Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρε παιδια ελεος δηλαδη ο καθε ενας λεει την εξυπναδα του λετε να μην ξερω τ περιμενω σας το λεω τελευταια φορα prioty direct mai ειναι και μαλιστα δυο δεματα δυο !! οχι το απλο μην με τρελαίνεται

 

και αν θελετε να δειτε και αλλους σαν και μενα μια βολτα στο διπλα φορουμ εκει που γραφουν για τα τελωνεια να δειτε ελεος πια αφου σας λεω δεν ειμαι πρωταρης εχω κανει δεκαδες αγορες με priority

 

δειτε εδω

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375316&page=2274

στείλε tracking number για να δούμε αν ειναι όντως
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

φιλε αυτα εχουν εκτελωνιστή ολλανδια  δεν ειναι μεσω ευρωπης ειναι απο ευρωπη 

 

τωρα αν τα αναρχοκομουνια του τσιπρα εχουν βαλθει να βγαλουν απο την μυγα ξυγκη δεν το ξερω

Τίποτα δεν έχει εκτελωνιστεί στην Ολλανδία. Σιγά μην μας κάνανε δώρο τον εκτελωνισμό οι κινέζοι.

Τα μόνο που όντως εκτελωνίζονται, είναι αυτά που αγοράζονται-αποστέλλονται από τις ευρωπαϊκές αποθήκες (όσοι έχουν τέτοιες), αλλά οι τιμή είναι μεγαλύτερη από αυτή της Κίνας. Πράμα απόλυτα φυσικό.

 

Ένα παράθυρο έχουν βρει, σε συνεργασία με τα ολλανδικά ταχυδρομεία και τα πακέτα περνάνε τράνζιτ προς την χώρα μας, άλλο που εδώ είναι μπουρδέλο και δεν είναι δυνατόν να γίνει πλήρης έλεγχος κι έχουμε την σημερινή κατάσταση με τις μεγάλες καθυστερήσεις.

Δημοσ.

 

 

Μετα απο πίεση φίλου που θέλει να ψωνίσει απο gearbest (οκ η τιμή ήταν δυναμίτης) είπα να επικοινωνήσω με gearbest για να διευκρινήσω το θέμα του promotion για πληρωμή τελωνείου και περισσότερο να εχω ΓΡΑΠΤΑ αυτα που θα απαντησουν για πιθανο paypal dispute

 

Το μήνυμα σε γενικές γραμμές:

 

1.Εχετε στείλει ενα promotion στους referal πωλητες σας οτι για περιορισμένο διάστημα και για παραγγελίες με registered mail belgium post θα πληρώσετε το τελωνείο (αν κάτσει). Κάτι αντιστοιχο όμως δεν εχω διαβασει πουθενά σε επισημη σελιδα/socialmedia. To μήνυμα είναι μπλα μπλα (copy paste το κειμενο)

2.Είναι αληθες το promotion; Ισχύει; 

3.Θελω να παραγγείλω το ταδε ειδος (απευθειας link) απο HK Warehouse και αποστολή Ελλαδα (Eu-Europe) με belgium post. Σε περιπτωση τελωνειου (καπου 55 δολλαρια) θα το πληρώσετε;

4.Το promotion θα ισχύει κατα την παραδοση αν αυτή αργήσει; Αν βαλω σημερα παραγγελια, φτάσει μετα απο 2 μήνες και στο ενδιάμεσο ακυρώσετε το promotion, θα μου πληρώσετε το τελωνειο; 

5.Το promotion ισχυει για μια παραγγελια ανα πελάτη ή για όλες όσες γίνουν εντος του promotion;

 

Εστειλα το κείμενο αρχικά στο facebook Chat (μου απαντησαν την επομενη) και επισης άνοιξα και ενα Pre sales ticket (μου απαντησαν επισης την επομενη)

 

Απαντηση απο Chat (σε γενικές γραμμές):

Με βάση τους ταδε ορους το κόστος τελωνείου είναι του πελατη και δεν το καλύπτουμε

 

Απάντηση απο ticket (σε γενικές γραμμές) :

2.Το promotion ισχύει μεχρι νεωτέρας

3. Αν το παραγγείλετε οσο τρεχει το promotion, ναι θα το καλύψουμε

4.Ναι θα ισχύει στην παραδοση ακομα κι αν ακρωθει το promotion

5.Unlimited παραγγελίες όσο ισχύει το promotion

 

δηλαδή η μια επισημη γραμμη λεει οκ και η αλλη επισημη γραμμή λεει οχι. Επισης ξέασα να τους ρωτήσω πως θα ενημερωσουν οτι τελος το promotion. Στο site τους δεν θα το βγάλουν γιατί δεν εβγαλαν και το promotion. Θα ενημερώσουν τους referrals ή θα το σταματήσουν χωρίς ειδοποίηση; Τέλος αν ενημερώσουν τους referrals, αυτοί θα το πουν στον κόσμο ή θα το θάψουν (οι περισσότεροι τουλαχιστον0 για να μη χάσουν πωλήσεις;

 

Ο φιλος τελικά έβαλε παραγγελια γιατί παρόλο που και αυτός βρίζει την gearbest, θεωρεί οτι το ticket είναι αρκετό για να πιεσει ή να δικαιολογήσει paypal dispute, κάτι που (επιφυλακτικά) συμφωνώ.

 

Με δυο λογια, αν θελετε να παραγγειλετε απο gearbest ρωτήστε τους πρώτα οτι ισχυει το promotion για το συγκεκριμένο ειδος με την τάδε μεθοδο αποστολής, οτι θα καλυψουν το κοστος αν αργήσει να φτάσει και αν ειναι για unlimited παραγγελίες. Οταν σας απαντήσουν θετικά βάλτε την παραγγελία, εχοντας στην πίσω πλευρα του μυαλου σας οτι και πάλι θα κάνουν τους κινεζους αν σκασει προβλημα.

 

 

 

 

 

 

Ενα μικρο update για το θέμα επιστροφή χρημάτων τελωνείου απο gearbest.

Επειδή με έτρωγε το χερι μου (και η αμφιβολία για το gearbest) μπήκα και απο το δικό μου λογαριασμό και έστειλα ενα ticket ρωτώντας περιπου τα ίδια με αυτα που εγραψα στο quote. Σαν δηλαδη αλλος πελάτης απο EU που ενδιαφερεται να αγοράσει και θελει διαβεβαιωση οτι αν πληρώσει τελωνειο, θα του επιστραφουν τα χρήματα (οπως λεει το promotion τους).

 

Η απάντηση ήταν ευγενική αποφυγη και μέσες άκρες μου έγραψαν :

Δεν μπορουμε να εγγυηθούμε οτι δεν θα πληρώσετε τελωνείο. Κάνουμε οτι καλυτερο γινεται να διαλεγουμε τρόπους αποστολής πιο καλους για τους πελάτες μας. Παρακαλω δειτε το link (στο site) με τους όρους αποστολής

 

Το link ήταν στους γενικους όρους οπου βασικα λεει οτι ο πελατης πληρώνει το τελωνειο, ειναι δικό του θέμα. 

Η απαντηση (υπενθυμίζω επισημο ticket) δεν ειχε ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ για πληρωμή του τελωνειου, ουτε πριν ουτε μετα την παραλαβη, δηλαδή δεν επιβεβαιωνε αυτό που στειλανε στους referal κουπονάδες για να το πουν στον κόσμο.

 

Σκόρ μέχρι τώρα : ΔΥΟ οχι και ΕΝΑ ναι και αυτά σε επικοινωνία με απευθειας με το gearbest και οχι με μεταπωλητη.

 

Κρατώ μια επιφυλαξη οτι αυτός που μου απάντησε, δεν ασχολήθηκε με το ticket μου και απλά άνοιξε το κουτάκι με τις κονσέρβα (μαλακιες) απαντησεις και μου απαντησε για να ξεχρεωθεί το ticket. Απάντησα να ρωτήσει καποιο προϊστάμενο του και να μου απαντησει σίγουρα, αλλιως να ψωνίσω απο αλλου.

 

Τα γραφω όλα αυτα με ένα και μοναδικό σκοπό. Αν σκοπεύετε να παραγγείλετε απο gearbest έχοντας στο νου την ανακοινωση που βγήκε απο τους κουπονάδες, ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ GEARBEST. Αν το gearbest δεν επιβεβαιώνει, βάλετε παραγγελια και κάτσει τελωνειο, θα κάνουν τους κινέζους και θα λενε οτι οι κουπονάδες/ανακοινωσεις ήταν fake

 

 

 

Δευτερο (και τελευταίο) update για το θέμα επιστροφή χρημάτων τελωνείου απο gearbest.

 

Σε συνεχεια των δυο προηγουμενων σχετικών αναρτήσεων μου (βλ quote παραπάνω), εκανα αλλη μια προσπάθεια με το gearbest. Ειδου τα αποτελεσματα

  • Με το λογαριασμό του φιλου μου (που εβαλε τελικα παραγγελια μετα το πρωτο και μοναδικο confirmation) άνοιξα νεο ticket ρωτώντας αν το promotion ειναι ακομα ενεργό γιατί θελω να παραγγείλω αλλα δυο πράγματα. Εκανα σαφή αναφορα στο προηγούμενο ticket (που πήρα το οκ - το μοναδικό) και επιπλεον έγραψα πάλι μια περιληψη (Ευρωπη, registered mail, promotion, μπλα μπλα). Η απάντηση που πήρα ήταν του τυπου "ΔΕΝ ευθυνόμαστε για τα τελωνεία, δειτε το ταδε επισημο link, μπλα μπλα)".
  • Με το δικό μου λογαριασμό (που δεν εχω βάλει παραγγελία) μου ειχανε αρχικά (βλ παραπάνω quote) απαντησει οτι δεν καλύπτουν το τελωνειο, τους ζήτησα να κοιτάξουν πάλι το ticket και να μου απαντησουν αν το promotion ειναι valid ή μουφα ή αν λενε ψέματα και στους referal μεταπωλητες του. H απάντηση που ελαβα με κουφανε ακομα περισσότερο. Μου απαντησαν κάτι του τυπου "Συγνωμη που σας έκατσε το τελωνειο, στειλτε χαρτούρα να δουμε τι μπορουμε να κάνουμε" . Ό,τι να'ναι!

Με δυο λογια το μεχρι τώρα σκορ ειναι 

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ VALID - 1

OXI (ή δεν ξέρουμε τι λέτε) - 4 

 

Τα μονα λογικά συμπεράσματα που μπορει να κατεβάσει η κουτρα μου ειναι

  1. Δεν τα γράφω καλα και δεν καταλαβαίνουν. Το θεωρώ απιθανο γιατί τα αγγλικά μου ειναι πάρα πολύ καλα και κάθε φορά γραφω σεντονια με παραπομπές, παραδείγματα, αναλυτικές ερωτήσεις, κλπ
  2. Οι εκπρόσωποι ειναι για τα μπάζα και προκειμένου να "φευγουν" τα tickets τα διαβάζουν σε dt, καταλαβαίνουν οτι θέλουν και απαντάνε όπως τους κατέβει. Ακομα κι αν τους ζητάς να το διαβάσουν πάλι ή να ρωτήσουν προϊστάμενο τους, πάλι απαντανε αρλούμπες. 
  3. Επίτηδες κάνουν τους "κινέζους" και οποιος ανυπόμονος πελάτης τσίμπήσει ... τσίμπησε και μετα θα πάρει "τις συγνώμες μας" γιατί όπως σας γράψαμε "τα τελωνεια ειναι δικά σας". Με δυο λογια ξέρουν για το promotion αλλα το κάνουν γαργάρα και ετσι εκθέτουν τους κουπονάδες τους και βεβαια το ιδιο το gearbest.

 

Εγω σταμάτω να το σκαλιζω αλλο. Τον κόπο για το κοινό καλό των συμφορουμιτών το έκανα και με το παραπάνω. Οποιος θελει να παραγγείλει απο gearbest λόγω του promotion ας τα βγάλει πέρα μόνος του, πριν ή μετα την παραγγελια. Εγω θα μεινω με banggood. Καλυτερα 10% πιο ακριβα, αλλά ξέρω τι γινεται (για οσο ισχύουν αυτα που ισχύουν)

  • Like 10
Δημοσ.

Eδω και 10 μερες παρελαβα απο Κινα USB καμερα αξιας 27 ευρω.... που ειχα παραγειλει 2 μηνες πριν

 

ΣΗΜΕΡΑ κι εκ των υστερων μου ηρθε χαρτι απο ΕΛΤΑ να τους στειλω τιμολογιο αγορας PAYPAL με σκοπο τον εκτελωνισμο τou πακετου...

(me το συγκεκριμενο tracking number)

 

Nα το αγνοησω ή υπαρχει περιπτωση εκ των υστερων καταλογισμου τελων εκτελωνισμου????

 

(εστω κι αν το εχω ΗΔΗπαραλαβει αχρεωστητως?)

Δημοσ.

εχτες εστειλα στο support του gearbest μηνυμα για το τελωνειο (πληρωσα 84 ευρω)

αρχικα οπως εγραψα παραπανω μου προσφεραν 50 δολλαρια refund

μετα τους απαντησα παραθετοντας το email που εχει ανεβει σε σχετικο blog (για επιστροφη χρηματων τελωνειου)

σημερα διαβασα την απαντηση τους και προτεινουν 90 δολλαρια refund 

  • Like 1
Δημοσ.

Eδω και 10 μερες παρελαβα απο Κινα USB καμερα αξιας 27 ευρω.... που ειχα παραγειλει 2 μηνες πριν

 

ΣΗΜΕΡΑ κι εκ των υστερων μου ηρθε χαρτι απο ΕΛΤΑ να τους στειλω τιμολογιο αγορας PAYPAL με σκοπο τον εκτελωνισμο τou πακετου...

(me το συγκεκριμενο tracking number)

 

Nα το αγνοησω ή υπαρχει περιπτωση εκ των υστερων καταλογισμου τελων εκτελωνισμου????

 

(εστω κι αν το εχω ΗΔΗπαραλαβει αχρεωστητως?)

Πώς γένεν αυτό?

Δε σε αμφισβητώ, αλλά πως είναι δυνατόν να ζητάνε να βάλουν δασμούς και να εκτελωνίσουν δέμα που δεν έχουν καν στα χέρια τους και δεν ξέρουν τι είναι??

Προσωπικά θα τους αγνοούσα...

Δημοσ.

Eδω και 10 μερες παρελαβα απο Κινα USB καμερα αξιας 27 ευρω.... που ειχα παραγειλει 2 μηνες πριν

 

ΣΗΜΕΡΑ κι εκ των υστερων μου ηρθε χαρτι απο ΕΛΤΑ να τους στειλω τιμολογιο αγορας PAYPAL με σκοπο τον εκτελωνισμο τou πακετου...

(me το συγκεκριμενο tracking number)

 

Nα το αγνοησω ή υπαρχει περιπτωση εκ των υστερων καταλογισμου τελων εκτελωνισμου????

 

(εστω κι αν το εχω ΗΔΗπαραλαβει αχρεωστητως?)

Αγνόησε το εντελώς. Το σταματήσανε, στειλανε επιστολή και μετα λάβανε εντολή να σπρώξουν μερικά πακετα να αδειασει ο χώρος. Εισαι τυχερός οτι μεσα σε αυτα ήταν και το δικό σου. Καλοδουλευτη. 

Δημοσ.

Αν παραγγειλω κατι μικρο αξιας 5-6€ απο το banggood θα πρεπει να διαλεξω παλι priority direct mail για να μην περασει τελωνειο η τα μικρα-φθηνα αντικειμενα δεν περνανε αρα να διαλεξω standard shipping?

Δημοσ.

Για τόσο φθηνό μην βάλεις priority

Βάλε απλή αποστολή αλλά να ξέρεις θα κάνει κανένα 2μηνο.

 

Εδώ με priority σε καμία 10αρια δέματα και είμαι κοντά στις 30++ μέρες αναμονή

Δημοσ.

 

 

 

 

 

 

 

Δευτερο (και τελευταίο) update για το θέμα επιστροφή χρημάτων τελωνείου απο gearbest.

 

Σε συνεχεια των δυο προηγουμενων σχετικών αναρτήσεων μου (βλ quote παραπάνω), εκανα αλλη μια προσπάθεια με το gearbest. Ειδου τα αποτελεσματα

  • Με το λογαριασμό του φιλου μου (που εβαλε τελικα παραγγελια μετα το πρωτο και μοναδικο confirmation) άνοιξα νεο ticket ρωτώντας αν το promotion ειναι ακομα ενεργό γιατί θελω να παραγγείλω αλλα δυο πράγματα. Εκανα σαφή αναφορα στο προηγούμενο ticket (που πήρα το οκ - το μοναδικό) και επιπλεον έγραψα πάλι μια περιληψη (Ευρωπη, registered mail, promotion, μπλα μπλα). Η απάντηση που πήρα ήταν του τυπου "ΔΕΝ ευθυνόμαστε για τα τελωνεία, δειτε το ταδε επισημο link, μπλα μπλα)".
  • Με το δικό μου λογαριασμό (που δεν εχω βάλει παραγγελία) μου ειχανε αρχικά (βλ παραπάνω quote) απαντησει οτι δεν καλύπτουν το τελωνειο, τους ζήτησα να κοιτάξουν πάλι το ticket και να μου απαντησουν αν το promotion ειναι valid ή μουφα ή αν λενε ψέματα και στους referal μεταπωλητες του. H απάντηση που ελαβα με κουφανε ακομα περισσότερο. Μου απαντησαν κάτι του τυπου "Συγνωμη που σας έκατσε το τελωνειο, στειλτε χαρτούρα να δουμε τι μπορουμε να κάνουμε" . Ό,τι να'ναι!

Με δυο λογια το μεχρι τώρα σκορ ειναι 

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ VALID - 1

OXI (ή δεν ξέρουμε τι λέτε) - 4 

 

Τα μονα λογικά συμπεράσματα που μπορει να κατεβάσει η κουτρα μου ειναι

  1. Δεν τα γράφω καλα και δεν καταλαβαίνουν. Το θεωρώ απιθανο γιατί τα αγγλικά μου ειναι πάρα πολύ καλα και κάθε φορά γραφω σεντονια με παραπομπές, παραδείγματα, αναλυτικές ερωτήσεις, κλπ
  2. Οι εκπρόσωποι ειναι για τα μπάζα και προκειμένου να "φευγουν" τα tickets τα διαβάζουν σε dt, καταλαβαίνουν οτι θέλουν και απαντάνε όπως τους κατέβει. Ακομα κι αν τους ζητάς να το διαβάσουν πάλι ή να ρωτήσουν προϊστάμενο τους, πάλι απαντανε αρλούμπες. 
  3. Επίτηδες κάνουν τους "κινέζους" και οποιος ανυπόμονος πελάτης τσίμπήσει ... τσίμπησε και μετα θα πάρει "τις συγνώμες μας" γιατί όπως σας γράψαμε "τα τελωνεια ειναι δικά σας". Με δυο λογια ξέρουν για το promotion αλλα το κάνουν γαργάρα και ετσι εκθέτουν τους κουπονάδες τους και βεβαια το ιδιο το gearbest.

 

Εγω σταμάτω να το σκαλιζω αλλο. Τον κόπο για το κοινό καλό των συμφορουμιτών το έκανα και με το παραπάνω. Οποιος θελει να παραγγείλει απο gearbest λόγω του promotion ας τα βγάλει πέρα μόνος του, πριν ή μετα την παραγγελια. Εγω θα μεινω με banggood. Καλυτερα 10% πιο ακριβα, αλλά ξέρω τι γινεται (για οσο ισχύουν αυτα που ισχύουν)

Είμαι Refferal, και στα δικά μου ticket, έχω φάει 4/4 τάπες, με το αυτοματοποιημένο "we are very sorry, but the custom charges are something the buyer has to deal with. Please check our policy," μπλα μπλα.

 

Ωστόσο το ίδιο συνέβαινε και όταν είχαν κάνει την παπάτζα με το DPD που στέλνανε με απλό PostNL. Δεν ανέφεραν πουθενά οτι θα γίνουν Refunds, σε περίπτωση τελωνείου, αλλα τα έκαναν κανονικά. Νομίζω το ίδιο θα ισχύσει και σε αυτή την περίπτωση, αφού δεν τους συμφέρει να κάνουν μαλαγανιές, έχουν ήδη μεγάλες απώλειες, απο την αδυναμία αποστολής με DPD.

 

Έχω κάνει 2 παραγγελίες και εγώ δοκιμαστικά, αλλα φυσικά το τι και πως θα το μάθουμε σε κανα δίμηνο.

 

Το πιο σίγουρο, είναι ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ το banggood. τι να κάνεις που κάνει τέτοιες εκτπώσεις το Gearbest και μας βάζει στο τρυπάκι.

 

Επίσης, με τη μέθοδο του Gearbest: ΘΑ ΦΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ. μην το ξεχνάτε. 2-3 μήνες, συν αναμονή να στείλετε απόδειξη συν συν συν. 

Ενώ φυσικά ΠΡΩΤΑ θα πληρώσετε το τελωνείο με τα ωραία σας τα λεφτάκια,και μετά θα πάρετε το Refund. Τα υπόλοιπα σας τα ειπε ο @isay .

Δημοσ.

στείλε tracking number για να δούμε αν ειναι όντως

φιλε δεν ειπα οτι ειναι τελωνειο ειπα οτι πηρα τηλ και μου ειπαν οτι ειναι τελωνειο

το στατους στο tracking number  ειναι στο ενα δεμα αφιξη σε αεροδρομιο 23/12 και το αλλο το ιδιο 24/12 και ακομα και τωρα τιποτα καμια κινηση 

δεν αναφερει τελωνειο το στατους  το λεω για τελευταια φορα μου το ειπαν στο τηλεφωνο !

Τίποτα δεν έχει εκτελωνιστεί στην Ολλανδία. Σιγά μην μας κάνανε δώρο τον εκτελωνισμό οι κινέζοι.

Τα μόνο που όντως εκτελωνίζονται, είναι αυτά που αγοράζονται-αποστέλλονται από τις ευρωπαϊκές αποθήκες (όσοι έχουν τέτοιες), αλλά οι τιμή είναι μεγαλύτερη από αυτή της Κίνας. Πράμα απόλυτα φυσικό.

 

Ένα παράθυρο έχουν βρει, σε συνεργασία με τα ολλανδικά ταχυδρομεία και τα πακέτα περνάνε τράνζιτ προς την χώρα μας, άλλο που εδώ είναι μπουρδέλο και δεν είναι δυνατόν να γίνει πλήρης έλεγχος κι έχουμε την σημερινή κατάσταση με τις μεγάλες καθυστερήσεις.

αυτο που λες δεν παιζει με τιποτα τα εκτελωνιζουν  κανονικα σε ξευτιλα τιμες 

Δημοσ.

Καλά ότι θέλουν λένε να φοβίσουν τον κόσμο. Ήμουν τις προάλλες στο ταχυδρομείο να παραλάβω δέμα και ήρθε ένας κύριος στο δίπλα γκισέ και ζήτησε πληροφορίες για ένα tracking που έγραφε china send item abroad. Ο ελτατζης του απάντησε ότι είναι Τελωνείο και ότι όλα περνανε Τελωνείο κτλ κτλ. Έφυγε αγχώμενος αρον αρον.

Ότι θέλουν λένε πραγματικά. Και ο τρόπος που συμπεριφέρονται ορισμένοι είναι για μπατσες.

Δημοσ.

περνανε τελωνειο για ελενχο όχι ότι περνανε ολα για χρεωση.

 

αν δεν γινοταν ελενχος θα φερνανε ναρκωτικα και οπλα με τα δεματα :P

 

 

(όχι πως δεν γινεται από μερικους......  :ph34r:  :ph34r:  :X)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...