Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ελπίζω μόνο Αν χρειαστείς rma (που εύχομαι να μην) να σε αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο!

  • Like 2
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελπίζω μόνο Αν χρειαστείς rma (που εύχομαι να μην) να σε αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο!

λες και το ηξερες ,,,,,  χρειαστηκε rma μετα απο 2 μηνες και μαντεψε ενω ειχε το ιδιο προιον αμεσα διαθεσιμο μου εστειλε

το νεοτερο μοντελο που ηταν καλυτερο και ελαφρος ακριβοτερο χωρις καμια απολυτος επιβαρυνση

ηταν ενα 2 din radiocd αυτοκινητου απο e-shop αγγλιας

Δημοσ.

Δεν αναφερόμουν σε σένα... αλλά στον topic starter.

Το Πλαισιο ειναι...Αν χρειαστει Rma θα τον χειριστουν με το κλασσικό τρόπο (όχι τον καλυτερο) ..οσοι την εχουμε πατησει απτο πλαίσιο , θα χαιρομασταν να μη τους έλεγε τιποτα :) Οπως και να εχει η μεγαλυτερη τιμωρια για αυτα τα καταστηματα είναι να μη ψωνιζεις απο κει..

Δημοσ.

Ολως παραδόξως εγώ απο το πλαίσιο είχα πάντα άριστη εξυπηρέτηση. Βέβαια ποτέ δε χρειάστηκα rma η αλήθεια είναι. Αλλα στις ωρες παράδοσης και τις παραγγελίας ήταν πάντα τυπικότατοι. Ίσως είμαι απλά η εξαίρεση γιατί γενικά ακούω πολλά αρνητικά για το συγκεκριμένο κατάστημα.

Δημοσ.

Αν δεν σας αρέσει το RMA του Πλαισίου και το κάθε μαγαζιού, απλά αποφεύγετε να ψωνίζεται από αυτό. Είναι δικαιολογία το ότι δεν είναι αυτοί σωστοί, άρα δεν είμαστε και εμείς. Δεν λέω ότι δεν έχω πιάσει τον εαυτό μου να το κάνει. Το έγραψα και πιο πριν. Δεν είμαι Άγιος.

Μία καλή πράξη την κάνεις και τέλος. Την κάνεις για τον εαυτό σου, για να αισθάνεσαι εσύ καλά. Το τι θα κάνει μετά και πως θα σου συμπεριφερθεί το κατάστημα, είναι ένα άλλο κομμάτι.

  • Like 5
Δημοσ.

Εγώ είπα , θέλω να δώ πως θα αντιδράσει το πλαίσιο. Πλάκα θα έχει να ζητάνε και τα ρέστα μετά . Φαντάζεστε να πούνε κάνα "χαλάσατε την συσκευασία όσο το είχατε  - πληρώστε"?

Δημοσ.

Η επομενη κινηση που περιμενω να συμβει ειναι το καταστημα να καταθεσει αγωγη και να ζητησει αποζημιωση απο τον πελατη που οικειοθελος επεστρεπε το προιον διορθωνοντας το λαθος τους.  Μυριζει πατριδα.

Δημοσ.

Αν δεν σας αρέσει το RMA του Πλαισίου και το κάθε μαγαζιού, απλά αποφεύγετε να ψωνίζεται από αυτό. Είναι δικαιολογία το ότι δεν είναι αυτοί σωστοί, άρα δεν είμαστε και εμείς. Δεν λέω ότι δεν έχω πιάσει τον εαυτό μου να το κάνει. Το έγραψα και πιο πριν. Δεν είμαι Άγιος.

Μία καλή πράξη την κάνεις και τέλος. Την κάνεις για τον εαυτό σου, για να αισθάνεσαι εσύ καλά. Το τι θα κάνει μετά και πως θα σου συμπεριφερθεί το κατάστημα, είναι ένα άλλο κομμάτι.

 

Πρόσφατα έκανα μια παραγγελία από ebay, πέρασαν 40 κατι μέρες και δεν την παρέλαβα, έτσι επικοινώνησα με τον πωλητή και του το είπα ότι δεν την έχω παραλάβει, αυτός προθυμοποιήθηκε να μου ξαναστείλει τα ίδια πράγματα δωρεάν, την επόμενη μέρα τελικά μου ήρθε ειδοποίηση από ταχυδρομείο (πως τα φέρνει η τύχη),  επικοινώνησα μαζί του και του είπα ότι δεν χρειάζεται να τα ξαναστείλει μιας και τα έλαβα, θα  μπορούσα κάλλιστα να μην του πω τίποτα και να τον αφήσω να τα ξαναστείλει δωρεάν όπως μου είπε.

 

Που κολλάει αυτό;  Κολλάει στο ότι αν γινόταν το ίδιο με το πλαίσιο, μετα τις δυο τελευταίες εμπειρίες που έχω από το rma τους (προσωπικές όχι αυτά που διαβάζω από φόρουμ) πραγματικά δεν υπήρχε περίπτωση να πω να μην τα στείλουν ή να τα πάω πίσω …. Προσπάθησαν να με εκμεταλλευτούν (στην προσπάθεια έμειναν δεν τους έκανα τη χάρη) τις δυο τελευταίες φορές και σίγουρα οι υπάλληλοι στο service point δεν βοήθησαν καθόλου, μάλιστα συνέβαλαν στην ταλαιπωρία μου, οπότε απέναντι σε ένα ανέντιμο κατάστημα (τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω) γιατί να είμαι έντιμος εγώ?

 

Και  όχι δεν έχω κάψει/ χαλάσει τίποτα, όλα μου τα rma ήταν νόμιμα και σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι το μαζί τα φάγαμε!

Δημοσ.

Αν πραγματικά το πιστεύεις αυτό και δεν είναι απλά μία δικαιολογία προς τον εαυτό σου και τους άλλους, σου μιλάω ειλικρινά ότι συμφωνώ.

Εγώ διαφωνώ με τη λιγουριά. Να ξέρει κάποιος ότι κάνει λαμογιά, αλλά να προσπαθεί να βρει δικαιολογίες για να την καλύψει ηθικά.

  • Like 3
Δημοσ.

Εγω παιδια θα τα επεστρεφα. Δεν ειναι θεμα σωστου ή λαθος. Ουτε απλα να νοιωσω εγω καλυτερα και τετοια. Απλα οτι μια μερα παιζει να εβρησκα και τον μπελα μου. Θα το βρισκανε το λαθος δεν παιζει. Παντως τα χειροτερα απο ολα θα ηταν να τα πουλουσες αλλου. Παντως μπραβο στο παιδι που τους ενημερωσε.

Δημοσ.

Φαντάζομαι οι περισσότεροι από εσάς αν βρείτε κάτω ένα κινητό, δεν θα σκεφτείτε καν να το παραδώσετε στον ιδιοκτήτη του ε? Ούτε λόγος...Λες και θα σωθείτε με λίγα απωλεσθέντα από το ΠΛΑΙΣΙΟ ή μ' ένα χαμένο κινητό...

  • Like 2
Δημοσ.

Πολύς ντόρος για το τίποτα, για εμένα είναι λάθος έκατσε ο TS και άνοιξε θέμα εδώ για τέτοιο ζήτημα, Από τα δεδομένα που μας έδωσε πρέπει οπωσδήποτε να τα επιστρέψει και κακός αν δεν το έχει κάνει ήδη μιας και τα προϊόντα είναι τιμολογημένα δεν υπάρχει περίπτωση να μην το καταλάβουν. Τώρα αν το καταλάβουν το πόσο σημασία θα δώσουν είναι άλλο ζήτημα επειδή όμως αυτοί μπορεί να προτιμήσουν να απολύσουν κανέναν υπαλληλάκο από το να ρεζιλευτούν ζητώντας τα προϊόντα πίσω πρέπει άμεσα να τα επιστρέψεις...

Ρε παιδιά έλεος με αυτά τα thread την άλλη φορά ένας ζήταγε να του πούμε πως κάνουμε φορμάτ κινητό που βρήκε στο δρόμο για να το κρατήσει για την πάρτη του. Ο καθένας όταν του τύχουν αυτά παίρνει την απόφαση του αμέσως και αν η απόφαση είναι η σωστή ( να τα επιστρέψει δηλαδή) τότε έλα εδώ να το συζητήσουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...