Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για όσους ξεκινούν να ασχολούνται με 3d και ειδικά με το max, βρήκα πολύ ενδιαφέρον και βοηθητικό το κανάλι του Denis Keman στο Youtube. https://www.youtube.com/user/Vilesting1/videos 

 

Εξηγεί αρκετά πράγματα με κατανοητό τρόπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

pnick θέλω τα φώτα σου.

 

Λοιπόν το πρώτο μου και μεγάλο πρόβλημα είναι τα άρματα που έχω σχεδιάσει (cinema4d).
Δεν μπόρεσα ούτε με σφαίρες να καταλάβω πως μπορώ να φτιάξω σωστά το uv paint μιας και αποτελείται από πάρα πολλά αντικείμενα το εκάστοτε άρμα.Αυτό που θέλω να κάνω είναι όλο το σώμα του άρματος+πυργίσκο+κανόνι και ότι παρελκόμενο έχει να το δει σαν ένα αντικείμενο μιας και θέλω να το βάψω παραλλαγή με τρύπες από βλήματα και σκουριές,photoshop δηλαδή και να του βάλω και τα decalls του.
Δεύτερο πρόβλημα είναι πως θέλω να φτιάξω το διόραμα μιας πόλης με κατεστραμένα κτίρια.Έχω δει στο ZBrush να φτιάχνουν κατεστραμένο σοβά για πλάκα,αντίστοιχο tutorial για το C4D δεν βρήκα αλλά ούτε και τρόπο σχετικά γρήγορο και καλό.Πέραν του σοβά πρέπει να έχει και σπασμένα τούβλα ή πέτρες ή ξύλα σκεπής όμως με τα διάφορα plugins του C4D οι καταστροφές που κάνουν είναι πολύ γεωμετρικές.Μόλις βρω εικόνες θα τις σηκώσω αλλά θα ήθελα τη γνώμη σου.Να περάσω σε άλλο πρόγραμμα?Βασικά θέλω να σχεδιάζω άρματα και αεροσκάφη.Έχω εξοικειωθεί πάρα πολύ με το cinema αλλά...wwii_building_by_mitchgladney.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

pnick θέλω τα φώτα σου.

 

Λοιπόν το πρώτο μου και μεγάλο πρόβλημα είναι τα άρματα που έχω σχεδιάσει (cinema4d).

Δεν μπόρεσα ούτε με σφαίρες να καταλάβω πως μπορώ να φτιάξω σωστά το uv paint μιας και αποτελείται από πάρα πολλά αντικείμενα το εκάστοτε άρμα.Αυτό που θέλω να κάνω είναι όλο το σώμα του άρματος+πυργίσκο+κανόνι και ότι παρελκόμενο έχει να το δει σαν ένα αντικείμενο μιας και θέλω να το βάψω παραλλαγή με τρύπες από βλήματα και σκουριές,photoshop δηλαδή και να του βάλω και τα decalls του.

Δεύτερο πρόβλημα είναι πως θέλω να φτιάξω το διόραμα μιας πόλης με κατεστραμένα κτίρια.Έχω δει στο ZBrush να φτιάχνουν κατεστραμένο σοβά για πλάκα,αντίστοιχο tutorial για το C4D δεν βρήκα αλλά ούτε και τρόπο σχετικά γρήγορο και καλό.Πέραν του σοβά πρέπει να έχει και σπασμένα τούβλα ή πέτρες ή ξύλα σκεπής όμως με τα διάφορα plugins του C4D οι καταστροφές που κάνουν είναι πολύ γεωμετρικές.Μόλις βρω εικόνες θα τις σηκώσω αλλά θα ήθελα τη γνώμη σου.Να περάσω σε άλλο πρόγραμμα?Βασικά θέλω να σχεδιάζω άρματα και αεροσκάφη.Έχω εξοικειωθεί πάρα πολύ με το cinema αλλά...

 

To C4D είναι εξαιρετικό πρόγραμμα με πολλές δυνατότητες. Απλά δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο. Δεν πρέπει να είναι και πολύ δύσκολο να πάρεις το αποτέλεσμα που θέλεις με το άρμα. Το UV unwrapping/mapping θα το κάνεις κομμάτι-κομμάτι. Υπάρχουν έτοιμα textures με σκουριές/βρωμιά/τρύπες από σφαίρες κ.λπ. Π.χ. δες αυτό http://www.3dtotal.com/tutorial/1334-making-scorpion-patrol-using-3dtotal-textures-3ds-max-by-hakan-haner-vehicle-droid-military-army-total?page=4

Είναι στο 3ds max, αλλά η λογική είναι ίδια. Ή θα συνδυάσεις τα textures στο Photoshop, ή θα τα περάσεις κατά layers στο πρόγραμμα. To texture με τις τρύπες προφανώς θα το χρησιμοποιήσεις και σαν bump map πέρα από το difuse. 

 

Όσο για τους κατεστραμμένους τοίχους κ.λπ. θα μπορούσε να γίνει και με 3d προγράμματα όπως το C4D, αλλά θα ήταν πολύ χρονοβόρο. Αν θέλεις να κάνεις γρήγορα τέτοιου είδους μοντέλα, μάθε ZBrush ή Madbox. Είναι παιχνίδι εκεί. Μπορείς να κάνεις γρήγορα τη βασική γεωμετρία στο περίπου μέσα στο C4D και μετά να βάλεις το μοντέλο μέσα στο ZBrush και να αρχίσεις την "γλυπτική" με διάφορες βούρτσες κ.λπ. για τα χαλάσματα και τις ζημιές. Μετά να το ξαναφέρεις στο Cinema για να κάνεις το texturing. Δεν έχω πολυ-ασχοληθεί με τέτοιου είδους μοντέλα, αν και με ενδιαφέρουν. Το ZBrush το είχα πιάσει να το μάθω ένα καιρό και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και με τεράστιες δυνατότητες. Αξίζει να ασχοληθείς. 

 

Είχα φτιάξει αυτόν τον τυπάκο κάποτε με το Zbrush. Ένα tutorial παρακολούθησα και μπήκα γρήγορα στο πνεύμα, απλά μετά γενικώς τα παράτησα. https://d1wst0behutosd.cloudfront.net/videos/10690905/29743434.mp4?Expires=1474287297&Signature=aNMlZB~dgiBHfhx87Lx2AjWBS0UWt5mazviYMS4BLZGA4h28B65fB-~RP8y71HaO6JV3nl5vtJEXk2TBrWQ7YLDCA4Mj16vnCEB0MllnODuUQSfRlJS60U8xhHBEK0N1yK8jK-l4YfZOAYRt5K5n0PwgwO2F62U7hqlaEq9Wn7I6hS9ANRcJTQYwH4tXcoxcRaS~TLd6~ukuTkteQcyb5y5prVcOmmepYbyjWJDYAWyVDy6qhg97hBT0j2hixDJ4goKwmVrWwMPPJEjybM-9FpvrFbSAtbyroRBNkVzUfsJFSDDVGMwnnP145TydKqnxTpyjL1sgdW8-JpW6Ze~oeQ__&Key-Pair-Id=APKAJJ6WELAPEP47UKWQ

 

Επίσης, για custom textures και painting είναι πολύ καλά τα Substance Painter/Designer. Είχα δεί κάποια tutorials και μου άρεσαν, αν και είναι κάπως πολύπλοκη η λογική τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως,έχεις δίκιο για τα Substance,θέλουν χρόνο όπως και όλα βέβαια,θ'ασχοληθώ κάποια στιγμή γιατί λύνουν χέρια απ'ότι είδα.
Όσο για το zbrush είχα την υποψία πως κάπως έτσι θα γίνει και σ'ευχαριστώ πολύ.Είδα τυπά στο zbrush κάνει στο σοβά παπάδες με μερικά κλικς.
Όσο για τα άρματα δείχνει μεγάλο παλούκι αλλά θα το προσπαθήσω,ίσως με κανένα external uv.
Χίλια ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πολλές προσπάθειες (μια freeze του PC, μια διακοπή ρεύματος) και μετά από 5:30 ώρες render να το τελικό αποτέλεσμα. 

 

Θα ανεβάσω και από πίσω, πρώτα όμως να διορθώσω κάποιες ατέλειες. 

 

Κάτι ακόμα για όποιον ξέρει. Στα φώτα στα transparency έχω βάλει GL Prortal και τα φώτα είναι 2.000% και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε. Λογικά όλη την δουλειά την κάνει το Ambient Occlusion αλλά δεν ξέρω τι να κάνω. 

 

29612259510_9db41fa788_c.jpgFerrari 458 by Angelo M, on Flickr

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πολλές προσπάθειες (μια freeze του PC, μια διακοπή ρεύματος) και μετά από 5:30 ώρες render να το τελικό αποτέλεσμα. 

 

Βλέπω ότι όλα τα renderings που ανεβάζεις είναι γενικά πολύ σκοτεινά με μια μόνο πηγή φωτός. Το κάνεις ηθελημένα αυτό; Είναι ας πούμε το στύλ που επιδιώκεις; Γιατί με αυτό τον τρόπο δεν κολακεύεις πολύ το μοντέλο. Χρειάζονται highlights και συνεπώς περισσότερες και συγκεκριμένα τοποθετημένες πηγές φωτός για να φανούν οι "δυνατές" γραμμές του αυτοκινήτου. 

 

Δες κάποια βασικά tutorial για 3 light studio setup, και επίσης μπορείς να κατεβάσεις κάποια ασπρόμαυρα hdri που είναι ειδικά για στουντιακό φωτισμό αυτοκινήτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω βάλει μόνο μια αλλά 3 με μικρή "δύναμη" όμως. Ένα μπροστά που αντανακλά, ένα backlight και ένα top για γενικό φωτισμό.

Δεν θέλω να είναι πολύ φωτεινά, μετά μου φαίνονται όλα ίδια. Τα render αυτά δεν τα κάνω για να πουλήσω κάτι αλλά για να δείξω το μοντέλο. 

 

Για light studio δεν έχω κοιτάξει και πολλά τα πιο πολλά τα έχω μάθει μόνος μου όπως και τα πιο πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

λοιπον μετα απο διακοπη 2 ευδομαδων λογω υποχρεωσεων επιστρεφω ξανα στον σχεδιασμο και animation ,το επομενο μου project θα ειναι δυο χαρακτηρες να παλεβουν με σπαθια,ελπιζω να μου βγει αρκετα καλο,επισεις θα αγορασω τελη οκτωμβριου την amd rx460 και λογικα θα δω πολυ μεγαλες διαφορες στο rendering ετσι θα μπορω να φτιαχνω μεγαλυτερα projects !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισεις θα αγορασω τελη οκτωμβριου την amd rx460 και λογικα θα δω πολυ μεγαλες διαφορες στο rendering ετσι θα μπορω να φτιαχνω μεγαλυτερα projects !!

 

Τί εννοείς όταν λές ότι θα δείς μεγάλες διαφορές στο rendering; Το rendering βασικά γίνεται με την cpu, εκτός από κάποιες μηχανές gpu rendering, που οι περισσότερες όμως λειτουργούν με cuda, και άρα Nvidia κάρτες. 

 

Πες λιγάκι πάλι ποιά προγράμματα χρησιμοποιείς, αν θέλεις, μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε να κάνεις σωστή αναβάθμιση. Δεν μοιάζει λογική επιλογή η 460 για 3d προγράμματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χρησιμοποιω τον cycles renderer του blender ο οποίος υποστηρίζει GPU compute τόσο σε cuda για nvidia,αλλά και opencl για amd

 

Α, μάλιστα. Πάντως, αν δείς και στο site τους κάνουν αναφορά ότι με Nvidia δουλεύει η μηχανή τους καλύτερα:

 

What renders faster, Nvidia or AMD, CUDA or OpenCL?

Currently Nvidia with CUDA is rendering faster. There is no fundamental reason why this should be so, because we do not use any CUDA specific features, but the compiler appears to be more mature, and can better support big kernels. OpenCL support is still in an early stage and has not been optimized as much.

Όπως και να έχει πάντως, με Pentium σε 3d εφαρμογές θα παιδεύεσαι. Βάλε κάποια στιγμή στο πρόγραμμα έναν καλύτερο επεξεργαστή και σίγουρα ανέβασε όταν μπορείς την μνήμη στα 16gb. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

οριστε εναν ακομα χαρακτηρα που εφτιαξα ,νομιζω ειναι αρκετα φωτορεαλιστικο,αλλα θελω ακομα πολυ δουλεια ,https://imageshack.us/i/poiDs0gLp

 

Ε όχι τώρα :P

Είμαι στην δουλειά και έχουν μπλοκάρει τα site αυτά  :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...