Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα, εδώ και καιρό ασχολούμαι με το Unity3D και δεν είμαι τόσο ικανοποιημένος όσον αφορά την ποιότητα των γραφικών, έχω ακούσει ότι το UDK είναι πολύ δυνατό εργαλείο.

 

Καταρχάς θα ήθελα να σας πω ότι με λίγο ψάξιμο το UDK

- σαν γλώσσα προγραμματισμού χρησιμοποιεί UnrealScript το οποίο είναι μια πατάτα

- για να γράψεις σε C++, πρέπει να έχεις την επαγγελματική έκδοση (η φοιτητική σε αφήνει?)

- η εκτέλεση κώδικα είναι πιο αργή από το Unity3D

- έχει πάρα πολλά έτοιμα πράγματα "Drag - Drop" (καταργούν τον προγραμματισμό σε πολλά σημεία, θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται...)

- δεν υπάρχουν πολλά tutorials σε σχέση με το Unity3D

- Το Unity3D έχει χάλια φωτισμό

 

με βάση τα παραπάνω

1) τι γνώμη έχετε για το UDK, από την εμπειρία σας γνωρίζετε αν υπάρχουν tutorials (γιατί εγώ δεν βρήκα κάποια πράγματα)

 

2) να κάτσω με το Unity και να μάθω να φτιάχνω Shaders?

    2.1 Κάποιο tutorial ?

 

 

Δημοσ.

καλημέρα, εδώ και καιρό ασχολούμαι με το Unity3D και δεν είμαι τόσο ικανοποιημένος όσον αφορά την ποιότητα των γραφικών, έχω ακούσει ότι το UDK είναι πολύ δυνατό εργαλείο.

 

Καταρχάς θα ήθελα να σας πω ότι με λίγο ψάξιμο το UDK

- σαν γλώσσα προγραμματισμού χρησιμοποιεί UnrealScript το οποίο είναι μια πατάτα

- για να γράψεις σε C++, πρέπει να έχεις την επαγγελματική έκδοση (η φοιτητική σε αφήνει?)

Για αυτους τους λογους υποτιθεται οτι πας σε game engine. Εαν δε σου αρεσει τοτε πας σε gl/dx.

Για του shaders που λες, εννοειται οτι πρεπει να τους μαθεις

(βεβαια πρωτα πρεπει να επιλεξεις σε τι θα δουλεψεις gl ή dx, γιατι εχουν διαφορετικη συνταξη)

οταν μιλαμε για 3d μιλαμε για GPU, και στην GPU τρεχουν shaders οχι exe.

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.

Γιατί το λες αυτό για την UnrealScript. Λογικά αναπτύχθηκε για να ανταποκρίνεται περισσότερο με την μηχανή. 

Βρήκες τίποτα απο Tutorial. Αποκλείεται να μην υπάρχουν. 

Δημοσ.

Για να μην ανοιγω νεο θεμα να κανω μια ερωτηση.

Αν πας σε native C++ & DirectX/OpenGL θα εχεις καλυτερη ταχυτητα απο οτι σε game engine π.χ. Unity3D;

Δημοσ.

Κοιτα, το dx/gl ειναι ενα API για την καρτα γραφικων και τιποτα αλλο. Οι engines ειναι tools για game programming. Δεν πολυσυγκρινονται.

Δημοσ.

Κοιτα, το dx/gl ειναι ενα API για την καρτα γραφικων και τιποτα αλλο. Οι engines ειναι tools για game programming. Δεν πολυσυγκρινονται.

 

Δεν συγκρινω το dx/gl με game engines.

Για να καταλαβεις τι εννοω θα δωσω ενα παραδειγμα.

Φτιαχνεις ενα παιχνιδι σε Visual C++ με dx/gl και μετα φτιαχνεις το ιδιο παιχνιδι σε μια game engine π.χ. Unity3D.

Σε ποια περιπτωση θα εχεις καλυτερη αποδοση οσον αφορα την ταχυτητα;

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν συγκρινω το dx/gl με game engines.

Για να καταλαβεις τι εννοω θα δωσω ενα παραδειγμα.

Φτιαχνεις ενα παιχνιδι σε Visual C++ με dx/gl και μετα φτιαχνεις το ιδιο παιχνιδι σε μια game engine π.χ. Unity3D.

Σε ποια περιπτωση θα εχεις καλυτερη αποδοση οσον αφορα την ταχυτητα;

Γενικά μιλώντας, πάντα το έτοιμο είναι "χειρότερο" απ' αυτό που κάνεις με το χέρι. Τα "έτοιμα" σου προσφέρουν ευκολίες και σε γλυτώνουν από πολλούς πονοκεφάλους που θα συναντούσες άμα καθόσουν να γράφεις τα πάντα απ' την αρχή. Σίγουρα, άμα είσαι πολύ καλός στη C++ και ξέρεις πολύ καλό optimization, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πιο γρήγορο από αυτό που θα σου δώσει μια game engine. Φτάνουμε όμως στο σημείο που αναφέρει ο defacer εδώ. Οι game engines έχουν φτιαχτεί και έχουν γίνει optimized ειδικά για παιχνίδια, οπότε το να προσπαθείς να βγάλεις απ' τη μύγα ξύγκι γράφοντας τα πάντα απ' την αρχή όχι μόνο είναι απίστευτα πιο χρονοβόρο, αλλά δε σου εγγυάται καμιά ουσιαστική διαφορά. Γνώμη μου είναι, αν θες να φτιάξεις ένα παιχνίδι, χρησιμοποίησε game engine. Αν πας σε dx/gl, αυτό να είναι επειδή θες να αποκτήσεις βαθύτερες γνώσεις πάνω στα γραφικά κλπ, και όχι για λόγους ταχύτητας.

Δημοσ.

Kercyn πολυ ωραια η απαντηση που εδωσες. Εχω ομως μια απορια. Πολλες φορες ετυχε να διαβασω εδω μεσα οτι τα περισσοτερα εμπορικα παιχνιδια (σχεδον ολα) ειναι γραμμενα σε C++. Αν ισχυει αυτο αναρωτιεμαι γιατι δεν χρησιμοποιουνε game engine; Θελουν να βγαλουνε απο τη μυγα ξυγκι;

Δημοσ.

Kercyn πολυ ωραια η απαντηση που εδωσες. Εχω ομως μια απορια. Πολλες φορες ετυχε να διαβασω εδω μεσα οτι τα περισσοτερα εμπορικα παιχνιδια (σχεδον ολα) ειναι γραμμενα σε C++. Αν ισχυει αυτο αναρωτιεμαι γιατι δεν χρησιμοποιουνε game engine; Θελουν να βγαλουνε απο τη μυγα ξυγκι;

 

Μην δυσκολεύετε την ζωή σας. Η φωτιά και ο τροχός ανακαλύφθηκαν ρε παιδιά.

Κάτσε κάνε μερικά psysics απτο μηδέν στη C++. Θα τρελαθείς και θα χάσεις πολλές ώρες απτη ζωή σου. 

Οι engines μας τα προσφέρουν και σου δίνουν την δυνατότητα να ασχοληθείς με άλλα πράγματα.

Πάντως δοκίμασα να κάνω στην java ένα παιχνιδάκι τύπου arkanoid με βιβλίο. 10 κλάσεις απο 150 γραμμές κώδικα και 7 μέρες.

Στο τέλος βγήκε μια πατάτα και μισή που σε μια engine θα την είχα κάνει στο μισάωρο, και θα είχα προσθέσει και δικά μου

custom γραφικά. Ενώ με την java έφτιαχνα Vector γραμμούλες. :Ρ

Δημοσ.

Ε όχι και η μόνη. Για junior developer σαν εμένα με βόλεψε πολύ το stencyl. 

Ναι, ΓΟΥΣΤΑΡΩ το Flash πολύ!! Και οι λάτρεις του HTML5 να ρουφήξουν ένα λεμόνι.  B)

Δημοσ.

Ε όχι και η μόνη. Για junior developer σαν εμένα με βόλεψε πολύ το stencyl. 

Ναι, ΓΟΥΣΤΑΡΩ το Flash πολύ!! Και οι λάτρεις του HTML5 να ρουφήξουν ένα λεμόνι.  B)

Ναι αλλα αν δεν μπορεις να το παιζεις απο το Iphone 6 (το επομενο που θα βγει απο το 5 οχι το τελευταιο μοντελο) τι θα κανεις;

 

Αν οι χρηστες σου πλεον ειναι online μεσω κινητων και tablet κλπ κλπ οεο?

Δημοσ.

Μα είναι Cross-Platform φίλε μου.  :-D

 

Πάντως προτείνω να φτιάξουμε μια ομάδα και να ξεκινήσουμε ένα Project για όσους ασχολούνται.

Ιδέες υπάρχουν πολλές. Όρεξη κανείς?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...