Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μετα απο αυτες τις εξελιξεις

http://www.protothema.gr/economy/article/749031/eudap-euath-elta-dei-kai-astikes-sugoinonies-pernane-apeutheias-sto-upertameio/

λογικα, θα σφιξουν και αλο τα πραγματα κατα τη διαδικασια "εξυγιανσης". θα κοιταξουν να βγαλουν ο,τι μπορουν, απ'ο,τι μπορουν,  θα εχουμε και τιποτα απεργιες....καλα κρασια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

καλησπερα παιδια και καλη χρονια. θελω τη βοηθεια σας. μου ηρθε ενα βινυλιο. απο γερμανια. μετα απο εναμιση μηνα. και ηρθε χαλια. το ειχαν προφανως αφησει στη βροχη στην ελλαδα, πολυ καιρο, το ειχαν τσαλακωσει (αφου ειχε βραχει ηταν ευκολοτσαλακωτο, και γενικα γαμηθηκε). προφανως δεν ειχα βαλει στην αγορα ασφαλεια για το δεμα.

ομως για τοσο προφανες θεμα τωμ ελτα μπορω να κανω κατι? ή παπαρια?

καλα τα λεφτα μου θα τα παρω πισω απο πειπαλ ουτως ή αλλως. αλλα δε θελω να το αφησω ετσι για ολους μας. μπορω να στειλω σε κανα συνηγορο καταναλωτη? αλλα να κανουν εξωδικο ως προς ποιον?

καμια ιδεα? σας ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω τη λογική σου αλλά θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου.Είσαι σίγουρος οτι δε στο έστειλε ο πωλητης σε χάλια κατάσταση; Επέκταση αυτου ειναι αν ο πωλητης φρόντισε η συσκευασία να ειναι καλή (οτι κι αν σημαινει αυτο).Τέλος είναι πρακτικα αδύνατο να διαπιστωθεί σε ποιο στάδιο εγινε (εστω οτι δεν υπήρχε) η ζημια. Αν πέσεις και σε κουτοπόνηρο πωλητη και δεν εχεις unboxing video μπορει να υποστηρίξει οτι στο εστειλε αριστο, το παρελαβες άριστο και οτι εσύ εκανες τη ζημια, οποτε μπορεί και να μη λάβεις αποζημείωση απο paypal. Επισης τα ελτά μπορεί να ισχυριστουν οτι ετσι το παρέλαβαν απο την εταιρεία που το εφερε Ελλάδα.  Βλέπεις το μπέρδεμα;

Εγω δε θα παραλάμβανα ως απαραδεκτο και θα ζητουσα να σταλει πίσω και να πάρω πίσω τα χρήματα μου και ο πωλητης ας βγάλει άκρη. 

Ζημιωμένος, υπεύθυνος και μονος αρμόδιος ειναι ο πωλητης. Το μονο που μπορεις να κάνεις/κάνω/κάνουμε ειναι να βγουν φωτογραφίες απο το παρκινγκ του αεροδρομίου σε μια κακή και βροχερή ημέρα και να σταλούν παντου.

Πάντως γενικά μην ανησυχείς, το πράγμα θα στρώσει σίγουρα, οσον αφορα τις ταχυτητες των ελτα. Μια χαρά τρέχει το παιχνίδι της απαξίωσης, θα γίνει πάμφθηνα η ιδιωτικοποίηση και μετά απο 1-2 χρόνια θα δουλευουν όλα σφαίρα αλλά με τιμές ... dhl και οσοι βρίσκονται εκτός μεγάλων αστικών κέντρων θα πληρώνουν 3xτιμεςdhl. Στεναχωριέμαι και δεν μου αρέσει που το λεω, αλλά το βλέπω ξεκάθαρα να έρχεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, isay είπε

Καταλαβαίνω τη λογική σου αλλά θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου.Είσαι σίγουρος οτι δε στο έστειλε ο πωλητης σε χάλια κατάσταση; Επέκταση αυτου ειναι αν ο πωλητης φρόντισε η συσκευασία να ειναι καλή (οτι κι αν σημαινει αυτο).Τέλος είναι πρακτικα αδύνατο να διαπιστωθεί σε ποιο στάδιο εγινε (εστω οτι δεν υπήρχε) η ζημια. Αν πέσεις και σε κουτοπόνηρο πωλητη και δεν εχεις unboxing video μπορει να υποστηρίξει οτι στο εστειλε αριστο, το παρελαβες άριστο και οτι εσύ εκανες τη ζημια, οποτε μπορεί και να μη λάβεις αποζημείωση απο paypal. Επισης τα ελτά μπορεί να ισχυριστουν οτι ετσι το παρέλαβαν απο την εταιρεία που το εφερε Ελλάδα.  Βλέπεις το μπέρδεμα;

Εγω δε θα παραλάμβανα ως απαραδεκτο και θα ζητουσα να σταλει πίσω και να πάρω πίσω τα χρήματα μου και ο πωλητης ας βγάλει άκρη. 

Ζημιωμένος, υπεύθυνος και μονος αρμόδιος ειναι ο πωλητης. Το μονο που μπορεις να κάνεις/κάνω/κάνουμε ειναι να βγουν φωτογραφίες απο το παρκινγκ του αεροδρομίου σε μια κακή και βροχερή ημέρα και να σταλούν παντου.

Πάντως γενικά μην ανησυχείς, το πράγμα θα στρώσει σίγουρα, οσον αφορα τις ταχυτητες των ελτα. Μια χαρά τρέχει το παιχνίδι της απαξίωσης, θα γίνει πάμφθηνα η ιδιωτικοποίηση και μετά απο 1-2 χρόνια θα δουλευουν όλα σφαίρα αλλά με τιμές ... dhl και οσοι βρίσκονται εκτός μεγάλων αστικών κέντρων θα πληρώνουν 3xτιμεςdhl. Στεναχωριέμαι και δεν μου αρέσει που το λεω, αλλά το βλέπω ξεκάθαρα να έρχεται. 

ο πωλητης δεν το εστειλε σε χαλια κατασταση καθως ακομα το χαρτονι το εξωτερικο και το εσωτερικο, ειναι νωπα... εχεις δικιο ομως σε οσα λες. αρα ακρη δε θα βγαλω ε? δυστυχως μου το αφησε ο ταχυδρομος στο κουτι το πρωι οποτε δε μπορουσα να κανω κατι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα βγαίνει άκρη αλλά σημασία εχει πόσο τρέξιμο χρειάζεται και πόση διάθεση υπάρχει. Για το χαμένο χρόνο και μεροκάματα μη σου πω καλύτερα.

Γιατί στο άφησε στο κουτί; Δεν στο έστειλαν συστημένο; Αν είναι με απλή αποστολή, τώρα ειναι που δε βγάζεις άκρη για το ποιος μπορει να φταίει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Nick64 είπε

Ακριβώς αυτό. Ξέρω ότι θα πληρώσω για να το παραλάβω. Αλλά όχι και να μου ζητάνε τα 2/3 της αξίας του προϊόντος. Το θεωρώ υπερβολικό και άδικο. Από ότι φαίνεται θα ξανά πάω εκεί για ακόμα μία εποικοδομητική συνομιλία μαζί τους. 

Ελπίζω μόνο να δεχτούν ότι το κόστος του είναι 130€ ακόμα και χωρίς αποδεικτικό αγοράς.

ας κανουν το σωστο και ας αφησουν τις μαλακ@ες.γουσταρουν καποιοι να μας ταλαιπωρουν..ελεος δηλαδη.δεν παει αλο.

Επεξ/σία από filos00
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος αποστολης απο κινα; Μιλαω απευθειας με πωλητη και μπορω να του ζητησω οτι τροπο αποστολης θελω, αυτος μου ειπε για china post registered air mail και PostNl. Τι εχει λιγοτερες πιθανοτητες να περασει τελωνειο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Krayl είπε

ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος αποστολης απο κινα; Μιλαω απευθειας με πωλητη και μπορω να του ζητησω οτι τροπο αποστολης θελω, αυτος μου ειπε για china post registered air mail και PostNl. Τι εχει λιγοτερες πιθανοτητες να περασει τελωνειο;

Αφου επιμένεις να πάρεις τοσο μεγάλο ρίσκο ... σιγουρα ΟΧΙ postNL, ειναι σαν κόκκινη σημαία για τους "εκτελωνιστές". Το China ειναι προς το ροζουλί

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω κανει αιτηση αναδασμολογησης απο τις 18-8-17.την παρασκευη που τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι ολοκληρωθηκε η διαδικασια και οτι καποια στιγμη θα προωθηθει προς το καταστημα της περιοχης μου.επισης ειπαν οτι καιντο tracking θα ενημερωνεται κανονικα.μεχρι στιγμης δεν εχω καποια ενημερωση απο το tracking

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, isay said:

Αφου επιμένεις να πάρεις τοσο μεγάλο ρίσκο ... σιγουρα ΟΧΙ postNL, ειναι σαν κόκκινη σημαία για τους "εκτελωνιστές". Το China ειναι προς το ροζουλί

Πάντως εμένα τα PL του Banggood με PostNL μου έρχονται και δεν περνάνε ποτέ τελωνείο. Δεν ξέρω τι βύσμα έχει το Banggood στο PostNL και δεν με ενδιαφέρει να μάθω από τη στιγμή που κάνω τη δουλειά μου, απλά λέω, δεν μπορεί και κάποιος άλλος εκτός του BG να έχει αντίστοιχο τρόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alexserres2014 είπε

εγω εχω κανει αιτηση αναδασμολογησης απο τις 18-8-17.την παρασκευη που τους πηρα τηλεφωνο μου ειπαν οτι ολοκληρωθηκε η διαδικασια και οτι καποια στιγμη θα προωθηθει προς το καταστημα της περιοχης μου.επισης ειπαν οτι καιντο tracking θα ενημερωνεται κανονικα.μεχρι στιγμης δεν εχω καποια ενημερωση απο το tracking

Εμένα από την ημέρα που τους πήρα τηλέφωνο και μου απάντησαν ότι ολοκλήρώθηκε η διαδικασία, πήρε 10 μέρες για να δω αλλαγές στο tracking και να παραλάβω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπουν καλά τα ματάκια μου;;; Το πακέτο μου είναι καθ'οδόν για Χιλή;  Πώς έγινε αυτό;

Το έχει ξανασυναντήσει κανείς αυτό; Είναι πιθανό το track17 να κάνει λάθος;

what.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...