nikos5800 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Νίκο πόσα fps είναι συνολικά το όλο video, γιατί βλέπω ότι έχεις πετύχει πολύ καλό smoothness. Με το cinema 4d έκανες το render? το όλο animation είναι στα 24fps, γενικά το smoothness στο animation το πετυχαινειςαπο το dope sheet και το graph editor,modelling και rendering κάνω με το blender και τον cycles render engine,πανω που ετοιμαζα τα νέα μου σκηνικά για ενα short animation movie βρήκα δουλεια! και χρονο πλεον δεν έχω πολύ ωραίος evoracing εσύ στον σχεδιασμο τον αυτοκινήτων εισαι φοβερός
ZahosDoganos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Από χρόνο βλέπω καλα παμε όλοι Βρήκα και γω λιγο ενα παραθυρακι στο πρόγραμμα να παίξω λιγο 3
pnick Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Από χρόνο βλέπω καλα παμε όλοι Βρήκα και γω λιγο ενα παραθυρακι στο πρόγραμμα να παίξω λιγο sunset_house2.jpg Πολύ καλή προσπάθεια, και ενδιαφέρον το στήσιμο, αλλά έχει πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Έχει πάρα πολύ noise το render σου. Αν θέλεις μπορώ να σου πώ κανά δυό σημεία που μπορείς σίγουρα να βελτιώσεις. Ποιό πρόγραμμα χρησιμοποιείς;
kakofonixx Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 αντε ας βαλω και εγω ενα απο μια δουλεια που ολοκληρωσα πριν λιγες μερες 3dsmax, vray και ελαχιστο post processing στο photoshop 2
ZahosDoganos Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2017 Πολύ καλή προσπάθεια, και ενδιαφέρον το στήσιμο, αλλά έχει πολύ μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Έχει πάρα πολύ noise το render σου. Αν θέλεις μπορώ να σου πώ κανά δυό σημεία που μπορείς σίγουρα να βελτιώσεις. Ποιό πρόγραμμα χρησιμοποιείς; Να σαι καλα, cinema 4d με corona renderer χρησιμοποιώ. Το κανονικό project ειναι στις παρακάτω φωτό εννοείται καθε κριτική και προτάσεις για βελτίωση καλοδεχούμενα, το άλλο render το έκανα έτσι για πείραμα και το έκλεισα νωρίς γι αυτό και ο θόρυβος αλλά πίο πολύ δημιουργούνται αυτα τα λεγόμενα fireflies απο έντονες πηγές φωτός όπως στην φωτό εδώ με το νερό Αυτο το πρόβλημα δεν το έχω λύσει ακόμα. 3
nikos5800 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2017 απο αύριο ξανά αρχίζω το modelling αυτήν την φορά με τον David gant-edola eldercat απο το kingsglaive final fantasy 15 ! ελπίζω να το πετύχω γιατί σαν χαρακτήρας μου αρέσει πολύ stay tuned I'm back !
dimips Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2017 το modeling των project αυτών σε τι πρόγραμμα το κάνετε ;
nikos5800 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2017 υπαρχουν διάφορα προγράμματα όπως το blender,cinema4d,maya και 3ds max αυτά είναι τα πιο γνωστά και στα οποία θα μπορείς να βρεις αρκετά tutorials 1
KyrGR Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Το maya και το max δεν νομιζω να έχουν sculpting. Τα zbrush και mudbox είναι ενδιαφέροντα αλλά δύσχρηστα. Εγώ κλινω προς το blender χωρίς ομως να είμαι πολύ ειδικευμένος στο modeling.Για απλούς χαρακτήρες έχω το Archipelis designer ( μοιάζει με το παλιό teddy) αλλά μιλάμε για πρόχειρο αποτέλεσμα. 1
nikos5800 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 το maya απο την εκδοση 2016 εχει κανονικα sculpting 1
dimips Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Από αυτά ποια εναλλακτική θα δίνατε για το Sketch up και το Revit ;
KyrGR Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Το 3ds max είναι πιο κοντά στη λογική του αρχιτεκτονικού σχεδίου. Νομιζω οτι τώρα έχει και έτοιμες σκάλες η γέφυρες για να ενώσεις σημεία
Alithinos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Καλημέρα φίλοι. Εδώ και κάποιο καιρό ασχολούμαι με το blender αλλά δεν είμαι graphics designer. Προγραμματιστής είμαι και θέλω να φτιάξω 3d παιχνίδι, και για οικονομικούς κυρίως λόγους ξεκίνησα να μαθαίνω blender. Μέχρι στιγμής έχω κάνει απλά αντικείμενα χωρίς bones κτλπ, πχ ασπίδα, σπαθί, τραπέζι κτλπ. Να πω την αλήθεια δυσκολευομουν πολύ να μάθω πως να κάνω πράγματα, μέχρι που το blender foundation έβγαλε τα Official tutorials στο YouTube. Τα οποία για έναν αρχάριο είναι κλάσεις ανώτερα από οτιδήποτε άλλο υπάρχει. Τα μοντέλα μου λοιπόν είναι low poly και έχουν τη λεπτομέρεια πάνω κάτω που είχαν και μοντέλα σε παιχνίδια κονσολων προηγούμενης γενιάς, όπως το Elder Scrolls Oblivion πχ. Θα μπορούσα να τα κάνω πιο λεπτομερή, αλλά με πιέζει ο χρόνος. Τα 2 παράπονα που εχω απ το blender είναι οτι το UX του είναι πολύ περίπλοκο και επιβλητικό απ τη μια, και απ την άλλη οτι κάποιες πληροφορίες των materials χάνονται όταν τα περνάω σε unity. Το όνομα και τα faces στα οποία έχει ανατεθεί παραμένουν, αλλά πληροφορίες όπως το smoothness, το εφέ καθρέφτη, κτλπ χάνονται. Αργότερα θα χρειαστεί να κάνω και rigging και animations. Ξέρει κανείς κανένα plugin ίσως το οποίο να απλοποιεί το ux / gui ? Και αν έχετε και καμία συμβουλή για κάποιον σαν κι εμένα, παρακαλώ πείτε τη.
nikos5800 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 (επεξεργασμένο) 1)καλα εκανες και μαθενεις το blender αμα δεν δουλευεις σε καμια pixar η disney, η σε καποια χολιγουντιανη υπερπαραγωγη οπου οι εταιρειες εχουν φτιαξει δικα τους custom tools πανω στα maya και 3ds max δεν υπαρχει λογος να κοιταξεις αυτα τα προγραμματα οταν υπαρχει το blender πληρες επαγγελματικο προγραμμα που κανει παπαδες και δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα αντιστοιχα επιπληρωμη προγραμματα,2)για μενα το ux του blender ειναι πολυ παιχνιδιαρικο και μου αρεσει πολυ!3)αμα σε δυσκολευει μπορεις να δοκιμασεις το bforartists https://www.bforartists.de Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2017 από nikos5800
KyrGR Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2017 Το unity έχει δικά του shaders και render engines.Εφόσον η τελική εικόνα δημιουργείται απο το cycles render δεν μπορείς να μεταφέρεις αυτούσιο το αποτέλεσμα.Μπορείς να κανεις μια έρευνα για bake η alembic import- export αλλά υποψιαζομαι οτι ποτε δεν θα εχεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Πάντως κι εγώ προτιμώ το Blender απο τα C4d και Maya ανεξαρτήτως τιμής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα