isay Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Μετα απο πίεση φίλου που θέλει να ψωνίσει απο gearbest (οκ η τιμή ήταν δυναμίτης) είπα να επικοινωνήσω με gearbest για να διευκρινήσω το θέμα του promotion για πληρωμή τελωνείου και περισσότερο να εχω ΓΡΑΠΤΑ αυτα που θα απαντησουν για πιθανο paypal dispute Το μήνυμα σε γενικές γραμμές: 1.Εχετε στείλει ενα promotion στους referal πωλητες σας οτι για περιορισμένο διάστημα και για παραγγελίες με registered mail belgium post θα πληρώσετε το τελωνείο (αν κάτσει). Κάτι αντιστοιχο όμως δεν εχω διαβασει πουθενά σε επισημη σελιδα/socialmedia. To μήνυμα είναι μπλα μπλα (copy paste το κειμενο) 2.Είναι αληθες το promotion; Ισχύει; 3.Θελω να παραγγείλω το ταδε ειδος (απευθειας link) απο HK Warehouse και αποστολή Ελλαδα (Eu-Europe) με belgium post. Σε περιπτωση τελωνειου (καπου 55 δολλαρια) θα το πληρώσετε; 4.Το promotion θα ισχύει κατα την παραδοση αν αυτή αργήσει; Αν βαλω σημερα παραγγελια, φτάσει μετα απο 2 μήνες και στο ενδιάμεσο ακυρώσετε το promotion, θα μου πληρώσετε το τελωνειο; 5.Το promotion ισχυει για μια παραγγελια ανα πελάτη ή για όλες όσες γίνουν εντος του promotion; Εστειλα το κείμενο αρχικά στο facebook Chat (μου απαντησαν την επομενη) και επισης άνοιξα και ενα Pre sales ticket (μου απαντησαν επισης την επομενη) Απαντηση απο Chat (σε γενικές γραμμές): Με βάση τους ταδε ορους το κόστος τελωνείου είναι του πελατη και δεν το καλύπτουμε Απάντηση απο ticket (σε γενικές γραμμές) : 2.Το promotion ισχύει μεχρι νεωτέρας 3. Αν το παραγγείλετε οσο τρεχει το promotion, ναι θα το καλύψουμε 4.Ναι θα ισχύει στην παραδοση ακομα κι αν ακρωθει το promotion 5.Unlimited παραγγελίες όσο ισχύει το promotion δηλαδή η μια επισημη γραμμη λεει οκ και η αλλη επισημη γραμμή λεει οχι. Επισης ξέασα να τους ρωτήσω πως θα ενημερωσουν οτι τελος το promotion. Στο site τους δεν θα το βγάλουν γιατί δεν εβγαλαν και το promotion. Θα ενημερώσουν τους referrals ή θα το σταματήσουν χωρίς ειδοποίηση; Τέλος αν ενημερώσουν τους referrals, αυτοί θα το πουν στον κόσμο ή θα το θάψουν (οι περισσότεροι τουλαχιστον0 για να μη χάσουν πωλήσεις; Ο φιλος τελικά έβαλε παραγγελια γιατί παρόλο που και αυτός βρίζει την gearbest, θεωρεί οτι το ticket είναι αρκετό για να πιεσει ή να δικαιολογήσει paypal dispute, κάτι που (επιφυλακτικά) συμφωνώ. Με δυο λογια, αν θελετε να παραγγειλετε απο gearbest ρωτήστε τους πρώτα οτι ισχυει το promotion για το συγκεκριμένο ειδος με την τάδε μεθοδο αποστολής, οτι θα καλυψουν το κοστος αν αργήσει να φτάσει και αν ειναι για unlimited παραγγελίες. Οταν σας απαντήσουν θετικά βάλτε την παραγγελία, εχοντας στην πίσω πλευρα του μυαλου σας οτι και πάλι θα κάνουν τους κινεζους αν σκασει προβλημα. 3
elpaso1 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2017 Και γιατί να γίνει η παραγγελία με Belgium post και όχι με priority;
isay Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Και γιατί να γίνει η παραγγελία με Belgium post και όχι με priority; Δεν ενημερώνεσαι όσο πρέπει. Απο 7 Δεκεμβρίου η gearbest εκλεισε προσωρινα (ή μονιμα, θα δειξει) την επιλογη priority line. Τώρα μονο unregistered, belgium post και courier.
doukasn Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Καλημέρα το δέμα από gadzetmall με postal έφτασε σήμερα τελωνιακος Ελεύθερο πάλι Καλά
mkam Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Καλημέρα και χρόνια πολλά. Λύστε μου μια απορία. 21/12/2017, 00:18:18 Κ.Α.Τ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ Δεν έχω λάβει ακόμα επιστολή παρόλο που απο 21/12 το βλέπω στο tracking. Ξέρετε πόσο καιρό κάνει; Να περιμένω επιστολή ή μπορώ να στείλω και κατευθείαν τα δικαιολογητικα;
isay Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 στελνεις απευθειας τα δικαιολογητικά να κερδισεις χρόνο
afterhours Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μου ηρθανε δυο πολυ μικρα πακετακια απο Κινα untracked.. το ενα εκανε 28 ημερολογιακες μερες το αλλο 1μιση μηνα
isay Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Μετα απο πίεση φίλου που θέλει να ψωνίσει απο gearbest (οκ η τιμή ήταν δυναμίτης) είπα να επικοινωνήσω με gearbest για να διευκρινήσω το θέμα του promotion για πληρωμή τελωνείου και περισσότερο να εχω ΓΡΑΠΤΑ αυτα που θα απαντησουν για πιθανο paypal dispute Το μήνυμα σε γενικές γραμμές: 1.Εχετε στείλει ενα promotion στους referal πωλητες σας οτι για περιορισμένο διάστημα και για παραγγελίες με registered mail belgium post θα πληρώσετε το τελωνείο (αν κάτσει). Κάτι αντιστοιχο όμως δεν εχω διαβασει πουθενά σε επισημη σελιδα/socialmedia. To μήνυμα είναι μπλα μπλα (copy paste το κειμενο) 2.Είναι αληθες το promotion; Ισχύει; 3.Θελω να παραγγείλω το ταδε ειδος (απευθειας link) απο HK Warehouse και αποστολή Ελλαδα (Eu-Europe) με belgium post. Σε περιπτωση τελωνειου (καπου 55 δολλαρια) θα το πληρώσετε; 4.Το promotion θα ισχύει κατα την παραδοση αν αυτή αργήσει; Αν βαλω σημερα παραγγελια, φτάσει μετα απο 2 μήνες και στο ενδιάμεσο ακυρώσετε το promotion, θα μου πληρώσετε το τελωνειο; 5.Το promotion ισχυει για μια παραγγελια ανα πελάτη ή για όλες όσες γίνουν εντος του promotion; Εστειλα το κείμενο αρχικά στο facebook Chat (μου απαντησαν την επομενη) και επισης άνοιξα και ενα Pre sales ticket (μου απαντησαν επισης την επομενη) Απαντηση απο Chat (σε γενικές γραμμές): Με βάση τους ταδε ορους το κόστος τελωνείου είναι του πελατη και δεν το καλύπτουμε Απάντηση απο ticket (σε γενικές γραμμές) : 2.Το promotion ισχύει μεχρι νεωτέρας 3. Αν το παραγγείλετε οσο τρεχει το promotion, ναι θα το καλύψουμε 4.Ναι θα ισχύει στην παραδοση ακομα κι αν ακρωθει το promotion 5.Unlimited παραγγελίες όσο ισχύει το promotion δηλαδή η μια επισημη γραμμη λεει οκ και η αλλη επισημη γραμμή λεει οχι. Επισης ξέασα να τους ρωτήσω πως θα ενημερωσουν οτι τελος το promotion. Στο site τους δεν θα το βγάλουν γιατί δεν εβγαλαν και το promotion. Θα ενημερώσουν τους referrals ή θα το σταματήσουν χωρίς ειδοποίηση; Τέλος αν ενημερώσουν τους referrals, αυτοί θα το πουν στον κόσμο ή θα το θάψουν (οι περισσότεροι τουλαχιστον0 για να μη χάσουν πωλήσεις; Ο φιλος τελικά έβαλε παραγγελια γιατί παρόλο που και αυτός βρίζει την gearbest, θεωρεί οτι το ticket είναι αρκετό για να πιεσει ή να δικαιολογήσει paypal dispute, κάτι που (επιφυλακτικά) συμφωνώ. Με δυο λογια, αν θελετε να παραγγειλετε απο gearbest ρωτήστε τους πρώτα οτι ισχυει το promotion για το συγκεκριμένο ειδος με την τάδε μεθοδο αποστολής, οτι θα καλυψουν το κοστος αν αργήσει να φτάσει και αν ειναι για unlimited παραγγελίες. Οταν σας απαντήσουν θετικά βάλτε την παραγγελία, εχοντας στην πίσω πλευρα του μυαλου σας οτι και πάλι θα κάνουν τους κινεζους αν σκασει προβλημα. Ενα μικρο update για το θέμα επιστροφή χρημάτων τελωνείου απο gearbest. Επειδή με έτρωγε το χερι μου (και η αμφιβολία για το gearbest) μπήκα και απο το δικό μου λογαριασμό και έστειλα ενα ticket ρωτώντας περιπου τα ίδια με αυτα που εγραψα στο quote. Σαν δηλαδη αλλος πελάτης απο EU που ενδιαφερεται να αγοράσει και θελει διαβεβαιωση οτι αν πληρώσει τελωνειο, θα του επιστραφουν τα χρήματα (οπως λεει το promotion τους). Η απάντηση ήταν ευγενική αποφυγη και μέσες άκρες μου έγραψαν : Δεν μπορουμε να εγγυηθούμε οτι δεν θα πληρώσετε τελωνείο. Κάνουμε οτι καλυτερο γινεται να διαλεγουμε τρόπους αποστολής πιο καλους για τους πελάτες μας. Παρακαλω δειτε το link (στο site) με τους όρους αποστολής Το link ήταν στους γενικους όρους οπου βασικα λεει οτι ο πελατης πληρώνει το τελωνειο, ειναι δικό του θέμα. Η απαντηση (υπενθυμίζω επισημο ticket) δεν ειχε ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ για πληρωμή του τελωνειου, ουτε πριν ουτε μετα την παραλαβη, δηλαδή δεν επιβεβαιωνε αυτό που στειλανε στους referal κουπονάδες για να το πουν στον κόσμο. Σκόρ μέχρι τώρα : ΔΥΟ οχι και ΕΝΑ ναι και αυτά σε επικοινωνία με απευθειας με το gearbest και οχι με μεταπωλητη. Κρατώ μια επιφυλαξη οτι αυτός που μου απάντησε, δεν ασχολήθηκε με το ticket μου και απλά άνοιξε το κουτάκι με τις κονσέρβα (μαλακιες) απαντησεις και μου απαντησε για να ξεχρεωθεί το ticket. Απάντησα να ρωτήσει καποιο προϊστάμενο του και να μου απαντησει σίγουρα, αλλιως να ψωνίσω απο αλλου. Τα γραφω όλα αυτα με ένα και μοναδικό σκοπό. Αν σκοπεύετε να παραγγείλετε απο gearbest έχοντας στο νου την ανακοινωση που βγήκε απο τους κουπονάδες, ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ GEARBEST. Αν το gearbest δεν επιβεβαιώνει, βάλετε παραγγελια και κάτσει τελωνειο, θα κάνουν τους κινέζους και θα λενε οτι οι κουπονάδες/ανακοινωσεις ήταν fake 4
mkam Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 στελνεις απευθειας τα δικαιολογητικά να κερδισεις χρόνο Σε ποιο email στελνω τα δικαιολογητικα; Πρεπει να αναφερω κατι συγκεκριμενο στο μηνυμα;
isay Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Διαβασε τις προηγουμενες σελιδες. Ιδια ερωτηση πολλες απαντησεις
doukasn Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Τα δεματα της S.F EXPRESS ποιος τα διαχειριζεται εδω στην ελλαδα ευχαριστω.
fingolfingr Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Συνήθως κανω μικρές παραγγελίες των 15-20€. Οι περισσότερες ήταν με postNL registered. Εφταναν στο Ελ. Βενιζέλος και εμεναν εκεί για 30-50 ημερες μεχρι να ανοιχθεί το πακέτο. Οι τελευταιες 2 παραγγελίες που εχω λάβει ήταν με belgium Post και παρέλλαβα γρήγορα και χωρίς κολληματα στο αεροδρόμιο. Η μία παραγγελία πχ εγινε 4/12 και παρέλαβα χθες. Και φαίνεται ότι από Βέλγιο εφυγε στις 19/12. Επίσης παρατήρησα ότι πουθενά στην συσκευάσία δεν φαίνεται ότι τα προϊόντα ερχονται από κίνα. Η συσκευασία είναι ο κλασικός ασπρος πλαστικός φακελος με φυσσαλίδες του gearbest, απλά στο αυτοκόλλητο δεν υπαρχει πουθενά αναφορά για Κίνα. Φαινόταν σαν να είχε ερθει από βέλγιο. Τωρα εχω κανει μια παραγγελία 50€.... να δουμε αν θα περάσει και αυτή ετσι.
doukasn Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 2017-12-25 18:27 GREECE, 【GREECE】 Arrived at the destination country 2017-12-17 13:53 GREECE, 【GREECE】 Departed from local distribution center 2017-12-17 13:53 Greece, 【Greece】 The shipment is being forwarded, please wait patiently. 2017-12-16 20:10 GREECE, 【GREECE】 Arrived at the local distribution center 2017-12-16 20:10 Greece, 【Greece】 Shipment arrive at Greece distribution center 2017-12-16 20:10 Greece, 【Greece】 The shipment is being forwarded, please wait patiently. 2017-12-08 16:54 HONG KONG, 【HONG KONG】 Shipment transiting to next station 2017-12-08 15:36 HONG KONG, 【HONG KONG】 Shipment arrive at HONG KONG distribution center 2017-12-08 02:01 SHENZHEN CITY, 【SHENZHEN CITY】 Shipment transiting to next station 2017-12-07 23:17 CHINA, 【CHINA】 Shipment ready for leaving the warehouse. 2017-12-07 20:37 CHINA, 【CHINA】 Shipment arrive at the warehouse. 2017-12-07 19:59 CHINA, 【CHINA】 Shipment arrive at the warehouse. 2017-12-07 01:57 SHENZHEN CITY, 【SHENZHEN CITY】 Shipment arrive at SHENZHEN CITY distribution center 2017-12-07 01:57 SHENZHEN CITY, 【SHENZHEN CITY】 Shipment transiting to next station 2017-12-06 22:24 SHENZHEN CITY, 【SHENZHEN CITY】 Shipment transiting to next station 2017-12-06 20:45 SHENZHEN CITY, 【SHENZHEN CITY】 S.F. Express has picked up the shipment Καλησπερα μηπως ξερετε με πια εταιρια θα παραλαβω.
mples Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2017 σε τηλ μου στα ελτα μου ειπαν οτι ειναι τελωνειο 2 παραγγελιες με priority ?? 44 μερες απο αγορα ελεος προφανώς μας τρολαρουν η βρηκαν τροπο να σταματήσουν και τα priority
Προτεινόμενες αναρτήσεις