Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πας για ρεκορ. Μήπως να ζητήσεις refund;

 

Να σε τσιγκλίσω λιγο Δεμα απο bg με pl, εφυγε απο κίνα 24/11 και στις 5/12 εμφανιστηκε στο συστημα

NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

προχτές 21 κουνήθηκε εντός Ελλάδος.

 

Φίλε αν δεν περάσουν 60 μέρες δεν κάνω κάτι είναι χάσιμο χρόνου

 

Και εγώ είχα 8 δέματα που τα έχω παραλάβει εδώ και καιρο εκτός από αυτά τα δύο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδια,  συγχωρεστε με που ισως αναφερομαι σε κατι που εχει ειπωθει, (και παρότι είμαι παλιός forumιτης γενικότερα (mod αλλού κτλ) και παλιοτερα εκανα αρκετες προσωπικες αγορες απο Κινα ), αλλά, ενω διάθεσα όσο χρόνο μπορουσα, δεν έβγάλα ασφαλές συμπέρασμα, για την αποφυγη των "προσθετων εξοδων" που θα έχω στην αγορα ενος κινητου απο Κινα. Αν μπορει ας γίνει μια ανακεφαλαιωση, ή δωστε το σχετικο link. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος?  Aν πάλι υπάρχει κάτι non public, στειλτε ένα prive. Eυχαριστω, και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

Ο πιο σίγουρος τρόπος μέχρι χθες είναι αγορά από Banggood και αποστολή με Priority Direct Mail.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχάς, καλώς όρισες στο forum και καλές και μελετημένες αγορές.

Τα posts που έχουν γραφτεί πριν από τον ΙΟΥΝ 2017 δεν ανταποκρίνονται στην ελληνική πραγματικότητα, σχετικά με την εισαγωγή αντικειμένων από τρίτες χώρες γιατί τα πράγματα έχουν σφίξει αρκετά και εφαρμόζεται αυστηρά η ευρωπαική νομοθεσία προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα.

 

Σχεδόν όλα τα δέματα από τρίτες χώρες περνάνε από το τελωνείο και, φυσικά, όσα εισάγονται μέσω courier (εκτός EMS) χρεώνονται με περισσότερα έξοδα, όπως πχ αμοιβή εκτελωνιστή, αποθήκευτρα κ.α. Οι αγορές από Αμερική είναι φτηνές αλλά επιβαρύνονται με ακριβά μεταφορικά και έξοδα τελωνείου που τις καθιστούν ασύμφορες. Εάν ένα αντικείμενο δεν το βρίσκεις αλλού θα το πάρεις από την Αμερική αλλά πρέπει να γνωρίζεις ότι θα βάλεις το χέρι στην τσέπη και ξέχασε αυτά που γράφεις για 3€.

 

Στις πρώτες σελίδες του σχετικού νήματος της υπογραφής μου ένας συμφορουμίτης έγραψε λεπτομερώς την εμπειρία του και τα έξοδα που πλήρωσε για παρόμοια αγορά και αποστολή, πριν μερικά χρόνια, αλλά η διαδικασία είναι η ίδια στο θέμα αυτό. Διάβασέ το και βγάλε τα συμπεράσματά σου και πάρε τις αποφάσεις σου.

 

Θα σε συμβούλευα να ξαναδείς το θέμα από άλλη σκοπιά και να ψάξεις για το ίδιο ή παρόμοιο laptop από την ευρωπαική ή την ελληνική αγορά.

 

Ευχαριστώ πολύ για τη σαφή απάντηση! Κρίμα που βάλανε το τελωνείο παντού πλέον...

 

Το ExcaliberPc μου στείλανε νέα απάντηση συμβουλεύοντάς με να το ψάξω για freight forwarder. Τι παίζει με τέτοιες εταιρίες; Γλυτώνεις όντως τελωνείο; Το λιμάνι του Πειραιά δε κάνει αντίστοιχο έλεγχο; Πως οι εταιρίες αυτές το παρακάμπτουν αυτό; Συμφέρει γενικά;

 

Επίσης, επειδή όπως είπα έχω και φίλο στην Αμερική, δε μπορεί να μου το στείλει "μεταχειρισμένο" με κάποιο τρόπο (να το ανοίξει, να τσαλακώσει λίγο το manual και να τα ξανατυλίξει χύμα με προστατευτικό στρώμα) και να αποφύγω επιπλέον έξοδα; Ή αυτό ισχύει μόνο όταν το παίρνεις μαζί σου στο αεροπλάνο στη βαλίτσα σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που κάνουν αυτή τη δουλειά και στο αντίστοιχο κεφάλαιο του επικαιροποιημένου οδηγού της υπογραφής μου θα βρεις μερικές. Οι εταιρείες αυτές αναλαμβάνουν να παραλάβουν το δέμα σου και να το στείλουν στη διεύθυνσή σου. Δεν αναλαμβάνουν να το περάσουν από το τελωνείο χωρίς έξοδα εκτελωνισμού. Τις χρησιμοποιούμε στις περιπτώσεις που ο πωλητής δεν στέλνει, για οποιοδήποτε λόγο, στην Ελλάδα.

 

Ακόμη και ο φίλος σου να το στείλει θα πληρώσεις τελωνείο και δεν βοηθάνε, πλέον, τα "μεταχειρισμένα" και τα "δώρα".

Φυσικά, αν το φέρεις ο ίδιος ή κάποιος γνωστός σου στο χέρι (και όχι στη συσκευασία του), ενδεχομένως να περάσει, χωρίς να σε σταματήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στην περιπτωση που αν φτάσει στα χερια σου κουδουνίστρα, σχισμένο, καμμένο, μουχλαισμένο, παραποιημένο δεν θα παραλάβεις και θα απαιτησεις refund ΚΑΙ ΜΕΤΑ αυτός ας τα βγάλει πέρα με τη μεταφορική, το τελωνειο, το θεο, την πεθερά του, ΔΕΝ σε ενδιαφέρει. Πληρώνεις για να παραλάβεις κάτι σε άριστη κατάσταση. Τελεία. 

Γι'αυτό πολλοί δεν στέλνουν σε Ζάμπια, Μποτσουάνα, Μοζαμβίκη, Β.Κορέα, Κούβα, Αλβανία, Ελλάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι φυσιολογικο που εδω και 4 ημερες το κινητο μου εχει κολλησει εκει? Ειναι η πρωτη φορα που παιρνω κατι απο Κινα/Banggood

και βέβαια είναι φυσιολογικό, θα σου εμφανίσει κίνησηξανα μετα απο 7-8 ημέρες και θα σου γράφει εφυγε απο Ολλανδία για Ελλάδα.

Μετά είναι το βάσανο, να φθάσει Ελλάδα και να ανοιχτεί ο συγκεκριμένος σάκος που θα περιέχει το δέμα σου 

(δλδ να περιμένεις συνολικά απο 8  έως 30 μέρες (και βάλε) να γίνει αυτό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Priority 39 μέρες πάμε γερα

Μην ανχωνεσαι

 

Θέλεις 12 tracking μου με priority που εδώ και 17 μέρες είναι "on transport to the country of destination"?

 

Έτσι για παρηγοριά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά ναι αλλά ενδέχεται να μην προλαβει να στο φέρει ο ταχυδρόμος σπίτι οπότε θα πρέπει να πας από το κατάστημα της περιοχής σου να το παραλάβεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμαμαι ειχε πληρώσει την εξτρα ασφάλεια τελωνειου. Δώσε feedback για το τι σου ειπανε και κάνανε. 

 

Μπλέξιμο.

 

την προηγούμενη φορά μου πλήρωσαν αμέσως δασμούς περίπου 230€.

 

Αυτή τη φορά όμως: παραλαμβάνω χθες το πρωί και το απόγευμα στις 20:00 δημιουργώ ticket για τους δασμούς στα αγγλικά. Λέω θα απαντήσουν αύριο.

 

17 λεπτά μετά βλέπω μήνυμα στο κινητό μου, απάντηση από LightInTheBox: "Μωρέ μπράβο, η καλύτερη εξυπηρέτηση στον πλανήτη".

 

Αμ δε. Η απάντηση ήταν στα ελληνικά (σωστά ελληνικά, όχι machine translation) οτι δήθεν δεν είχα πληρώσει την ασφάλεια τελωνείου και απορρίπτουν το αίτημα μου.

 

Ελληνικά θέλουν; Απαντάω στα ελληνικά, ότι έχουν κάνει λάθος και να ελέγξουν ξανά την παραγγελία μου. Μου απαντάνε σήμερα στα αγγλικά ότι δε πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου και ότι ως ένδειξη καλής θέλησης επειδή είναι νέος πελάτης και μπορεί να μην ήξερα για την ασφάλεια, δέχονται να μου πιστώσουν το 50% των δασμών.

 

Τώρα έχουμε μείνει στη δική μου απάντηση, όπου τους είπα ότι είναι η δεύτερη παραγγελία μου, ότι όπως και την πρώτη φορά ήξερα για την ασφάλεια τελωνείου και την είχα πληρώσει.

 

Και τους ζήτησα να μου πληρώσουν το 100% των δασμών μόνο όμως αφού δουν ότι πραγματικά πλήρωσα την ασφάλεια τελωνείου. Διαφορετικά τους είπα ότι δε θέλω τίποτε από αυτούς.

 

Και περιμένω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και βέβαια είναι φυσιολογικό, θα σου εμφανίσει κίνησηξανα μετα απο 7-8 ημέρες και θα σου γράφει εφυγε απο Ολλανδία για Ελλάδα.

Μετά είναι το βάσανο, να φθάσει Ελλάδα και να ανοιχτεί ο συγκεκριμένος σάκος που θα περιέχει το δέμα σου 

(δλδ να περιμένεις συνολικά απο 8  έως 30 μέρες (και βάλε) να γίνει αυτό

Σ'ευχαριστω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικα με priority απο banggood. Δέματα με αποστολή απο Ολλανδία 4 και 5/12 που μετα απο τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ έχουν φτάσει απο την περασμένη Κυριακή Ελλάδα, δεν φαίνονται ακόμη στο site ως " άφιξη στην χώρα".

Δέμα με αποστολή απο Ολλανδία 6/12 που δεν το έβλεπαν ουτε στο τηλεφωνικό κέντρο οτι ήρθε Ελλάδα, σημερα το είδα στο site των ΕΛΤΑ ως" αφιξη στην χώρα προορισμού".

Με λίγα λόγια οτι να' ναι!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...