MoviemakerGr Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 ..και σε κάθε περίπτωση μην κάνουμε - ζητάμε από ένα ουσία παιδί να γίνει θεματοφύλακας αξιών την στιγμή που γαλουχήθηκε από αυτή την μη άξια - αξιοκρατική - αξιών κοινωνία.. και κυρίως μην προσβάλουμε αν δεν μπορούμε να βρούμε κατάλληλες - δόκιμες λέξεις που θα δεχόμασταν να χρησιμοποιηθούν σε εμάς ας μην γράψουμε.. το φιλικά στο τέλος η το μη προσωπικό δεν αναιρούν τίποτα από αυτά που προείπαμε.. Φιλικά 2
kondoras Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Το τί πρέπει να κάνει, φοβάμαι πως το ξέρει καλά και ο φίλος σου, και εσύ. Η ερώτηση (κατ' εμέ) γίνεται επειδή θέλει να τα κρατήσει, και είτε ψάχνει να του πουν ότι καλά τους κάνει, είτε επειδή είναι και λίγο φοβιτσιάρης και θέλει να του πουν ότι και να τον καταλάβουν, δε μπορούν να του κάνουν τίποτα. Αμφότερα τα πήρε σαν απαντήσεις, οπότε καλύφθηκε (με εξαίρεση κάποιους που, προς τιμή τους, είπαν να τα επιστρέψει). Και η πλάκα είναι ότι ο TS έχει σταματήσει να ασχολείται με το θέμα! Μία ερώτηση του έκανα, σχετικά με το παραστατικό, για να του δώσω την απάντηση που θέλει («θα αντιμετωπίσει πρόβλημα ή όχι») και ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Π.χ. αν έχει λάβει παραστατικό «σε πίστωση», αυτή τη στιγμή η καρτέλα πελάτη του είναι χρεωμένη με το ποσό της πρώτης παραγγελίας. Κάποια στιγμή που το λογιστήριο θα ελέγξει από ποιούς έχει λαμβάνειν, θα του κάνει ένα τηλεφωνηματάκι. Απόδειξη παραλαβής για το κατάστημα υπάρχει και είναι η τζίφρα του αγοραστή στον κούριερ/μεταφορέα, άρα αυτά τα «κάνει την πάπια και κανείς δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα» είναι σάπια. Σε κάθε περίπτωση, το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσει το λογιστήριο (που δεν φταίει και σε τίποτα) και όχι ο υπάλληλος που έκανε το λάθος, ούτε η αποθήκη.
mascuale Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 ..και σε κάθε περίπτωση μην κάνουμε - ζητάμε από ένα ουσία παιδί να γίνει θεματοφύλακας αξιών την στιγμή που γαλουχήθηκε από αυτή την μη άξια - αξιοκρατική - αξιών κοινωνία.. και κυρίως μην προσβάλουμε αν δεν μπορούμε να βρούμε κατάλληλες - δόκιμες λέξεις που θα δεχόμασταν να χρησιμοποιηθούν σε εμάς ας μην γράψουμε.. το φιλικά στο τέλος η το μη προσωπικό δεν αναιρούν τίποτα από αυτά που προείπαμε.. Φιλικά Αν αναφέρεσαι και σε μένα για το "φοβιτσιάρης", το δέχομαι, έπρεπε να το γράψω πιο εύγλωττα για να μη ληφθεί δυνητικά ως προσβολή. Κατά τα άλλα, εμμένω στην ουσία αυτών που είπα.
Ntinaras Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2013 Στην ουσια τι ειναι ρε Ντιναρα? Αναπαντεχο δωρο απο το Πλαισιο? Τυχη? Εδωσε χρηματα για το δευτερο pc η οχι? Κλοπη ειναι και μια τσιχλα απο το περιπτερο. Δεν ειπε κανεις οτι ειναι κλεπφτης ο TS αλλα ναι, θυμιζει την λογικη του "τα φαγαμε". πηγε με το ζορι να παρει κατι απο το πλαισιο? αυτοι κανανε λαθος και του το φερανε σπιτι του. δικο τους προβλημα.
MoviemakerGr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Αν αναφέρεσαι και σε μένα για το "φοβιτσιάρης", το δέχομαι, έπρεπε να το γράψω πιο εύγλωττα για να μη ληφθεί δυνητικά ως προσβολή. Κατά τα άλλα, εμμένω στην ουσία αυτών που είπα. ...και καλά κάνεις φίλε μου δεν έγραψα για ν'αλλαξω την άποψη κανενός.. ίσως απλά να προσπάθησα να διευρύνω κάποιες σκέψεις λίγο. Εξάλλου η εύκολη κριτική διάθεση μας για κάθε άλλον Άνθρωπο πέρα όμως από το είδωλο μας είναι γνωστή.. γι'αυτο και στον χρόνο γραφής μου έβαλα κ εμένα μέσα. Θα σου πω και μια σύντομη ιστορία το Σάββατο πήρα τηλέφωνο στο πλαίσιο του Πειραιά για να πω να μου κρατήσουν έναν επεξεργαστή. 1) μου κράτησαν λάθος επεξεργαστή 2) κανείς δεν μου είπε ότι αν πατήσω ένα κουμπάκι και κάνω την κράτηση από την σελίδα θα τον πληρώσω στην σωστή τιμή σκρουτζ 3) ακόμα και αν δεν είχα τα υπόλοιπα χρήματα δεν θα μου έλεγαν να βγω έξω και να κάνω την διαδικασία από το smartphone μου,ώστε να έχω το όφελος.. Αυτό από μια εταιρία και όχι από ένα 15χρονο - 20χρονο παιδί που με θέλει και για πελάτη της υποτίθεται πως το χαρακτηρίζεις ? Το να πουλάς Win 8 ready υπολογιστές και να μην έχεις bios - drivers που να δίνουν την σωστή ταχύτητα στην Usb 3 δυνατότητα και στην διαμαρτυρία του αγοραστή να λες ότι δεν έχεις ιδέα και ότι πρώτη φορά το ακούς πως το χαρακτηρίζεις ? Το ότι πήγα να μου αλλάξουν ψήκτρα σε εγγύηση και τσακώθηκα γιατί ήθελαν να μου δώσουν άλλη μεταχειρισμένη και τότε μόνο μου την άλλαξαν πως το χαρακτηρίζεις ? Το μόνο που πραγματικά έχουμε δει και θα ήταν άδικο να μην αναφερθούμε και σε αυτό είναι ότι σε 1-2-3 περιπτώσεις έγιναν παρεμβάσεις απο ανθρώπους που πραγματικά νοιάζονται πρώτα για να υπάρχει η δουλειά τους και αύριο και δεύτερο για να εξυπηρετήσουν ανθρώπους που βασανιζόντουσαν να βρουν άκρη και τα προβλήματα λύθηκαν ως δια μαγείας και άμεσα.. και μπράβο τους ! Μην βαράμε λοιπόν το παιδί για ένα λάθος που ΔΕΝ έκανε αυτός.. αυτός καλείται να διορθώσει το δικό τους λάθος η όχι.. Δεν είναι κλέφτης δεν είναι απατεώνας δεν είναι όμως και υποχρεωμένος να διορθώνει τα λάθη άλλων.. 2
mascuale Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Για όσα καταλογίζεις στην εταιρία, δεν έχω καμία αντίρρηση. Γι' αυτό και στο forum συχνά διαβάζουμε παρόμοιες ιστορίες, παράπονα και συστάσεις να προτιμώνται μικρά και αξιόπιστα μαγαζιά. "Μην βαράμε λοιπόν το παιδί για ένα λάθος που ΔΕΝ έκανε αυτός.. αυτός καλείται να διορθώσει το δικό τους λάθος η όχι.. Δεν είναι κλέφτης δεν είναι απατεώνας δεν είναι όμως και υποχρεωμένος να διορθώνει τα λάθη άλλων.." Δεν είπα ότι έφταιγε για το λάθος, όταν όμως ο ίδιος (ή για να είμαστε ακριβείς, ο φίλος του που ξεκίνησε το νήμα) λέει καθαρά ότι έχει 2 και πλήρωσε το 1, Εχουμε λοιπον 2 τροφοδοτικα , 2 κουτια , 2 επεξεργαστες , 2 ζευγάρια ραμ , και 2 Mobo's διαφορετικές μεταξύ τους , έχοντας πληρώσει για 1 απ'όλα αυτά. τότε τί άλλο στ' αλήθεια θέλει να ακούσει εκτός από τις δύο εκδοχές που έγραψα; Δεν θέλω να τον προσβάλλω, δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά για μένα η ερώτησή του είναι έκδηλη των προθέσεών του. Πώς και παρήγγειλες από Πλαίσιο, λόγω τοποθεσίας; Σε θυμάμαι αρκετό καιρό στο forum και μου κάνει εντύπωση που το ρίσκαρες.Θέλω να το τελειώσω "Φιλικά", αλλά με αποπήρες πριν και θα νομίζεις ότι σε πικάρω...
MoviemakerGr Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Ναι λόγω τοποθεσίας και βιασύνης γι'αυτο και δεν πρόσεξα το τιμή internet στο νετβοοκ γιατί εκεί τα ψιλά γράμματα γίνονται ακόμα πιο ψιλά.. Πραγματικά όμως δεν ενοχλήθηκα από κάτι.. απλά κάποιον που μας εμπιστεύεται και μας εξομολογείται είναι διπλά άδικο να τον λέμε κλέφτη κ απατεώνα.. χωρίς αυτό όμως να αφαιρεί από κανέναν να έχει γνώμη-αποψη αφού τέθηκε δημόσια αρκεί να έχει και την ίδια για τον εαυτό του σε ανάλογη περίπτωση..
Pro667 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Γεια χαρά παιδιά. Λοιπόν για να λήγει το θέμα , ο φίλος μου έστειλε μεηλ στο πλαίσιο για να τους ενημερώσει για τη λάθος παραγγελία. Ούτε τον κινέζο θα κανουμε ουτε τίποτα , μη τρελαθούμε. Γκρινιάζουμε για τα πάντα γύρω μας , και πολύ ορθώς , αλλα το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς σαν μονάδες για να αλλάξουμε την όλη κατάσταση που μας ενοχλεί.Cheers. 16
Heatspreader Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Ακριβώς.Χαίρομαι γι' αυτήν την κίνηση σας και συγχαρητήρια και στους δυο σας. 2
guardianx71 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Κοίτα μόνο μην σας πουν να τα επιστρέψετε εσείς οι ίδιοι αντί να έρθουν να τα πάρουν . Και εξυπακούεται όποτε βολεύει εσάς
Ntinaras Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 κατι μου λεει οτι θα χουν διαβασει ηδη το τοπικ αυτο οι μαρκετιστες του πλαισιου,και θα του τα χαρισουν επειδη ηταν τιμιος για να φανουν καλοι κι αυτοι. 1
cyberrobot Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 κατι μου λεει οτι θα χουν διαβασει ηδη το τοπικ αυτο οι μαρκετιστες του πλαισιου,και θα του τα χαρισουν επειδη ηταν τιμιος για να φανουν καλοι κι αυτοι. Μακάρι, μπας και ανταμειφθεί ποτέ κ η ειλικρίνεια και η τιμιότητα σε αυτό τον μάταιο τόπο! Ούτως ή άλλως πελάτη θα τον έχουν κ πάλι για να πάρει συμβατή μητρική!
Avatar_GR Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Σε αυτές τις περιπτώσεις εξαρτάτε αν πρέπει να το επιστρέψει η όχι. Αν είναι να την πληρώσει κάποιος υπάλληλος τότε ΝΑΙ επέστρεψε το, κρίμα είναι. Αν είναι να ζημιωθεί η εταιρεία μόνο, τότε απλά αντί για μερικές χιλιάδες ευρώ κέρδος θα βγάλουν "λίγο" λιγότερα.
konpat Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Γεια χαρά παιδιά. Λοιπόν για να λήγει το θέμα , ο φίλος μου έστειλε μεηλ στο πλαίσιο για να τους ενημερώσει για τη λάθος παραγγελία. Ούτε τον κινέζο θα κανουμε ουτε τίποτα , μη τρελαθούμε. Γκρινιάζουμε για τα πάντα γύρω μας , και πολύ ορθώς , αλλα το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς σαν μονάδες για να αλλάξουμε την όλη κατάσταση που μας ενοχλεί. Cheers. Πολύ σωστή κίνηση!Αν είχαμε όλοι παρόμοια νοοτροπία τα πράγματα θα ήταν καλύτερα σ' αυτή τη χώρα, 1
george kesoglu Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2013 κατ'εμε σωστα εκανε και ενημερωσε το καταστημα κατι παρομοιο σχεδον ειχε συμβει και σ'εμενα και μαλιστα απο καταστημα εξωτερικου και μονο χαμενος δεν βγηκα και το κυριοτερο νοιωθεις ψυχολογικα πολυ καλα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα