, πίστεψέ με στο modelling κομμάτι είναι το πιο ισχυρό 3d software της αγορας 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Άμα λες αυτό για το blender τότε πραγματικά δεν έχεις ασχοληθεί σοβαρά με το πρόγραμμα, πίστεψέ με στο modelling κομμάτι είναι το πιο ισχυρό 3d software της αγορας Δηλ μου λες οτι ενα free προγραμμα των (checking my linux...) 258mb ειναι ανωτερο απο το επι-πληρωμη 3ds max ή και το maya που ειναι 5-6 gb εκαστο?Θα μου πεις το μεγεθος μετραει?Ε δεν ξερω αν μετραει σιγουρα δειχνει κατι. Λες η autodesk ναναι τοσο χαζη και να μην αγοραζε το blender αν αξιζε τοσο πολυ..οπως τσιμπησε το maya? Mην ακουσω επιχειρημα του στυλ "Το ιδιο αποτελεσμα βγαζω και στα 2 προγραμματα"..αν διαβασεις σαιτς ολοι κραζουν το interface του blender..ολοι μιλανε για καλυτερα εργαλεια στο 3ds max. To θεμα ειναι το αποτελεσμα να το βγαζεις πιο ευκολα και πιο γρηγορα..ξερεις ποσο παιρνουν τα renders υποθετω Τελος μην ξεχνας οτι σε μια επαγγελματικη δουλεια εμπλεκονται και αλλα προγραμματα που εξειδικευονται σε διαφορους τομεις οπως sculpting , painting κλπ , οποτε κοιτας και ποσο καλα συνεργαζονται τα προγραμματα μεταξυ τους. Διαβασε τι λενε εδω .Προσωπικες αποψεις φυσικα αλλα θιγουν ενδιαφεροντα θεματα , οπως οτι οι περισσοτερες εταιριες χρησιμοποιουν autodesk εργαλεια κλπ , οποτε αν παει ενας και πει γεια σας ξερω blender θα του πουν ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ 2 ετων λινκ βεβαια..αλλα δεν νομιζω να αλλαξαν και παρα πολυ τα πραγματα απο τοτε στο blender... Γραφει ενας σε ενα σαιτ : "The following sign were discovering that not only one of the strangest features of the program (the infamous right-click-to-select thing) was a matter of at least a decade of discussions, but also there were people using “that’s unique to Blender” as an argument to defend it. " Mηπως εννοει οταν μια φορα πηγα να φτιαξω ενα κυβο..μετα πηγα να τον επιλεξω..δεν επιλεγοταν..παταγα αριστερα κλικ και δεξια κλικ και περιεργα μενου και ιστοριες?Ακομα δεν υπαρχει αυτο?Και μου μιλας για εργαλεια και συνηθειες και τετοια?Σοβαρα τωρα? Really?For real? Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2018 από mphxths Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Free πρόγραμμα μπορεί να είναι αλλά έχει πολλές χορηγίες από μεγάλες εταιρίες όπως ,AMD ,Intel,valve,tangent animation, Cambridge medical robotics,blendemarket Και από απλους χρήστες , Το blender δεν μπορεί να το αγορασει επειδή είναι open source , Όσο για τα υπόλοιπα μια χαρά συνεργάζεται μετά εμπορικά προγράμματα της αγοράς , Το μέγεθος δεν έχει καμία σημασία το Maya Kai 3ds max χρησιμοποιειουν legacy κώδικα για backward compatibility+διαθέτουν Έτοιμα materials Το Λίνκ που έστειλες τώρα μπορώ και εγώ να σου βρω αρκετες συζήτησης που εκθειάζουν το blender ,αυτό δεν λέει και πολλά άλλα σύμφωνο στο γεγονός ότι το blender δεν έχει ακόμα μεγάλη αποδοχή από τις μεγάλες εταιρίες,συνέχεια όμως κερδίζει έδαφος στις μικρομεσαίες , Αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια , όσο για το δεξί κλικ που επιλέγεις τα αντικείμενα -είναι καθαρά θέμα συνήθειας , Για να τελειώνουμε νομίζω στο τέλος της ημέρας όλα τα επαγγελματικά 3d softwares κάνουν και με το παραπάνω την δουλειά τους και είναι καθαρά θέμα γούστου πιο θα αρέσει στον καθενα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Προσωπικά, ήμουν στο max για καιρό. Εδω και 1,5 χρόνο στο blender, και απλά, δεν ξαναγυρνάω σε άλλο 3d software. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
L-Griever Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω τελειώσει animator και είμαι χρήστης 3ds max και θα προχωρήσω στο maya. Λοιπόν, mphxths κάνεις λάθος σε αρκετά πράγματα. Δεν μπορείς να λες ότι το blender ή το maya να είναι ότι να'ναι ή να είναι κατώτερα από το 3ds max κτλ. Κάθε 3d πρόγραμμα κάνει συγκεκριμένη δουλειά. Δεν μπορεί να κάνει δουλειά σε όλα. Πχ το 3ds max είναι περισσότερο για αρχιτεκτονικά, αντικείμενα κτλ γενικά δεν είναι πολύ φιλικό ως προς στο animation γι'αυτό και το maya ή το blender αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά. Ναι όλα κάνουν animation αλλά όπως είπα το καθένα κάνει συγκεκριμένη δουλειά αλλού καλύτερα αλλού χειρότερα. Το βίντεο που πόσταρες προηγουμένως με συγχωρείς αλλά δεν είναι και βρε αμάν δουλειά γιατί θέλει βελτίωση ως προς στο animation. Τώρα για το σχόλιο περί " “that’s unique to Blender” as an argument to defend it. " αυτό δεν κάνεις και εσύ τώρα στο 3ds max; Ναι τώρα αν ψάχνεις να βρεις δουλειά μπορεί να μην σε προσλάβουν αν ξέρεις μόνο blender ή όποιο και να είναι αλλά πάντα μα πάντα αν γνωρίζεις και άλλο είναι ένα bonus για σένα. Τώρα αν δεν μπορείς να δουλέψεις ένα πρόγραμμα είναι γιατί δεν έκατσες να το μάθεις. Γι'αυτό λοιπόν δεν μπορώ να ακούω και να βλέπω άτομα να υποτιμάνε προγράμματα που μπορούν να κάνουν καλή δουλειά. Θέλεις να σου αναφέρω παραδείγματα; Ταινίες όπως Ice Age ή παιχνίδια όπως The Witcher 3 έγιναν με το maya (ταινίες, cutscenes, trailers κτλ και όχι στο φτιάξιμο παιχνιδιού) γι'αυτό θα σε παρακαλέσω να κάνεις μια έρευνα προτού μιλήσεις και υποτιμήσεις τα γνωστά προγράμματα και το λέω εντελώς φιλικά χωρίς παρεξηγήσεις. Όλα τα προγράμματα θέλουν αρκετό χρόνο, κόπο, υπομονή και μεράκι. Τώρα για τις δουλειές nikos5800 μπράβο σου που κατάφερες να κάνεις αλλά χρειάζεσαι λίγη βελτίωση ακόμη στις κινήσεις κτλ αλλά όλα γίνονται με εξάσκηση και χρόνο όπως και εγώ και όλοι. Σε αρκετά βίντεο που έκανες με έκανες να γελάσω αρκετά 😛 Μάλλον σε βλέπω να πηγαίνεις για κωμικός animator 😛 Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2018 από L-Griever 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) @L-Griever Αρχικα δηλωσα οτι δεν ειμαι 3d-ας αλλα εδω και 15+ χρονια βλεπω φιλο μου που δουλευει επαγγελματικα πανω στον τομεα αυτον και σου λεω τι βλεπω , τι ακουω . Τα εργαλεια της autodesk ειναι στην πιατσα εδω και εκατομμυρια χρονια και ειναι επαγγελματικου επιπεδου.Θες να το δεχτεις..δεξου το..δεν θες..μην το δεχτεις..σου αναφερω γεγονοτα. Και σε εναν ζωγραφο λοιπον αν δωσεις το ms paint θα σου ζωγραφισει πινακα..αν του δωσεις ομως το photoshop θα τον ζωγραφισει τον ιδιο καλα αλλα πιο γρηγορα και πιο βελτιστα. Αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ 3ds max , maya , blender κλπ.Δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιολογα προγραμματα..ειπα οτι το 3ds max θα σου κανει την δουλεια πιο "επαγγελματικα". 4 ώρες πριν, L-Griever είπε Το βίντεο που πόσταρες προηγουμένως με συγχωρείς αλλά δεν είναι και βρε αμάν δουλειά γιατί θέλει βελτίωση ως προς στο animation. Το βιντεο που ποσταρα προηγουμενως ειναι δουλεια για την ΕΚΟ..ξερεις ποια ειναι η ΕΚΟ ε?Ακου τωρα και την κατασταση που επικρατει σε επαγγελματικο επιπεδο γιατι εδω εσεις απλα μπορει να παιζετε με τα προγραμματα. "Γεια σας , ο κυριος ΤΑΔΕ , θελουμε ενα βιντεο ετσι και ετσι , ετοιμο σε 5 μερες , ποσο θα κοστισει?" , "Α , σε 5 μερες ε?Θα κοστισει τοσο" "Α ακριβος ειστε..κοψτε κατι..." "Να κοψω κατι , αλλα θα πεσει η ποιοτητα του αποτελεσματος..γιατι σε 5 μερες και με τοσα λεφτα..θα παρεις ΑΥΤΟ το αποτελεσμα". Και χαρη τους εκανε που εκανε τα αμορτισερ της μηχανης να "καθονται" στο φρεναρισμα..ουτε καν αυτο δεν ειχαν σκεφτει οτι πρεπει να υλοποιηθει..ουτε καν αυτη την αισθηση του ρεαλισμου. Αν θες να σου στειλω λινκ σε πμ με δουλειες του πες το μου και να κρινεις μετα.Γιατι μεσα στα χρονια της κρισης πεσανε τα κοστολογια..σφιξανε τα deadlines και οχι δεν θα κατσει κανεις να δουλεψει εργατοωρες που δεν θα πληρωθει για να βγει το αποτελεσμα τελειο.Τοσα λεφτα..τοσο χρονος..αυτο το αποτελεσμα..το θελετε?εχει καλως..αν οχι..πουλο.Η ποιοτητα θελει και τον χρονο της... Aρα αν δεν ξερεις πως κινειται ο τομεας σε επαγγελματικο επιπεδο , καλο θα ηταν να μην κρινεις δουλειες αλλων. Παμε στο τι μπορει να κανει το 3ds max , blender και maya. Τα 2 τελευταια δεν τα εχει αγγιξει στην ζωη του.Ολες τις δουλειες τις βγαζει με κυριο προγραμμα το 3ds max και φυσικα καποια δευτερευοντα για painting/sculpting/animating ισως...κλπ κλπ κλπ.Αρα αν μετα απο 15-20 χρονια κανει τα παντα με κυριο προγραμμα το 3ds max , εγω προσωπικα δεν θα γυρισω να του πω "ξερεις το blender γαμαει..το maya σπερνει".Χεσμενα τα χει Σκεψου και το αλλο...να φτιαχνεις μια 3d σκηνη και να την βλεπεις να κανει refresh/update στο stingray και να την βλεπεις στο oculus και πως "κατσανε" οι αλλαγες που εκανες on-the-fly.Αντε καντο αυτο τωρα στο blender.Καλως ή κακως η autodesk εχει 1ον επαγγελματικα εργαλεια 2ον συνεργαζονται αψογα μεταξυ τους σαν σε οικοσυστημα. Oποιος μαθει 3-4 απο τα προγραμματα της πρεπει να ειναι κανονικα βλαμμενος για να γυρισει σε αλλες λυσεις. 4 ώρες πριν, L-Griever είπε Τώρα αν δεν μπορείς να δουλέψεις ένα πρόγραμμα είναι γιατί δεν έκατσες να το μάθεις. Οχι αρνουμαι αυτο που λες.Ανοιγω εγω ο ασχετος το maya ή το 3ds max , φτιαχνω ενα κυβακι για να μαλακιστω..το πιανω το κουναω...του αλλαζω μεγεθος,του κανω κανα morphing ετσι για να παιξουμε..παιζω και με τα booleans και κλεινω το προγραμμα νομιζοντας οτι κατι εκανα.To GUI ηταν λογικο..καταλαβαινα τι πρεπει να κλικαρω να κανω αυτα που ηθελα. Ανοιγω blender φτιαχνω το κυβακι και παλευω 10 λεπτα να το κουνησω?Να κατσω να μαθω μη λογικα shortcuts?Really?Ουτε σε καταδικο τετοια βασανιστηρια ρε! Εντελως φιλικα λοιπον γοογλαρε "αντετοκουνμπο + μιλκο" να δεις τις διαφημισεις που γυρισε σε καρτοονιστικη φαση.Μαντεψε που σκαναριστηκε (ολοσωμος) , που μοντελοποιηθηκε και που εγινε το rigging για να χρησιμοποιηθει στην διαφημιση.Ναι καλα μαντεψες..στο 3ds max της γειτονιας μας Τωρα αν γινοταν η δουλεια και στο blender προφανως θα γινοταν..αλλα κοιταμε να κανουμε την δουλεια μας ευκολα..οχι δυσκολα. Με λιγα λογια αν ενας επαγγελματιας (οχι χομπιστας) δουλευει χρονιααααα ενα επαγγελματικο εργαλειο οπως το 3ds max , αντε σου βαζω και το maya , δεν εχει κανενα απολυτως λογο να παει σε ενα "σχεδον" ισαξιο προγραμμα..αλλα με δυσκολο GUI..μην αρχισεις τα ειναι συνηθεια..το μαθαινεις...ολοι το κραζουν..πας απο ενα ευκολο λογικο GUI σε ενα περιεργο?δυσχρηστο?Μονο με οπλο στον κροταφο δικαιολογειται τετοια κινηση.Και μιλαμε για επαγγελματια..που το πισι και το software πρεπει να ειναι ανα πασα στιγμη ετοιμο για να παραγει δουλεια..Δεν υπαρχει χρονος ή/και λογος να κατσεις να μαθαινεις νεο εργαλειο που δεν προσφερει ουσιαστικα κατι καλυτερο. Το 3ds max ειναι στην αγορα εδω και 20-30 χρονια..ο παλιος επαγγελματιας αυτο ξερει...δεν θα γυρισει σε blender εκτος και αν του λες "ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΖΗΝΑ" και στην μοντελοποιει μονο του απο το πουθενα +rigging ..τοτε ναι πας στο blender. YΓ : https://vimeo.com/17659009 Καπως ετσι γινονται τα animations...ναι ολα ειναι 3d..τιποτα αληθινο Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2018 από mphxths Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) Τώρα θέλεις να μου πεις ότι αυτά δεν μπορεί να τα κάνει το blender? Δυστυχώς δεν γνωρίζεις τις δυνατότητες του προγράμματος ,πάρε εδώ μερικά παραδείγματα Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2018 από nikos5800 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
L-Griever Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, mphxths είπε @L-Griever Αρχικα δηλωσα οτι δεν ειμαι 3d-ας αλλα εδω και 15+ χρονια βλεπω φιλο μου που δουλευει επαγγελματικα πανω στον τομεα αυτον και σου λεω τι βλεπω , τι ακουω . Τα εργαλεια της autodesk ειναι στην πιατσα εδω και εκατομμυρια χρονια και ειναι επαγγελματικου επιπεδου.Θες να το δεχτεις..δεξου το..δεν θες..μην το δεχτεις..σου αναφερω γεγονοτα. Και σε εναν ζωγραφο λοιπον αν δωσεις το ms paint θα σου ζωγραφισει πινακα..αν του δωσεις ομως το photoshop θα τον ζωγραφισει τον ιδιο καλα αλλα πιο γρηγορα και πιο βελτιστα. Αυτη ειναι η διαφορα μεταξυ 3ds max , maya , blender κλπ.Δεν ειπα οτι δεν ειναι αξιολογα προγραμματα..ειπα οτι το 3ds max θα σου κανει την δουλεια πιο "επαγγελματικα". Το βιντεο που ποσταρα προηγουμενως ειναι δουλεια για την ΕΚΟ..ξερεις ποια ειναι η ΕΚΟ ε?Ακου τωρα και την κατασταση που επικρατει σε επαγγελματικο επιπεδο γιατι εδω εσεις απλα μπορει να παιζετε με τα προγραμματα. "Γεια σας , ο κυριος ΤΑΔΕ , θελουμε ενα βιντεο ετσι και ετσι , ετοιμο σε 5 μερες , ποσο θα κοστισει?" , "Α , σε 5 μερες ε?Θα κοστισει τοσο" "Α ακριβος ειστε..κοψτε κατι..." "Να κοψω κατι , αλλα θα πεσει η ποιοτητα του αποτελεσματος..γιατι σε 5 μερες και με τοσα λεφτα..θα παρεις ΑΥΤΟ το αποτελεσμα". Και χαρη τους εκανε που εκανε τα αμορτισερ της μηχανης να "καθονται" στο φρεναρισμα..ουτε καν αυτο δεν ειχαν σκεφτει οτι πρεπει να υλοποιηθει..ουτε καν αυτη την αισθηση του ρεαλισμου. Αν θες να σου στειλω λινκ σε πμ με δουλειες του πες το μου και να κρινεις μετα.Γιατι μεσα στα χρονια της κρισης πεσανε τα κοστολογια..σφιξανε τα deadlines και οχι δεν θα κατσει κανεις να δουλεψει εργατοωρες που δεν θα πληρωθει για να βγει το αποτελεσμα τελειο.Τοσα λεφτα..τοσο χρονος..αυτο το αποτελεσμα..το θελετε?εχει καλως..αν οχι..πουλο.Η ποιοτητα θελει και τον χρονο της... Aρα αν δεν ξερεις πως κινειται ο τομεας σε επαγγελματικο επιπεδο , καλο θα ηταν να μην κρινεις δουλειες αλλων. Παμε στο τι μπορει να κανει το 3ds max , blender και maya. Τα 2 τελευταια δεν τα εχει αγγιξει στην ζωη του.Ολες τις δουλειες τις βγαζει με κυριο προγραμμα το 3ds max και φυσικα καποια δευτερευοντα για painting/sculpting/animating ισως...κλπ κλπ κλπ.Αρα αν μετα απο 15-20 χρονια κανει τα παντα με κυριο προγραμμα το 3ds max , εγω προσωπικα δεν θα γυρισω να του πω "ξερεις το blender γαμαει..το maya σπερνει".Χεσμενα τα χει Σκεψου και το αλλο...να φτιαχνεις μια 3d σκηνη και να την βλεπεις να κανει refresh/update στο stingray και να την βλεπεις στο oculus και πως "κατσανε" οι αλλαγες που εκανες on-the-fly.Αντε καντο αυτο τωρα στο blender.Καλως ή κακως η autodesk εχει 1ον επαγγελματικα εργαλεια 2ον συνεργαζονται αψογα μεταξυ τους σαν σε οικοσυστημα. Oποιος μαθει 3-4 απο τα προγραμματα της πρεπει να ειναι κανονικα βλαμμενος για να γυρισει σε αλλες λυσεις. Οχι αρνουμαι αυτο που λες.Ανοιγω εγω ο ασχετος το maya ή το 3ds max , φτιαχνω ενα κυβακι για να μαλακιστω..το πιανω το κουναω...του αλλαζω μεγεθος,του κανω κανα morphing ετσι για να παιξουμε..παιζω και με τα booleans και κλεινω το προγραμμα νομιζοντας οτι κατι εκανα.To GUI ηταν λογικο..καταλαβαινα τι πρεπει να κλικαρω να κανω αυτα που ηθελα. Ανοιγω blender φτιαχνω το κυβακι και παλευω 10 λεπτα να το κουνησω?Να κατσω να μαθω μη λογικα shortcuts?Really?Ουτε σε καταδικο τετοια βασανιστηρια ρε! Εντελως φιλικα λοιπον γοογλαρε "αντετοκουνμπο + μιλκο" να δεις τις διαφημισεις που γυρισε σε καρτοονιστικη φαση.Μαντεψε που σκαναριστηκε (ολοσωμος) , που μοντελοποιηθηκε και που εγινε το rigging για να χρησιμοποιηθει στην διαφημιση.Ναι καλα μαντεψες..στο 3ds max της γειτονιας μας Τωρα αν γινοταν η δουλεια και στο blender προφανως θα γινοταν..αλλα κοιταμε να κανουμε την δουλεια μας ευκολα..οχι δυσκολα. Με λιγα λογια αν ενας επαγγελματιας (οχι χομπιστας) δουλευει χρονιααααα ενα επαγγελματικο εργαλειο οπως το 3ds max , αντε σου βαζω και το maya , δεν εχει κανενα απολυτως λογο να παει σε ενα "σχεδον" ισαξιο προγραμμα..αλλα με δυσκολο GUI..μην αρχισεις τα ειναι συνηθεια..το μαθαινεις...ολοι το κραζουν..πας απο ενα ευκολο λογικο GUI σε ενα περιεργο?δυσχρηστο?Μονο με οπλο στον κροταφο δικαιολογειται τετοια κινηση.Και μιλαμε για επαγγελματια..που το πισι και το software πρεπει να ειναι ανα πασα στιγμη ετοιμο για να παραγει δουλεια..Δεν υπαρχει χρονος ή/και λογος να κατσεις να μαθαινεις νεο εργαλειο που δεν προσφερει ουσιαστικα κατι καλυτερο. Το 3ds max ειναι στην αγορα εδω και 20-30 χρονια..ο παλιος επαγγελματιας αυτο ξερει...δεν θα γυρισει σε blender εκτος και αν του λες "ΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΖΗΝΑ" και στην μοντελοποιει μονο του απο το πουθενα +rigging ..τοτε ναι πας στο blender. YΓ : https://vimeo.com/17659009 Καπως ετσι γινονται τα animations...ναι ολα ειναι 3d..τιποτα αληθινο Αφού δεν είσαι τότε τι κάθεσαι και σχολιάζεις μαν; Κάτσε πρώτα να μάθεις και μετά έλα να σχολιάσεις και όχι απλά βλέποντας τον φίλο σου. Συμφωνώ ότι η Autodesk είναι κορυφαία εταιρεία αλλά και τα προγράμματα αλλά και πάλι όλα είναι θέμα γούστου και συνήθειας οπότε αν θες το δέχεσαι αλλιώς όχι. Το αν κάποιος θα κάνει επαγγελματική δουλειά εξαρτάται από το πόσο χρόνο θα δώσει και πόσο καλά ξέρει το πρόγραμμα οπότε μην μου λες ότι το κάνει μόνο το 3ds max. Μια χαρά την ξέρω και όχι δεν θέλω να δω δουλειές του φίλου σου. Αν γνώριζες και εσύ 3d τότε ασφαλώς να συζητήσουμε αλλά από τη στιγμή που απλά βλέπεις τον φίλο σου και "μαθαίνεις" ε όχι με συγχωρείς που το λέω αλλά δεν είσαι σε θέση να σχολιάζεις και να λες στους ανθρώπους ότι το 3ds max είναι το τοπ! To blender είναι πατάτα κτλ κτλ Γνωρίζω πολύ καλά το πως δουλεύει κάποιος στα projects οπότε δεν χρειάζεται να το λες. Ε με συγχωρείς αλλά τι να σου πω αν έκατσες μόνο 10 λεπτά για να φτιάξεις ένα κύβο; Τέτοια προγράμματα δεν είναι παιχνίδια που μπορείς να τα δοκιμάσεις εύκολα μόνο με 10 λεπτά. Σόρρυ απλά δεν έκατσες να το μάθεις λίγο και επειδή σου φάνηκε παράξενο και δύσκολο, το παράτησες απλά εύκολα. Γνωρίζω πως το blender και το Maya έχουν δύσκολο GUI αλλά και πάλι όλα είναι θέμα συνήθειας. Άμα κάτσεις να το μάθεις το πρόγραμμα τότε μπορείς να φτιάξεις cool animations. Όσο για τα βίντεο που πόσταρες...είναι ωραία αλλά θα σου πω κάτι. Αν φτιάξει ένα κανονικό χαρακτήρα τότε ας μιλήσουμε. Εγώ δυστυχώς έχω να μάθω πολλά πράγματα γιατί ασχολούμαι με πολλά προγράμματα για 2d και 3d. Άμα δεν θέλεις να κατάλαβεις έχε καλώς αλλά θα σε παρακαλέσω να μην "προσβάλλεις" χρήστες που ασχολούνται με το blender επειδή μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και όχι εσύ και λέγοντας ότι το 3ds max είναι τοπ. ------------------------------- nikos5800 δεν υπάρχει νόημα να ανεβάζεις γιατί ο φίλος δεν θέλει να καταλάβει και ξέρει γιατί έμαθε με το να βλέπει τον φίλο του οπότε αυτομάτως θα πει και πάλι ότι το 3DS max είναι το καλύτερο. Άστον και εσύ κάνε ότι μπορείς με όποιο πρόγραμμα σε βολεύει. Επεξ/σία 12 Αυγούστου 2018 από L-Griever 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pnick Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 12 Αυγούστου 2018 Ένα τελευταίο μοντέλο που έφτιαξα στο blender. Texturing στο Substance Painter, rendering στο Blender Cycles. Είναι κομμάτι ενός μεγαλύτερου project που δουλεύω. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2018 @pnick πολυ καλο μπραβο ,εγω εχω σταματησει το modeling εδω και καμποσο καιρο ,περιμενω το blender 2.8 να μπει σε stable μορφη για να ξανα αρχησω , οπου στο blender 2.8 εχουν κανει rewrite το opengl και εχουν προσθεσει μηχανη πραγματικου χρονου που βασιζεται σε pbr+νεο layer system που σου επιτρεπει να εχεις unlimited layers+dependecy graph+νεο user interface 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2018 μερικα ακομα animation με το αλογο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 ενα walk cycle 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έλα ινσομνια με απογοητευεις Μια δοκιμή που έκανα με το blender 2.8 και την Eevee engine ,real time pbr μηχανη Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2018 από nikos5800 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα