Salvation81 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, isay είπε Να ρωτήσω μια βασική διευκρίνηση; Σε πήραν τηλέφωνο απο το τελωνειο των ΕΛΤΑ; Το πακέτο με ποια εταιρεία ταξίδεψε; Μου εστειλαν επιστολη και τους πηρα εγω τηλ. Μετα με πηραν εκεινοι να μου πουν για τα 200ε. Δεν εχω ιδεα, αυτο πρεπει να ηταν με EMS (αν δεν ερθει εδω δεν εχω ιδεα). Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από Salvation81
pogchamp Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Το λάπτοπ έφτασε σήμερα μεσημέρι. Τελική εμπειρία με παραγγελία από gearbest gw5 DHL "expedited": -Order date : 1/3/18 -shipping date 3/3/18 -arrival 14/3/18 Έφτασε σε τέλεια κατάσταση. Η καθυστέρηση έγινε στο κομμάτι από Γερμανία έως Αθήνα από την DHL post. Το δέμα από την στιγμή που έφτασε Αθήνα σε 2 μέρες ήταν Θεσσαλονίκη σπίτι μου παράδοση με ελτά courier. Μεταφορικά 5€ (σύνολο). Το μόνο μου παράπονο στην ουσία είναι ο χρόνος παράδοσης. DHL και καλά expedited... Από μεριά της ΕΛΤΑ έμεινα πολύ ικανοποιημένος, ήταν σφαίρα η διαδικασία. Δεν υπήρχε τελωνείο - προφανώς. Εξτρά πληροφορίες: Δεν έβαλα insurance και έγινε απευθείας με credit card και όχι paypal. Μου πρότειναν να μου επιστρέψουν τα λεφτά επειδή άργησε και να τους τα επιστρέψω όταν έρθει. Εν τέλει δεν χρειάστηκε. Επίσης για την καθυστέρηση μου έδωσαν 500 points = 8.3€ store credit . Απόδειξη δεν υπήρχε μέσα. Αυτά. Όσο πιο unbiased μπορούσα. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2018 από pogchamp
Salvation81 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 20 λεπτά πριν, pogchamp είπε Το λάπτοπ έφτασε σήμερα μεσημέρι. Τελική εμπειρία με παραγγελία από gearbest gw5 DHL "expedited": -Order date : 1/3/18 -shipping date 3/3/18 -arrival 14/3/18 Έφτασε σε τέλεια κατάσταση. Η καθυστέρηση έγινε στο κομμάτι από Γερμανία έως Αθήνα από την DHL post. Το δέμα από την στιγμή που έφτασε Αθήνα σε 2 μέρες ήταν Θεσσαλονίκη σπίτι μου παράδοση με ελτά courier. Μεταφορικά 5€ (σύνολο). Το μόνο μου παράπονο στην ουσία είναι ο χρόνος παράδοσης. DHL και καλά expedited... Από μεριά της ΕΛΤΑ έμεινα πολύ ικανοποιημένος, ήταν σφαίρα η διαδικασία. Δεν υπήρχε τελωνείο - προφανώς. Εξτρά πληροφορίες: Δεν έβαλα insurance και έγινε απευθείας με credit card και όχι paypal. Μου πρότειναν να μου επιστρέψουν τα λεφτά επειδή άργησε και να τους τα επιστρέψω όταν έρθει. Εν τέλει δεν χρειάστηκε. Επίσης για την καθυστέρηση μου έδωσαν 500 points = 8.3€ credit store. Απόδειξη δεν υπήρχε μέσα. Αυτά. Όσο πιο unbiased μπορούσα. Περασε ολοκληρο λαπτοπ και δεν πληρωσες ουτε 1ε σε Κανενα τελωνειο; Δεν ερχεσαι να παιξεις ενα Τζοκερ για μενα;
makfil Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Εάν είχες διαβάσει το ιστορικό αγοράς του συγκεκριμένου laptop, δεν θα είχες αυτή την έκπληξη.
pogchamp Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 19 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Περασε ολοκληρο λαπτοπ και δεν πληρωσες ουτε 1ε σε Κανενα τελωνειο; Δεν ερχεσαι να παιξεις ενα Τζοκερ για μενα; gw5 = European warehouse. Ηταν αναμενόμενο να μην πληρώσω τελωνείο. Απλά το επιβεβαίωσα. 1
Salvation81 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, pogchamp είπε gw5 = European warehouse. Ηταν αναμενόμενο να μην πληρώσω τελωνείο. Απλά το επιβεβαίωσα. Ααααα ενταξει τοτε ειπα και εγω
dj-apollon Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 6 ώρες πριν, ababapanos είπε Ναι 12 νουμερα ειναι. Ενα αντικειμενο ειναι συγκεκριμενα ενα drone dji phantom 4 pro. Και οπως καταλαβαινετε επειδη ειναι αρκετα τα χρηματα με ενδιαφερει να δω γιατι το tracking δεν λειτουργει ακομα απο τις 7 του μηνα που μου εστειλαν... Απο το gearbest μου απαντησαν τα τυπικα Your order was shipped out on 2018-03-07 Although most parcels can arrive in 10-12 business days, sometimes, the delivery time can be affected by Customs or the local courier. Sometimes the information on the site takes time to updateHowever, please rest assured that your order is on it's way Περιεργο, παντως πρεπει να πεις το shipping method που σου βγαζει αλλιως δε μπορω να σε βοηθησω.
vonmike Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, δυστυχώς μπήκα σε αυτό το φόρουμ ΠΟΛΎ αργά και ως γνωστόν αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. 09.02.18 έκανα παραγγελία με κατάθεση 399€ από λογαριασμό της εθνικής στο κατάστημα του από ότι διάβασα προβληματικόυ Gadgetmall (με έδρα τα Σόφια). Στης δεκαπέντε εργάσιμες μέρες τους έστειλα μήνυμα αν μπορούν να μου δώσουν ένα trucknumber διότι εγώ σαν πελάτης βασίστηκα στα αναγράφομενα ότι η παραδώση θα γίνει 10-25 εργάσιμες ημέρες. Μου έστειλαν ότι τελικά θα αργήση λόγο κινεζικής πρωτοχρονιάς και ότι θα μου στείλουν το αριθμό την επόμενη μέρα. Αυτή η επόμενη μέρα δεν έφτασε ποτέ τους έστειλα 6 μηνύματα και δεν υπήρχε απάντηση. Αναγκαστικά λόγο φόβου ότι τα χάσαμε τα λεφτά μας να τους κάνω καταγγελία στο ευρωπαϊκό κέντρο αγορών. Η καταγγελία έγινε δεκτή και χθες μου έστειλε το κατάστημα μετά από ένα μήνυμα μου ότι τους ήρθε. Εγώ βλέποντας ότι στη σελίδα έγραφαν πολλά άτομα που ρωτούσαν για τους χρόνους αποστολής έκανα κομεντ - ερώτηση - προειδοποίηση οτι περιμένω αρκετό καιρό και ότι δεν μου απαντάνε καν. Σήμερα λοιπόν βλέπω ότι με κάνανε μπλοκ στο να μην μπορώ να κάνω κομεντ και να μην μπορώ να τους στειλω μήνυμα. Ουσιαστικά έχουν κόψει κάθε επαφή μαζί μου και πια είμαι εν αναμονή της καταγγελίας. Το έγραψα εδώ για να ενημερώσω τους επόμενους ώστε μην τσιμπάνε στη χαμηλή τιμή αλλά να κοιτάνε πραγματικά το τι παίζει.
ababapanos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, dj-apollon είπε Περιεργο, παντως πρεπει να πεις το shipping method που σου βγαζει αλλιως δε μπορω να σε βοηθησω. Εγώ priority line EU express επέλεξα και πλήρωσα και στο email που μου είχαν στείλει EU express έγραφε στον τρόπο αποστολής. απο εκεί και πέρα δεν ξέρω τι παίζει... τους ξανά έστειλα μήνυμα για τα 2 tracking number και τι συμβαίνει κλπ, και μου απάντησαν μόνο να μην ανησυχώ και ότι η παραγγελία μου βρίσκεται στο δρόμο και σύντομα θα την παραλάβω.
ObeyWario! Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Παιδιά τι παίζει με το τελωνείο τελευταία; Υπάρχει όριο με ποσά κτλ;
NikosKallithea Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, vonmike είπε Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, δυστυχώς μπήκα σε αυτό το φόρουμ ΠΟΛΎ αργά και ως γνωστόν αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. 09.02.18 έκανα παραγγελία με κατάθεση 399€ από λογαριασμό της εθνικής στο κατάστημα του από ότι διάβασα προβληματικόυ Gadgetmall (με έδρα τα Σόφια). Στης δεκαπέντε εργάσιμες μέρες τους έστειλα μήνυμα αν μπορούν να μου δώσουν ένα trucknumber διότι εγώ σαν πελάτης βασίστηκα στα αναγράφομενα ότι η παραδώση θα γίνει 10-25 εργάσιμες ημέρες. Μου έστειλαν ότι τελικά θα αργήση λόγο κινεζικής πρωτοχρονιάς και ότι θα μου στείλουν το αριθμό την επόμενη μέρα. Αυτή η επόμενη μέρα δεν έφτασε ποτέ τους έστειλα 6 μηνύματα και δεν υπήρχε απάντηση. Αναγκαστικά λόγο φόβου ότι τα χάσαμε τα λεφτά μας να τους κάνω καταγγελία στο ευρωπαϊκό κέντρο αγορών. Η καταγγελία έγινε δεκτή και χθες μου έστειλε το κατάστημα μετά από ένα μήνυμα μου ότι τους ήρθε. Εγώ βλέποντας ότι στη σελίδα έγραφαν πολλά άτομα που ρωτούσαν για τους χρόνους αποστολής έκανα κομεντ - ερώτηση - προειδοποίηση οτι περιμένω αρκετό καιρό και ότι δεν μου απαντάνε καν. Σήμερα λοιπόν βλέπω ότι με κάνανε μπλοκ στο να μην μπορώ να κάνω κομεντ και να μην μπορώ να τους στειλω μήνυμα. Ουσιαστικά έχουν κόψει κάθε επαφή μαζί μου και πια είμαι εν αναμονή της καταγγελίας. Το έγραψα εδώ για να ενημερώσω τους επόμενους ώστε μην τσιμπάνε στη χαμηλή τιμή αλλά να κοιτάνε πραγματικά το τι παίζει. Μεχρι εκει διαβασα τα υπολοιπα ειναι περιττα Μακαρι να παρεις τα χρηματα σου πισω, λιγο δύσκολο βέβαια. Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από NikosKallithea
vonmike Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Μεχρι εκει διαβασα τα υπολοιπα ειναι περιττα Μακαρι να παρεις τα χρηματα σου πισω, λιγο δύσκολο βέβαια. Με βλέπω να πηγαίνω στα Σόφια..
alexserres2014 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 35 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε Παιδιά τι παίζει με το τελωνείο τελευταία; Υπάρχει όριο με ποσά κτλ; κανε τον κοπο και διαβασε παλαιοτερα posts,θα βρεις οτι πληροφορια θες
isay Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Την αποψη μου για το gearbest, την εχω καταγράψει πολλές φορές, όπως επισης και την αποψη μου για τους κουπονάδες, οπου υπάρχουν οι σοβαροί, όπως ο Σωτήρης στην Κρήτη και απο την άπέναντι πλευρά οι της "καραρπαχτής" όπως το "μουφα gearbest greece" Θα παραθέσω λοιπον κάτι που έγραψε ο Σωτήρης στη σελίδα του, που απο τη μια δείχνει γιατί θεωρώ τον Σωτήση σοβαρό και επισης γιατί θεωρώ αδιάβαστους ή αφελείς αυτους που συνεχίζουν να ψωνιζουν απο το gearbest με αζύγιστο ρίσκο. Αναφορά σε κείμενο Update 09/03/2018 To Gearbest συνεχίζει να τον παίζει και με τα δυο... Έκαναν πάλι την παπαριά τους και μερικές παραγγελίες με Priority Line Eu Express αντί για DPD τις έστειλαν με European special line (CP-HV) (CPEXPHV) αλλα και με Postnl.. Αρχίζω να χάνω την υπομονή μου με τις μαλακίες τους και πρέπει να πάρουν πουλο σιγα σιγα,με το Banggood δεν έχουμε τέτοιες ιστορίες αλλα μεχρι να σταθούν στα πόδια τους και αυτοί με μια μέθοδο με ογκώδη το Gearbest ειναι αναγκαίο κακό. Αν θυμάμαι καλά ειναι η τρίτη ή τέταρτη φορά (θυμαμαι σιγουρα αλλες δυο) που η gearbest μαζικά αλλάζει αυθαίρετα τον τρόπο αποστολής απο (πληρωμένο απο τον πελάτη) eu express dpduk σε κάτι άλλο. Τολμώ να μαντέψω οτι σε περίπου 20-30 ημέρες να σκάνε σε αυτή τη συζήτηση μαζικες αναρτήσεις τύπου "Αγόρασα κάτι απο gearbest, πλήρωσα eu express για να μη σταματήσει τελωνειο, αλλά το gearbest το έστειλε με κατι αλλο και έκατσε τελωνειο. Τι κανω τώρα????????????????? " 2 ώρες πριν, ObeyWario! είπε Παιδιά τι παίζει με το τελωνείο τελευταία; Υπάρχει όριο με ποσά κτλ; 4 ώρες πριν, vonmike είπε Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, δυστυχώς μπήκα σε αυτό το φόρουμ ΠΟΛΎ αργά και ως γνωστόν αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. 09.02.18 έκανα παραγγελία με κατάθεση 399€ από λογαριασμό της εθνικής στο κατάστημα του από ότι διάβασα προβληματικόυ Gadgetmall (με έδρα τα Σόφια). Στης δεκαπέντε εργάσιμες μέρες τους έστειλα μήνυμα αν μπορούν να μου δώσουν ένα trucknumber διότι εγώ σαν πελάτης βασίστηκα στα αναγράφομενα ότι η παραδώση θα γίνει 10-25 εργάσιμες ημέρες. Μου έστειλαν ότι τελικά θα αργήση λόγο κινεζικής πρωτοχρονιάς και ότι θα μου στείλουν το αριθμό την επόμενη μέρα. Αυτή η επόμενη μέρα δεν έφτασε ποτέ τους έστειλα 6 μηνύματα και δεν υπήρχε απάντηση. Αναγκαστικά λόγο φόβου ότι τα χάσαμε τα λεφτά μας να τους κάνω καταγγελία στο ευρωπαϊκό κέντρο αγορών. Η καταγγελία έγινε δεκτή και χθες μου έστειλε το κατάστημα μετά από ένα μήνυμα μου ότι τους ήρθε. Εγώ βλέποντας ότι στη σελίδα έγραφαν πολλά άτομα που ρωτούσαν για τους χρόνους αποστολής έκανα κομεντ - ερώτηση - προειδοποίηση οτι περιμένω αρκετό καιρό και ότι δεν μου απαντάνε καν. Σήμερα λοιπόν βλέπω ότι με κάνανε μπλοκ στο να μην μπορώ να κάνω κομεντ και να μην μπορώ να τους στειλω μήνυμα. Ουσιαστικά έχουν κόψει κάθε επαφή μαζί μου και πια είμαι εν αναμονή της καταγγελίας. Το έγραψα εδώ για να ενημερώσω τους επόμενους ώστε μην τσιμπάνε στη χαμηλή τιμή αλλά να κοιτάνε πραγματικά το τι παίζει. Σε τιμά που δίνεις feedback για να διαβάζουν και άλλοι. Για την περιπτωση σου ισχύουν ο,τι εγραψα στο παρακατω link, αλλά χωρίς τα του tracking. Μέσες - άκρες δεν μπορεις να κάνεις και περισσότερα απο το να περιμένεις και να ελπιζεις οτι θα τιμήσουν την παραγγελία σου. https://www.insomnia.gr/forums/topic/471924-αγορές-από-χώρες-εκτός-εε-όριο-για-να-μην-πληρώσεις-τελωνείο/?do=findComment&comment=56327332 Επισης ποτε ξανα τετοιες αγορές χωρίς paypal ή εστω πιστωτική κάρτα (που θα μπορουσες να πας στην τραπεζα και να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής) Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2018 από isay 1
makfil Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2018 8 ώρες πριν, vonmike είπε Καλησπέρα σε όλη την ομάδα, δυστυχώς μπήκα σε αυτό το φόρουμ ΠΟΛΎ αργά και ως γνωστόν αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις. 09.02.18 έκανα παραγγελία με κατάθεση 399€ από λογαριασμό της εθνικής στο κατάστημα του από ότι διάβασα προβληματικόυ Gadgetmall (με έδρα τα Σόφια). Στης δεκαπέντε εργάσιμες μέρες τους έστειλα μήνυμα αν μπορούν να μου δώσουν ένα trucknumber διότι εγώ σαν πελάτης βασίστηκα στα αναγράφομενα ότι η παραδώση θα γίνει 10-25 εργάσιμες ημέρες. Μου έστειλαν ότι τελικά θα αργήση λόγο κινεζικής πρωτοχρονιάς και ότι θα μου στείλουν το αριθμό την επόμενη μέρα. Αυτή η επόμενη μέρα δεν έφτασε ποτέ τους έστειλα 6 μηνύματα και δεν υπήρχε απάντηση. Αναγκαστικά λόγο φόβου ότι τα χάσαμε τα λεφτά μας να τους κάνω καταγγελία στο ευρωπαϊκό κέντρο αγορών. Η καταγγελία έγινε δεκτή και χθες μου έστειλε το κατάστημα μετά από ένα μήνυμα μου ότι τους ήρθε. Εγώ βλέποντας ότι στη σελίδα έγραφαν πολλά άτομα που ρωτούσαν για τους χρόνους αποστολής έκανα κομεντ - ερώτηση - προειδοποίηση οτι περιμένω αρκετό καιρό και ότι δεν μου απαντάνε καν. Σήμερα λοιπόν βλέπω ότι με κάνανε μπλοκ στο να μην μπορώ να κάνω κομεντ και να μην μπορώ να τους στειλω μήνυμα. Ουσιαστικά έχουν κόψει κάθε επαφή μαζί μου και πια είμαι εν αναμονή της καταγγελίας. Το έγραψα εδώ για να ενημερώσω τους επόμενους ώστε μην τσιμπάνε στη χαμηλή τιμή αλλά να κοιτάνε πραγματικά το τι παίζει. Πολύ λυπηρό το περιστατικό σου, που οφείλεται, βασικά, στην επιλογή ενός πωλητή με μόνο κριτήριο τη χαμηλή τιμή και όχι την αξιοπιστία του, την προέλευση του αντικειμένου κλπ, δηλαδή μια σωστή έρευνα αγοράς. Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζεις ότι ότι αγοράζουμε ΠΑΝΤΑ με paypal, γιατί έχουμε την προστασία του σε παρόμοιες και άλλες περιπτώσεις και, στις σπάνιες περιπτώσεις που ο πωλητής δεν συνεργάζεται με paypal, μελετάμε προσεκτικά κάθε τι που τον αφορά πριν προχωρήσουμε στην πληρωμή του, μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Μετά την τελευταία στάση του πωλητή, προτείνω τη λύση της αμφισβήτησης της συναλλαγής στην τράπεζα.Δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχεις, αλλά έχεις κάποιες ελπίδες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις