Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το S3 τελειώνει, βασικά έτοιμο είναι απλά κάτι λεπτομέρειες έμειναν.

 

Τελείωσα και κάτι που ετοίμαζα καιρό απλά δεν μπορούσα να βάλω εικόνες γιατί προοριζόταν για αλλού. 458 Italia λοιπόν, ξέρω ξέρω οι φωτισμοί, αλλά δεν τα κάνω αυτά τα render για να το πουλήσω, ποιο πολύ για να δείχνει ποιο όμορφο! 

 

Με νέα εφέ, αλλά παραπάνω χρόνο render (αρκετά)...

 

post-175011-0-56477900-1428403330_thumb.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το S3 τελειώνει, βασικά έτοιμο είναι απλά κάτι λεπτομέρειες έμειναν.

 

Τελείωσα και κάτι που ετοίμαζα καιρό απλά δεν μπορούσα να βάλω εικόνες γιατί προοριζόταν για αλλού. 458 Italia λοιπόν, ξέρω ξέρω οι φωτισμοί, αλλά δεν τα κάνω αυτά τα render για να το πουλήσω, ποιο πολύ για να δείχνει ποιο όμορφο! 

 

Με νέα εφέ, αλλά παραπάνω χρόνο render (αρκετά)...

 

attachicon.gif458.png

μάμησε! ρε συ έβο ξέρω κάποια πράγματα θεωρητικά πάνω στο 3d(και animation) αλλά θέλω τη βοήθεια σου, απο που να ξεκινήσω να μαθαίνω το c4d ? με ενδιαφέρει ο σχεδιασμός αυτοκινήτων αλλά και άλλα αντικήμενα γενικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάμησε! ρε συ έβο ξέρω κάποια πράγματα θεωρητικά πάνω στο 3d(και animation) αλλά θέλω τη βοήθεια σου, απο που να ξεκινήσω να μαθαίνω το c4d ? με ενδιαφέρει ο σχεδιασμός αυτοκινήτων αλλά και άλλα αντικήμενα γενικα..

 

Κοίταξε, αρχικά θα σου έλεγα μιας και ξεκινάς τώρα να ξεκινήσεις με 3DS Max που θα βρεις ποιο πολλά και άμα φτάσεις κάπου ψηλά (επαγγελματικά εννοώ) με αυτό έχεις μέλλον. Με το C4D δεν ξέρω κατά πόσο θα έχεις. 

 

Εγώ μπορώ να σε βοηθήσω όσο θες για τα αμάξια-ζάντες. Τώρα για τα άλλα δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά :P.

 

• Αρχικά με όποιο και να ξεκινήσεις, άνοιξέ το και πειραματήσου αρκετά για να προσαρμοστείς, δες και ποια είναι τα hotkey. Θα σε βολέψει πάρα πολύ να έχεις ποντίκι με τα έξτρα κουμπιά που είναι.

• Μετά ψάχνεις στο google για blueprint ή dimensions πχ "audi s5 blueprint". Κοιτάς να έχει μεγάλη ανάλυση και οι γραμμές να είναι ευδιάκριτες όπως και να έχει Top-Back-Front-Side. Αυτό πχ είναι αρκετά καλό.

• Μετά με την βοήθεια αυτού του tutorial πας και κάνεις το ίδιο με το δικό σου blueprint μόνο που εσύ θα βάζεις τις γραμμές ποιο ακριβές σε κάθε εικόνα που είναι για cut για να μην σε δυσκολέψει μετά στο ευθηγράμμισμα. Τα αρχεία τα αποθηκεύεις κατευθείαν σε psd.

• Αφού το κάνεις αυτό ανοίγεις το Cinema 4D (για αυτό μπορώ να σου πω, αν θες κάτι άλλο κοιτάς tutorial στο yt) και πρέπει να κάνεις νέα material. Πατάς διπλό κλικ στο κενό στην καρτέλα που λέει Materials κάτω. Θα βγει μια μπάλα. Πατάς διπλό κλικ πάνω, πας editor και στο "Texture preview..." το βάζεις "No Scaling". Κάνεις το material copy-paste 3 φορές (4 σύνολο και για ποιο γρήγορα με Ctrl+C-V). Ανοίγεις το ένα material, πας color και εκεί που λέει texture πατάς το βελάκι και επιλέγεις "Load image". Επιλέγεις το ένα από τα 4 αρχεία από το blueprint (καλό είναι να ονομάσεις και τα material πχ top, side και τα σχετικά), το ίδιο κάνεις και για τα άλλα.

• Μετά κάνεις 4 plane* που άμα δεις στο κάθε material στο color λέει και Resolution της εικόνας. Ε με αυτά βάζεις στο ανάλογο plane και τις διαστάσεις. Τοποθετείς το κάθε plane στην θέση του για να μην σε ενοχλεί,

*

s7MGcHn.png

και μετά αρχίζει το πάρτι :P...

 

• Τώρα υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να αρχίσεις να περνάς την "παρτιτούρα". Ή παίρνεις και βάζεις point-point όπως το tutorial εδώ ή με τον τρόπο που κάνω εγώ και αν και είναι λίγο ποιο αργός αλλά αποτελεσματικός. Παίρνεις λοιπόν το B-Spline* Και ξεκινάς να το περνάς πάνω από τις γραμμές του blueprint. Όσο ποιο μακριά βάζεις τις τελείες τόσο ποιο ίσιο θα είναι και θα είσαι σίγουρος πως δεν θα κάνει κυματώσεις. Επίσης δεν χρειάζεται να περνάς 2πλή γραμμή, πχ εκεί που εννόνεται το καπό με το φτερό θα αφήσεις μια γραμμή. Όπως και δεν χρειάζεται να κάνεις όλο το αμάξι κατευθείαν. Κάνεις την μούρη, περνάς το polygon και συνεχίζεις. Το spline θα το περνάς ως εξής, πατάς τον τροχό στο ποντίκι και θα εμφανιστούν 4 παράθυρα top, right, front (μπορείς να τα αλλάξεις από το Cameras) εκεί πας σε κάθε παράθυρο (πέρα από το Perspective) και πας στην καρτέλα Display και επιλέγεις το "Gouraud Shading". Πας μετά πχ στο top και περνάς το spline και αφού τελειώσεις με την μια γραμμή πας στο right ή front ανάλογα ποιο σε βολεύει. Πολλές φορές οι γραμμές του blueprint μπορεί να μην συμπίπτουν, εκεί το πας τυχαία (θα έχεις και μια εικόνα του αυτοκινήτου πρόχειρα να βλέπεις πως πάει τι).

*

buN5uCM.png

 

• Ήρθε η ώρα να περάσουμε το polygon. Αρχικά επιλέγεις ή το εικονίδιο "move" ή πατάς το E (στα αγγλικά πάντα) και πας στην καρτέλα snap settings και τα προσαρμόζεις έτσι:

3llWHeE.png

 

Θα χρειαστεί να αλλάξεις το enable σε disable αρκετές φορές γιατί εμποδίζει.. Αφού το κάνεις αυτό πας στην καρτέλα Objects και επιλέγεις το polygon. Πατάς δεξί κλικ μετά στο polygon και πας CINEMA 4D Tags>Phong. Μετά πας στο Top και πατάς δεξί κλικ και add point αφού έχεις επιλεγμένο αριστερά το point tool κρατάς πατημένο το ctrl και κάνεις κλικ για να βάλεις τα point που μετά θα τα ενώσεις με δεξί κλικ και bridge.

 

Λίγα θα καταλάβεις άμα δεν το δεις και στην πράξη οπότε δες και μερικά tutorial. Πάρε και εδώ κάτι έτοιμο να το δεις και live. Είναι από το Audi S3 που κάνω τώρα όλα τα spline που χρειάστηκα και τοποθετημένο ένα μέρος για να δεις αποστάσεις στα point και τα σχετικά. Θα κοιτάξω και εγώ να βρω tutoria που με έχουν βοηθήσει και θα στα στείλω. Σταματάω εδώ για να ξεκινήσεις και ότι μα ότι χρειαστείς γράφεις ή εδώ ή σε pm.

File.png Download: Audi S3

 

 

Όλα όσα σου λέω τα λέω με βάση το Cinema 4D R12. Απλά με αυτό ξεκίνησα και τα άλλα δεν τα έχω δει. Πιστεύω τα ίδια θα είναι. Θα σου γράψω και μερικά hotkey που θα σου χρειαστούν:

Ctrl+C-V (copy-paste)

Ctrl+S (save συνέχεια όμως!)

Ctrl+Z (πίσω βήμα)

Ctrl+Y (μπροστά βήμα)

Ctrl+A (select all)

Alt+S (αυτό που έχεις επιλεγμένο στο φέρνει στην οθόνη σου)

Alt πατημένο για χειρισμό της κάμερας πατώντας παράλληλα δεξί κλικ ή αριστερό πατημένο τροχό...

 

Αυτά μου έρχονται τώρα και τα βασικά. Γενικά το ένα χέρι στο ποντίκι και το άλλο στο Ctrl-Alt-Shift.

Tutorial που μπορείς να δεις τώρα για αρχή είναι για global illumination, ambient occlusion να δεις για τι ειναι και τι κανουν.

 

Αυτά από εμένα :)... Ότι είναι και τα βρεις δύσκολα μην διστάσεις ;)!! Φιλικά Άγγελος...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έντάξει απλά respect :D

ήδη κατεβαίνουν τα προγράμματα και έχω αρχίσει την παρακολούθηση των tutorial, θα σε ξαναενοχλήσω σύντομα :D

σε ευχαριστώ πολύ για την όλη βοήθεια και καθοδήγηση!

 

 

τα blueprints πως τα φτιάχνουν και υπάρχει τέτοια ακρίβεια?
btw έχω digitizer, θα βολέψει να βάλω εκεί hotkeys και να δουλεύω με το πενάκι ή λες καλύτερα στο ποντίκι?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχεχε  ^_^ χαρά μου!! υπήρχε ένα πολύ καλό tutorial για τα spline και πως να τα περνάς αλλά μάλλον κατέβηκε...

 

Τώρα τελείωσα και το render για το πίσω μέρος την 458...

post-175011-0-82614000-1428448799_thumb.png

 

και άλλο ένα από τα "κρυφά" :P Mercedes AMG SLS με το κουκλί μου την OZ Ultraleggera :P

post-175011-0-74098800-1428448884_thumb.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χεχεχε  ^_^ χαρά μου!! υπήρχε ένα πολύ καλό tutorial για τα spline και πως να τα περνάς αλλά μάλλον κατέβηκε...

 

Τώρα τελείωσα και το render για το πίσω μέρος την 458...

attachicon.gif4581.png

 

και άλλο ένα από τα "κρυφά" :P Mercedes AMG SLS με το κουκλί μου την OZ Ultraleggera :P

attachicon.gifAMG2.png

ζαντάρα  :wub:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί καλέ μια χαρά είναι! προσωπικά το blender μου φάνηκε παλούκι! Το μόνο που δεν φαίνεται καλά είναι πως το γυαλί στην άκρη πάνω αρχίζει και παχαίνει. Επίσης ψάξε για fabric material ή texture για το πανί.! κατά τα άλλα μια χαρά βγήκε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 50% είναι... 

Εσύ το Mercedes και την Ferrari τα έφτιαξες τα μοντέλα από blueprint ή τα κατέβασες έτοιμα? 

 

Από blueprint αλλά μου πήρε αρκετό καιρό. Το S3 το έκανα σχετικά γρήγορα αλλά δεν είναι και τόσο καλό το αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχήν μπράβο για την υπομονή σου(που να δεις τι γίνεται με τα άρματα σε high poly).

Αδερφέ το μέγαλο σου μειονέκτημα είναι οι φωτισμοί σου,πολύ χαμηλοί και σκοτεινοί.Τα rooms σου είναι σχετικά μεγάλα σε σχέση με τα αντικείμενά σου.Δοκίμασε σωστά settings με VRAY για να μπορέσεις να αναδείξεις σωστά τα υλικά και τα hdri

Λοιπόν θέλω την γνώμη σου και των άλλων φυσικά! Ετοιμάζω για πούλημα κάποια project. Αρχικά θέλω να μου πεις ο φωτισμός πως σου φαίνεται? στο συγκεκριμένο επειδή στις ρόδες παίζει πολύ μαυρίλα άμα ρίξω παραπάνω φως θα φωτίσει πολύ το σώμα και δεν θα φαίνονται οι καμπύλες. Επίσης για κάποιο λόγο έχω διαρροή φωτός και δεν ξέρω από που :P αλλά θα το βρω. Δεν είναι το τελικό αποτέλεσμα αλλά από θέμα εμφάνισης-φωτισμού πως σου φαίνεται??

 

458_1.png

 

Edit: Διόρθωσα τις διαρροές το σένιαρα λίγο ακόμα και του έβαλα και άλλη διαφάνεια στα τσάμια που δεν φαινόταν το εσωτερικό. Με λίγη επεξεργασία στο Photoshop και είναι έτοιμο. 

 

458_2_PS.png

Επεξ/σία από evoracing
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...