Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα προσπαθήσω αν τυχαίνει να απαντάω κ εγώ για να βοηθάω με όσα γνωρίζω.

Ίσως τελικά είναι καλύτερο να υπάρχει ροή, γιατί αν κάποια άτομα μείνουν με αναπάντητα ερωτήματα μετά μπορεί να ξαναρωτάνε και να γίνεται χειρότερο έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/23/2018 στις 7:08 ΜΜ, cb_papi είπε

Θέλω να δώσω εξετάσεις για μία πιστοποίηση και παρήγγειλα ένα σετ βιβλίων & online υλικού από μία εταιρία στην Αγγλία, πληρώνοντας €560, το οποίο περιλάμβανε το αντίστοιχο ΦΠΑ τους 20%.

Οι βλάκες όμως χωρίς να το αναφέρουν πουθενά στο site, στέλνουν τα βιβλία με UPS από τις ΗΠΑ..

Δεν έχω καταλάβει τί θα πληρώσω έξτρα για εκτελωνισμό. Υποθέτω ότι θα πληρώσω μόνο δασμούς και όχι ΦΠΑ;

Επίσης πως θα καταλάβουν πόσο κοστίζουν τα βιβλία από μόνα τους; Εγώ αυτό που πλήρωσα είναι σετ βιβλίων & online περιεχόμενο, δεν έλεγε πόσο κοστίζει το καθένα κομμάτι.

Επικοινώνησα σήμερα με UPS γιατί έβλεπα από το Tracking Number ότι έχει φτάσει Ελλάδα και αναμένεται να παραδοθεί αύριο. Με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κανένα έξοδο εκτελωνισμού, καθώς το αντικείμενο είχε αναγραφόμενη/υπολογισμένη αξία ~35€.

 

Μια χαρά..

Επεξ/σία από cb_papi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/3/2018 στις 10:12 ΜΜ, ababapanos είπε

Ανοιξα τικετ στο gearbest και μου απαντησαν οτι το εστειλαν με μεθοδο αποστολης  CPEXPHV. 

Και οτι ειναι φυσιολογικο που δεν εχει φανει ακομα...

Αλλα εμενα αλλη ειναι η απορια μου γιατι μου γραφουν οτι το εστειλαν με CPEXPHV? Eγω ζητησα και πληρωσα για να το στειλουν με EU express. 

Tωρα ειναι σχεδον σιηουρο οτι θα περασει τελωνειο... τι να κανω?

Καλησπέρα..

παραγγελία στις 07/03 στο gearbest για φίλο   Xiaomi drone (=>396Euro) με shipping method eu express (=>24Euro)

shipped out στις 08/03 με shipping method CPEXPHV και tracking number 538190967991

16/03 το Gearbest ανοίγει ticket με θέμα "failed delivery for W180307......" και το εξής κείμενο. 

We are extremely sorry to inform that the package has been returned to us. The shipping company make a mistake for your parcel . As a gesture of good will, we will reship your parcel within 3 days. Once we reship your order out, you can receive new shipping information. If you have any questions for the reshipment, please feel free to contact us with 3 days. Once again we apologize for this situation. We look forward to hearing you soon and thank you for your cooperation. Best regards, Gearbest Customer Service

Θεωρώντας ότι το shipping method CPEXPHV είναι σχετικό με το eu express απαντήσαμε ότι οκ ενημερώστε μας αν υπάρχει νέο tracking number.

To gearbest απάντησε ότι το έστειλε στις 18/03 με ξανα με shipping method CPEXPHV και νεο tracking number  CP15213477196320.

Το tracking number δείχνει νεκρό. Ψάχνοντας λίγο δεν βρήκα κάτι κατατοπιστικό γι αυτή την μέθοδο αποστολής.

To CPEXPHV έχει σχέση με το EU Express; Υπάρχει άλλος που να έχει λάβει πακέτο με τον παραπάνω τρόπο; Τελωνείο;

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, pappasmix είπε

Καλησπέρα..

παραγγελία στις 07/03 στο gearbest για φίλο   Xiaomi drone (=>396Euro) με shipping method eu express (=>24Euro)

shipped out στις 08/03 με shipping method CPEXPHV και tracking number 538190967991

16/03 το Gearbest ανοίγει ticket με θέμα "failed delivery for W180307......" και το εξής κείμενο. 

We are extremely sorry to inform that the package has been returned to us. The shipping company make a mistake for your parcel . As a gesture of good will, we will reship your parcel within 3 days. Once we reship your order out, you can receive new shipping information. If you have any questions for the reshipment, please feel free to contact us with 3 days. Once again we apologize for this situation. We look forward to hearing you soon and thank you for your cooperation. Best regards, Gearbest Customer Service

Θεωρώντας ότι το shipping method CPEXPHV είναι σχετικό με το eu express απαντήσαμε ότι οκ ενημερώστε μας αν υπάρχει νέο tracking number.

To gearbest απάντησε ότι το έστειλε στις 18/03 με ξανα με shipping method CPEXPHV και νεο tracking number  CP15213477196320.

Το tracking number δείχνει νεκρό. Ψάχνοντας λίγο δεν βρήκα κάτι κατατοπιστικό γι αυτή την μέθοδο αποστολής.

To CPEXPHV έχει σχέση με το EU Express; Υπάρχει άλλος που να έχει λάβει πακέτο με τον παραπάνω τρόπο; Τελωνείο;

pappasmix καλωσήρθες στο insomnia. Δυστυχώς το εκανες αργά.

Ας δουμε τι έγινε. Επιλεξατε σωστά να αγορασετε (και πληρώσατε μεταφορικά για αυτό) με eu express-dpduk ώστε να ερθουν τα πραγματα χωρίς τελωνειο (πέρα απο την καθυστέρηση). Έλα όμως που το gearbest άλλαξε αυθαιρετα τον τρόπο αποστολής σε CP-HV που δεν ειναι σιγουρη μεθοδος αποφυγης τελωνειου και έκανε beta testing στην πλάτη και την τσέπη σας. Εκει ο θεός (σε οποιον πιστευεις) σας εδωσε ενα σημάδι και γυρισε πισω το δέμα, αλλά δεν το ακουσατε και χωρίς προτερη έρευνα αποδεχθήκατε το νεο τρόπο επαναποστολής (*) που ειναι ο ίδιος με τον παλιο. Αν μας έκανες την ερώτηση τότε που σου στειλανε tiket θα σου ελεγα ακυρωσε την παραγγελία και πάρε πισω τα λεφτά σου.

Πρακτικά λοιπον το δέμα σας ταξιδευει με το νεο τρόπο και η προταση μου ειναι να μαζεψετε χρήματα για το τελωνειο (120+) γιατί σαν μέθοδος αποστολής εχει "μπολικο" ενδεχομενο να σταματήσει τελωνειο αν δεν εχει σταλεί (ή δε σταλεί) με dpduk

(*) Επικοινωνήστε πάλι με το gearbest γιατί ισως το δεμα σας να μην εχει φυγει ακομα (ασε τι λενε) και απαιτείστε η αποστολή να γίνει με dpduk για την οποια πληρώσατε ως ασφαλή μεθοδο τελωνειου. Αν δεν εχει φυγει να σας δώσουν το νεο track number με dpduk, γιατί αλλιώς δεν θα αποδεχτείτε το ειδος και θα ζητησετε πληρες refund (**) ως αλλαγή της διαδικασίας. Αν τώρα εχει ήδη φυγει θα συνεχίσεις τη γκρίνια, μεχρι να παρεις γραπτη απαντηση οτι σε περιπτωση τελωνειου, θα στο πληρώσουν αφου παραλάβεις και τους στειλεις φωτογραφίες με τη χαρτουτα. Θέλει πολύ πιεση, γιατί ειναι καλα διαβασμένοι και καθε μερα διαβαζουν τόνους tickets απο δυσαρεστημενους πελατες και εχουν γινει χοντροπετσοι. Επισης θα σου απαντάνε (επιτηδες) ασχετα πραγματα για να κερδίσουν χρόνο. Θα επιμενεις.

(**) Ξερουν πολύ καλα οτι οι πιθανοτητες δικαιωσης ειναι εναντιον σας, οποτε μπορει να μην ιδρώσει το αυτί τους, αλλά αν δεν εχει φυγει μαλλον θα το αλλαξουν σε dpduk. Παλευεις να πιαστείς απο κάπου.

Μια βασική τελευταία ερώτηση. Πως πληρώσατε; Με paypal ή με κάρτα;

@JoannisV

Θυμάσαι τι γράφαμε;

Επεξ/σία από isay
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αγόρασα μια μπαταρία για drone από GearBest από ευρωπαϊκή αποθήκη gw5 και μέθοδο αποστολής dhl. Έχουν περάσει 10 μέρες από την αποστολή και το τελευταίο tracking number λέει ότι έφυγε από Γερμανία για Ελλάδα και δεν έχει ανανεωθεί εδώ και μια εβδομάδα. Έχω διαβάσει όλο το νήμα που είχαν πρόβλημα κάποιοι φίλοι με την ίδια αποθήκη και μέθοδο αποστολής αλλά μετά δεν γράφουν τι έγινε και ποσές μέρες έκανε να έρθει; Έχεις κάνεις καμία εμπειρία σε τέτοια αποστολή; Ευχαριστώ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2018 στις 2:41 ΠΜ, isay είπε

@ababapanos

Το εχουμε χιλιοαπαντήσει αλλά καταννοώ τον εκνευρισμό σου και θα σου δώσω μια τελευταία τετοια απαντηση.

Το paypal σε καλύπτει αν το αντικείμενο δεν φτάσει ή αν δεν ειναι όπως περιγράφονταν (πχ αγορασες κόκκινο και ήρθε πράσινο) και επισης θεωρεί οτι τα τελωνεία ειναι του πελάτη.

Εσύ αν δεν παραλάβεις, το paypal θα σου πει "επιλογη σου γιατί βλεπω οτι το αντικειμενο εφτασε στην πόρτα σου, αρα δεν δικαιούσαι refund". Απο την άλλη, ο κινέζος "σκασίλα" του αν δεν παραλάβεις, γιατί τα χρήματα τα εχει ήδη πάρει. Το αντικείμενο που δεν παρέλαβες θα πάει για καταστροφή/δημοπρασία εκτός αν ο πελάτης ή ο πωλητης αιτηθεί μέσω χαρτούρας την επιστροφή του αντικειμένου και εδώ υπάρχει άλλο ένα παραθυρο λύση, το οποιό άλλα μαγαζιά/μεταφορικές (λίγα βέβαια) το δέχονται αλλα για το gearbest δεν εχω διαβάσει πουθενά να το εχει κάνει.

Προσωπικό μου παραδειγμα για να καταλάβεις. Πριν 2 χρόνια εκανα μια αγορα απο εκτός ΕΕ και κυριολεκτικά απο λάθος εβαλα dhl. Ηρθε και μπαινει τελωνειο για ταρίφα. Επικοινωνώ με το μαγαζί (σοβαρό μαγαζί, οχι gearbest) αναγνωρίζω το λάθος μου και ζητώ να μην παραλάβω, να επιστραφεί πίσω (στην τιμή μεταφορικών ειναι και η επιστροφή), να μου το στείλουν με registered ταχυδρομείο και να πληρώσω τη διαφορά στα μεταφορικά. Συμφώνησαν, το μαγαζί και εγώ επικοινωνούμε με dhl, το πακέτο επιστρεφεται και μου το στελνουν με ταχυδρομείο. Ολα πήγαν καλα και μετα απο 1,5 μήνα παρελαβα χωρίς προβλημα (τοτε ήταν πολύ πιο χαλαρά τα τελωνεια).

Επειδή εδώ όμως μιλάμε για gearbest δεν ξέρω αν θα στο κάνουν, αλλά δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις, στην περιπτωση που δε βγάλει ακρη με κουπονα. Α-Ν το δεχτουν και το κάνουν, περα οτι θα πληρώσεις πάλι eu express (με νεο ενδεχόμενο να στο στειλουν παλι αλλιως - μιλάμε για gearbest), στο τέλος θα σου πουν "Σας το κάναμε σαν χάρη και κατ'εξαίρεση", δηλαδη θα βγουν κι απο πάνω.

Edit : Μην εκνευρίζεσαι με τις απαντησεις του gearbest. Μια χαρα ξέρουν τι γινεται και καταλαβαίνουν απολυτα τι τους λες, απλά εχουν guideline να απαντάνε κουκουρούκου για να δυσκολευουν την κατασταση, γιατί με βαση τη στατιστική τους, οσο περισσότερο ταλαιπωρείται για refund ο πελάτης τοσο πιο γρηγορα θα εγκαταλείψει ή θα αποδεχτεί με μικρότερη (για το gearbest) χασούρα

 Παιδια τελος καλο ολα καλα εφτασε σημερα το drone πολυ ποιο γρηγορα απο dpd και δεν περασε τελωνειο. Οποτε ο νεος τροπος του gearbest ειναι και αυτος αξιοπιστος οπως το priority line ΕU

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, isay είπε

pappasmix καλωσήρθες στο insomnia. Δυστυχώς το εκανες αργά.

Ας δουμε τι έγινε. Επιλεξατε σωστά να αγορασετε (και πληρώσατε μεταφορικά για αυτό) με eu express-dpduk ώστε να ερθουν τα πραγματα χωρίς τελωνειο (πέρα απο την καθυστέρηση). Έλα όμως που το gearbest άλλαξε αυθαιρετα τον τρόπο αποστολής σε CP-HV που δεν ειναι σιγουρη μεθοδος αποφυγης τελωνειου και έκανε beta testing στην πλάτη και την τσέπη σας. Εκει ο θεός (σε οποιον πιστευεις) σας εδωσε ενα σημάδι και γυρισε πισω το δέμα, αλλά δεν το ακουσατε και χωρίς προτερη έρευνα αποδεχθήκατε το νεο τρόπο επαναποστολής (*) που ειναι ο ίδιος με τον παλιο. Αν μας έκανες την ερώτηση τότε που σου στειλανε tiket θα σου ελεγα ακυρωσε την παραγγελία και πάρε πισω τα λεφτά σου.

Πρακτικά λοιπον το δέμα σας ταξιδευει με το νεο τρόπο και η προταση μου ειναι να μαζεψετε χρήματα για το τελωνειο (120+) γιατί σαν μέθοδος αποστολής εχει "μπολικο" ενδεχομενο να σταματήσει τελωνειο αν δεν εχει σταλεί (ή δε σταλεί) με dpduk

(*) Επικοινωνήστε πάλι με το gearbest γιατί ισως το δεμα σας να μην εχει φυγει ακομα (ασε τι λενε) και απαιτείστε η αποστολή να γίνει με dpduk για την οποια πληρώσατε ως ασφαλή μεθοδο τελωνειου. Αν δεν εχει φυγει να σας δώσουν το νεο track number με dpduk, γιατί αλλιώς δεν θα αποδεχτείτε το ειδος και θα ζητησετε πληρες refund (**) ως αλλαγή της διαδικασίας. Αν τώρα εχει ήδη φυγει θα συνεχίσεις τη γκρίνια, μεχρι να παρεις γραπτη απαντηση οτι σε περιπτωση τελωνειου, θα στο πληρώσουν αφου παραλάβεις και τους στειλεις φωτογραφίες με τη χαρτουτα. Θέλει πολύ πιεση, γιατί ειναι καλα διαβασμένοι και καθε μερα διαβαζουν τόνους tickets απο δυσαρεστημενους πελατες και εχουν γινει χοντροπετσοι. Επισης θα σου απαντάνε (επιτηδες) ασχετα πραγματα για να κερδίσουν χρόνο. Θα επιμενεις.

(**) Ξερουν πολύ καλα οτι οι πιθανοτητες δικαιωσης ειναι εναντιον σας, οποτε μπορει να μην ιδρώσει το αυτί τους, αλλά αν δεν εχει φυγει μαλλον θα το αλλαξουν σε dpduk. Παλευεις να πιαστείς απο κάπου.

Μια βασική τελευταία ερώτηση. Πως πληρώσατε; Με paypal ή με κάρτα;

@JoannisV

Θυμάσαι τι γράφαμε;

Πάλι καλά πληρώσαμε με paypal. Σκέφτομαι να ζητήσω τώρα ακύρωση της παραγγελίας με δικαιολογία ότι  ψάχνοντας τώρα βρήκα  ότι το CPEXPHV δεν είναι μέθοδος αποστολής Eu express dpduk.. ή μήπως να ανοίξω κατ ευθείαν dispute στο paypal;

Μόλις τώρα, ababapanos είπε

 Παιδια τελος καλο ολα καλα εφτασε σημερα το drone πολυ ποιο γρηγορα απο dpd και δεν περασε τελωνειο. Οποτε ο νεος τροπος του gearbest ειναι και αυτος αξιοπιστος οπως το priority line ΕU

Ο τρόπος που στο στείλανε είναι CPEXPHV;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα.αγορα απο banggood με priority direct mail (αξιας US$79.95 -US$-33.45 ΚΟΥΠΟΝΙ=US$52.84 ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ) το τελωνειο το απεφυγα συμφωνα με τις παρακατω εικονες,σωστα;

 

 

banggood.PNG

banggood2.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, pappasmix είπε

Πάλι καλά πληρώσαμε με paypal. Σκέφτομαι να ζητήσω τώρα ακύρωση της παραγγελίας με δικαιολογία ότι  ψάχνοντας τώρα βρήκα  ότι το CPEXPHV δεν είναι μέθοδος αποστολής Eu express dpduk.. ή μήπως να ανοίξω κατ ευθείαν dispute στο paypal;

Ο τρόπος που στο στείλανε είναι CPEXPHV;

 

Ναι μεCPEXPAV

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, theseus είπε

καλημερα.αγορα απο banggood με priority direct mail (αξιας US$79.95 -US$-33.45 ΚΟΥΠΟΝΙ=US$52.84 ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ) το τελωνειο το απεφυγα συμφωνα με τις παρακατω εικονες,σωστα;

banggood.PNG

banggood2.PNG

το γλυτωσες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, isay είπε

pappasmix καλωσήρθες στο insomnia. Δυστυχώς το εκανες αργά.

Ας δουμε τι έγινε. Επιλεξατε σωστά να αγορασετε (και πληρώσατε μεταφορικά για αυτό) με eu express-dpduk ώστε να ερθουν τα πραγματα χωρίς τελωνειο (πέρα απο την καθυστέρηση). Έλα όμως που το gearbest άλλαξε αυθαιρετα τον τρόπο αποστολής σε CP-HV που δεν ειναι σιγουρη μεθοδος αποφυγης τελωνειου και έκανε beta testing στην πλάτη και την τσέπη σας. Εκει ο θεός (σε οποιον πιστευεις) σας εδωσε ενα σημάδι και γυρισε πισω το δέμα, αλλά δεν το ακουσατε και χωρίς προτερη έρευνα αποδεχθήκατε το νεο τρόπο επαναποστολής (*) που ειναι ο ίδιος με τον παλιο. Αν μας έκανες την ερώτηση τότε που σου στειλανε tiket θα σου ελεγα ακυρωσε την παραγγελία και πάρε πισω τα λεφτά σου.

Πρακτικά λοιπον το δέμα σας ταξιδευει με το νεο τρόπο και η προταση μου ειναι να μαζεψετε χρήματα για το τελωνειο (120+) γιατί σαν μέθοδος αποστολής εχει "μπολικο" ενδεχομενο να σταματήσει τελωνειο αν δεν εχει σταλεί (ή δε σταλεί) με dpduk

(*) Επικοινωνήστε πάλι με το gearbest γιατί ισως το δεμα σας να μην εχει φυγει ακομα (ασε τι λενε) και απαιτείστε η αποστολή να γίνει με dpduk για την οποια πληρώσατε ως ασφαλή μεθοδο τελωνειου. Αν δεν εχει φυγει να σας δώσουν το νεο track number με dpduk, γιατί αλλιώς δεν θα αποδεχτείτε το ειδος και θα ζητησετε πληρες refund (**) ως αλλαγή της διαδικασίας. Αν τώρα εχει ήδη φυγει θα συνεχίσεις τη γκρίνια, μεχρι να παρεις γραπτη απαντηση οτι σε περιπτωση τελωνειου, θα στο πληρώσουν αφου παραλάβεις και τους στειλεις φωτογραφίες με τη χαρτουτα. Θέλει πολύ πιεση, γιατί ειναι καλα διαβασμένοι και καθε μερα διαβαζουν τόνους tickets απο δυσαρεστημενους πελατες και εχουν γινει χοντροπετσοι. Επισης θα σου απαντάνε (επιτηδες) ασχετα πραγματα για να κερδίσουν χρόνο. Θα επιμενεις.

(**) Ξερουν πολύ καλα οτι οι πιθανοτητες δικαιωσης ειναι εναντιον σας, οποτε μπορει να μην ιδρώσει το αυτί τους, αλλά αν δεν εχει φυγει μαλλον θα το αλλαξουν σε dpduk. Παλευεις να πιαστείς απο κάπου.

Μια βασική τελευταία ερώτηση. Πως πληρώσατε; Με paypal ή με κάρτα;

@JoannisV

Θυμάσαι τι γράφαμε;

Καλησπέρα,

Αν και επιφυλακτικός στην αρχή για το ενδεχόμενο πληρωμής τελωνείου, διαβάζοντας προσεχτικά όλα όσα έχουν γραφτεί για τις μεθόδους αποστολής του Gearbest, και έκανα μια παραγγελία με Priority Line Eu Express, για να μου έρθει με DPDuk χωρίς τελωνείο. Xiaomi drone όπως ο pappasmix πιο πάνω.

Έχοντας διαβάσει τα όσα συμβαίνουν, άνοιξα ticket πριν την αποστολή και με διαβεβαίωσαν ότι ο τρόπος αποστολής θα γίνει με Eu Express.

Παρόλα αυτά τους ρώτησα χθες για επιβεβαίωση και μου είπαν ότι το έστειλαν με CPEXPHV (European special line).
Tο support λέει ότι είναι το ίδιο με το Eu Express, αν και τους εξήγησα ότι έτσι θα χρεωθώ τελωνείο καθώς δεν θα έρθει με DPD ..και φυσικά δεν βγάζω άκρη.. 

Ξέρετε μήπως με ποια εταιρεία θα έρθει με CPEXPHV και αν θα περάσει τελωνείο στα σίγουρα? Το Tracking nr ξεκινάει με CP+14 νούμερα.

Μπορώ να ζητήσω ακύρωση της παραγγελίας καθώς άλλαξαν αυθαίρετα την μέθοδο αποστολής?  (xiaomi drone 330€, μέσω paypal).

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!

Χρήστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Chris155 είπε

Καλησπέρα,

Αν και επιφυλακτικός στην αρχή για το ενδεχόμενο πληρωμής τελωνείου, διαβάζοντας προσεχτικά όλα όσα έχουν γραφτεί για τις μεθόδους αποστολής του Gearbest, και έκανα μια παραγγελία με Priority Line Eu Express, για να μου έρθει με DPDuk χωρίς τελωνείο. Xiaomi drone όπως ο pappasmix πιο πάνω.

Έχοντας διαβάσει τα όσα συμβαίνουν, άνοιξα ticket πριν την αποστολή και με διαβεβαίωσαν ότι ο τρόπος αποστολής θα γίνει με Eu Express.

Παρόλα αυτά τους ρώτησα χθες για επιβεβαίωση και μου είπαν ότι το έστειλαν με CPEXPHV (European special line).
Tο support λέει ότι είναι το ίδιο με το Eu Express, αν και τους εξήγησα ότι έτσι θα χρεωθώ τελωνείο καθώς δεν θα έρθει με DPD ..και φυσικά δεν βγάζω άκρη.. 

Ξέρετε μήπως με ποια εταιρεία θα έρθει με CPEXPHV και αν θα περάσει τελωνείο στα σίγουρα? Το Tracking nr ξεκινάει με CP+14 νούμερα.

Μπορώ να ζητήσω ακύρωση της παραγγελίας καθώς άλλαξαν αυθαίρετα την μέθοδο αποστολής?  (xiaomi drone 330€, μέσω paypal).

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!

Χρήστος

Update: Μόλις μου έστειλαν καινούργιο email (your order has been shipped out) με νέο tracking number.
Αυτή τη φορά το tracking είναι της μορφής CF51******5DE. Ειλικρινά δεν ξέρω τι γίνεται και με ποια εταιρεία θα έρθει εν τέλει..

@ababapanos το δεύτερο tracking που έλαβες ήταν και αυτό της ίδιας μορφής? Με ποιά εταιρία έλαβες το δέμα τελικά?

Ευχαριστώ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...