Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα βρε και εσύ με blender? :P 

Δεν έχω ιδέα από blender οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω.. cut line δεν μπορείς να κάνεις? μετά επιλέγεις τα polygon και περνάς άλλο matterial εκεί. 

 

Πολύ καλή δουλειά πάντως! συνέχισε!!! ;)

 

Κάτι που το είχα επήσεις καιρό και ξέχασα να το ανεβάσω. Είναι καθαρά preview render για να δω το αποτέλεσμα και για να πάρω και γνώμες. Για τα φώτα μην ρωτήσεις γιατί είναι μοβ, ακόμα το ερευνώ :P

 

22233511740_53536ce016_o.pngFerrari F458 Italia #Preview by Angelo M, on Flickr

22233781748_2ec87297a2_o.pngFerrari F458 Italia #Preview by Angelo M, on Flickr

 

Σκέφτομαι να το κάνω και αυτό army σαν το S3 :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα παράθυρα έτσι τα έκανα, cut line επιλογή phases και αλλαγή material.

Στην πόρτα που το προσπάθησα ήθελα να κάνει εξοχή και λόγω του subdivision modifier (smooth) μου άλλαζε τη γεωμετρία (σίγουρα υπάρχει τρόπος να τη φτιάχνω απλά δεν τον έχω βρεί ακόμα :)

Οπότε τι έκανα: cut line--> επιλογή phases --> duplicate --> extrude και μετά κόλλησα το καινούριο mesh στο main body) 

 

Ξεκινάω νέο project Airbus A320-200 

 

H Φερραρι τα σπάει, ανέβασε και μια κόκκινη να τη δούμε.. Σε παραλλαγή θα είναι ωραία άραγε ?

 

Εσύ τα τζάμια με cut line τα κάνεις?? 

Πώς στρογγυλεύεις τις γωνίες στα τζάμια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς δοκίμασε πριν το duplicate, και έχοντας επιλεγμένη την επιφάνεια της πόρτας, να κάνεις πρώτα extrude inner και μετά extrude.

Οι ορολογίες φαντάζομαι δεν θα διαφέρουν πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες low poly για παιχνίδια κτλπ καλά το έκανες με material, αν θες για preview θέλει όλα χώρια.. 

 

Αν θες να κάνεις και την ζωή σου ποιο εύκολη βέβαια τα κάνεις χώρια.

Προσωπικά όλα χώρια τα κάνω, όλα όμως! 

Για τα τζάμια (που είναι ένα δύσκολο κομμάτι) τα κάνω με HyperNurbs, βασικά μόνο με HyperNurbs δουλεύω. Είναι δύσκολα τα τζάμια γιατί ειδικά στο αμάξι που πρέπει να έχει καμπύλη πρέπει όλο να είναι ομοιόμορφο γιατί μετά στο reflection θα φαίνεται χάλια. Τώρα αν υπάρχει κάποιος τρόπος που το κάνεις πολύ εύκολα και εγώ δεν το ξέρω τότε πάσο.. 

 

 

Για να καταλάβεις πως τα κάνωSc1jzNa.png

 

 

Έκανα αρκετές αλλαγές (ποιο πολύ στα material). Κόκκινο δεν ξέρω άμα θα το κάνω γιατί παίρνει πολύ χρόνο (1:47) το render. Ίσως να το κάνω μια μέρα που θα είμαι στην δουλειά :P, να το κάνω και σε μαύρο.. ;)

 

22560787091_b445a5c18d_o.pngFerrari F458 Italia #Preview2 by Angelo M, on Flickr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια προσπάθεια που έκανα από χτες και λόγο του καλού μου συστήματος την ολοκλήρωσα σήμερα... 2 ώρες render στις οποίες τα 20 λεπτά ήταν το freeze του hdd...

 

22569025182_a396768657_o.jpgS3 army6 by Angelo M, on Flickr

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε τα τζάμια τα φτιάχνεις ξεχωριστά ? 

κάνεις duplicate τα phases και μετά τα κάνεις με hypernerbs?  

πες μου λίγο τη διαδικασία να το καταλάβω....   

Έχει το blender hypernerbs το ονομάζει subdivision modifier...

 

το τζάμι το φτιάνεις από την αρχή με καινούριο Mesh ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πάντα κάνω ξεχωριστά. Άμα κρίνω πως κάτι πάει μαζί (πχ το χερούλι στην πόρτα) εκεί τα βάζω στο ίδιο polygon. 

Προσωπικά ξεκινάω και κάνω όλο το blueprint με splint και στην ουσία βγαίνει ένα 3D blueprint και μετά ξεκινάω.. 

Σε προηγούμενες σελίδες έχω γράψει και tutorial.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 8 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...