Getta Robo Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Ανεξάρτητα με τον εξοργισμό σου με το τελωνειο, στο λεω πάλι. η ευθύνη του πωλητη σε απομακρυσμένες αγορές περιλαμβάνει ΚΑΙ τη μεταφορα. Σου ακουγεται λογικο το να ευθυνεται ο πωλητης για την ανικανοτητα του τελωνειου; Μου δινεις αντιπαραδειγμα παραπανω της μεταφορικης, οπου δεν σχετιζεται.
isay Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Μετα απο μερικες ημέρες που θα σου εχει περάσει ο εκνευρισμός απο το άνοιγμα και την ταρίφα του τελωνειου, διάβασε πάλι τη συζήτηση μας. Το τελωνείο ειναι ΜΕΡΟΣ της μεταφορας. Ο πωλητης/κατασκευαστης/διανομεας ειναι υπεθυνος να παραδώσει ακεραιο το προιον που αγοράστηκε. Ενδεικτικα Αν το είδος ειναι ευθραστο του βαζει φελιζολ στη συσκευασία και bubble wrap γυρω απο αυτή. (ετσι καλύπτει τους βαρβαρους μεταφορείς Αν το ειδος ειναι ευαισθητο σε υγρασία/νερα το βάζει σε σακουλες και υδροφοβα κουτια. (ετσι καλύπτει αντιξοες καιρικές συνθήκες μεταφορας και αποθήκευσης Δεδομένου οτι το τελωνειο ειναι μερος της μεταφορας ο αποστολέας πρεπει να εχει μεριμνήσει οσον αφορα τη συσκευασία για ευκολο έλεγχο και εκ νεου πακετάρισμα. Στην περιπτωση που αν φτάσει στα χερια σου κουδουνίστρα, σχισμένο, καμμένο, μουχλαισμένο, παραποιημένο δεν θα παραλάβεις και θα απαιτησεις refund ΚΑΙ ΜΕΤΑ αυτός ας τα βγάλει πέρα με τη μεταφορική, το τελωνειο, το θεο, την πεθερά του, ΔΕΝ σε ενδιαφέρει. Πληρώνεις για να παραλάβεις κάτι σε άριστη κατάσταση. Τελεία. 2
Abec_777 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Προσπαθώ διακριτικά να σου πω, οτι ρισκάρεις πολλά με αυτό που σκέφτεσαι. Αν θες να το δοκιμάσεις ειναι επιλογή σου. Καλα κανεις και σε ευχαριστω. Γνωριζεις αν εχουν προσβαση στο transaction ID τα τελωνεια? Δλδ αν μπορουν αποκοδικοποιοντας το να γνωριζουν τι γινεται με τη εκαστοτε συναλλαγη?
atrigane Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Μετα απο μερικες ημέρες που θα σου εχει περάσει ο εκνευρισμός απο το άνοιγμα και την ταρίφα του τελωνειου, διάβασε πάλι τη συζήτηση μας. Το τελωνείο ειναι ΜΕΡΟΣ της μεταφορας. Ο πωλητης/κατασκευαστης/διανομεας ειναι υπεθυνος να παραδώσει ακεραιο το προιον που αγοράστηκε. Ενδεικτικα Αν το είδος ειναι ευθραστο του βαζει φελιζολ στη συσκευασία και bubble wrap γυρω απο αυτή. (ετσι καλύπτει τους βαρβαρους μεταφορείς Αν το ειδος ειναι ευαισθητο σε υγρασία/νερα το βάζει σε σακουλες και υδροφοβα κουτια. (ετσι καλύπτει αντιξοες καιρικές συνθήκες μεταφορας και αποθήκευσης Δεδομένου οτι το τελωνειο ειναι μερος της μεταφορας ο αποστολέας πρεπει να εχει μεριμνήσει οσον αφορα τη συσκευασία για ευκολο έλεγχο και εκ νεου πακετάρισμα. Στην περιπτωση που αν φτάσει στα χερια σου κουδουνίστρα, σχισμένο, καμμένο, μουχλαισμένο, παραποιημένο δεν θα παραλάβεις και θα απαιτησεις refund ΚΑΙ ΜΕΤΑ αυτός ας τα βγάλει πέρα με τη μεταφορική, το τελωνειο, το θεο, την πεθερά του, ΔΕΝ σε ενδιαφέρει. Πληρώνεις για να παραλάβεις κάτι σε άριστη κατάσταση. Τελεία. Επισης πληρωνουμε για να το εχουμε σε χ μερες (αντι για 5χ λογω τελωνιου). Αρα ζηταμε refund αν καθυστερησει 1 μερα;
isay Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2017 Επισης πληρωνουμε για να το εχουμε σε χ μερες (αντι για 5χ λογω τελωνιου). Αρα ζηταμε refund αν καθυστερησει 1 μερα; Παιδια, δε θα πληρώσω εγω τα προβλήματα σας με το τελωνειο. Γεγονοτα παραθέτω, αν δεν τα βλέπετε δε φταιω εγω. Θα σου απαντήσω με τη δική σου λογική και μετά θα σου πω και τη δική μου. Ναι ο αποστολές ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ να γνωρίζει τους πραγματικους χρόνους παραδοσης και να φροντίζει να ενημερώνει τον πελάτη εκ των προτέρων. Στην περιπτωση που βγει εκτός ημερών, εστω και για μια ημερα ναι να πληρώσει το refund. Το ebay και το amazon εχουν αρκετά σφιχτή πολιτική για αυτό, σε αντίθεση με το μεσο κινεζομαγαζο και ο λογος ειναι οτι αμα μπεις στο gb/panda/gatza/κλπ και διαβάσεις παράδοση 60-90 ημέρες το 90% δεν θα παραγγείλει (χαμένα λεφτα). Με ενδιαφέρει να μου κάνει προτάσεις και εγω να διαλέξω. Π.χ. DHL σε 10 ημέρες με Χ ευρω, EMS με 15 ημερες με Υ ευρω, post nl σε 60 ημέρες και Ζ ευρω. Στις 10, 16, 61 ημέρες αυτόματο refund. Η δική μου λογική. Παρατηρώ, διαβάζω και επιλέγω, εχοντας στο μυαλό το χαμηλότερο ρίσκο που μπορώ να επιτύχω, σε ισορροπία με τιμή και χρόνο παραδοσης. Βλέπω ι γράφουν οι άλλοι, γραφω τις δικές μου εμπειρίες, ζητω απο άλλους να γράφουν και οι άλλοι. Φτιάχνω ενα μοντέλο απο που με συμφέρει να αγοράσω, τι ειδος, με χρόνο παραδοσης, κλπ και πάνω σε αυτό με καθημερινή σκέψη οτι αυριο αυτό μπορει να αλλάξει. Π.χ. ακριβά ειδη τα παιρνω απο baggood με priority line, πολύ φθηνά που δε βιάζομαι απο οπουδήποτε, ακριβά που δε βρίσκω στο banggood, απο ευρωπαικές αποθήκες και ευρωπαικα amazon και οταν βιαζομαι ή θελω να το δω/πιάσω απο ελληνικά μαγαζια. Ετσι απλα. Η αλήθεια ειναι οτι χρόνια τώρα ειχαμε (και εγώ) κακομάθει και τώρα που άλλαξε (σε ολη την ευρώπη) η κατάσταση μας κακοφαίνεται. Γκρινιάζουμε όλοι για τις καθυστερήσεις στα ελτα, αλλά εθελοτυφλούμε οταν γίνονται και αλλου. Π.χ. πόσοι εδώ μέσα αγοράσανε priority line απο gb με χρόνο παραδοσης 10 ημέρες και βλεπανε τα δεματα τους κολλημένα στο shouthall για εβδομάδες. 3
Getta Robo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Στην περιπτωση που αν φτάσει στα χερια σου κουδουνίστρα, σχισμένο, καμμένο, μουχλαισμένο, παραποιημένο δεν θα παραλάβεις και θα απαιτησεις refund ΚΑΙ ΜΕΤΑ αυτός ας τα βγάλει πέρα με τη μεταφορική, το τελωνειο, το θεο, την πεθερά του, ΔΕΝ σε ενδιαφέρει. Πληρώνεις για να παραλάβεις κάτι σε άριστη κατάσταση. Τελεία. Πολυ ωραια αυτα στη θεωρια και στους δημοσιευμενους νομους, να σου πω τωρα εγω ως καποιος που παραλαμβανει αρκετα δεματα εδω και χρονια τι γινεται; Ο πωλητης ως λογικη κινηση θα στειλει μηνυμα / ερωτημα στην εταιρεια αποστολης και αυτοι με την σειρα τους στα τελωνεια. Δεν το κουραζω ουτε μακρηγορώ, ξερουμε καλα που φτανουν τα παραπονα επι αυτου. Εν ολιγης απλα και λαικα θα μας αποκλεισει ως χωρα αποστολης, μιας και δεν θα βγει ακρη. Που θα παει, θα βγει καποια στιγμη καποιος τροπος αποφυγης εισαγωγης και απο εκει, και ολοι αυτοι οι αχρηστοι θα ψαχνονται στο ταμειο ανεργειας. Απο εκει και περα, περιμενω απαντηση απο το αρμοδιο τμημα του τελωνειου για το ποιος και πως εκτελωνισε το δεμα, μαζι με παραπονα για την κατασταση διαχειρησης του.
YannisV Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 (επεξεργασμένο) Γεια σας παιδιά! Θέλω να πάρω Site: αυτό το laptop. Ο πωλητής όμως (ExcaliberPc), ως μέθοδο μεταφοράς, έχει μόνο courier (FedEx). Τους ρώτησα αν κάνουν και μέσω ταχυδρομείου, αλλά μου αρνήθηκαν. Τώρα, έχω ένα γνωστό μου στην Αμερική. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει το πιο οικονομικό και ασφαλή τρόπο να μου το στείλει; Διάβασα διάφορα σχετικά με την αγορά προϊόντων από χώρες εκτός ΕΕ, όχι μόνο σε αυτό το thread, αλλά και αλλού στο διαδίκτυο. Αλλά επειδή είμαι ακόμα ανασφαλής και όχι τόσο σίγουρος (ειδικά όταν πρόκειται για ένα αντικείμενο τέτοιας αξίας), αποφάσισα να κάνω συγκεκριμένη τη περίπτωσή μου, και όχι να υπολογίσω πως θα μου βγει, από αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα, απλά για να είμαι σίγουρος. Ισχύει ότι ο πιο οικονομικός τρόπος είναι απλό ταχυδρομείο, με ευτελή εκτελωνισμό των 3 ευρώ, ασχέτως αξίας πακέτου; (αυτό διάβασα Site: εδώ (σημείο 11), αλλά είναι από το 2010...) Αν ναι, πόσο ασφαλές είναι; Να αγοράσω και μια βαλίτσα ασφαλείας με λουκέτο και να πω στο φίλο μου να το βάλει μέσα; Με αυτή τη χώρα που έχουμε μπλέξει... Σόρρυ αν αμέλησα ή δε διάβασα σχετικές πληροφορίες που έχουν ειπωθεί ξανά, απλά είμαι ήδη αρκετά κουρασμένος να ψάχνω παντού στο ίντερνετ για να βγάλω άκρη... Επίσης το laptop το χρειάζομαι άμεσα για τη σχολή μου και για άλλες χρήσεις. Το gaming έρχεται δεύτερο. Ευχαριστώ! Γιάννης Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2017 από YannisV
makfil Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Κατ' αρχάς, καλώς όρισες στο forum και καλές και μελετημένες αγορές. Τα posts που έχουν γραφτεί πριν από τον ΙΟΥΝ 2017 δεν ανταποκρίνονται στην ελληνική πραγματικότητα, σχετικά με την εισαγωγή αντικειμένων από τρίτες χώρες γιατί τα πράγματα έχουν σφίξει αρκετά και εφαρμόζεται αυστηρά η ευρωπαική νομοθεσία προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα. Σχεδόν όλα τα δέματα από τρίτες χώρες περνάνε από το τελωνείο και, φυσικά, όσα εισάγονται μέσω courier (εκτός EMS) χρεώνονται με περισσότερα έξοδα, όπως πχ αμοιβή εκτελωνιστή, αποθήκευτρα κ.α. Οι αγορές από Αμερική είναι φτηνές αλλά επιβαρύνονται με ακριβά μεταφορικά και έξοδα τελωνείου που τις καθιστούν ασύμφορες. Εάν ένα αντικείμενο δεν το βρίσκεις αλλού θα το πάρεις από την Αμερική αλλά πρέπει να γνωρίζεις ότι θα βάλεις το χέρι στην τσέπη και ξέχασε αυτά που γράφεις για 3€. Στις πρώτες σελίδες του σχετικού νήματος της υπογραφής μου ένας συμφορουμίτης έγραψε λεπτομερώς την εμπειρία του και τα έξοδα που πλήρωσε για παρόμοια αγορά και αποστολή, πριν μερικά χρόνια, αλλά η διαδικασία είναι η ίδια στο θέμα αυτό. Διάβασέ το και βγάλε τα συμπεράσματά σου και πάρε τις αποφάσεις σου. Θα σε συμβούλευα να ξαναδείς το θέμα από άλλη σκοπιά και να ψάξεις για το ίδιο ή παρόμοιο laptop από την ευρωπαική ή την ελληνική αγορά. 2
isay Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Priority 39 μέρες πάμε γερα Πας για ρεκορ. Μήπως να ζητήσεις refund; Να σε τσιγκλίσω λιγο Δεμα απο bg με pl, εφυγε απο κίνα 24/11 και στις 5/12 εμφανιστηκε στο συστημα NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD προχτές 21 κουνήθηκε εντός Ελλάδος.
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Το ξαναποστάρω γιατί δεν έχει εμφανιστεί το δέμα ακόμα: Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 1/12/2017, 21:47:48 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 24/11/2017, 16:00:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ 24/11/2017, 00:20:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 23/11/2017, 14:41:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Το δέμα περιέχει παραγγελία από τρίτο πωλητή του εγγλέζικου amazon και έχει σταλεί από Ιαπωνία. Ζητάω refund ή να περιμένω λίγο ακόμα; Η παραγγελία μπήκε στις 19/11/2017 και εστάλει με Japan Post. Edit: Άκυρο, μόλις είδα ότι στο account μου στο amazon.co.uk βγάζει το εξής: Now expected by Wednesday We're sorry your package is late We don’t have a new delivery date, but we recommend waiting as it’ll usually arrive within a few days. Please come back on Thursday if you still don't have it and we'll help you out. Was expected by Thursday, 21 December Οπότε θα περιμένω άλλες 5 μέρες και θα κάνω μετά αίτημα για refund.
isay Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Το ξαναποστάρω γιατί δεν έχει εμφανιστεί το δέμα ακόμα: Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση 1/12/2017, 21:47:48 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 24/11/2017, 16:00:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ 24/11/2017, 00:20:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 23/11/2017, 14:41:00 ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Το δέμα περιέχει παραγγελία από τρίτο πωλητή του εγγλέζικου amazon και έχει σταλεί από Ιαπωνία. Ζητάω refund ή να περιμένω λίγο ακόμα; Η παραγγελία μπήκε στις 19/11/2017 και εστάλει με Japan Post. Ο κανονας για αγορες εκτός ΕΕ ειναι δίμηνο συν τελωνείο. Αν ερθουν πολύ νωρίτερα ή πολύ αργότερα ειναι εξαιρέσεις. Αν τώρα δε θες να περιμενεις αλλο, δες τους χρόνους παραδοσης στην παραγγελια στο amazon και προχωρα σε dispute. Επισης αν ψώνισες απο το βρετανικο amazon και ο πωλητης δεν εγραφε ξεκαθαρα οτι η παραγγελια θα σταλει απο Ιαπωνια, εχεις αλλο ενα πολυ γερο πατημα να πάρεις refund
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Ο κανονας για αγορες εκτός ΕΕ ειναι δίμηνο συν τελωνείο. Αν ερθουν πολύ νωρίτερα ή πολύ αργότερα ειναι εξαιρέσεις. Αν τώρα δε θες να περιμενεις αλλο, δες τους χρόνους παραδοσης στην παραγγελια στο amazon και προχωρα σε dispute. Επισης αν ψώνισες απο το βρετανικο amazon και ο πωλητης δεν εγραφε ξεκαθαρα οτι η παραγγελια θα σταλει απο Ιαπωνια, εχεις αλλο ενα πολυ γερο πατημα να πάρεις refund Ναι, έκανα edit στο προηγούμενο ποστ μου που μάλλον δεν είδες. Έχω πάνω από 150 παραγγελίες εκτός ΕΕ από πέρυσι τον Οκτώβρη και καμία δεν μπήκε στο δίμηνο Ελλάδα (με εξαίρεση κάτι freebies του zapals). Είναι από τις ελάχιστες φορές που χρειάστηκα κάτι για τη δουλειά μου και αργεί τόσο. Αλλά έστω, μαζί σου, πες δίμηνο. Και μετά άλλος ένας μήνας στο αεροδρόμιο, για τη φάση τους; Ωραία πράγματα, έχουμε τα δέματά μας να την αράζουν στις αποθήκες του τελωνείου. Στο τέλος θα παραγγέλνουμε πράγματα και θα τα παραλαμβάνουμε κανά χρόνο μετά. Ετοιμάζω καταγγελία προς την ΑΑΔΕ, θα ποστάρω εδώ μόλις τη στείλω (από το νέο έτος). 1
VasKag Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Έχω πάνω από 150 παραγγελίες εκτός ΕΕ από πέρυσι τον Οκτώβρη Ειπες τη μαγικη λεξη. Εδω και αρκετο καιρο εχουν αλλαξει τα δεδομενα. Οποτε υπομονη και οτι ειπε ο isay.
kastorasgr Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2017 Παιδια, συγχωρεστε με που ισως αναφερομαι σε κατι που εχει ειπωθει, (και παρότι είμαι παλιός forumιτης γενικότερα (mod αλλού κτλ) και παλιοτερα εκανα αρκετες προσωπικες αγορες απο Κινα ), αλλά, ενω διάθεσα όσο χρόνο μπορουσα, δεν έβγάλα ασφαλές συμπέρασμα, για την αποφυγη των "προσθετων εξοδων" που θα έχω στην αγορα ενος κινητου απο Κινα. Αν μπορει ας γίνει μια ανακεφαλαιωση, ή δωστε το σχετικο link. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος? Aν πάλι υπάρχει κάτι non public, στειλτε ένα prive. Eυχαριστω, και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Προτεινόμενες αναρτήσεις