Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

γρήγορα να σβηστει το thread πριν το ανακαλύψει κανένα τσιρακι του πλαισίου και κάνει καμία έρευνα και του τα ζητήσουν πίσω του κακομοιρη...

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο εγώ πιστεύω ότι πρέπει να τα επιστρέψει? Όταν γίνεται λάθος εις βάρος του αγοραστή, όλοι φωνάζετε "εμ, Ελλάδα είναι εδώ, τι περιμένεις", "στάνταρ όλοι πιστεύετε ότι έγινε επίτηδες", κλπ κλπ... Τώρα που έγινε λάθος υπέρ του αγοραστή, βέβαια τσιμουδιά έ? Το να έχει κάποιος μετά πρόβλημα στη δουλειά του, φαντάζομαι δεν το σκέφτεστε ούτε σας νοιάζει ε? Γιατί θα βρεθεί το λάθος. Αλλά σιγά...Για μας πρόκειται? Μπράβο ρε...μαγκιά.

 

 

Τελικα εισαι ο μονος σωστος Ελληνας. :P

Οταν φωναζουμε οτι "εδω ειναι Ελλαδα τι περιμενεις;" και ακυρωνουν τις παραγγελιες που εχουν "λαθος" τιμη ειναι καλα που τελικα περναει αυτο που θελει το καταστημα και δωρεαν διαφημιση στα φορουμ και δεν αποστελουν το προιον. Τωρα παλι πρεπει να περασει του καταστηματος...

 

Εγω επειδη ειμαι πιο σωστος απο εσενα θα προτεινα να τα παει μονος του πισω η να πληρωσει και τα μεταφορικα συνοδευομενο με μια επιστολη δημοσιας συγνωμης προς την Εταιρια

 

Φυσικα τα κραταει και δεν ενημερωνει κανενα και για τιποτα, μην δωσεις παραπανω στοιχεια για την παραγγελια...

  • Like 3
Δημοσ.

Φυσικα τα κραταει και δεν ενημερωνει κανενα και για τιποτα, μην δωσεις παραπανω στοιχεια για την παραγγελια...

 

Finders keepers ενα πραγμα.........

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θελω να κανω τον εξυπνο. Και εγω εχω χαλασει parts για να μου δωσουν αλλο, οπως αρκετοι. Αυτο παντα με καποιο οριο. Μαλιστα μου την ειχαν κανει και αυτοι με πιστωτικο σε μικροτερη τιμη αγορας, οποτε και εγω εκανα οτι εκανα.

Δεν ειμαι κατα της πειρατιας, αλλα οποτε μπορω πληρωνω.

Προσφατα ειχα κουβεντα με φιλους για το τι θα καναμε αν βρισκαμε iPhone 5 στο δρομο. Θα εψαχνα να βρω ποιος το ειχε να το δωσω εγω ο ιδιος. Οχι αστυνομιες, κλπ...

 

Εδω προκειται ομως για αλλο... Δεν θελω να προσβαλω καποιον, αλλα το θεωρω λιγουρια.

Εγινε ενα λαθος.

 

Εγω θα πηγαινα στα κεντρικα και θα τα εδινα. Ζουμε δυσκολες εποχες και δεν ειναι ειδικα τωρα να ειμαστε ο καθενας για την παρτη του. Θα τα πας και θα εισαι και μαγκας...

Θα το λες και στους φιλους σου και θα εισαι παλι μαγκας να στο πω και ετσι.

Οι καλες πραξεις ειναι καλες πραξεις οπως και να εχει.

 

Απλα η γνωμη μου ειναι αυτη...

Ας αλλαξουμε τωρα, μπορει να μην ειναι αργα.

 

Υ.Γ.: Καποιοι γνωριζουν τι γνωμη μου για το Πλαισιο... Μεχρι και προφιλ εκανε υπαλληλος τους για να αντικρουσει το κραξιμο που τους εριχνα.

  • Like 12
Δημοσ.

Εγώ πάλι σκέφτομαι, αφού έδιωξαν τους παλιούς υπαλήλλους που ήξεραν τη δουλειά για να πάρουν καινούριους με το βασικό μισθό, ας πληρώσουν για τα λάθη τους. Γενικά δεν έχω πρόβλημα με το Πλαίσιο, που υπήρξε σημείο αναφοράς για τον κομπιουτερόκοσμο κάποτε, και όποτε το έχω επισκεφτεί τα παιδιά ήταν εξυπειρετικότατα. Απλά (με δικαιολογία την κρίση?) δεν ξέρω αν θα ξαναβρώ τους ίδιους όταν ξαναπάω.

Δημοσ.

Nαι...η εκδίκηση του Ελληνάρα...

φυσικά...ο αλλος ειχε σταματήσει ο ανεμιστήρας  της καρτας γραφικων και του ειπανε οτι ειναι για πέταμα και η καρτα μόνο ενα fan-ακι ήθελε,και πήγαν να του τ φανε..

Δημοσ.

Το πιο πιθανό είναι να τα πληρώσει ο υπαλληλάκος τους/τα υπαλληλάκια τους που έκαναν το λάθος κάποια στιγμή. 

 

Όσο και να βρίζω αυτά τα παιδιά (και όχι δίχως λόγο), αυτό είναι κάτι που δεν το εύχομαι για κανέναν τους. 

 

+1 @ Heatspreader και +1 σε όσους είπαν να τα γυρίσει πίσω. 

 

+1000 @ sdfun 

Δημοσ.

Για μένα είναι ξεφτίλα να τα κρατήσει. Βρίστε με, διώξτε με, δεν με ενδιαφέρει, απλά την άποψή μου λέω. Ένας άνθρωπος μπορεί να χάσει τη δουλειά του γι'αυτό το λάθος κι εσείς κάθεστε να πανηγυρίζετε λες και κερδίσατε το ΛΟΤΤΟ. ΄Αντε φίλε μου, να τα χαίρεσαι τα πράγματα που σου 'ρθαν! Αξιος...

Δημοσ.

Τη δουλειά του μπορεί να την χάσει, είτε τα γυρίσει, είτε όχι. Δεν έχει να λέει κάτι αυτό κατά τη γνώμη μου.

σωστότατος....

Δημοσ.

Πρόσφατα έκανα μια παραγγελία από ebay, πέρασαν 40 κατι μέρες και δεν την παρέλαβα, έτσι επικοινώνησα με τον πωλητή και του το είπα ότι δεν την έχω παραλάβει, αυτός προθυμοποιήθηκε να μου ξαναστείλει τα ίδια πράγματα δωρεάν, την επόμενη μέρα τελικά μου ήρθε ειδοποίηση από ταχυδρομείο (πως τα φέρνει η τύχη),  επικοινώνησα μαζί του και του είπα ότι δεν χρειάζεται να τα ξαναστείλει μιας και τα έλαβα, θα  μπορούσα κάλλιστα να μην του πω τίποτα και να τον αφήσω να τα ξαναστείλει δωρεάν όπως μου είπε.

 

Που κολλάει αυτό;  Κολλάει στο ότι αν γινόταν το ίδιο με το πλαίσιο, μετα τις δυο τελευταίες εμπειρίες που έχω από το rma τους (προσωπικές όχι αυτά που διαβάζω από φόρουμ) πραγματικά δεν υπήρχε περίπτωση να πω να μην τα στείλουν ή να τα πάω πίσω …. Προσπάθησαν να με εκμεταλλευτούν (στην προσπάθεια έμειναν δεν τους έκανα τη χάρη) τις δυο τελευταίες φορές και σίγουρα οι υπάλληλοι στο service point δεν βοήθησαν καθόλου, μάλιστα συνέβαλαν στην ταλαιπωρία μου, οπότε απέναντι σε ένα ανέντιμο κατάστημα (τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω) γιατί να είμαι έντιμος εγώ?

 

Και  όχι δεν έχω κάψει/ χαλάσει τίποτα, όλα μου τα rma ήταν νόμιμα και σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι το μαζί τα φάγαμε!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πρόκειται να σου ζητήσουν πίσω τίποτα, για τον απλό λόγο ότι:

 

Η αγορά λιανικής με παραστατικό Απόδειξης Λιανικής Πώλησης θεωρείται ότι πάντα γίνεται μετρητοίς, δεν μπορεί να είναι επί πιστώσει.

Με λίγα λόγια αν σου έχουν στείλει τα πράγματα επί δύο και έχουν κόψει τα ανάλογα παραστατικά λιανικής πώλησης επί δύο, είναι σαν να τα έχεις πληρώσει κανονικά και τα δύο, εκτός αν πρόκειται για αντικαταβολή.

Αλλά ακόμα και σε περίπτωση αντικαταβολής, ισχυρίζεσαι ότι πλήρωσες τα μισά στο courier και τα άλλα μισά στο κατάστημα.

Δεν υπάρχει γυρισμός. Pay back time.

 

Βέβαια, κατά πάσα πιθανότητα θα την πληρώσει κάποιος υπάλληλος, αλλά αυτό είναι κάτι που ενδέχεται να γίνει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...