nikos5800 Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2018 μαλλον το τελευταιο μου animation Με αυτον τον χαρακτηρα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZahosDoganos Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Στις 15/04/2018 στις 7:11 ΜΜ, nikos5800 είπε μαλλον το τελευταιο μου animation Με αυτον τον χαρακτηρα Δεν το γυρνάς σε Maya σιγά σιγά μιας που το πας καλά με το rigging 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 4 ώρες πριν, ZahosDoganos είπε Δεν το γυρνάς σε Maya σιγά σιγά μιας που το πας καλά με το rigging ευχαριστω, εχω επαφη με το maya καπου καπου το δουλευω για να μην το ξεχασω σε animation και rigging tool sets εχουν τα ιδια εργαλεια απλα το rigging γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο στο maya επισης ο ενσωματωμενος renderer o arnold ειναι μονο cpu based, σε αντιθεση με τον cycles render του blender Που υποστηριζει cpu+gpu at the same time μια λυση θα ηταν ο vray render που το υποστηριζει αλλα δεν θελω να καταπιαστω με εκατο διαφορετικα πραγματα τωρα ειμαι στη φαση οπου πρεπει να βελτιωσω τις ικανοτητες μου σε αυτα που ξερω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZahosDoganos Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 56 λεπτά πριν, nikos5800 είπε ευχαριστω, εχω επαφη με το maya καπου καπου το δουλευω για να μην το ξεχασω σε animation και rigging tool sets εχουν τα ιδια εργαλεια απλα το rigging γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο στο maya επισης ο ενσωματωμενος renderer o arnold ειναι μονο cpu based, σε αντιθεση με τον cycles render του blender Που υποστηριζει cpu+gpu at the same time μια λυση θα ηταν ο vray render που το υποστηριζει αλλα δεν θελω να καταπιαστω με εκατο διαφορετικα πραγματα τωρα ειμαι στη φαση οπου πρεπει να βελτιωσω τις ικανοτητες μου σε αυτα που ξερω Να σου πω την αλήθεια δε ξέρω κατά πόσο καλό είναι το blender σε animation κλπ απλά το είπα για το Maya μιας και είναι το standard της βιομηχανίας οταν όταν είναι για character animation, οπότε φαντάστηκα ότι θα έχει πιο powerful tools. Δηλαδή δεν έχω ιδέα από rigging κάνω μόνο stills. Arnold πάντως καλος, τον χρησιμοποιούν πολυ στο Hollywood αλλά CPU based ναι, ξεχνάς την ταχύτητα του cycles. Ο vray ναι θα ήταν μια λύση μιας και έχει βάλει GPU rendering αλλά έχει πολλά και θα χρειαστει να αφιερώσεις λίγο χρόνο σε tutorial αλλά νομίζω αξίζει γιατί είναι πολύ δυνατός renderer με πολλές επιλογες. Εγω λέω να αρχίσω να τον μαθαίνω σιγά σιγά.. μαζί με Corona που έχω για main renderer μιας και η chaos group που έχει το vray εξαγορασε τον Corona και θα έχουν computability μεταξύ τους. Interesting stuff θα δούμε στο μελλον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 ο νεος μου χαρακτηρας! θα προσπαθησω να φτιαξω μια ταινια μικρου μηκους 2 λεπτων με σκηνικα και ολα τα καλουδια ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ssd93 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Καλησπέρα, μια πρώτη προσπάθεια για cinema 4d, πιστεύω είναι αξιοπρεπής. Περιμένω σχόλια και διορθώσεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Ωραιος Μια χαρά είναι άρχοντας είσαι Η αρχή είναι δύσκολη αλλά μετά ολα θα βρουν τον δρόμο τους Διάβασε για anatomy και topology flow αν θες να ασχοληθείς με χαρακτήρες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ssd93 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Τώρα θέλω να βάλω κίνηση, animation... Γωνιομέτρηση θα ήθελα να μπορέσω να κάνω, είναι κάτι που δεν έχω μάθει πως γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2018 ενα συντομο run cycle Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 ενα walk cycle Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) jump και balance! Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από nikos5800 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) επεστρεψα!!😀 Επεξ/σία 10 Αυγούστου 2018 από nikos5800 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 (επεξεργασμένο) @nikos5800 + @ssd93 Δεν θελω να το παιξω ιστορια ή ξερολας γιατι δεν ειμαι αλλωστε..αλλα το καταλαβαινετε οτι οι κλειδωσεις εχουν θεμα ε? Τσακιζουν... Μιλαω για το animation της γκομενας στο πανω πανω ποστ αυτης της σελιδας και την φωτο του ssd93... Βοηθαω (σε τιποτα renders , μην νομιζετε δηλ ) φιλο μου που ειναι χρονια στο 3d design/modelling/animating και εχω δει απειρα animations με rigging και το μονο πραμα που μου λεει ειναι ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ Φιλικα τα λεω , μην πεσετε να με φατε Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2018 από mphxths 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 ωραιος , ναι το ξερω ,με εξασκηση ολα αυτα τα θεματα που εχουν τα animation θα τα μηδενισω ,απλα χρειαζομαι χρονο και καποιες μικρο λεπτομεριες κατα το splining και polishing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mphxths Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2018 Μια απο τις τελευταιες μεγαλες δουλειες του εδω Ασε το blender και ανεβα κατηγορια λεμε ... οποτε ανοιγω blender νομιζω οτι εχω μανταλακια στα χερια..η φιλοσοφια του σχεδιασμου του GUI του , με ξεπερναει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα