Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στα rendering δεν έχω φτάσει ακόμη. Το gpu load που το δοκίμασα τώρα με το GPUz φτάνει το πολύ στο 30% στις εντολές που κολλάω και στο να γυρίζει το μοντέλο, άρα ούτε σημασία δίνει σε αυτή τη GPU το πρόγραμμα.

Η φάση κολλάει στο να γίνει από point cloud 3d σε solid 3d.

Δημιουργώ το mesh και μετά έχω ένα δυσκίνητο μοντέλο που πάω να το κάνω solid και κρασάρουν όλα.

Ξέρω οτι σίγουρα φταίει η Ram διότι είναι στο 99% όταν δίνω κάποιες εντολές, αλλά όχι σε όλες. Γι αυτό σκέφτομαι ότι μάλλον δεν κάνει και η κάρτα γραφικών.

Τέλος πάντων, Θα βάλω  σίγουρα άλλα 8gb ram και βλέπω.

Παντού διαβάζω ότι το solidworks χρειάζεται quadro για realview κλπ.

Δε ξέρω γιατί, αλλά νομίζω φταίει η AMD μου που το μοντέλο δε γυρνάει ούτε με μανιβέλα, καθώς δε παίζει να τη χρησιμοποιεί το πρόγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελειωσα με αυτό και είναι έτοιμο για rigging και animation

Ως συνήθως έχω κανει ψιλο λαθάκια ,αλλά βελτιωνομαι :)

 

Μια χαρα το πας! λιγο το μαλακι θέλει φτιάξιμο  :P

@dimips τι μεγεθος είναι τα αρχεία σου συνήθως? Στο cinema 4D πχ, έχω δει σε μεγάλες σκηνές 2-3gb να καταπίνει και τα 6gb ram της gtx 1060 και απο desktop ram να τρωει 10-12 gb. Φαντάζομαι και στο 3ds max θα γίνεται το ίδιο.

 

Στο solidworks απ όσο ξέρω παίζει πολυ ρόλο η κάρτα γραφικών και ο cpu ( απο cpu εισαι κομπλε νομίζω). Οταν δούλευα στο solidworks με μια hd6850 κόλαγε το σύμπαν ακόμα και στα πιο απλά. Τώρα με την gtx 750ti είναι πολυ καλυτερα τα πραγματα.

Από ραμ δεν έχω δεί να μου τρώει πολύ εκτός και αν τρέχω κανα simulation που κολάνε τα πάντα. 

Το real view ναι όντως υποστιρίζεται απο quadro μόνο αν και μπορεις να το ενερργοποιήσεις με κατι κόλπα στο registry. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα το πας! λιγο το μαλακι θέλει φτιάξιμο  :P

@dimips τι μεγεθος είναι τα αρχεία σου συνήθως? Στο cinema 4D πχ, έχω δει σε μεγάλες σκηνές 2-3gb να καταπίνει και τα 6gb ram της gtx 1060 και απο desktop ram να τρωει 10-12 gb. Φαντάζομαι και στο 3ds max θα γίνεται το ίδιο.

 

Στο solidworks απ όσο ξέρω παίζει πολυ ρόλο η κάρτα γραφικών και ο cpu ( απο cpu εισαι κομπλε νομίζω). Οταν δούλευα στο solidworks με μια hd6850 κόλαγε το σύμπαν ακόμα και στα πιο απλά. Τώρα με την gtx 750ti είναι πολυ καλυτερα τα πραγματα.

Από ραμ δεν έχω δεί να μου τρώει πολύ εκτός και αν τρέχω κανα simulation που κολάνε τα πάντα. 

Το real view ναι όντως υποστιρίζεται απο quadro μόνο αν και μπορεις να το ενερργοποιήσεις με κατι κόλπα στο registry. 

Αυτά τα κόλπα στο registry δε πιάσανε σε εμένα. Ούτε κάτι άλλα κόλπα με drivers. Οπότε μάλλον θα τη πουλήσω και θα πάρω καμιά Low end quadro όπως ή P600. Το solidworks σε αυτά που κάνω δεν ακουμπάει τον επεξεργαστή. Μόνο τη ram και τη κάρτα γραφικών μάλλον. Τα αρχεία μου είναι 1.3gb σε .txt και είναι τα αρχικά σημειακά δεδομένα. Τα επόμενα που δεν κατάφεραν να γίνουν ποτέ δε ξέρω πόσο θα πάνε.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα κόλπα στο registry δε πιάσανε σε εμένα. Ούτε κάτι άλλα κόλπα με drivers. Οπότε μάλλον θα τη πουλήσω και θα πάρω καμιά Low end quadro όπως ή P600. Το solidworks σε αυτά που κάνω δεν ακουμπάει τον επεξεργαστή. Μόνο τη ram και τη κάρτα γραφικών μάλλον. Τα αρχεία μου είναι 1.3gb σε .txt και είναι τα αρχικά σημειακά δεδομένα. Τα επόμενα που δεν κατάφεραν να γίνουν ποτέ δε ξέρω πόσο θα πάνε.

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Γιατι δεν παίρνεις μια gtx με 6gb ram τουλαχιστον? μπορεί να είναι πού καλύτερα απο μια low end quadro. Μια ματία που έριξα στο forum του solidworks οντως παιζει πολύ ρόλο η κάρτα. Πάντως πολύ ενδιαφέρων ακούγεται αυτό με το scan που κάνεις. Αν βρεις χρόνο και θές πόσταρε να δούμε κανένα προτζεκτ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν παίρνεις μια gtx με 6gb ram τουλαχιστον? μπορεί να είναι πού καλύτερα απο μια low end quadro. Μια ματία που έριξα στο forum του solidworks οντως παιζει πολύ ρόλο η κάρτα. Πάντως πολύ ενδιαφέρων ακούγεται αυτό με το scan που κάνεις. Αν βρεις χρόνο και θές πόσταρε να δούμε κανένα προτζεκτ. 

Είμαι ακόμη στα αρχικά στάδια και λόγο χαμηλού μπατζετ δε μπορώ να προχωρήσω. Κι αυτό το Pc που έχω το πήρα στα 500ευρώ μεταχειρισμένο 5 ετών...  :fear:

Το γενικό πλάνο είναι:  Απ το 3D scanning στο 3D printing.

Πηγαίνω με drones-φωτογραφικές - 3d laser scanner σε κτίσματα με αρχαιολογικό ή αρχιτεκτονικό ενδιαφέρων αποτυπώνω μέσω αυτών όλες τις πληροφορίες τους και μετά πιάνω το pc και προσπαθώ να τα φτιάξω μοντέλα σε solid εκτυπώσιμη μορφή και αρχείο αλλά και σε CAD.

Με αυτό το τρόπο σώζεις τη πληροφορία τους (διαστάσεις-υφή επιφάνεια-κλπ) με ακρίβεια χιλιοστού και μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να φτιάξεις ρέπλικες τους, είτε με 3d printers αν εξελιχθούν και φτάσουν σε σημείο να εκτυπώνουν ολόκληρα κτίρια, είτε σε μορφή CAD σε αρχιτεκτονικά σχέδια. Επίσης μπορείς και τα αναδομείς.

Θα είναι η πτυχιακή μου αυτή αν τελικά τα καταφέρω.

 

Οπότε ψάχνω αυτή τη στιγμή το φθηνότερο hardware που θα μπορέσει να με βοηθήσει λόγο σχεδόν μηδενικού μπατζετ και μάλλον απ όσο κατάλαβα με φθηνά δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ το προτζεκτ. Μάλλον θα πρέπει να πιάσω δουλειά καλοκαίρι.  :-D

 

PS: Η καινούργια η Quadro ή p600 πως σας φαίνεται; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ακόμη στα αρχικά στάδια και λόγο χαμηλού μπατζετ δε μπορώ να προχωρήσω. Κι αυτό το Pc που έχω το πήρα στα 500ευρώ μεταχειρισμένο 5 ετών...  :fear:

Το γενικό πλάνο είναι:  Απ το 3D scanning στο 3D printing.

Πηγαίνω με drones-φωτογραφικές - 3d laser scanner σε κτίσματα με αρχαιολογικό ή αρχιτεκτονικό ενδιαφέρων αποτυπώνω μέσω αυτών όλες τις πληροφορίες τους και μετά πιάνω το pc και προσπαθώ να τα φτιάξω μοντέλα σε solid εκτυπώσιμη μορφή και αρχείο αλλά και σε CAD.

Με αυτό το τρόπο σώζεις τη πληροφορία τους (διαστάσεις-υφή επιφάνεια-κλπ) με ακρίβεια χιλιοστού και μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να φτιάξεις ρέπλικες τους, είτε με 3d printers αν εξελιχθούν και φτάσουν σε σημείο να εκτυπώνουν ολόκληρα κτίρια, είτε σε μορφή CAD σε αρχιτεκτονικά σχέδια. Επίσης μπορείς και τα αναδομείς.

Θα είναι η πτυχιακή μου αυτή αν τελικά τα καταφέρω.

 

Οπότε ψάχνω αυτή τη στιγμή το φθηνότερο hardware που θα μπορέσει να με βοηθήσει λόγο σχεδόν μηδενικού μπατζετ και μάλλον απ όσο κατάλαβα με φθηνά δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ το προτζεκτ. Μάλλον θα πρέπει να πιάσω δουλειά καλοκαίρι.  :-D

 

PS: Η καινούργια η Quadro ή p600 πως σας φαίνεται; 

μου ανοιξες την ορεξη τώρα με όλα αυτά αχαχαχ! Μακαρι να τα καταφέρεις να μας δείξεις τιποτα. 

 

Δεν έχω εμπειρία με quadro αλλα η αλήθεια είναι οτι αμα πας μια βολτα απο solidworks forum θα σου πουν να παρεισ αυτην αντι για gtx. Απλα γενίκα ομως οπως κατάλαβα έχεις μεγάλες σκήνες με πολυ πληροφορία οποτε πρέπει να ριξεις χρήμα στο μέλλον  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου ανοιξες την ορεξη τώρα με όλα αυτά αχαχαχ! Μακαρι να τα καταφέρεις να μας δείξεις τιποτα. 

 

Δεν έχω εμπειρία με quadro αλλα η αλήθεια είναι οτι αμα πας μια βολτα απο solidworks forum θα σου πουν να παρεισ αυτην αντι για gtx. Απλα γενίκα ομως οπως κατάλαβα έχεις μεγάλες σκήνες με πολυ πληροφορία οποτε πρέπει να ριξεις χρήμα στο μέλλον  :P

Έχουν ενδιαφέρον απλά θέλουν να φας τα μάτια σου στον υπολογιστή. Αν δε τα καταφέρω με solidworks θα πάω σε revit αλλά θα χαθεί η υφή της επιφάνειας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Κοντεύω να τελειώσω το vought f4u corsair και μετά πρέπει να βαφτεί κι αυ τη φορά πρέπει να γίνει με uv unwraping για να μπουν και τα διάφορα decalls.
Μια δυό φορές που προσπάθησα με του cinema αγανάκτησα μιας και δεν το έχω καθόλου.
Έχετε να προτείνετε κανένα stand alone για uv maping?
Αυτό που κατάλαβα από μερικά βίντεο που είδα είναι πως θέλει αρκετά κοψίματα για να ξεδιπλωθεί σωστά πριν φύγει για photoshop.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα κοψίματα στο unwrapping δεν το γλυτωνεις όσο και να θες ! :)και με κανένα προγραμμα ,

καλυτερα αφιέρωσε λίγο χρονο σε απλα σχήματα μάθε τα να τα κανεις σωστα unwrap

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοντεύω να τελειώσω το vought f4u corsair και μετά πρέπει να βαφτεί κι αυ τη φορά πρέπει να γίνει με uv unwraping για να μπουν και τα διάφορα decalls.

Μια δυό φορές που προσπάθησα με του cinema αγανάκτησα μιας και δεν το έχω καθόλου.

Έχετε να προτείνετε κανένα stand alone για uv maping?

Αυτό που κατάλαβα από μερικά βίντεο που είδα είναι πως θέλει αρκετά κοψίματα για να ξεδιπλωθεί σωστά πριν φύγει για photoshop.

 

Η αληθεια ειναι πως το unwrap στο cinema ειναι λιγο σπαστικο. Υπαρχει το 3dunfold και το unwrap pro. 

Τα αρκετα κοψιματα δεν θα τα αποφυγεις με τιποτα αν εχεις πολυπλοκο μοντελο παντως σε οποιο software και αν κανεις το unwrap

Οσο για το texturing αφου γινει το unwrap δες το substance painter που κανει παπαδες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν μπορω καθολου ουτε και εγω με του c4d και εχω βάλει το unfold. Παω βλεπω σε κανα tutorial απο 3ds max πως κοβουν ενα πολυπλοκο μοντελο και εφαρμοζω αναλογα στο unfold.

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLSHMgXtwUPr1dwEVlzD3IIX_L7CZ2kryu

 

 Τσεκαρε αυτο, c4d και sub. painter

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μερικά animation που εκανα,

πρεπει να κάνω περισσότερη εξάσκηση στο animation για αυτό όλο το καλοκαίρι θα ασχοληθω με το animation ,τέρμα το modelling μέχρι το Σεπτέμβρη ! :)

https://m.youtube.com/watch?v=akSs-vlbG-s

 

https://m.youtube.com/watch?v=6NBb7_kARAY

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μερικά animation που εκανα,

πρεπει να κάνω περισσότερη εξάσκηση στο animation για αυτό όλο το καλοκαίρι θα ασχοληθω με το animation ,τέρμα το modelling μέχρι το Σεπτέμβρη ! :)

https://m.youtube.com/watch?v=akSs-vlbG-s

 

https://m.youtube.com/watch?v=6NBb7_kARAY

Ελα ρε μια χαρά, είναι και δυσκολο κομμάτι αυτό! Στο cinema 4D το έκανες? Εγω δεν εχω ιδέα απο rigging μιας και παω προς μηχανολογικα, αρχιτεκτονική μερια. Πάντως ολοι οσοι κανουν character rigging δουλέυουν στον MAYA.. καταραμένη Autodesk, μισητη εταιρία στο χώρο του 3D  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...