Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed IV Black Flag


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 908
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις save αν είναι αυθεντικό. Σου μιλάει άτομο που του έχουν διαγραφεί τα save 3 φορές.

Αν θες να το ξεκινήσεις απ' την αρχή. προτείνω να κλείσεις το cloud sync, να ανοίγεις το uplay με δικαιώματα διαχειριστή και να κάνεις backup τα save που βρίσκονται στο  φάκελο  C/Program Files/Ubisoft Game Launcher/savegames/273

Δημοσ.

Δε μπορείς να χρησιμοποιήσεις save αν είναι αυθεντικό. Σου μιλάει άτομο που του έχουν διαγραφεί τα save 3 φορές.

 

Αν θες να το ξεκινήσεις απ' την αρχή. προτείνω να κλείσεις το cloud sync, να ανοίγεις το uplay με δικαιώματα διαχειριστή και να κάνεις backup τα save που βρίσκονται στο  φάκελο  C/Program Files/Ubisoft Game Launcher/savegames/273

 

ωχ ! γιατί έτσι ?

 

εάν βάλω ένα δικό σου save δεν θα δουλέψει δηλαδή ?

Δημοσ.

καλησπερα πεδες ειναι 40-60 frames φυσιολογικα για ενα τετοιο σηστημα? 

 

fx8320 4ghz

r9 280 windforce

catalyst 14.4

το AC ειναι απατσαριστο

 

Και πολλα ειναι αν μιλαμε για max settings σε 1080p.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς, όχι. Το μόνο που σώνεται δηλαδή υπάρχει ακόμα ειναι τα πλοία που έχεις στο kenway fleet.

 

Μπορείς να μου στείλεις ένα save σου να δοκιμάσω ?

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ !

Τα saves όντως δεν δουλεύουν γιατί η ubisoft τα κάνει encrypt με βάση τον λογαριασμό του χρήστη.

 

Τώρα γράφω ενα prog να τα κάνει backup μόνο του όταν παίζω κάθε μια ώρα

Δημοσ.

απο ποτε;

εχω πολυ καιρο να παιξω το συγκεκριμενο,αλλα τελευταια φορα που ειχα ασχοληθει μαζι του δουλευε κανονικα.

ελπιζω μονο να μην εχω χάσει το save γιατι το έχω φτάσει 92%

Δημοσ.

Αφού είναι μ@$#κες! Έχουν απενεργοποιήσει το cloud για το AC4

απο ποτε;

εχω πολυ καιρο να παιξω το συγκεκριμενο,αλλα τελευταια φορα που ειχα ασχοληθει μαζι του δουλευε κανονικα.

ελπιζω μονο να μην εχω χάσει το save γιατι το έχω φτάσει 92%

https://support.ubi.com/en-gb/FAQ.aspx?platformid=9&brandid=22&productid=4186&faqid=kA030000000ecGwCAI

 

The Uplay PC Cloud save synchronisation for Assassin's Creed IV Black Flag has been disabled while we improve its functionality. In the meantime, you can copy your local saves and take them with you to continue playing without losing your progress.

___

αλλά μέχρι πότε;Είναι ποστ του Δεκεμβρίου !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...