iignatios Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 6 λεπτά πριν, makfil είπε Εάν είχες επιλέξει αποστολή με το συγκεκριμένο τρόπο και έστειλαν το δέμα με DHL, δηλαδή courier (και δεν πρόκειται για δικό σου λάθος), τότε πρέπει αμέσως να επικοινωνήσεις με το μαγαζί, να εξηγήσεις τι συνέβη και να συνεννοηθείς να μην το παραλάβεις για να επιστρέψει και να σου δώσουν τα χρήματά σου ή κάποια άλλη λύση. Ετσι έγινε όπως τα λες.Περιμένω απάντηση,αλλά σε περίπτωση που αρνηθούν να το πάρουν πίσω κλπ θα πρέπει να ανοίξω στο paypal dispute.Εκεί ποιον θα δικαιώσουν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το αποτέλεσμα, αλλά εάν εξηγήσεις το λάθος του μαγαζιού έχεις ελπίδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, makfil είπε Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει το αποτέλεσμα, αλλά εάν εξηγήσεις το λάθος του μαγαζιού έχεις ελπίδες. Ευχαριστώ, θα σας ενημερώσω. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2018 από iignatios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, iignatios είπε 2 led light και επειδή γράφουν photography το ζητάν αυτό.Δεν ξερω αν είναι θέμα dhl ηή μετά δασμών κλπ Ήταν από κίνα(κινέζικη αποθήκη) με railway 40 45 ημέρες παράδοση και ήρθαν με άλλο τρόπο σε 7 ημέρες.Τα led είχαν 180ευρώ ανά τεμάχιο (2). Η ερώτηση μου είναι αν το banggood και το κάθε κινεζομάγαζο μπορεί να αλλάζει τον τρόπο της παραγγελίας σου και άρα το invoice χωρίς καμία ενημέρωση.Και τελικά το paypal ποιόν θα δικαιώσει. To paypal ειναι πολύ αυστηρό αν κάτι δεν ερθει ή αν δεν ειναι αυτό που πλήρωσε ο πελάτης η χαλάσει. Για τα τελωνεια είναι ακριβώς το αντίθετο, οποτε η περιπτωση σου ειναι σε γκρίζα περιοχη, που ίσως δικαιωθείς αν προσεγγίσεις το θεμα οτι εγινε κάποια αλλαγή και είναι βαριά βλαπτική για σενα. Αν δηλαδή ανοιξεις case και γράψεις κάτι λητό και ασαφές του τυπου "μου το στείλανε με dhl και θα πληρώσω τελωνειο" θα φας πανηγυρικό άκυρο. Επισης το paypal να το χρησιμοποεις σαν τελευαίο χαρτί που το παιζεις ολα για όλα γιατί απαξ και ανοιξεις case και φας ακυρο, δεν μπορεις να ανοιξεις αλλο για το ιδιο προιόν. Για να μη γράφω τζάμπα πράγματα, κάνε ενα κόπο, να βρεις τα email της παραγγελίας απο το bangood και γράψε μας τι ακριβώς γράφει στο shiping method. Μετά μπες στο λογαριασμό σου στο banggood βρες την παραγγελία και γράψε μας τι γράφει στο shiping method. Π.χ. Email : Priority Direct Mail Παραγγελία : DHL Επεξ/σία 16 Απριλίου 2018 από isay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, isay είπε To paypal ειναι πολύ αυστηρό αν κάτι δεν ερθει ή αν δεν ειναι αυτό που πλήρωσε ο πελάτης η χαλάσει. Για τα τελωνεια είναι ακριβώς το αντίθετο, οποτε η περιπτωση σου ειναι σε γκρίζα περιοχη, που ίσως δικαιωθείς αν προσεγγίσεις το θεμα οτι εγινε κάποια αλλαγή και είναι βαριά βλαπτική για σενα. Αν δηλαδή ανοιξεις case και γράψεις κάτι λητό και ασαφές του τυπου "μου το στείλανε με dhl και θα πληρώσω τελωνειο" θα φας πανηγυρικό άκυρο. Επισης το paypal να το χρησιμοποεις σαν τελευαίο χαρτί που το παιζεις ολα για όλα γιατί απαξ και ανοιξεις case και φας ακυρο, δεν μπορεις να ανοιξεις αλλο για το ιδιο προιόν. Για να μη γράφω τζάμπα πράγματα, κάνε ενα κόπο, να βρεις τα email της παραγγελίας απο το bangood και γράψε μας τι ακριβώς γράφει στο shiping method. Μετά μπες στο λογαριασμό σου στο banggood βρες την παραγγελία και γράψε μας τι γράφει στο shiping method. Π.χ. Email : Priority Direct Mail Παραγγελία : DHL Πλήρωσα και επέλεξα Railway Europe Direct, το οποίο αναγράφεται παντού,στο order online και στο μαιλ επιβεβαίωσης που μου έστειλαν αφού πλήρωσα. Ηρθε με courrier DHL χωρίς καμία ενημέρωση ή ερώτηση εκ μέρους τους. Το θέμα δεν είναι οι φόροι, αλλά αν έχουν αυθαίρετα το δικαίωμα να αλλάζουν τρόπο μεταφοράς.Εγώ πληρώνω και υπογράφω μέσω paypal και order form ορισμένα πράγματα.Αν ήθελα dhl σε 7 ημέρες θα το έκανα από την αρχή που είχε ως δεύτερη επιλογή.Όμως δεν το έκανα για τους δικούς μου λόγους και επέλεξα με railway 40-45 days. Kαι αν είναι έτσι να αλλάζουν όλα που πάει η αξιοπιστία και ποιος ο λόγος να έχουν διαφορετικά shipping, αφού θα παίζεις lotto. Πλήρωσα συγκεκριμένο προιόν με συγκεκριμένη μέθοδο αποστολής.Αν κάτι από τα δύο αλλάξει το θεωρώ δεδομένο ότι θα έπρεπε να ερωτηθώ,γιατί αλλάζουν οι όροι συναλλαγής. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2018 από iignatios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Θα ασχοληθώ με τις 2 πρωτες γραμμές για να σου προτείνω λύση. Τα υπολοιπα δεν με αφορουν. Επικοινώνησε με το banggood και γράψε τους κάτι σαν το παρακάτω. "Οσον αφορά την παραγγελία τάδε, επελεξα σαν τρόπο αποστολής Railway Europe Direct γιατί σύνήθως φτάνει χωρίς επιπλεον χρεώση τελωνειου και σε περιπτωση τελωνειου ειναι πολύ οικονομικό. Εσείς αυθαίρετα επιλεξατε να μου το στειλετε με DHL, πιθανόν για να ερθει πιο γρήγορα ή γιατί το Railway Europe Direct δεν ήταν διαθεσιμο κάτα την αποστολή, αλλά αυτό ειναι χειρότερο γιατι οι δασμοι μεσω dhl ειναι πολλοί περισσότεροι. Για αυτό το λόγο, θα αρνηθώ παραλαβή απο dhl, να επιστραφεί σε εσάς και εσείς ειτε θα μου το στείλετε με Railway Europe Direct ή θα μου κάνετε refund το ποσο αγοράς. Εαν δεν συμφωνείτε με αυτό, δώστε μου εναλλακτικές λύσεις που δεν θα με ζημιώνουν, αλλιώς θα αναγκαστώ σε paypal dispute για αυθαίρετη αλλαγη του shipping method με τελικό αποτελεσμα επιπλέον μη υπολογισμένα έξοδα" Απο την απαντηση τους, θα δεις και τι σε συμφερει να κάνεις. Μπορεί να συμφωνήσουν, μπορει να σου καλύψουν το τελωνειο, μπορει να σου προτείνουν κάτι αλλο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, isay είπε Θα ασχοληθώ με τις 2 πρωτες γραμμές για να σου προτείνω λύση. Τα υπολοιπα δεν με αφορουν. Επικοινώνησε με το banggood και γράψε τους κάτι σαν το παρακάτω. "Οσον αφορά την παραγγελία τάδε, επελεξα σαν τρόπο αποστολής Railway Europe Direct γιατί σύνήθως φτάνει χωρίς επιπλεον χρεώση τελωνειου και σε περιπτωση τελωνειου ειναι πολύ οικονομικό. Εσείς αυθαίρετα επιλεξατε να μου το στειλετε με DHL, πιθανόν για να ερθει πιο γρήγορα ή γιατί το Railway Europe Direct δεν ήταν διαθεσιμο κάτα την αποστολή, αλλά αυτό ειναι χειρότερο γιατι οι δασμοι μεσω dhl ειναι πολλοί περισσότεροι. Για αυτό το λόγο, θα αρνηθώ παραλαβή απο dhl, να επιστραφεί σε εσάς και εσείς ειτε θα μου το στείλετε με Railway Europe Direct ή θα μου κάνετε refund το ποσο αγοράς. Εαν δεν συμφωνείτε με αυτό, δώστε μου εναλλακτικές λύσεις που δεν θα με ζημιώνουν, αλλιώς θα αναγκαστώ σε paypal dispute για αυθαίρετη αλλαγη του shipping method με τελικό αποτελεσμα επιπλέον μη υπολογισμένα έξοδα" Απο την απαντηση τους, θα δεις και τι σε συμφερει να κάνεις. Μπορεί να συμφωνήσουν, μπορει να σου καλύψουν το τελωνειο, μπορει να σου προτείνουν κάτι αλλο. Μίλησα με 2 στο live chat τους .Και οι δύο μου το πήγαιναν ότι πρέπει να αποδείξω ότι ευθύνονται για τους επιπλέον φόρους που δεν είναι εγγυημένοι με τον τροπο αποστολής.Τους έλεγα ότι οι φόροι είναι το αποτέλεσμα και όχι η αιτία.Η δεύτερη με ρώτησε μόνο αν μου είχαν στείλει email πριν για την αλλαγή.Αλλά και οι δύο σαν spam συνεχεια για φορους μου έλεγαν και τι έγινε που αλλάξαμε και so sorry.Τελικά μου είπε η δεύτερη ότι κατάλαβε και θα έπρεπε να μιλήσει με τον υπεύθυνο.Και ότι θα έρθει mail. Σε ευχαριστώ πολύ για το κείμενο ! Tους έχω στείλει και στο after sale. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2018 από iignatios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Να αποφεύγεις τα chat για τετοια θεματα, εκτός αν υπάρχει υπερβολική πιεση χρόνου. Ο κάθε υπάλληλος μπορει να εχει 5-10 παραθυρα ανοιχτα και χάνεται πληροφορία. Δουλειά τους ειναι να ξεπετάνε τη σαβουρα και να προωθουν τα σημαντικά σε αλλους. Με τα emails, οταν πέφτουν σε κάτι δύσκολο ή περιεργο το προωθούν απευθείας σε κάποιον και ακομα κι αν ερθει ασχετη απαντηση, με την καταληλη ανταπαντηση φαίνεται όλο το προβλημα και το προωθούν. Π.χ. στο "εγγύημένοι φοροι" εγω θα υπολογιζα ποσο θα πλήρωνα με ελτα, μετα θα ρωτούσα την dhl ποσο ειναι το μανίκι και στο banggod θα ελεγα Για το railway που πλήρωσα θα πλήρωνα 50% πιθανοτητες τόσα, ενω με dhl 100% πιθανότητες τόσα. Αυτό θα βοηθούσε τη συζητηση μεταξύ σας για να φανει οτι ειναι βλαπτική. Αν τώρα σου στειλανε email τυπου "πρεπει να γίνει αλλαγή συμφωνείτε; Αν δεν μας απαντησετε εντος χ ημερων θα το πάρουμε σαν ναι" τοτε πολύ δυσκολα τα πράγματα γιατί ακομα και να πας σε paypal (η γκρι περιοχή που ελεγα) θα φας άκυρο. Εκει πλεον πας στο παρακαλετο. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2018 από isay 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, isay είπε Να αποφεύγεις τα chat για τετοια θεματα, εκτός αν υπάρχει υπερβολική πιεση χρόνου. Ο κάθε υπάλληλος μπορει να εχει 5-10 παραθυρα ανοιχτα και χάνεται πληροφορία. Δουλειά τους ειναι να ξεπετάνε τη σαβουρα και να προωθουν τα σημαντικά σε αλλους. Με τα emails, οταν πέφτουν σε κάτι δύσκολο ή περιεργο το προωθούν απευθείας σε κάποιον και ακομα κι αν ερθει ασχετη απαντηση, με την καταληλη ανταπαντηση φαίνεται όλο το προβλημα και το προωθούν. Π.χ. στο "εγγύημένοι φοροι" εγω θα υπολογιζα ποσο θα πλήρωνα με ελτα, μετα θα ρωτούσα την dhl ποσο ειναι το μανίκι και στο banggod θα ελεγα Για το railway που πλήρωσα θα πλήρωνα 50% πιθανοτητες τόσα, ενω με dhl 100% πιθανότητες τόσα. Αυτό θα βοηθούσε τη συζητηση μεταξύ σας για να φανει οτι ειναι βλαπτική. Αν τώρα σου στειλανε email τυπου "πρεπει να γίνει αλλαγή συμφωνείτε; Αν δεν μας απαντησετε εντος χ ημερων θα το πάρουμε σαν ναι" τοτε πολύ δυσκολα τα πράγματα γιατί ακομα και να πας σε paypal (η γκρι περιοχή που ελεγα) θα φας άκυρο. Εκει πλεον πας στο παρακαλετο. Δεν υπήρχε καμία ερώτηση για την αλλαγή. Mόλις έλαβα απάντησή τους Dear Sir/Madam, Thank you for your email. We're so sorry to inform you that the order can not be shipped via European Railway Direct Mail,therefore we have to change the suitable shipping method via DHL to delivery this order to your country. Could you please check the status of your package on this below link? And we have found that the order is being checked by the local customs. Could you please wait for a few days? If the tracking information hasn't been updated a long time,please try to contact with the customs to complete the clearence. We apologize for this inconvenience and looking forward to hearing from you. Kind regards, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Κινήσου όπως σου εγραψα νωρίτερα Πάρε dhl και μάθε το συνολικό ποσο εκτελωνισμου οσο πιο ακριβές γίνεται. Μετα απαντησε στο email οτι όντως το δέμα ειναι για εκτελωνισμο και σου ζητάνε αυτό το ποσό το οποίο ειναι εξωφρενικά πιο ακριβό αν το εστελναν με railway που ίσως δεν ειχε και χρεώση τελωνειου. Διευκρίνησε οτι άλλα τα κόστη εκτελωνισμου με ελτα (national post) και άλλα με ιδιωτική dhl. Επειδή δεν σε ρώτησαν για την αλλαγή οι μόνες λύσεις είναι είτε να επιστραφεί και να σου κάνουν πλήρες refund ή να πληρώσεις το τελωνειο, να τους στειλεις φωτογραφίες με τα χαρτιά και να σου κάνουν partial refund για το ποσό που πλήρωσες. Σε οποιαδήποτε αλλη περιπτωση θα αναγκαστείς να ανοιξεις paypal dispute γιατί δεν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις ΤΟΣΟ% παραπάνω, επειδή οι ίδιοι άλλαξαν τη μεθοδο αποστολής χωρίς επιβεβαιωση. Γράψε τους επισης οτι τετοιες αλλαγες κάνει το gearbest και για αυτό στην Ελλάδα εχουν μειωθεί κατακορυφα οι πωλήσεις τους. Τέλος γράψε τους οτι για κάθε μερα που δεν γινεται εκτελωνισμος, χρεώνουν κόστος αποθηκης και ανεβαίνει το ποσό. Βασικά αυτό που θες να κερδίσεις ειναι να πάρεις δεσμευση οτι θα σου πληρώσουν το τελωνειο ή στη χειρότερη να γίνει επιστροφή του ειδους (χωρις να παραλαβεις) και να παρεις πισω τα χρήματα σου. αν τώρα το θεμα παει paypal, ακολουθείς την ίδια γραμμή αλλά εκει δίνει έμφαση οτι επικοινωνησες πολύ με τον πωλητη τους ενημερωσες και παραπονέθηκες για τα κοστη και τη βλαβερή αλλαγη δεν αναγνωρίζουν τη βλαβη εις βάρος σου Δεν θα πληρώσεις ΤΟΣΟ% παραπάνω απο δικό τους λάθος επιθυμείς πλήρες refund Λίγα δικά μου σχόλια. Το banggood δεν συνηθίζει να τα κάνει αυτα. Κατακριτέο ναι μεν, αλλα δεν είναι ο κανόνας. Επισης προσεχε μη βγάλεις εντύπωση οτι θελεις refund γιατί δεν θες με κανενα τρόπο να πληρώσεις τελωνειο (π.χ. να εγραφες οτι πληρωσα/διαλεξα railway γιατί ίσως δεν ειχε τελωνειο) γιατι το banggood δεν σου ειπε ποτέ οτι το railway ειναι tax-free και το paypal όσοι ανοιγουν case με απλό μήνυμα "θελω refund επειδή πρεπει να πληρώσω τελωνειο" ρίχνει άκυρα. Πρεπει να περάσεις μήνυμα οτι η αυθαιρετη αλλαγή σου κοστίζει σιγουρα πιο ακριβα. Τέλος με railway μπορεί πάλι να ερχονταν με καμια courier, αλλα εσύ γράψε για ελτα, για να φανει η διαφορα στη χρεωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 50 λεπτά πριν, isay είπε Κινήσου όπως σου εγραψα νωρίτερα Πάρε dhl και μάθε το συνολικό ποσο εκτελωνισμου οσο πιο ακριβές γίνεται. Μετα απαντησε στο email οτι όντως το δέμα ειναι για εκτελωνισμο και σου ζητάνε αυτό το ποσό το οποίο ειναι εξωφρενικά πιο ακριβό αν το εστελναν με railway που ίσως δεν ειχε και χρεώση τελωνειου. Διευκρίνησε οτι άλλα τα κόστη εκτελωνισμου με ελτα (national post) και άλλα με ιδιωτική dhl. Επειδή δεν σε ρώτησαν για την αλλαγή οι μόνες λύσεις είναι είτε να επιστραφεί και να σου κάνουν πλήρες refund ή να πληρώσεις το τελωνειο, να τους στειλεις φωτογραφίες με τα χαρτιά και να σου κάνουν partial refund για το ποσό που πλήρωσες. Σε οποιαδήποτε αλλη περιπτωση θα αναγκαστείς να ανοιξεις paypal dispute γιατί δεν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις ΤΟΣΟ% παραπάνω, επειδή οι ίδιοι άλλαξαν τη μεθοδο αποστολής χωρίς επιβεβαιωση. Γράψε τους επισης οτι τετοιες αλλαγες κάνει το gearbest και για αυτό στην Ελλάδα εχουν μειωθεί κατακορυφα οι πωλήσεις τους. Τέλος γράψε τους οτι για κάθε μερα που δεν γινεται εκτελωνισμος, χρεώνουν κόστος αποθηκης και ανεβαίνει το ποσό. Βασικά αυτό που θες να κερδίσεις ειναι να πάρεις δεσμευση οτι θα σου πληρώσουν το τελωνειο ή στη χειρότερη να γίνει επιστροφή του ειδους (χωρις να παραλαβεις) και να παρεις πισω τα χρήματα σου. αν τώρα το θεμα παει paypal, ακολουθείς την ίδια γραμμή αλλά εκει δίνει έμφαση οτι επικοινωνησες πολύ με τον πωλητη τους ενημερωσες και παραπονέθηκες για τα κοστη και τη βλαβερή αλλαγη δεν αναγνωρίζουν τη βλαβη εις βάρος σου Δεν θα πληρώσεις ΤΟΣΟ% παραπάνω απο δικό τους λάθος επιθυμείς πλήρες refund Λίγα δικά μου σχόλια. Το banggood δεν συνηθίζει να τα κάνει αυτα. Κατακριτέο ναι μεν, αλλα δεν είναι ο κανόνας. Επισης προσεχε μη βγάλεις εντύπωση οτι θελεις refund γιατί δεν θες με κανενα τρόπο να πληρώσεις τελωνειο (π.χ. να εγραφες οτι πληρωσα/διαλεξα railway γιατί ίσως δεν ειχε τελωνειο) γιατι το banggood δεν σου ειπε ποτέ οτι το railway ειναι tax-free και το paypal όσοι ανοιγουν case με απλό μήνυμα "θελω refund επειδή πρεπει να πληρώσω τελωνειο" ρίχνει άκυρα. Πρεπει να περάσεις μήνυμα οτι η αυθαιρετη αλλαγή σου κοστίζει σιγουρα πιο ακριβα. Τέλος με railway μπορεί πάλι να ερχονταν με καμια courier, αλλα εσύ γράψε για ελτα, για να φανει η διαφορα στη χρεωση. Αυτό ακριβώς έκανα όπως μου είπες!Περιμένω απάντηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik416 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 9/4/2018, 09:55:29 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 5/4/2018, 14:13:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 5/4/2018, 14:13:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Παιδιά ασυρματος απο ALLIEXPRES άξιας 47ευρ κολλημενω εκεί να περιμένω τελώνιο τη λετε Επεξ/σία 17 Απριλίου 2018 από nik416 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iignatios Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Dear Sir/Madam, Thank you for your email. We're so sorry to hear that the relative collagues have not inform you when they ready to change the shipping method. Regarding for this situation,if you do not want to contact with the customs to complete the clearence. We will arrange the refund which will deduct the double shipping fee with EUR 88.5 when the order is returned to the China. We are sorry for the inconvenience this might have caused. For any inquiries, please feel free to inform us at any time. Best regards, Alisa Zhang Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kanesan Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, έχω το εξής πρόβλημα. Σήμερα είδα στο tracking πακέτου από Ιαπωνία ότι απαιτείται paypal/απόδειξη κλπ. για ένα πακέτο που περιέχει 3 μεταχειρισμένα πράγματα τα οποία αγόρασα σε τιμές ευκαιρίας. Το θέμα είναι ότι εγώ, παρόλο που πλήρωσα με paypal, δεν έχω στα χέρια μου τιμολόγιο/απόδειξη που να αποδεικνύει πόσο πλήρωσα για τα συγκεκριμένα αντικείμενα. Και αυτό διότι χρησιμοποιώ shopping service που λειτουργεί σαν ενδιάμεσος επειδή τα περισσότερα καταστήματα εκεί δεν στέλνουν εξωτερικό. Το σύστημα με τη shopping service λειτουργεί ως εξής: Καταθέτεις όσα χρήματα κάθε φορά θες εσύ στο λογαριασμό που διατηρείς στην πλατφόρμα τους και τα χρησιμοποιείς όποτε θες και όταν χρειαστεί. Π.χ. καταθέτεις σήμερα 100 ευρώ, χρησιμοποιείς 10 ευρώ για μία αγορά, άλλα 20 μετά από δύο μέρες για μία άλλη, και όταν αποφασίσεις πληρώνεις π.χ. 10 ευρώ μεταφορικά και σου στέλνουν το δέμα των 40 ευρω με τα πράγματα που πήρες, ενώ στο λογαριασμό σου παραμένουν τα υπόλοιπα 60 και τα χρησιμοποιείς όποτε θες (ή ακόμα τα επιστρέφεις και στο paypal). Επομένως όσο και να έκανε το δέμα μου που αυτή τη στιγμή είναι τελωνείο - όπως και όλα τα δέματα που μου έρχονται από Ιαπωνία μέσω shopping services - εγώ στο paypal έχω μόνο την απόδειξη της αρχικής κάθε φορά κατάθεσης η οποία προφανώς και είναι πολύ μεγαλύτερη από την τιμή του κάθε πακέτου. Τί μπορώ να κάνω τώρα; Αν στείλω email και εξηγήσω θα με πιστέψουν; Τα μόνα documents που έχω και αναφέρουν περιγραφές και τιμές προϊόντων είναι αυτά που συνοδεύουν έτσι και αλλιώς το πακέτο, το λεγόμενο Invoice το οποίο και δεν έλαβαν υπόψιν. Επίσης ό,τι στείλω, το στέλνω σε διεύθυνση email; Επεξ/σία 17 Απριλίου 2018 από Kanesan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeAl92 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, Kanesan είπε Καλησπέρα, έχω το εξής πρόβλημα. Σήμερα είδα στο tracking πακέτου από Ιαπωνία ότι απαιτείται paypal/απόδειξη κλπ. για ένα πακέτο που περιέχει 3 μεταχειρισμένα πράγματα τα οποία αγόρασα σε τιμές ευκαιρίας. Το θέμα είναι ότι εγώ, παρόλο που πλήρωσα με paypal, δεν έχω στα χέρια μου τιμολόγιο/απόδειξη που να αποδεικνύει πόσο πλήρωσα για τα συγκεκριμένα αντικείμενα. Και αυτό διότι χρησιμοποιώ shopping service που λειτουργεί σαν ενδιάμεσος επειδή τα περισσότερα καταστήματα εκεί δεν στέλνουν εξωτερικό. Το σύστημα με τη shopping service λειτουργεί ως εξής: Καταθέτεις όσα χρήματα κάθε φορά θες εσύ στο λογαριασμό που διατηρείς στην πλατφόρμα τους και τα χρησιμοποιείς όποτε θες και όταν χρειαστεί. Π.χ. καταθέτεις σήμερα 100 ευρώ, χρησιμοποιείς 10 ευρώ για μία αγορά, άλλα 20 μετά από δύο μέρες για μία άλλη, και όταν αποφασίσεις πληρώνεις π.χ. 10 ευρώ μεταφορικά και σου στέλνουν το δέμα των 40 ευρω με τα πράγματα που πήρες, ενώ στο λογαριασμό σου παραμένουν τα υπόλοιπα 60 και τα χρησιμοποιείς όποτε θες (ή ακόμα τα επιστρέφεις και στο paypal). Επομένως όσο και να έκανε το δέμα μου που αυτή τη στιγμή είναι τελωνείο - όπως και όλα τα δέματα που μου έρχονται από Ιαπωνία μέσω shopping services - εγώ στο paypal έχω μόνο την απόδειξη της αρχικής κάθε φορά κατάθεσης η οποία προφανώς και είναι πολύ μεγαλύτερη από την τιμή του κάθε πακέτου. Τί μπορώ να κάνω τώρα; Αν στείλω email και εξηγήσω θα με πιστέψουν; Τα μόνα documents που έχω και αναφέρουν περιγραφές και τιμές προϊόντων είναι αυτά που συνοδεύουν έτσι και αλλιώς το πακέτο, το λεγόμενο Invoice το οποίο και δεν έλαβαν υπόψιν. Επίσης ό,τι στείλω, το στέλνω σε διεύθυνση email; Με βάση δική μου εμπειρία θα σου πω με βεβαιότητα ότι θα ασχοληθούν. Στη δική μου περίπτωση είχα παραγγείλει από το gearbest πράγματα αξίας 150€ και είχα επιλέξει Eu Priority Line αλλά τα αντικείμενα λόγω αυθαίρετης αλλαγής της μεθόδου αποστολής (ήταν τότε Οκτώβριο-Νοέμβριο πέρσι που το gearbest έκανε τα κόλπα του ) και με πρόφαση ότι δεν στέλνονται μέσω Αγγλίας μου τα έστειλαν με NL Post οπότε έπρεπε να πληρωθεί τελωνείο. Τα 2 αντικείμενα κόστιζαν 55€ οπότε τους έστειλα την απόδειξη των 150€ και τους εξήγησα τι συμβαίνει. Μου απάντησαν ότι πρέπει να τους στείλω το link του προϊόντος καθώς και το κωδικό του στο σάιτ, όπως και έκανα (πιθανόν για να ελέγξουν αν αυτά που τους έλεγα ήταν αληθές ή όχι) . Και με κοστολόγησαν με βάση τα 55€ τα οποία μου επέστρεψε το gearbest μιας και ήταν δικιά του αυθαίρετη πράξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις