Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μπλέξιμο.

 

την προηγούμενη φορά μου πλήρωσαν αμέσως δασμούς περίπου 230€.

 

Αυτή τη φορά όμως: παραλαμβάνω χθες το πρωί και το απόγευμα στις 20:00 δημιουργώ ticket για τους δασμούς στα αγγλικά. Λέω θα απαντήσουν αύριο.

 

17 λεπτά μετά βλέπω μήνυμα στο κινητό μου, απάντηση από LightInTheBox: "Μωρέ μπράβο, η καλύτερη εξυπηρέτηση στον πλανήτη".

 

Αμ δε. Η απάντηση ήταν στα ελληνικά (σωστά ελληνικά, όχι machine translation) οτι δήθεν δεν είχα πληρώσει την ασφάλεια τελωνείου και απορρίπτουν το αίτημα μου.

 

Ελληνικά θέλουν; Απαντάω στα ελληνικά, ότι έχουν κάνει λάθος και να ελέγξουν ξανά την παραγγελία μου. Μου απαντάνε σήμερα στα αγγλικά ότι δε πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου και ότι ως ένδειξη καλής θέλησης επειδή είναι νέος πελάτης και μπορεί να μην ήξερα για την ασφάλεια, δέχονται να μου πιστώσουν το 50% των δασμών.

 

Τώρα έχουμε μείνει στη δική μου απάντηση, όπου τους είπα ότι είναι η δεύτερη παραγγελία μου, ότι όπως και την πρώτη φορά ήξερα για την ασφάλεια τελωνείου και την είχα πληρώσει.

 

Και τους ζήτησα να μου πληρώσουν το 100% των δασμών μόνο όμως αφού δουν ότι πραγματικά πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου. Διαφορετικά τους είπα ότι δε θέλω τίποτε από αυτούς.

 

Και περιμένω.

Ακριβώς το ίδιο έκαναν και σε μένα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση , όπως έχει εταιρίες στην Ευρώπη που στέλνεις εκεί το δέμα σου και στο στέλνουν αυτοί Ελλάδα έχει κάτι παρόμοιο από Αμερική για εδώ ??? Και μήπως υπάρχει καμία εταιρία που να έχει και αποθήκη Ευρώπη ώστε να πάει από Αμερική στην αποθήκη τους Ευρώπη και μετά σε εμένα για να μην έχω τελωνείο ? Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλέξιμο.

 

την προηγούμενη φορά μου πλήρωσαν αμέσως δασμούς περίπου 230€.

 

Αυτή τη φορά όμως: παραλαμβάνω χθες το πρωί και το απόγευμα στις 20:00 δημιουργώ ticket για τους δασμούς στα αγγλικά. Λέω θα απαντήσουν αύριο.

 

17 λεπτά μετά βλέπω μήνυμα στο κινητό μου, απάντηση από LightInTheBox: "Μωρέ μπράβο, η καλύτερη εξυπηρέτηση στον πλανήτη".

 

Αμ δε. Η απάντηση ήταν στα ελληνικά (σωστά ελληνικά, όχι machine translation) οτι δήθεν δεν είχα πληρώσει την ασφάλεια τελωνείου και απορρίπτουν το αίτημα μου.

 

Ελληνικά θέλουν; Απαντάω στα ελληνικά, ότι έχουν κάνει λάθος και να ελέγξουν ξανά την παραγγελία μου. Μου απαντάνε σήμερα στα αγγλικά ότι δε πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου και ότι ως ένδειξη καλής θέλησης επειδή είναι νέος πελάτης και μπορεί να μην ήξερα για την ασφάλεια, δέχονται να μου πιστώσουν το 50% των δασμών.

 

Τώρα έχουμε μείνει στη δική μου απάντηση, όπου τους είπα ότι είναι η δεύτερη παραγγελία μου, ότι όπως και την πρώτη φορά ήξερα για την ασφάλεια τελωνείου και την είχα πληρώσει.

 

Και τους ζήτησα να μου πληρώσουν το 100% των δασμών μόνο όμως αφού δουν ότι πραγματικά πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου. Διαφορετικά τους είπα ότι δε θέλω τίποτε από αυτούς.

 

Και περιμένω.

Μπράβο που εγραψες αναλυτικά το feedback. Με βάση τα λεγόμενα σου συν τη προσθήκη σχόλιο απο τον chrisreven, φαίνεται οτι ο κινεζος του LightInTheBox επιστρέψει τα εξοδα τελωνειο στην πρώτη παραγγελία, αλλά στη δευτερη κάνει τον "κινεζο" και μάλιστα "σαν ενδειξη καλής προθεσης". Μπορώ άνετα να φανταστώ τι θα πουνε την τρίτη φορά.

 

Να πω την αλήθεια θα μου έκανε εντύπωση να μην εχει καποιο λάκο η φάβα. Δε γινεται κάθε φορα να επιστρέφουν το 25% της τιμής αγοράς. Αρα για μια και μοναδική παραγγελία απο το LightInTheBox κρατάμε οτι θα επιστρέψουν το ποσο τελωνειου αν εχει γινει πληρωμη της αντιστοιχης υπηρεσίας. Βεβαια δε θα μου κανει καμια εντυπωση αν αυριο αλλαξουν την "πολιτική" τους και απο την πρώτη παραγγελία λένε οτι δεν πληρώθηκε/καλύπτουν. Στα υποψη οτι ακομα και να ανοχτεί paypal dispute, θα πέσει πανηγυρικό άκυρο (το paypal ανανγωρίζει οτι τα τελωνεια ειναι του πελάτη). 

 

@chrisreven

@imvrios

 

Στο email παραγγελίας δεν γράφει τιποτα οτι εχει πληρωθεί η αντιστοιχη παραγγελία; Το ιδιο ερώτημα για το ιστορικο παραγγελιών στο site. Πιο βασικο ειναι το email γιατί το ιστορικό μπορει να "σκαλιστει".

Παιδιά μια ερώτηση , όπως έχει εταιρίες στην Ευρώπη που στέλνεις εκεί το δέμα σου και στο στέλνουν αυτοί Ελλάδα έχει κάτι παρόμοιο από Αμερική για εδώ ??? Και μήπως υπάρχει καμία εταιρία που να έχει και αποθήκη Ευρώπη ώστε να πάει από Αμερική στην αποθήκη τους Ευρώπη και μετά σε εμένα για να μην έχω τελωνείο ? Ευχαριστώ!

http://www.insomnia.gr/topic/471924-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%B5-%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CF%83/page-643?do=findComment&comment=56175588

 

Ισχυουν τα ίδια.

Γι'αυτό πολλοί δεν στέλνουν σε Ζάμπια, Μποτσουάνα, Μοζαμβίκη, Β.Κορέα, Κούβα, Αλβανία, Ελλάδα.

Ρε dr73 αν δεν τρολάρεις, τοτε μάλλον εκανες λάθος quote. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση πρεπει να κοιτάξεις παλι τα δικαιώματα σου σαν αγοραστης. Αν δεν το κάνεις πολλά μαγαζιά θα ήθελαν πελάτες σαν εσένα.

 

Εστω τρια παραδειγματα με αντιστοιχο τρόπο λογικής:

  1. Παραγγέλνεις ηλεκτρονικά ένα προιόν (εστω ψυγείο) απο τον Κωτσόβολο (τυχαίο) και πληρώνεις με κάρτα/κατάθεση. Μέσα στην τιμή ειναι και η μεταφορά μέχρι το σπιτι σου. Ο κώτσος τυπικός δίνει στη μεταφορικη άψογο ψυγείο, συσκευασμένο τέλεια. Η μεταφορική όμως τα κάνει μαντάρα και σε εσενα σου ερχεται με καρασκισμένη συσκευασία, χτυπημενο σε Χ σημεία και γρατσουνισμενο στην πλαινή πλευρα.
  2. Παραγγελνεις απο το πλαισιο (παλι τυχαιο) ηλεκτρονικά ένα ταμπλετ, το οποίο εχει σε προσφορα και αναφορά σαν καινουργιο. Πληρώνεις με κάρτα/καταθεση και μεσα στην τιμή ειναι και η μεταφορα στο χώρο σου. Το πλαίσιο παιρνει ένα εκθεσιακό, το πακετάρι καλα στο αρχικό του κουτι και το δινει στη μεταφορική. Σου κάθεται καλό μεταφορεας και στο προσέχει, χωρίς να παιζει μπάσκετ ή να το κάνει παλέτα και έρχεται μια χαρα. Το ανοιγεις και βρίσκεις το tablet σεταρισμένο, με δαχτυλιές, λογαριασμό και φωτογραφίες απο κάθε καμμένο που το δοκίμαζε. 
  3. Παραγγελνεις ηλεκτρονικά μια καινουργια compact φωτογραφική μηχανή (δεν ασχολούμαι, δεν ξέρω μαγαζια, εστω μαγαζι ISAY) και την πληρώνεις για μεταφορά στο χώρο σου. Το ISAY, άψογο και στη στέλνει αμέσως. Ο courier στο τοπικό κεντρο διανομης, που ειναι μακρινός φίλος (π.χ παλιος συμμαθητής)  βλέπει το κουτί και επειδή ασχολειται με τη φωτογραφία, ανοιγει διακριτικά το κουτί, δοκιμάζει τη μηχανη, σβήνεί τα ίχνη του αλλά στο πακετάρισμα βάζει αναποδα τη θήκη και τσαλακώνονται τα φυλλάδια (γενικά κάτι ασημαντο). 

Για πες μου εσύ σαν dr73 τι θα έκανες αν ήσουν αγοραστης και παραλήπτης στα τρια παραπάνω;

 

  1. Θα άρχιζες τα τηλέφωνα, email, επιστολές για να βρεις ποιος φταίει, να αποδειξεις οτι ειναι ο φταίχτης και μετά να ξεκινήσεις διαδικασίες για αποζημείωση απο το φταίχτη; (ΑΝ βγαλεις κάποτε άκρη )
  2. Θα ζητουσες refund με επιστροφή του προιόντος; (και εννοείται τα μεταφορικά του αποστολέα)
  3. Θα ζητουσες μερικό refund και να κρατήσεις το προίον; 
  4. Θα το έκανες γαργάρα, γιατί φοβάσαι οτι αν ζητήσεις το αυτονόητο, θα τσατιστεί ο Κώτσος/πλαισιο/isay και δε θα σου ξαναστείλουν τιποτα;

 

Το τρίτο παραδειγμα το έγραψα για να φανεί οτι ΚΑΤΑ περιπτωση επιλέγουμε πόσο θέλουμε ή αξίζει να το τρέξουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά!

Εδώ και μέρες έχω βρει ένα smartphone ατο banggood με τιμή στα 250 ευρώ.Ωστόδο διστάζω να το παραγγείλω φοβούμενος το τελωνείο.Διαβάζω σε αρκέτες απαντήσεις σχετικά με το priority direct mail και μικρό σχετικά κόστος.Αξίζει να προχωρήσω? Θα αλλάξει κάτι με το νέο έτοςκαι αν ναι το προλαβαίνω?

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά!

Εδώ και μέρες έχω βρει ένα smartphone ατο banggood με τιμή στα 250 ευρώ.Ωστόδο διστάζω να το παραγγείλω φοβούμενος το τελωνείο.Διαβάζω σε αρκέτες απαντήσεις σχετικά με το priority direct mail και μικρό σχετικά κόστος.Αξίζει να προχωρήσω? Θα αλλάξει κάτι με το νέο έτοςκαι αν ναι το προλαβαίνω?

Ευχαριστώ

Καλημερα, χρονια πολλα.

Αν μετα  απο τοσα πραγματα που εχουν γραφτεί για το priority mail του banggood, εχεις έντονους δισταγμους ... καλύτερα μην παραγγείλεις. 

 

Κανεις δεν ξέρει τι μπορει να αλλάξει και ποτε. Μεχρι τώρα το μονο που εχει αλλάξει και η αυξηση του χρόνου παράδοσης που εχει φτάσει τις 30 ημερες κατά μέσο όρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στην παρέα.

Ρισκαρα και εγώ και πήρα ένα Le S3 από Geekbuying 85€ σε flash sale.

Έφτασε Ελλαδα και στο τρακινγκ βγηκε αυτό:

22/12/2017, 00:08:30 Κ.Α.Τ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ

22/12/2017, 00:08:27 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

 

Άρα στελνω το Invoice του Geek buying στο mail του ΓΕΤΑ ;

 

Αλλά στο Invoice γραφει ακουστικά

15$ λέτε να το δεχτούν;

Και αν δεν το δεχτούν τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το τιμολόγιο θα πάρεις αρνητική απάντηση γιατί δεν το δέχονται και μην ρωτήσεις "μα το γράφουν" γιατί το κείμενο είναι στερεότυπο και δεν προορίζεται μόνο για τους κινέζους πωλητές αλλά και άλλους από χώρες που δεν στέλνουν μαιμουδιές τιμολόγια.

 

Θα στείλεις απόδειξη είτε του paypal είτε της κάρτας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@makfil

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

 

Αν τους στείλω screenshot από την παραγγελία θα το δεχτούν;

Επίσης πόσο καιρό περίπου θα κάνουν και ποσο θα βγει το "καπέλο" του εκτελονισμου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@makfil

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

 

Αν τους στείλω screenshot από την παραγγελία θα το δεχτούν;

Επίσης πόσο καιρό περίπου θα κάνουν και ποσο θα βγει το "καπέλο" του εκτελονισμου;

Διαβασε τις τελευταίες 10 σελίδες της συζητησης. Θα μάθεις πολλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...