Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα είναι Cross-Platform φίλε μου.  :-D

 

Πάντως προτείνω να φτιάξουμε μια ομάδα και να ξεκινήσουμε ένα Project για όσους ασχολούνται.

Ιδέες υπάρχουν πολλές. Όρεξη κανείς?

 

Προσωπικά, τελευταία, μετά από 2 ολοκληρωμένα Game (1-2 levels) και άπειρες ώρες στο να δοκιμάζω διάφορα δεν έχω όρεξη.

 

Αν δεν βρεθούν καλά μοντέλα τότε τι να το κάνεις, να γράψω δηλαδή το παιχνίδι μου και στο τέλος να βρω κάποιον να μου κάνει τα μοντέλα? δύσκολο! κανείς δεν προσφέρεται σήμερα σε κάποιον άγνωστο! οπότε γιατί να χάσω την ώρα μου?

 

Μην δυσκολεύετε την ζωή σας. Η φωτιά και ο τροχός ανακαλύφθηκαν ρε παιδιά.

Κάτσε κάνε μερικά psysics απτο μηδέν στη C++. Θα τρελαθείς και θα χάσεις πολλές ώρες απτη ζωή σου. 

Οι engines μας τα προσφέρουν και σου δίνουν την δυνατότητα να ασχοληθείς με άλλα πράγματα.

Πάντως δοκίμασα να κάνω στην java ένα παιχνιδάκι τύπου arkanoid με βιβλίο. 10 κλάσεις απο 150 γραμμές κώδικα και 7 μέρες.

Στο τέλος βγήκε μια πατάτα και μισή που σε μια engine θα την είχα κάνει στο μισάωρο, και θα είχα προσθέσει και δικά μου

custom γραφικά. Ενώ με την java έφτιαχνα Vector γραμμούλες. :Ρ

 

Δεν φτάνει να ξέρεις να γράφεις κώδικα, θα πρέπει να γίνει μια έρευνα για αυτό που θα πας να κάνεις ώστε να ξέρεις καλά το πρόβλημα σου.

 

Δεν νομίζω κανείς προγραμματιστής απλά να αρχίζει και γράφει μόνος του κώδικα (ότι του κατεβεί), υπάρχει μια ομάδα από πίσω που του λένε τι να κάνει, θέλω να σου πω ότι άλλος είναι ειδικός στα δίκτυα, άλλος ειδικός στον προγραμματισμό στα δίκτυα, άλλος εξειδικεύεται σε καλούς τρόπους προγραμματισμού ... κλπ

 

Όλοι αυτοί συνεργάζονται φίλε μου.

 

Τώρα εγώ αναφέρω το ιδανικό περιβάλλον, αλλά όπως και να έχει δεν μπορείς να γράφεις κάτι αν δεν έχεις κάποιον να σε στηρίξει με τις γνώσεις σου.

 

Με τι γνώσεις ξεκίνησες δηλαδή και έκανες τα δικά σου Physics? (Γενικά μιλάω).

Δημοσ.

Εγώ μιλάω πάντα για μικρά project. Δεν είμαι σε θέση απο μόνος μου και ούτε θα επιχειρούσα ποτέ να μπω σε τέτοια διαδικασία. 

Αυτά είναι για υψηλού badget ομάδες, καλά οργανωμένες, με πλάνο και με κάποιο σκοπό. Για μας που πειραματιζόμαστε υπάρχουν άλλες λύσεις πιο απλές. Αυτό λέω.   

 

Όσων αφορά το προτζεκτ τώρα, ο Έλληνας όπως κατάλαβα δεν γουστάρει και πολύ τις συνεργασίες. 

Επίσης τι εννοείς "μοντέλα"?


Προσωπικά, τελευταία, μετά από 2 ολοκληρωμένα Game (1-2 levels)

Ανέβασε κανένα screenshot αν θες!!! :)

Δημοσ.

To 1o είναι εργασία δεν μπορώ, το 2ο πάλι η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ολοκληρωμένο αλλά κοντεύει (βαριέμαι να το συνεχίσω τώρα γιορτινές μέρες).

 

Θα ανεβάσω από το 2ο :P είναι κάτι σαν 1vs1 LOL Matches αλλά με τέρμα χαζά Monster AIs :P

 

 

Με το "μοντέλα" εννοώ ότι κάποιος που γράφει κώδικα θα πρέπει να του προσφέρει κάποιος τα μοντέλα (χαρακτήρες, maps,  builds).

 

Δεν μπορείς να κάνεις Upload το παιχνίδι σου και να είσαι με "torrent" μοντέλα, από την άλλη δεν μπορείς να έχεις το παιχνίδι με κουτάκια.

Δημοσ.

Περιμένω να δω την δουλειά σου να ξέρεις! :) Και αν θες τεστερσ εδώ είμαστε εμείς!!

 

Συμφωνώ. Το γραφικό κομμάτι θα πρέπει να είναι μοναδικό για να ξεχωρίζει και για λόγους ©. 

Δεν διαφωνεί κανείς ότι ο Lead Artist είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

Δημοσ.

Λοιπόν, παρκάτω είναι το "παιχνίδι να το κάνει ο θεός".

 

Καταρχάς να πω ότι κάποια πράγματα δεν έχουν υλοποιηθεί και για αυτό δεν τα βλέπεις (όπως Monsters εκτός από τα Towers), επίσης το Spellbar είναι για μόστρα αν μελοντικά το συνεχίσω. (@)

 

PS: Υπάρχει μεγάλο θέμα με μερικά πράγματα όσον αφορά τον συγχονισμό των ενεργειών αλλά οκ! για πλάκα το κάνω, δεν μπορώ να χάσω την ώρα μου για να φτιάξω κάτι καλό.

 

Το βίντεο σε μένα Maximum 360p το παίζει δυστυχώς (ελπίζω σε σας 480), το παιχνίδι ήταν τέρμα low γραφικά γιατί δεν μπορούσα να κάνω record (laptop sucks)

 

 

PS2: Τα γραφικά είναι χάλια μαύρα αλλά δεν βρήκα άλλα "δωρεαν" καλύτερα από αυτά.

PS3: Όταν δεν πέφτει η ζωή του σημαίνει ότι είναι σε "Admin Mode"

  • Like 4
Δημοσ.

Μπραβο, αψογο και σε καμια περιπτωση δεν φαινετε ερασιτεχνικο αυτο που βλεπω. Ειναι κριμα να το παρατησεις εφοσον οπως λες κοντευει να ολοκληρωθει.

 

Μερικες ερωτησεις για το project:

1. Ποσο καιρο σε πηρε να το φτιαξεις;

2. Ποσο κωδικα εγραψες περιπου

3. Ο κωδικας ειναι σε C# ή jacascript;

Δημοσ.

 

 

Μερικες ερωτησεις για το project:

1. Ποσο καιρο σε πηρε να το φτιαξεις;

2. Ποσο κωδικα εγραψες περιπου

3. Ο κωδικας ειναι σε C# ή jacascript;

 

 

1) 2 μήνες, κάθε μέρα από λίγο, καθαρά είναι κοντά 1 εβδομάδα δηλαδή περίπου 150 ώρες περίπου.

2) Λίγο, περίπου 1.500 γραμμές (επειδή έχω και από το προηγούμενο παιχνίδι κάποια στοιχεία οπότε γλύτωσα μερικά πράγματα)

3) Φυσικά σε C#.

 

 

Μπραβο, αψογο και σε καμια περιπτωση δεν φαινετε ερασιτεχνικο αυτο που βλεπω. Ειναι κριμα να το παρατησεις εφοσον οπως λες κοντευει να ολοκληρωθει.

 

Αν ασχοληθείς ποτέ με κάποια μηχανή παιχνιδιών που στα παρέχει έτοιμα θα καταλάβεις ότι αυτό που έκανα είναι μέτριο προς "σιγά το πράγμα".  Γιατί??? γιατί δεν έχει σωστή δομή, αυτό μπορείς να το δεις από τον συγχονισμό των ενεργειών... δεν γίνονται και τόσο "ομαλά" κάποια πράγματα.

 

πολύ απλά δηλαδή μερικά πράγματα γίνονται μπακαλίστικα.

 

Είναι πράγματα που μπορώ να τα φτιάξω αλλά δεν με απασχολεί.

Δημοσ.

Αν ασχοληθείς ποτέ με κάποια μηχανή παιχνιδιών που στα παρέχει έτοιμα θα καταλάβεις ότι αυτό που έκανα είναι μέτριο προς "σιγά το πράγμα".  Γιατί??? γιατί δεν έχει σωστή δομή, αυτό μπορείς να το δεις από τον συγχονισμό των ενεργειών... δεν γίνονται και τόσο "ομαλά" κάποια πράγματα.

 

πολύ απλά δηλαδή μερικά πράγματα γίνονται μπακαλίστικα.

 

Είναι πράγματα που μπορώ να τα φτιάξω αλλά δεν με απασχολεί.

 

Εβαλα πριν λιγες μερες το unity επειδη ξερω c#, ασχοληθηκα ελαχιστα και το παρατησα. Δεν ξερω αν θα το ξαναπιασω. Ενα πραγμα που δεν μου αρεσε ειναι οτι εμφανιζει πολυ μικρα τα γραμματα και αναγκαζομαι να πλησιαζω πολυ κοντα στην οθονη για να τα διαβασω κατι που δεν συμβαινει στο visual studio. Επισης δεν ξερω αν μπορω να εχω μενου, buttons, textboxes κλπ οπως μια κλασικη παραθυρικη εφαρμογη. Και δεν θελω να κατι σοβαρο. Το μονο που θελω ειναι να εχω ενα παραθυρο με ενα background πανω στο οποιο θα κινειτε π.χ. ενα διαστημοπλοιο και μιλαω παντα για 2D. Τωρα στραφηκα σε managed opengl αλλα δεν βρησκω καποιο sample για κατι τοσο απλο. Με c# χωρις opengl ξερω οτι θα εχω μεγαλο φρενο στην ταχυτητα (το εχω δοκιμασει).

Δημοσ.

όταν λες μικρά γράμματα εννοείς το Menu του Unity? αν αναφέρεσαι στο MonoDevelop που δίνει μαζί το Unity για να γράφεις κώδικα τότε μπορείς να το αλλάξεις αυτό ώστε να γράφεις σε Visual Studio.

 

Προσωπικά γράφω σε visual studio γιατί το άλλο μου κάνει παιχνίδια, καμιά φορά δεν εμφανίζει συναρτήσεις & μεταβλητές ενώ υπάρχουν.

gameObject.enabled αν θυμάμαι καλά... το .enabled δεν το εμφανίζει ενώ υπάρχει.

 

Έχει επιλογή πάντως που επιλέγεις τι θες να χρησιμοποιήσεις, δεν σε αναγκάζει ντε και καλά MonoDevelop.

 

Όσο για τα menus, καταρχάς το Unity είναι για παιχνίδια και όχι για να φτιάχνεις παραθυρικά προγράμματα, φυσικά και έχει Menus!!! δες την GUI.

 

http://docs.unity3d.com/Documentation/ScriptReference/30_search.html?q=GUI

 

Για να εφαρμόσεις κάποιο στυλ στα μενου σου τότε ή χρησιμοποιείς GUISkins ή GUIStyles (το 1ο το φτιάχνεις απέξω χωρίς κώδικα και το 2ο το κάνεις με κώδικα).

 

πχ

GUIStyle gstyle;

void Start()
{
    // Initialize your gui style
    gstyle = new GUIStyle();
    gstyle.normal.color = Color.white;
    gstyle.fontSize = 30;
    gstyle.fontStyle = FontStyle.bold;
    // ..........
}


void OnGUI()
{
      if (GUI.Button(new Rect(0,0, 100, 30), "Click me", gstyle))
      {
           Debug.LogWarning("You clicked a button");
      }
}
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...