Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 15/04/2018 στις 7:11 ΜΜ, nikos5800 είπε

μαλλον το τελευταιο μου animation Με αυτον τον χαρακτηρα

Δεν το γυρνάς σε Maya σιγά σιγά μιας που το πας καλά με το rigging :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ZahosDoganos είπε

Δεν το γυρνάς σε Maya σιγά σιγά μιας που το πας καλά με το rigging :P

ευχαριστω,

εχω επαφη με το maya καπου καπου το δουλευω για να μην το ξεχασω :D

σε animation και rigging tool sets εχουν τα ιδια εργαλεια απλα το rigging γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο στο maya

επισης ο ενσωματωμενος renderer o arnold ειναι μονο cpu based, 

σε αντιθεση με τον cycles render του blender Που υποστηριζει cpu+gpu at the same time

μια λυση θα ηταν ο vray render που το υποστηριζει αλλα δεν θελω να καταπιαστω με εκατο διαφορετικα πραγματα τωρα ειμαι στη φαση οπου πρεπει να βελτιωσω τις ικανοτητες μου σε αυτα που ξερω;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

ευχαριστω,

εχω επαφη με το maya καπου καπου το δουλευω για να μην το ξεχασω :D

σε animation και rigging tool sets εχουν τα ιδια εργαλεια απλα το rigging γινεται με λιγο διαφορετικο τροπο στο maya

επισης ο ενσωματωμενος renderer o arnold ειναι μονο cpu based, 

σε αντιθεση με τον cycles render του blender Που υποστηριζει cpu+gpu at the same time

μια λυση θα ηταν ο vray render που το υποστηριζει αλλα δεν θελω να καταπιαστω με εκατο διαφορετικα πραγματα τωρα ειμαι στη φαση οπου πρεπει να βελτιωσω τις ικανοτητες μου σε αυτα που ξερω;)

Να σου πω την αλήθεια δε ξέρω κατά πόσο καλό είναι το blender σε animation κλπ απλά το είπα για το Maya μιας και είναι το standard της βιομηχανίας οταν όταν είναι για character animation, οπότε φαντάστηκα ότι θα έχει πιο powerful tools. Δηλαδή δεν έχω ιδέα από rigging :lol: κάνω μόνο stills.

Arnold πάντως καλος, τον χρησιμοποιούν πολυ στο Hollywood αλλά CPU based ναι, ξεχνάς την ταχύτητα του cycles. 

Ο vray ναι θα ήταν μια λύση μιας και έχει βάλει GPU rendering αλλά έχει πολλά και θα χρειαστει να αφιερώσεις λίγο χρόνο σε tutorial αλλά νομίζω αξίζει γιατί είναι πολύ δυνατός renderer με πολλές επιλογες.

Εγω λέω να αρχίσω να τον μαθαίνω σιγά σιγά.. μαζί με Corona που έχω για main renderer μιας και η chaos group που έχει το vray εξαγορασε τον Corona και θα έχουν computability μεταξύ τους. Interesting stuff θα δούμε στο μελλον  :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ωραιος Μια χαρά είναι άρχοντας είσαι

Η αρχή είναι δύσκολη αλλά μετά ολα θα βρουν τον δρόμο τους

Διάβασε για anatomy και topology flow αν θες να ασχοληθείς με χαρακτήρες ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θέλω να βάλω κίνηση, animation... Γωνιομέτρηση θα ήθελα να μπορέσω να κάνω, είναι κάτι που δεν έχω μάθει πως γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@nikos5800 + @ssd93

Δεν θελω να το παιξω ιστορια ή ξερολας γιατι δεν ειμαι αλλωστε..αλλα το καταλαβαινετε οτι οι κλειδωσεις εχουν θεμα ε? :) Τσακιζουν...

Μιλαω για το animation της γκομενας στο πανω πανω ποστ αυτης της σελιδας και την φωτο του ssd93...

Βοηθαω (σε τιποτα renders , μην νομιζετε δηλ :) ) φιλο μου που ειναι χρονια στο 3d design/modelling/animating και εχω δει απειρα animations με rigging και το μονο πραμα που μου λεει ειναι ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙΣ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ :)

Φιλικα τα λεω , μην πεσετε να με φατε :)

Επεξ/σία από mphxths
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραιος , ναι το ξερω ,με εξασκηση ολα αυτα τα θεματα που εχουν τα animation θα τα μηδενισω ,απλα χρειαζομαι χρονο και καποιες μικρο λεπτομεριες κατα το splining και polishing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απο τις τελευταιες μεγαλες δουλειες του εδω :) Ασε το blender και ανεβα κατηγορια λεμε ... οποτε ανοιγω blender νομιζω οτι εχω μανταλακια στα χερια..η φιλοσοφια του σχεδιασμου του GUI του , με ξεπερναει :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...