Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πρόσφατα πρωτο-είδα αυτό το θέμα. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τις προσπάθειες και ειδικότερα σε εσένα που έχεις αφιερώσει αρκετό χρόνο. 

 

Μου κάνει εντύπωση το σύστημα με το οποίο δουλεύεις. Υπάρχει άλλο pc ή είναι αυτό που φαίνεται στην υπογραφή; Αν με αυτό κάνεις τα rendering θα περνάς κινέζικο μαρτύριο μέχρι να τελειώσεις και είναι λογικό. Με ένα σύγχρονο επεξεργαστή θα ήθελες κλάσμα του χρόνου που θέλεις τώρα. Φαντάσου ότι ένας σύγχρονος 4790 θα τελείωνε το rendering περίπου στο 1/3 του χρόνου που θέλεις τώρα. 

 

Αν κατάλαβα καλά, δουλεύεις με C4D, έτσι δεν είναι; Έχεις σκεφτεί να κάνεις ένα σύστημα για gpu rendering; Ειδικά επειδή ασχολείσαι με automotive και ζάντες, θα εκτοξευόταν η δουλειά σου αν δούλευες Vray RT, iray ή Octane. Επειδή τα αυτοκίνητα έχουν στιλπνές επιφάνειες και displacement maps δεν σε πολυ-απασχολούν, θα σε συνέφερε από πολλές απόψεις να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με gpu rendering. Φαντάσου ότι με 2xgtx780 και περίπου 4600 cuda cores θα είχες και real time preview κλάσματα δευτερολέπτου, κάτι που θα σε διευκόλυνε φοβερά στο στήσιμο της πόζας για το τελικό rendering.

 

Τέλος, αν μου επιτρέπεις και κάποιο σχόλιο για το καθ' αυτό τελικό rendering. Δεν θα σταθώ σε λεπτομέρειες γιατί δεν θέλω να παραστήσω τον προχωρημένο (γιατί απλά δεν είμαι), αλλά το στουντιακό στήσιμο που κάνεις έχει θεματάκια με το φως. Βλέπω απλά key light στην σκηνή, αλλά θέλεις και fill lights και κυρίως, τα λεγόμενα edge ή hair lights (όταν αναφέρονται σε ανθρώπους λέγονται έτσι) για να αναδείξεις το περίγραμμα του οχήματος (αν σε ενδιαφέρουν αξιόλογα tutorials για στουντιακό rendering υψηλής ανάλυσης, στείλε p.m., έχω μερικά αξιόλογα).

 

Αν επιμείνεις στο cpu rendering πάντως, η κορυφαία μηχανή για στουντιακά στησίματα σαν αυτό είναι το vray, που γενικά θεωρείται η πιό ώριμη μηχανή rendering αυτή την στιγμή στην αγορά.

 

Αυτά από μένα. Καλή συνέχεια στην δουλειά σου που είναι αξιόλογη. 

Είσαι σίγουρος ότι θα εκμεταλευτεί το C4D την (τις)  gpu σε στατικό μοντέλο στο rendering?Απ'όσο ξέρω και μάλιστα πριν προχωρήσω στην αγορά 8πύρηνου είναι cpu core based το cinema.Τώρα αν στην r16 άρχισε πλέον να τραβάει κι από cuda cores δεν το έχω ψάξει.Δεν ειρωνεύομαι,καθαρή ερώτηση κάνω γιατί είμαι λίγο πριν την αγορά νέας gpu και θα παίξει ρόλο.Ακόμη χρησιμοποιώ το physical αλλά ετοιμάζομαι σιγά σιγά για vray και ίσως octane.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι σίγουρος ότι θα εκμεταλευτεί το C4D την (τις)  gpu σε στατικό μοντέλο στο rendering?Απ'όσο ξέρω και μάλιστα πριν προχωρήσω στην αγορά 8πύρηνου είναι cpu core based το cinema.Τώρα αν στην r16 άρχισε πλέον να τραβάει κι από cuda cores δεν το έχω ψάξει.Δεν ειρωνεύομαι,καθαρή ερώτηση κάνω γιατί είμαι λίγο πριν την αγορά νέας gpu και θα παίξει ρόλο.Ακόμη χρησιμοποιώ το physical αλλά ετοιμάζομαι σιγά σιγά για vray και ίσως octane.

 

Δεν το έγραψα σωστά ίσως. Το C4D είναι πρόγραμμα για design, animation κ.λπ. Η εσωτερική μηχανή του για rendering είναι πράγματι cpu based και είναι της Maxon (δικά της είναι τα γνωστά Cinebench). Υπάρχουν όμως stand alone μηχανές οι οποίες συνεργάζονται με διάφορα σχεδιαστικά προγράμματα, όπως το C4D, το 3ds max, το Rhino και άλλα. Μια μηχανή gpu based που συχνά την βλέπω ως add on στο C4D είναι το Octane το οποίο είναι gpu based. Μπορεί λοιπόν χωρίς να αλλάξει πρόγραμμα, να αλλάξει μηχανή rendering. Τόσο απλά. Δες τί μπορεί να κάνει ο άνθρωπος με το C4D και το Octane και πες μου αν καταλαβαίνεις ότι είναι όλο CG

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το έγραψα σωστά ίσως. Το C4D είναι πρόγραμμα για design, animation κ.λπ. Η εσωτερική μηχανή του για rendering είναι πράγματι cpu based και είναι της Maxon (δικά της είναι τα γνωστά Cinebench). Υπάρχουν όμως stand alone μηχανές οι οποίες συνεργάζονται με διάφορα σχεδιαστικά προγράμματα, όπως το C4D, το 3ds max, το Rhino και άλλα. Μια μηχανή gpu based που συχνά την βλέπω ως add on στο C4D είναι το Octane το οποίο είναι gpu based. Μπορεί λοιπόν χωρίς να αλλάξει πρόγραμμα, να αλλάξει μηχανή rendering. Τόσο απλά. Δες τί μπορεί να κάνει ο άνθρωπος με το C4D και το Octane και πες μου αν καταλαβαίνεις ότι είναι όλο CG

 

Θα το δω το βίντεο στο σπίτι γιατί εδώ έχουν φάει λουκέτο,μάλλον η nvidia είναι μονόδρομος,σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου,κατά πάσα πιθανότητα θ'ασχοληθώ με vray και όχι με octane μιας και στo c4dcafe διαβάζω για πολλά bugs στο octane

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το δω το βίντεο στο σπίτι γιατί εδώ έχουν φάει λουκέτο,μάλλον η nvidia είναι μονόδρομος,σ'ευχαριστώ για το χρόνο σου,κατά πάσα πιθανότητα θ'ασχοληθώ με vray και όχι με octane μιας και στo c4dcafe διαβάζω για πολλά bugs στο octane

Αφιέρωσε τότε χρόνο να μάθεις το 3ds max, αν θέλεις μια γνώμη. Σε συνεργασία με το vray είναι top επιλογή στα computer graphics. Για bugs στο octane δεν έχω διαβάσει, αλλά δεν το έχω δουλέψει κιόλας για να εκφέρω άποψη. Επίσης, αν βάλεις το vray, δοκίμασε κ το RT. Κάνει χρήση gpu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφιέρωσε τότε χρόνο να μάθεις το 3ds max, αν θέλεις μια γνώμη. Σε συνεργασία με το vray είναι top επιλογή στα computer graphics. Για bugs στο octane δεν έχω διαβάσει, αλλά δεν το έχω δουλέψει κιόλας για να εκφέρω άποψη. Επίσης, αν βάλεις το vray, δοκίμασε κ το RT. Κάνει χρήση gpu.

Νομίζεις δεν το προσπάθησα?Έφαγε το κλάσσικό φριζάρισμα,δηλαδή μόλις πας να τρέξεις το πρόγραμμα παγώνει όλο το πισι πλην του κέρσορα.Όποια έκδοση και να δοκίμασα.Έχει συμβεί και σε άλλους και ακόμη καμία επίσημη απάντηση(λύση) για το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζεις δεν το προσπάθησα?Έφαγε το κλάσσικό φριζάρισμα,δηλαδή μόλις πας να τρέξεις το πρόγραμμα παγώνει όλο το πισι πλην του κέρσορα.Όποια έκδοση και να δοκίμασα.Έχει συμβεί και σε άλλους και ακόμη καμία επίσημη απάντηση(λύση) για το πρόβλημα

 

Για το octane μιλάς ή για το Vray RT; Δεν κατάλαβα ακριβώς. Αν είναι για το πρώτο, σου είπα δεν έχω ασχοληθεί και δεν είχα υπόψιν κάποιο bug. Αφού έχεις προσωπική εμπειρία, δεν μπορώ εγώ να σου πώ κάτι. Δίκαιο θα έχεις.

 

Το RT το δοκίμασα (αν θυμάμαι καλά) και δεν είχα θέματα. Πάει καιρός τώρα όμως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το octane μιλάς ή για το Vray RT; Δεν κατάλαβα ακριβώς. Αν είναι για το πρώτο, σου είπα δεν έχω ασχοληθεί και δεν είχα υπόψιν κάποιο bug. Αφού έχεις προσωπική εμπειρία, δεν μπορώ εγώ να σου πώ κάτι. Δίκαιο θα έχεις.

 

Το RT το δοκίμασα (αν θυμάμαι καλά) και δεν είχα θέματα. Πάει καιρός τώρα όμως. 

Για το studio max,ήθελα πολύ να το μάθω αλλά έβγαλε το παραπάνω πρόβλημα,ένας που βρήκε "λύση" είναι ότι το ξαναέκανε εγκατάσταση στο μηχανικό του δίσκο γιατί στον ssd του έβγαζε το συγκεκριμένο πρόβλημα,εγώ δεν σκοπεύω να το εγκαταστήσω σε μηχανικό δίσκο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το studio max,ήθελα πολύ να το μάθω αλλά έβγαλε το παραπάνω πρόβλημα,ένας που βρήκε "λύση" είναι ότι το ξαναέκανε εγκατάσταση στο μηχανικό του δίσκο γιατί στον ssd του έβγαζε το συγκεκριμένο πρόβλημα,εγώ δεν σκοπεύω να το εγκαταστήσω σε μηχανικό δίσκο

 

Τί να σου πω; Έχω το 3ds max design 2015 και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Μόνο στην αρχή που ξεκίνησα με 8gb ram. Από τότε που έβαλα 16gb δεν είχα κρασάρισμα. Έχεις αρκετή μνήμη στο pc;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα το C4D όταν πατάω μερικές φορές να κάνει render τερματίζει ο δίσκος και κοκαλώνει για αρκετή ώρα ακόμα και το ποντίκι. Αλλά να μου πεις που πα ρε καραμήτρο με το χρέπι σου? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρτάται τι είδους σκηνές δουλεύεις στο πρόγραμμα, αλλά θα έλεγα 8gb είναι ένα καλό νούμερο. Με 4gb οριακά ίσως να μπορείς να δουλεύεις μικρές σκηνές του τύπου 500-800mb. Ιδανικά, θα έλεγα τα 16gb.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα 8gb είναι λίγα παιδιά. Εγώ με το που ανοίγω το max έχω χρήση RAM 4-5gb χωρίς καν να κάνω κάτι. Στο rendering περνάνε όλα τα settings στην RAM και εκεί βαραίνει πολύ. Ο evo την σκαπουλάρει μέχρι τώρα γιατί έχει απλά shaders για τα αμάξια και τις ζάντες. Αν έκανε τίποτα architectural με γράσίδια, πισίνες, βαριά textures κ.λπ. ούτε τα 16gb δεν  θα έφταναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...