Salvation81 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 42 λεπτά πριν, makfil είπε Η έννοια του "δώρου" δεν υπήρχε ποτέ στην τελωνειακή νομοθεσία. Απλά, τα ΕΛΤΑ δεν την εφάρμοζαν και δεν έστελναν στο τελωνείο τα δέματα, όπως κάνουν από τον ΙΟΥΝ του 2017, με αποτέλεσμα να ζητάμε από τους κινέζους αφενός υποτιμημένη δηλωμένη αγία αφετέρου την αναγραφή του "δώρου" και είχε μείνει στην εντύπωση όλων ότι η αναγραφή του φέρνει αποτέλεσμα. Στην νομοθεσια οχι, περνουσαν ομως δεματα καποιες φορες. Εγω αυτο που λεω ειναι πως τα πραγματα οσο αφορα αυτο ειχαν αλλαξει πολυ πριν τον Ιουνιο του 2017 αυτο ειναι ολο.
mr.Vox Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτή την εσωτερική οδηγία, εγκύκλιο, για την κατάργηση του 3 ευρου την έχουμε κάπου; Κάπου την έχω δει αλλά δεν θυμάμαι που. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από mr.Vox
makfil Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Ουδέποτε δημοσιοποιήθηκε κάποιο σχετικό έγγραφο αλλά γράφτηκε στο forum ότι με εντολή άνωθεν οι υπάλληλοι δεν εισέπρατταν το τέλος. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από makfil
mr.Vox Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Μήπως το είδα σε διπλανό forum. Αλλά αν δεν υπάρχει επίσημα αν το ζητήσουν δεν μπορείς να αρνηθείς την πληρωμή του.
makfil Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Μπορείς να επικαλεστείς ότι αρκετοί στο παρελθόν δεν πλήρωσαν αυτό το τέλος, μετά από εντολές της διοίκησης των ΕΛΤΑ.
mr.Vox Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Εγώ είπα ότι δεν το έχω και αν το έχει εύκαιρο κάποιος ας το ανεβάσει. Αν το είχα θα το είχα ήδη ανεβάσει Ας μην τρολλάρουμε;
makfil Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Και εγώ είπα "ψάξε να το βρεις". Αν το είχε κάποιος, θα είχε ενημερώσει από πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά και θα σου είχε απαντήσει τώρα. Ως προς το τρολλάρισμα, δεν είναι στο στυλ μου και, μάλλον, κούρασε αυτή η συζήτηση.
devil-ji Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 παραγγελιες (<20€) απο Aliexpress με tracking china post σε 2 εβδομαδες !!! Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από devil-ji
Ayesha Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Παρήγγειλα ένα μικροαντικείμενο 11$ περίπου, από aliexpress στις 10 Μαρτίου. Το tracking έδειξε ότι ενώ είχε φτάσει Αττική, αντί να παραδωθεί Αττική, πήγε Θεσσαλονίκη και παραδώθηκε κιολας. 2018.04.04 12:43 (GMT-7): Successful delivery 2018.03.30 07:53 (GMT-7): ITEM TO BE DELIVERED 2018.03.30 07:27 (GMT-7): ITEM ARR POLYKASTROU - ELTA 2018.03.30 02:21 (GMT-7): ITEM IN CONTA K D. THESSALONIKIS 2018.03.30 01:38 (GMT-7): ITEM UNLOADED 2018.03.29 22:00 (GMT-7): ITEM ARR K D. THESSALONIKIS 2018.03.29 18:16 (GMT-7): ITEM LOADED 2018.03.29 14:58 (GMT-7): ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS Παίρνω τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πως γίνεται αυτό, μου λένε ότι ο πωλητής έχει δώσει λάθος tracking number. Στέλνω μήνυμα στον πωλητή να μου στείλει το σωστό tracking number, δεν στέλνει tracking number και απαντάει να περιμένω 5-6 μέρες, λόγω τελωνείων κτλ. Περιμένω λίγο και ξαναστέλνω στον πωλητή, αλλά μου απαντούσε όλο να περιμένω. 1 ώρα πριν τελειώσει η προθεσμία, ανοίγω dispute αναφέροντας ότι η παραδοση έχει γίνει σε άλλη πόλη και ότι ο πωλητής δε μου στέλνει tracking number. Ο πωλητής μου λέει, να στείλω paypal για να μου κάνει refund, και όταν έρθει το αντικείμενο να τον ενημερώσω και να στείλω πίσω το ποσο (σημειωτέον σε δικό του μήνυμα και όχι ως απάντηση στο dispute). Εκεί την πάτησα και του έστειλα το paypal, αλλά του ζήτησα να βάλει ως αιτιολογία του refund, "Agreement to close the dispute for order number ******". (φαίνεται οι scammers σου κάνουνε refund στο Paypal, κλείνεις εσύ το dispute στο aliexpress και μετά κάνουν ακυρώνουν την πληρωμή στο paypal) Μου απαντάει οτι δήθεν είδαν ότι το αντικείμενο είναι στο δρόμο του, και να περιμένω 15 μέρες. To dispute εντομεταξύ λήγει σε μερικές μέρες, και μου γράφει ως απάντηση στο dispute Dear friend , I am so sorry to bother you.i can understand why you open the dispute,all of the customer here is very nice and patience ,and all of them want to receive the products very urgently. we really hope you could received very soon,but the post of your country are not control by us, and pls don't worry, all parcels has delay due to the custom delay and busiest business season, it is normal and arrive soon, pls wait patiently and help cancel the dispute, thank you. εντομεταξύ την ίδια ώρα σε μήνυμα μου στέλνει "Hello friend, hope you could help us to cancel the dispute first , the dispute time is limitted, we can not refund you with your dispute opened , you still have enough time to protect your right , if you don't receive the refund , you could re-open the dispute, pls help us to cancel the dispute, thanks" Καμια ιδέα τι να κάνω ακριβώς απο δω και πέρα? ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το σεντόνι Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από Ayesha
TSELIOSTHEBEST Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Ποτε μα ποτε ΔΕΝ κλεινουμε dispute στο PayPal. Αν κλεισει ΔΕΝ ξανα ανοιγει. Αστον να λεει οτι θελει. Μπορει να σου κανει refund. Παραλιγο θα την πατουσα 2 φορες εγω αλλα τον επρηξα με τα πολλα μηνυματα να κανει refund και στο τελος το εκανε. Θελει πιεση στους πωλητες. Και δεν δινεις στοιχεια σου. Αν δεν βγαζεις ακρη ανοιγεις το dispute και εισαι κομπλε. Ειδικα τωρα που παραδοθηκε σε αλλη διευθυνση θα δικαιωθεις 101%. Καθως θα δουν οτι δεν εχεις αυτην την διευθυνση στο PaPal account σου. 1
NikosKallithea Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, TSELIOSTHEBEST είπε Ποτε μα ποτε ΔΕΝ κλεινουμε dispute στο PayPal. Αν κλεισει ΔΕΝ ξανα ανοιγει. Αστον να λεει οτι θελει. Μπορει να σου κανει refund. Παραλιγο θα την πατουσα 2 φορες εγω αλλα τον επρηξα με τα πολλα μηνυματα να κανει refund και στο τελος το εκανε. Θελει πιεση στους πωλητες. Και δεν δινεις στοιχεια σου. Αν δεν βγαζεις ακρη ανοιγεις το dispute και εισαι κομπλε. Ειδικα τωρα που παραδοθηκε σε αλλη διευθυνση θα δικαιωθεις 101%. Καθως θα δουν οτι δεν εχεις αυτην την διευθυνση στο PaPal account σου. Ενημερωτικά, το ali δεν έχει PayPal 3 ώρες πριν, Ayesha είπε Παρήγγειλα ένα μικροαντικείμενο 11$ περίπου, από aliexpress στις 10 Μαρτίου. Το tracking έδειξε ότι ενώ είχε φτάσει Αττική, αντί να παραδωθεί Αττική, πήγε Θεσσαλονίκη και παραδώθηκε κιολας. 2018.04.04 12:43 (GMT-7): Successful delivery 2018.03.30 07:53 (GMT-7): ITEM TO BE DELIVERED 2018.03.30 07:27 (GMT-7): ITEM ARR POLYKASTROU - ELTA 2018.03.30 02:21 (GMT-7): ITEM IN CONTA K D. THESSALONIKIS 2018.03.30 01:38 (GMT-7): ITEM UNLOADED 2018.03.29 22:00 (GMT-7): ITEM ARR K D. THESSALONIKIS 2018.03.29 18:16 (GMT-7): ITEM LOADED 2018.03.29 14:58 (GMT-7): ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS Παίρνω τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πως γίνεται αυτό, μου λένε ότι ο πωλητής έχει δώσει λάθος tracking number. Στέλνω μήνυμα στον πωλητή να μου στείλει το σωστό tracking number, δεν στέλνει tracking number και απαντάει να περιμένω 5-6 μέρες, λόγω τελωνείων κτλ. Περιμένω λίγο και ξαναστέλνω στον πωλητή, αλλά μου απαντούσε όλο να περιμένω. 1 ώρα πριν τελειώσει η προθεσμία, ανοίγω dispute αναφέροντας ότι η παραδοση έχει γίνει σε άλλη πόλη και ότι ο πωλητής δε μου στέλνει tracking number. Ο πωλητής μου λέει, να στείλω paypal για να μου κάνει refund, και όταν έρθει το αντικείμενο να τον ενημερώσω και να στείλω πίσω το ποσο (σημειωτέον σε δικό του μήνυμα και όχι ως απάντηση στο dispute). Εκεί την πάτησα και του έστειλα το paypal, αλλά του ζήτησα να βάλει ως αιτιολογία του refund, "Agreement to close the dispute for order number ******". (φαίνεται οι scammers σου κάνουνε refund στο Paypal, κλείνεις εσύ το dispute στο aliexpress και μετά κάνουν ακυρώνουν την πληρωμή στο paypal) Μου απαντάει οτι δήθεν είδαν ότι το αντικείμενο είναι στο δρόμο του, και να περιμένω 15 μέρες. To dispute εντομεταξύ λήγει σε μερικές μέρες, και μου γράφει ως απάντηση στο dispute Dear friend , I am so sorry to bother you.i can understand why you open the dispute,all of the customer here is very nice and patience ,and all of them want to receive the products very urgently. we really hope you could received very soon,but the post of your country are not control by us, and pls don't worry, all parcels has delay due to the custom delay and busiest business season, it is normal and arrive soon, pls wait patiently and help cancel the dispute, thank you. εντομεταξύ την ίδια ώρα σε μήνυμα μου στέλνει "Hello friend, hope you could help us to cancel the dispute first , the dispute time is limitted, we can not refund you with your dispute opened , you still have enough time to protect your right , if you don't receive the refund , you could re-open the dispute, pls help us to cancel the dispute, thanks" Καμια ιδέα τι να κάνω ακριβώς απο δω και πέρα? ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρρυ για το σεντόνι Αφού έχεις ανοίξει dispute στο alli θα περιμένεις να αποφανθεί το ίδιο το ali χωρίς να ανακατέψεις κανέναν άλλον. 2
shadowlike Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) σχετικά με αγορές εκτός Ευρώπης απο Ιδιώτη σε Ιδιώτη τι ισχύει ακριβώς (ebay buy απο US π.χ.); Πάντως τσίμπισα το thimbleweed park box απο US eshop το οποίο βγήκε κάνα 40αρικό, δε πλήρωσα κάτι σε τελωνείο. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από shadowlike
superpanos2 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Καλησπέρα έκανα μόλις πριν λίγη ώρα παραγγελία από διάφορους πωλητές από aliesxpress και αμέσως συνειδητοποίησα ότι έβαλα λάθος κάρτα.(Περαιώς αντί για Revolut) Έκανα άμεσα αίτηση για ακύρωση παραγγελίας (Αιτία ότι η πειραιώς έχει υψηλές προμήθειες) αλλά στο web banking της Πειραιώς το ποσό εμφανίζεται στο πεδίο "Δεσμευμένο Ποσό:". Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία και να μην φάω τις προμήθειες? Ευχαριστώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις