Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΦΠΑ πληρώνεις αυτόν της χώρας από την οποία αγοράζεις, που είναι ενσωματωμένος στην τιμή αγοράς, εκτός αν ο πωλητής έχει ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ το Amazon, οπότε χρεώνεσαι τον ελληνικό ΦΠΑ.

Επεξ/σία από makfil
  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, makfil είπε

ΦΠΑ πληρώνεις αυτόν της χώρας από την οποία αγοράζεις, που είναι ενσωματωμένος στην τιμή αγοράς, εκτός αν ο πωλητής έχει ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ το Amazon, οπότε χρεώνεσαι τον ελληνικό ΦΠΑ.

Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.

Χθες μου σταματησαν στο τελωνειο γυαλια απο Aliexpress με κοστος 11ε και ζητουσαν Paypal.....Εχουν ξεφυγει οι ανθρωποι (ειδικα αν μου ζητησουν το 3ευρω).....

Δημοσ.

Το περιεχόμενο της συσκευασίας, που μοιάζει, μάλλον, με εκείνη ενός κινητού, το γνωρίζουν μόνον εκείνοι που το έβαλαν.

Και επειδή μοιάζει η συσκευασία των γυαλιών με εκείνη ενός κινητού, δικαιολογημένα σου ζητάνε απόδειξη.

Δημοσ.

Μία ερώτηση παιδια.Εστω, ότι αγοράζω κάτι απο πωλητή εκτος ΕΕ, αξίας περιπου 150 ευρω. Φυσιολογικα,θα σταματησει στο τελωνειο. Υπάρχει τρόπος να γνωριζω (την στιγμη που παραγγέλνω)ποιο θα ειναι το ποσο που θα πρεπει να πληρωσω για να εκτελωνιστει και να ερθει σε μένα το δεμα? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, giorgos04 είπε

Μία ερώτηση παιδια.Εστω, ότι αγοράζω κάτι απο πωλητή εκτος ΕΕ, αξίας περιπου 150 ευρω. Φυσιολογικα,θα σταματησει στο τελωνειο. Υπάρχει τρόπος να γνωριζω (την στιγμη που παραγγέλνω)ποιο θα ειναι το ποσο που θα πρεπει να πληρωσω για να εκτελωνιστει και να ερθει σε μένα το δεμα? 

αν είναι με ΕΛΤΑ, αξία cif (αξία δέματος + έξοδα αποστολής) * 24% + 15€.
Αν είναι με courier, μερικές δεκάδες €.

Προσοχή, αν είναι πάνω από 150€ αλλάζει η δασμολόγηση, δεν θυμάμαι πως πάει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, makfil είπε

Το περιεχόμενο της συσκευασίας, που μοιάζει, μάλλον, με εκείνη ενός κινητού, το γνωρίζουν μόνον εκείνοι που το έβαλαν.

Και επειδή μοιάζει η συσκευασία των γυαλιών με εκείνη ενός κινητού, δικαιολογημένα σου ζητάνε απόδειξη.

Αν δεν ειχα παρει καμια 10αρια γυαλια απο Ali τα τελευταια 2 χρονια θα εβγαζε νοημα.

Επισης λες πανω στο κουτι να γραφει γυαλια και να εχει κινητο η συσκευασια; Αυτο δεν εχω δει να γινεται ποτε (χωρια η διαφορα βαρους που ειναι αισθητη).

Απλα επεσα σε ασχετο Τελωνειακο (η σε καποιον που ειχε κεφακια).

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Αν δεν ειχα παρει καμια 10αρια γυαλια απο Ali τα τελευταια 2 χρονια θα εβγαζε νοημα.

Επισης λες πανω στο κουτι να γραφει γυαλια και να εχει κινητο η συσκευασια; Αυτο δεν εχω δει να γινεται ποτε (χωρια η διαφορα βαρους που ειναι αισθητη).

Απλα επεσα σε ασχετο Τελωνειακο (η σε καποιον που ειχε κεφακια).

Το τι δηλώνει πάνω στο αυτοκόλλητο ο κάθε κινέζος είναι σίγουρο ότι δεν μετράει για τον τελωνειακό.

Αυτό που έχει αποδειχθεί από τα posts στα σχετικά νήματα είναι ότι κάθε συσκευασία που μοιάζει με εκείνη ενός κινητού είναι υποψήφια για έλεγχο.

Επίσης, ξεχνάς ότι, από τον ΙΟΥΝ 2017 έχει αναλάβει ιδιώτης το έργο του εκτελωνισμού στα ΕΛΤΑ, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει. Δηλαδή, ο ιδιώτης "εργολάβος" των ΕΛΤΑ έχει συμφέρον να προωθεί στο τελωνείο κάθε δέμα που θεωρεί υποψήφιο για έλεγχο, αφού έτσι αυξάνονται τα δέματα για έλεγχο και τα έσοδα του "εργολάβου".

 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, makfil είπε

Το τι δηλώνει πάνω στο αυτοκόλλητο ο κάθε κινέζος είναι σίγουρο ότι δεν μετράει για τον τελωνειακό.

Αυτό που έχει αποδειχθεί από τα posts στα σχετικά νήματα είναι ότι κάθε συσκευασία που μοιάζει με εκείνη ενός κινητού είναι υποψήφια για έλεγχο.

Επίσης, ξεχνάς ότι, από τον ΙΟΥΝ 2017 έχει αναλάβει ιδιώτης το έργο του εκτελωνισμού στα ΕΛΤΑ, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει. Δηλαδή, ο ιδιώτης "εργολάβος" των ΕΛΤΑ έχει συμφέρον να προωθεί στο τελωνείο κάθε δέμα που θεωρεί υποψήφιο για έλεγχο, αφού έτσι αυξάνονται τα δέματα για έλεγχο και τα έσοδα του "εργολάβου".

Απο τον Ιουνιο εχουν περασει 4 γυαλια ομως, στο 5ο κολλησε η φαση; Και το δεμα και πιο μικρο ειναι και πιο ελαφρυ απο ενα κινητο.

Παντως οσες φορες εχω παρει στο τελωνειο βρισκω τα ιδια ατομα που μιλουσα και το 2015 και το 2016 και το 2017 οποτε αυτο με τον ιδιωτη δεν ξερω κατα ποσο ισχυει (ισως να εχουν ερθει και ιδιωτες γιαυτο να υπαρχουν και τα ατομα που ηξερα παλιοτερα).

Απο εκει και περα αν αρχισουν να κρατανε δεματα του 10αρικου για να παρουν 3ε την κατσαμε την βαρκα παιδες.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekkli είπε

αν είναι με ΕΛΤΑ, αξία cif (αξία δέματος + έξοδα αποστολής) * 24% + 15€.
Αν είναι με courier, μερικές δεκάδες €.

Προσοχή, αν είναι πάνω από 150€ αλλάζει η δασμολόγηση, δεν θυμάμαι πως πάει.

από 150 και πάνω είναι 20 ευρό ο εκτελωνισμός

http://www.elta.gr/Portals/0/pdf/nea_eidika_telh_ektelwnismou_09_08_2017.pdf

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Απο τον Ιουνιο εχουν περασει 4 γυαλια ομως, στο 5ο κολλησε η φαση; Και το δεμα και πιο μικρο ειναι και πιο ελαφρυ απο ενα κινητο.

Παντως οσες φορες εχω παρει στο τελωνειο βρισκω τα ιδια ατομα που μιλουσα και το 2015 και το 2016 και το 2017 οποτε αυτο με τον ιδιωτη δεν ξερω κατα ποσο ισχυει (ισως να εχουν ερθει και ιδιωτες γιαυτο να υπαρχουν και τα ατομα που ηξερα παλιοτερα).

Απο εκει και περα αν αρχισουν να κρατανε δεματα του 10αρικου για να παρουν 3ε την κατσαμε την βαρκα παιδες.

Η στάμνα πάει πολλές φορές στη βρύση αλλά μια φορά σπάει.

Άλλο το τελωνείο και άλλο το έργο του εκτελωνισμού (χαρτούρα) που ανέθεσαν τα ΕΛΤΑ από τον ΙΑΝ 2017 σε ιδιώτη, με στόχο να αυξήσουν τα έσοδά τους με το τέλος εκτελωνισμού. Αν δεν έχεις διαβάσει για τη διαδικασία, μπορείς να ψάξεις και να ενημερωθείς.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, makfil είπε

Η στάμνα πάει πολλές φορές στη βρύση αλλά μια φορά σπάει.

Άλλο το τελωνείο και άλλο το έργο του εκτελωνισμού (χαρτούρα) που ανέθεσαν τα ΕΛΤΑ από τον ΙΑΝ 2017 σε ιδιώτη, με στόχο να αυξήσουν τα έσοδά τους με το τέλος εκτελωνισμού. Αν δεν έχεις διαβάσει για τη διαδικασία, μπορείς να ψάξεις και να ενημερωθείς.

Ο εκτελωνισμος δεν μας αφορα, τα πακετα τα σταματανε οι τελωνειακοι οχι οι εκτελωνιστες. Αν τα εχουν κανει πλακακια αυτο ειναι ενα αλλο θεμα βεβαια.

Παντως και στο γραφειο εκτελωνιστων που παιρνω (εφοσον αλλο αυτο και αλλο οι τελωνειακοι) ειναι παλι τα ιδια ατομα οπως παλια (αλλα ισως να ειναι Και ιδιωτες πλεον).

Δημοσ.

1. Προφανώς, δεν είσαι ενημερωμένος για τη διαδικασία, πολύ περισσότερο αφού λες ότι "παίρνεις τηλέφωνο και βρίσκεις τους ίδιους ανθρώπους (!!!) αλλά μπορεί να είναι και ιδιώτες".

Από τον ΙΑΝ 2017 ξεκίνησαν οι προκηρύξεις των ΕΛΤΑ για την ανάθεση του έργου του εκτελωνισμού σε ιδιώτες, η 1η ανάθεση ξεκίνησε το έργο τον ΙΟΥΝ 2017 και από τότε βγαίνουν συνέχεια προκηρύξεις και νέες αναθέσεις. Έχει συζητηθεί το θέμα στο παρελθόν.

2. Η διαδικασία, για τα ταχυδρομικά δέματα που μπαίνουν στη χώρα, είναι κάπως έτσι: 1) οι υπάλληλοι του "εργολάβου" ξεχωρίζουν τα δέματα που για οποιοδήποτε λόγο θέλουν έλεγχο, και τα στέλνουν στο τελωνείο, οπότε βλέπεις στην ενημέρωση ότι μπήκε στο ΓΕΤΑ. Ο τελωνειακός ελέγχει το δέμα και είτε ζητάει απόδειξη είτε το προωθεί χωρίς χρέωση. Στην πρώτη περίπτωση, αφού πάρει την απόδειξη και χρεώσει τα έξοδα επιστρέφει το δέμα στον "εργολάβο" για τη χαρτούρα και την προώθηση στο σύστημα της διανομής.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, makfil είπε

1. Προφανώς, δεν είσαι ενημερωμένος για τη διαδικασία, πολύ περισσότερο αφού λες ότι "παίρνεις τηλέφωνο και βρίσκεις τους ίδιους ανθρώπους (!!!) αλλά μπορεί να είναι και ιδιώτες".

Από τον ΙΑΝ 2017 ξεκίνησαν οι προκηρύξεις των ΕΛΤΑ για την ανάθεση του έργου του εκτελωνισμού σε ιδιώτες, η 1η ανάθεση ξεκίνησε το έργο τον ΙΟΥΝ 2017 και από τότε βγαίνουν συνέχεια προκηρύξεις και νέες αναθέσεις. Έχει συζητηθεί το θέμα στο παρελθόν.

2. Η διαδικασία, για τα ταχυδρομικά δέματα που μπαίνουν στη χώρα, είναι κάπως έτσι: 1) οι υπάλληλοι του "εργολάβου" ξεχωρίζουν τα δέματα που για οποιοδήποτε λόγο θέλουν έλεγχο, και τα στέλνουν στο τελωνείο, οπότε βλέπεις στην ενημέρωση ότι μπήκε στο ΓΕΤΑ. Ο τελωνειακός ελέγχει το δέμα και είτε ζητάει απόδειξη είτε το προωθεί χωρίς χρέωση. Στην πρώτη περίπτωση, αφού πάρει την απόδειξη και χρεώσει τα έξοδα επιστρέφει το δέμα στον "εργολάβο" για τη χαρτούρα και την προώθηση στο σύστημα της διανομής.

Πριν 5 μερες μιλησα με ατομο που μιλουσα και το 15 και το 16, οταν λεω ειναι εκει οι ιδιοι ειναι εκει οι ιδιοι. Αν ειναι και αλλοι αυτο δεν το γνωριζω, δεν ειμαι εκει και δεν ειναι και λες οτι θα του πω μετρα και πεσμου ποσοι εκει ειναι Δημοσιοι και ποσοι ιδιωτικοι.

Επισης οσο αφορα εστω τα πακετα απο Κουριερ γνωριζω πως ο τελωνειακος τα σταματαει και οχι καποιος εκτελωνιστης. Φανταζομαι το ιδιο ισχυει και στα ΕΛΤΑ, δεν βγαζει νοημα δλδ ο "εργολαβος" να ειναι υπευθυνος για αυτα γιατι ως λογικο θα κανει οτι μπορει για να βγαλει περισσοτερα χρηματα. Αν αυτο ισχυει τοτε απορω πως κανεις δεν εχει κινηθει νομικα σε αυτο το κομματι.

Δημοσ.

Είναι τελείως διαφορετική η διαδικασία της εισαγωγής δέματος με courier και με ΕΛΤΑ και δεν είναι το κατάλληλο νήμα για να το αναλύσουμε.

Το δέμα που ταξιδεύει με courier θα σταματήσει οπωσδήποτε στο τελωνείο, γιατί, απλούστατα, η εταιρεία το παραδίδει εκεί, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο και την αξία του. Αντίθετα, το δέμα που ταξιδεύει με ταχυδρομείο δεν παραδίδεται στο τελωνείο και αυτή είναι η ουσιαστική διαφορά.

Δεν καταλαβαίνω την τελευταία απορία σου και γιατί να "κινηθεί νομικά" κάποιος, αφού δεν υπάρχει κάτι παράνομο στη διαδικασία. Αλλά αρκετά το κουράσαμε το θέμα. Οι απορίες σου μπορούν να λυθούν ψάχνοντας για κάθε μια.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...