Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ωραία σε ευχαριστω

και κάτι άλλο όταν σχεδιάσεις ενα αυτοκίνητο πρωτα ξεκινας τον σχεδιασμο από front view? η απο side view

γενικά με τον σχεδιασμο των αυτοκινήτων δεν έχω ασχοληθεί αλλά με ενδιαφέρει αρκετά

 

Είναι δύσκολο το modeling αυτοκινήτων. Ξεκίνησα με 3ds max πριν αρκετό καιρό, αλλά με Polygon modeling το αποτέλεσμα θα είναι πάντα μέτριο. Για αυτό και έμαθα Rhino, που είναι βιομηχανικού τύπου modeler, και σου δίνει δυνατότητα για class A επιφάνειες.

 

Συνήθως, όταν δουλεύεις polygon modelers, όπως το blender, ξεκινάς το αυτοκίνητο από τους πλαϊνούς θόλους των τροχών, αλλά πρέπει να έχεις βάλει ως reference όλες τις όψεις ώστε να ταυτίζεις συνεχώς τη γεωμετρία σου σε όλες τις όψεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αυριο αν όλα πάνε καλά θα ανεβασω video με ενα χαρακτήρα που εφτιαξα με απλό walk animation :)

 

Ωραία. Είχα ξεκινήσει και εγώ animation στο max. Ενδιαφέρον είναι, αλλά με τράβηξε πιό πολύ το modeling. Είχα κάνει walk cycle, τρέξιμο και κωλοτούμπα σαν ασκήσεις. Και έτυχε να με διορθώνει ο καλύτερος animator στην Ελλάδα. Ωραία εμπειρία ήταν.

 

Ανέβασε να δούμε πώς τα πάς! :)  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ είναι το βίντεο που εκανα

https://m.youtube.com/watch?v=KfNJ0Q5rRO0

Θέλεις δουλίτσα. Αν μου επιτρέπεις μερικά σημεία να τονίσω. Πρέπει τα πόδια όταν πατάνε να προσέχεις να μη μετακινούνται. Επίσης, ο κορμός δεν είναι σταθερός στο περπάτημα. Ανεβοκατεβαίνει, και έχει και κάποια extremes όπως λέγονται (ανώτατα και κατώτατα σημεία). Πρέπει να δείς κάποια tutorials. Έτσι δεν θα προχωρήσεις αρκετά. 

Βρήκα την πρώτη προσπάθεια που είχα κάνει. Έχει ακόμα πολλά κενά, αλλά θα δείς αυτά που σου είπα παραπάνω.

https://d1wst0behutosd.cloudfront.net/videos/10535865/29117670.mp4?Expires=1473190430&Signature=F7Fkc-UlR5AK9GzSngLhPsLcxj9wHZ9rleqDDU1WfmXEq~nLJdh40j7F8lnxjJaaAtp1vbldvTrgG7hPh432zGiCbuobKj9GprqF0HwDkTOXdrKUQ2RndLj1gqGdlntGnsB5ooCby~m-pY16Puj958-mwjBeNDO5QWvY~PKA5mFHQjVk6v76GIurHnwVDpvwGAdWwVs5AA1kZ--OaskL7ZKVN9tpRtG2PhOP3fkKtnz4bWicYyW0IugVXpgSwYsaS~NPr9fGv07WqJa~LWxsn33TvRgy2ilwhGQ~uCEbF8SBmx02M-FVPwdqR5UxXxCwIc8tLAZ4lEFKW6nxV184uA__&Key-Pair-Id=APKAJJ6WELAPEP47UKWQ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραίος σε ευχαριστώ για αυτό ανεβαζω τα βίντεο για να με κριτικάρουν οι πιο έμπειροι,ο λογος που φανηκαν τα πόδια να μετακινούνται είναι επιδει το όλο native animation ηταν τρια βήματα τα υπολοιπα τα εκανα duplicate και εκεί κάτι χαθηκε:)!να σου πω τον κορμό επειτηδες το Εκανα έτσι γιατί μου φάνηκε ποιο ρεαλιστικό όταν περπάταγε

πάντως το επόμενο μου project θα είναι very high quality σε όλα τα επίπεδα !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά φιλε pnick αμα αυτό το βίντεο που είδα ηταν η πρωτη σου προσπαθεια δεν θέλω να σκέφτομαι σε τι επίπεδο βρίσκεσαι τώρα !!! μπράβο είσαι τρομερός;)

haris013 τα 4 ποιο γνωστά 3d προγράμματα είναι το Maya,3ds max,blender και cinema 4d διάλεξε με ποιο θες να ξεκινήσεις και ξεκινά το διάβασμα ψάξε στο ίντερνετ και θα βρεις μπόλικο υλικό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα τα ίδια είναι στην ουσία οτι μπορείς να φτιαξεις με το ενα το ίδιο μπορείς να φτιαξεις και μετα αλλα, το Maya και το 3ds max είναι οι ηγέτες των 3d προγραμμάτων το χρησιμοποιούν όλες οι εταιρίες ,το blender είναι ενα ανερχόμενο και πανίσχυρο πρόγραμμα δημιουργίας 3δ γραφικών και το ποιο σημαντικό είναι εντελώς δωρεάν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποια ειναι η διαφορα των 4?

 

ποιο εχει ποιο πολλα potentials ?

Σου τα είπε και ο Νίκος. Της Autodesk (Maya, 3ds max) είναι τα πιό ευρέως χρησιμοποιούμενα παγκοσμίως και προαπαιτούμενα από τις περισσότερες εταιρείες στο χώρο των CG.

 

To Maya ξεκίνησε με βασικό αντικείμενο το animation. Τελευταία, έχει εμπλουτισθεί και σε άλλους τομείς (modeling, rendering) και φαίνεται (δεν είναι και σίγουρο) ότι η Autodesk ρίχνει περισσότερο βάρος στον κώδικά του.

 

Το 3ds max είναι ένα πραγματικό studio με τεράστιες δυνατότητες, αλλά είναι πιό παλιό και βαρύ σε σχέση με το Maya. Ένα πολύ καλό που έχει είναι ότι πλέον by default τρέχει σε Direct3D (το API που χρησιμοποιείται και στα παιχνίδια), αλλά δεν είναι για τον λόγο αυτό συμβατό με MacOS. Το Maya, αντιθέτως, έχει ως βασικό API το OpenGL και αν θέλεις το γυρνάς σε Direct3D. Είναι συμβατό και με Mac. Πολύ βασικό με το Max είναι ότι έχεις πολλές επιλογές για render engine και ότι υπάρχει πολύ υλικό, κυρίως από Vray. Και το Maya έχει αντίστοιχες δυνατότητες.

 

Και τα δύο αυτά πλέον δεν αγοράζονται αποκοπή. Με συνδρομή που επιλέγεις τα αγοράζεις (ανά μήνα, 6μηνο, έτος κ.λπ.). Για μας πλέον είναι κάπως ακριβές επιλογές. 

 

To Blender, όπως είπε και ο Νίκος, είναι ανερχόμενο, πολύ δυνατό πρόγραμμα 3d και animation, και (πολύ βασικό) είναι δωρεάν. Ένα μείον (ας πούμε) είναι η μηχανή του για rendering (το γνωστό Cycles) που είναι βασικά biased renderer, δεν χρησιμοποιεί με απλά λόγια physically correct υλικά. Για κάποιους, ειδικά στο χώρο της Αρχιτεκτονικής, αυτό είναι μείον.

 

Γνωστό επίσης και πολύ διαδεδομένο στον χώρο είναι το Cinema 4D της Maxon. Πολύ καλό πρόγραμμα, αλλά πανάκριβο σε σχέση με τά άλλα. 

 

Υπάρχουν και άλλα σχετικά προγράμματα, όπως το Modo. Καλό και αυτό, αλλά δεν γνωρίζω τί γίνεται από τιμές και δυνατότητες rendering.

 

Βασικό ερώτημα πριν ξεκινήσεις: Τί ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτά τα προγράμματα; Μη τα πάρεις γενικά και αόριστα γιατί είναι κυκεώνας. Άλλο πράγμα το rendering στην Αρχιτεκτονική, άλλα στα αυτοκίνητα, άλλο στο animation κ.λπ.

 

Επίσης, πολύ βασικό. Αν το rendering που θέλεις να κάνεις δεν είναι βαρέος τύπου, τότε πολλά υποσχόμενο είναι το gpu rendering. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλιστα, εγώ προς το παρών θέλω να φτιάχνω στατικά μοντέλα, επιρεάστικα και από τις δουλειές που έχουν αναίβει εδώ. Αυτοκίνητα, αντικείμενα γενικότερα, φιγούρες( ήρωες κλπ).

 

μπορώ τα αντικείμενα που θα φτιάχνω να τα κάνω ψηφιακή εκτύπωση, πχ αφίσα κλπ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτοκίνητα τα καλύτερα προγράμματα δεν είναι αυτά που αναφέρθηκαν, αν και με αυτά μπορείς να φτιάξεις σε ικανοποιητικό επίπεδο. Εμένα δεν με κάλυψαν οι polygon modelers. Το καλύτερο και απόλυτα εξειδικευμένο είναι το Alias της Autodesk. Επίσης, το Rhino που είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος. Και τα δύο δουλεύουν με Nurbs. 

 

Για φιγούρες, δηλαδή freeform μοντέλα, πάλι τα προγράμματα που εξειδικεύονται δεν είναι τα παραπάνω. Πάμε σε 3d γλυπτική με ZBrush, Madbox κ.λπ. To Maya παρέχει κάποιες δυνατότητες, αλλά πολύ βασικές. 

 

Εννοείται ότι σε ό,τι φτιάξεις μπορείς να βάλεις φωτορεαλισμό και να κάνεις εκτυπώσεις αρκετά ρεαλιστικές. Απλά, να ξέρεις ότι θέλει πολλή δουλειά για να φτάσεις σε ένα επίπεδο.

 

Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με απλά μοντέλα, συμμετρικά κ.λπ. και μετά να προχωρήσεις. Θα χαθείς λίγο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναλόγως το πρόγραμμα που θα επιλέξεις. Το Max έχει τεράστια ποικιλία στο Youtube. Θα βρείς πάρα πολλά.

Αν δοκιμάσεις το Blender, πολύ καλός είναι ο Blender Guru που έβλεπα τώρα τελευταία. 

 

Αποφασίζεις το πρόγραμμα και μετά ψάχνεις. Τα καλά tutorials βασικά τα πληρώνεις. Το μεγαλύτερο site παγκοσμίως με tutorials για CG είναι το digitaltutors (pluralsight) και μετά το Linda.com. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...