Προς το περιεχόμενο

Γενικά για 3D Προγράμματα...


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 501
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταρχήν μπράβο για την υπομονή σου(που να δεις τι γίνεται με τα άρματα σε high poly).
Αδερφέ το μέγαλο σου μειονέκτημα είναι οι φωτισμοί σου,πολύ χαμηλοί και σκοτεινοί.Τα rooms σου είναι σχετικά μεγάλα σε σχέση με τα αντικείμενά σου.Δοκίμασε σωστά settings με VRAY για να μπορέσεις να αναδείξεις σωστά τα υλικά και τα hdri

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν μπράβο για την υπομονή σου(που να δεις τι γίνεται με τα άρματα σε high poly).

Αδερφέ το μέγαλο σου μειονέκτημα είναι οι φωτισμοί σου,πολύ χαμηλοί και σκοτεινοί.Τα rooms σου είναι σχετικά μεγάλα σε σχέση με τα αντικείμενά σου.Δοκίμασε σωστά settings με VRAY για να μπορέσεις να αναδείξεις σωστά τα υλικά και τα hdri

 

Εδώ στα αμάξια ζορίζεται, ούτε καν που ονειρεύομαι για άρματα :P

 

Δεν μου αρέσει γενικά το πολύ φως στις φωτογραφίες για παρουσίαση απλά. Γενικά στα lighting studio δεν είμαι και πολύ καλός ούτε έχω φαντασία (για τα lighting). Αντιθέτως είμαι στις αρχές ενός project για νέο μοντέλο porsche που ελπίζω να βγει καλό.

 

Τι εννοείς είναι μεγάλα? αν κάνω μικρό room μετά η ζάντα θα φαίνεται λες και είναι για νταλίκα! Δεν χρησιμοποιώ VRAY, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα μου φαίνεται δυσκολάκι :P ή απλά είναι που δεν ασχολήθηκα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ στα αμάξια ζορίζεται, ούτε καν που ονειρεύομαι για άρματα :P

 

Δεν μου αρέσει γενικά το πολύ φως στις φωτογραφίες για παρουσίαση απλά. Γενικά στα lighting studio δεν είμαι και πολύ καλός ούτε έχω φαντασία (για τα lighting). Αντιθέτως είμαι στις αρχές ενός project για νέο μοντέλο porsche που ελπίζω να βγει καλό.

 

Τι εννοείς είναι μεγάλα? αν κάνω μικρό room μετά η ζάντα θα φαίνεται λες και είναι για νταλίκα! Δεν χρησιμοποιώ VRAY, δεν έχω ασχοληθεί ακόμα μου φαίνεται δυσκολάκι :P ή απλά είναι που δεν ασχολήθηκα. 

Ο σωστός φωτισμός είναι το Α και το Ω για να φανεί σωστά το οτιδήποτε,δεν σου μίλησα για πολύ αλλά για σωστό φωτισμό,το να μην φαίνονται οι λεπτομέρειες σε ένα αντικείμενο ή να υπερφωτίζεται με αποτέλεσμα να χάνονται πάλι σημαντικές λεπτομέρειες κάνει το θεατή (ειδικά σε κάποιον που θα θελήσει ν'αγοράσει το μοντέλο) αδιάφορο και το προσπερνάει χωρίς πολλά πολλά.

Όσο αφορά τα lightrooms δεν μίλησα για κουτόσπιρτο,άλλο να είναι ο πίσω τοίχος στα 5 μέτρα(αναλογικά πάντα) και άλλο στα 2 μέτρα από το αντικείμενο,εκεί κερδίζεις σε φωτισμό και σωστή ισορροπία μοντέλου-χώρου.

Εδώ για παράδειγμα αν είχα το δικό σου σκεπτικό δεν θα έβγαιναν σωστά τα μέταλλα,πόσο μάλλον τα σκούρα ή κάποιο χρώμιο που ίσως να βάλεις στις ζάντες,επίσης προσπάθησε να μην έχεις υλικό στα πατώματα,τσιμέντο ή σανίδες,δοκίμασε να φτιάξεις infinite floor.

 

eySklFX.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα? Έβαλα πολύ παραπάνω lighting και άλλαξα και δίσκο (ο οποίος έχει αρκετό reflection αλλά 2 ώρες render πάλι δεν κάνω :P)..

 

test3_by_evoracing2012-d8j31bz.png

http://evoracing2012.deviantart.com/art/OZ-Ultraleggera-515783807?ga_submit_new=10%253A1424626866

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα? Έβαλα πολύ παραπάνω lighting και άλλαξα και δίσκο (ο οποίος έχει αρκετό reflection αλλά 2 ώρες render πάλι δεν κάνω :P)..

 

test3_by_evoracing2012-d8j31bz.png

http://evoracing2012.deviantart.com/art/OZ-Ultraleggera-515783807?ga_submit_new=10%253A1424626866

Σίγουρα καλύτερο αλλά δυστυχώς χρειάζεσαι καλύτερο μηχάνημα,εγώ για να καταφέρω να φωτίσω μία σκηνή με το φωτισμό όπως τον ήθελα,χωρίς vray αλλά με gi και το rendering έπαιρνε περίπου 5 λεπτά μου πήρε μία ώρα,οπότε με 2 ώρες rendering δεν θα μπορέσεις να έχεις ποτέ σωστό φωτισμό ή τουλάχιστον εκεί που τον θέλεις.Το παραπάνω που σου έδειξα ήθελε 45 λεπτά rendering με τον core2duo και με τον 8πύρηνο fx περίπου 4μιση λεπτά,δουλεύεις με άλλον αέρα και στήνεις πιο σωστά σκηνή,υλικά και φώτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια χαιρομαι :)...

 

Τωρα για το συστημα μου δεν εχω μεγαλες απαιτησεις, δεν ασχολουμε επαγκελματικα οποτε δεν θελω και κατι ποιο δυνατο. Δεν ειμαι και σε περιοδο αναβαθμισης οποτε μενω ετσι!! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Το έχω ξεκινήσει καιρό αλλά τώρα βρήκα χρόνο να το ξανά πιάσω και μέσα σε 3 μέρες σχεδόν το έχω τελειώσει. Είναι το Audi S3... Τα συγκεκριμένα render είναι δοκιμαστικά για διάφορους λόγους (για τον φωτισμό το λέω) απλά τα έκανα ποιο πολύ για να μου πείτε τις γνώμες σας.

 

Θέλω επίσης να μου πείτε σε τι χρώμα σας αρέσει ποιο πολύ? Άσπρο ή γκρι? ή κάτι άλλο? επίσης αν βλέπετε κάποια ατέλεια (εκτός από το τζάμι του οδηγού που λείπουν τα πλαστικά και το logo που λείπει από το φτερό, που δεν ξέρω και αν θα βάλω). 

 

Το project δεν έχει τελειώσει ακόμα, δεν έχει πίσω προφυλακτήρα και φανάρια :P κάνω πειράματα μήπως βρω κάτι δικό μου.

post-175011-0-17019000-1427209519_thumb.png

post-175011-0-02955400-1427209584_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μοντελο μου φενετε πολυ σενιο, αλλα και δεν μου καθετε καλα στις αντανακλασεις

 

επισης εχεις βαλει λιγο πολυ κοντα την ροδα με το αμαξι, ακουμανε το ενα το αλλο. νομιζω :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μοντελο μου φενετε πολυ σενιο, αλλα και δεν μου καθετε καλα στις αντανακλασεις

 

επισης εχεις βαλει λιγο πολυ κοντα την ροδα με το αμαξι, ακουμανε το ενα το αλλο. νομιζω :mellow:

 

Μπορείς να μου πεις που ακριβός δεν σου κάθεται καλά? να μαρκάρεις πχ την εικόνα? Αν εννοείς το τζάμι, ναι έχει θέμα στο reflaction, είναι πολύ δύσκολο έτσι όπως ξέρω να το πετύχεις ακριβώς! τώρα αν υπάρχει άλλη μέθοδος δεν ξέρω...

 

Όσο για το λάστιχο ναι ακουμπάει :P το έκανα από την βιασύνη μου και δεν το πρόσεξα. Στις οθόνες δεν φαινόταν ότι ακουμπάει με μια πρώτη ματιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρακτικά, ολη η μασκα μπροστα δεν μου καθετε καλα στις αντανακλασεις. ισως να φτεει και το περιβάλλον που εχεις βαλει, κανει να φενεται στο ματι μου τουλαχιστον καπως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γκρι σε mat  θα ταίριαζε περισσότερο με το carbon καπό που έχεις επιλέξει στην φώτο 

Θα το κάνω ποιο μετά ;)

 

 

πρακτικά, ολη η μασκα μπροστα δεν μου καθετε καλα στις αντανακλασεις. ισως να φτεει και το περιβάλλον που εχεις βαλει, κανει να φενεται στο ματι μου τουλαχιστον καπως

Το περιβάλλον που βάζω είναι αυτό! και έβγαλα και ένα με τις γραμμές για να δεις το μοντέλο και την πορεία κάθε σημείου (τώρα έμαθα να το κάνω αυτό :P)... 

post-175011-0-82591800-1427218890_thumb.png

post-175011-0-47646200-1427218976_thumb.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα και σε ματ.. Δεν έχω ξανά κάνει βέβαια και το matterial με παίδεψε λίγο χωρίς να έχει και το καλύτερο αποτέλεσμα. Το έκανα και σε ένα κοκκινάκι :P.. Το ψήλωσα και λίγο αλλά ήθελε και άλλο!

 

Σε ματ δεν με τρέλανε γιατί έχει σε πολλά σημεία reflection και το κόβει απότομα. Γνώμη μου... :P

 

 

post-175011-0-08426600-1427235635_thumb.png

post-175011-0-90658200-1427235700_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...