Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτά που πρέπει να πληρώσεις ειν το ΦΠΑ +15 τα τέλοι εκτελωνισμόυ των Ελτα, αν δεν σας αρέσουν μην αγοράζετε εκτός Ευρώπης

 

Ποναει κεφαλι κοβεις κεφαλι, ωραια τακτικη.

  • Like 2
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Ποναει κεφαλι κοβεις κεφαλι, ωραια τακτικη.

Ρε παιδιά δεν σας αρέσουν οι χρεώσεις να περνετε από Ευρώπη

 

Επειδή καλό μάθαμε τόσα χρόνια δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας το Τζάμπα

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν σας αρέσουν οι χρεώσεις να περνετε από Ευρώπη

 

Επειδή καλό μάθαμε τόσα χρόνια δεν σημαίνει ότι είναι κανόνας το Τζάμπα

 

Κανονας δεν πρεπει να ειναι και το παραλαμβανεις οποτε γουσταρω και με οποια χρεωση γουσταρω.

  • Like 2
Δημοσ.

Το πακέτο μου βρίσκεται στο τελωνείο εδώ και 9 ημέρες. Την ημέρα που μπήκε και ανανεώθηκε το Tracking με το μήνυμα περί απόδειξης Paypal, τους έστειλα όλα τα έγγραφα και μου απάντησαν ότι σε λίγες ημέρες θα το έχω στα χέρια καθώς ο εκτελωνισμός ολοκληρώθηκε. Χθες μου έστειλαν γράμμα να τους στείλω σε email, fax, γράμμα τα στοιχεία που τους έχω ήδη στείλει.

Να θεωρήσω ότι πρόκειται περί λάθος, οτι δε πρόλαβαν να ακυρώσουν το γράμμα;

Και σε πόσες ημέρες θα ανανεωθεί το tracking;

Δημοσ.

Καλησπέρα, έκανα στις 25 Οκτωβρίου παραγγελία από gearbest ένα ταμπλετ αξίας 120€ επέλεξα priority eu line και μετά από μεγάλη καθυστέρηση μου το έστειλαν με PostNL το tracking number δείχνει ότι έχει φτάσει Ελλάδα από 21 Νοεμβρίου και από εκεί και πέρα καμία άλλη ενημέρωση. Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία;

 

 

Και στα 2 email ως τρόπο αποστολής αναφέρει eu express

 

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

  • Moderators
Δημοσ.

Κανονας δεν πρεπει να ειναι και το παραλαμβανεις οποτε γουσταρω και με οποια χρεωση γουσταρω.

Δεν ειναι οποια χρεωση γουσταρουν αλλα ζητανε το αληθινο τιμολογιο/αποδειξη

 

Εφοσον υπαρχει τιμοκαταλογος αναρτημενος στην σελιδα τον ελτα , οπως ειπα αν δεν συνφωνεις δεν παραγγελνεις εκτος ΕΕ

 

αν νομιζεις απο την αλλη οτι εισαι πιο εξυπνος και σε αγορα 100-200-500 ευρω στελνεις ψευτικα τιμολογια επειδη τους θεωρεις χαζους τοτε μακαρι να ριχναν και προστιμα

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

δεν ειχες αλλη ενημερωση πριν ? σου επιστρεψαν την διαφορα για τα μεταφορικα? αν οχι ανοιξε dispute και εξηγησε και την αλλαγη στο τροπο αποστολη χωρεις ενημερωση , αλλα οτι και ενω πληρωσες ακριβοτερο τροπο αποστολης στο στειλαν με φτηνοτερο

  • Like 1
Δημοσ.

RS963374220NL

thanks για το sharing Οντως ειναι απλό post nl, παρόλο που πλήρωσες στο gearbest για eu express. Τα πράγματα θα ερθουν και με ταριφα τελωνειου. Δες το παρακατω link, συννενοήσου με το gearbest οτι θα κάνεις αρνηση να γυρίσει πίσω μια και σου εχει γινει refund. Επισης ρίξε τους ενα χεστηριο μηνυμα οτι ειναι αναξιοπιστοι και οτι ενω πλήρωσες eu express - dpd για αποφυγη τελωνειου, αυτοι το εστειλαν με post nl.

http://www.insomnia.gr/topic/471924-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%B5-%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CF%83/page-600?do=findComment&comment=56137154

Δεν άντεξα και άνοιξα ticket στο gearbest.

 

Η απάντηση τους:

 

" Thank you very much for your feedback.

 

We are sorry for this inconvenience. 

We shipped your order via NL post, since DPD is not available for your order.

Please kindly wait your parcel patiently, we will look into the issue for you all the time.    

Thank you for your cooperation. 

 

Best Regards

Lynn

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/"

 

Τώρα τι τους λέω... αν κάνω dispute στο paypal θα βγάλω καμιά άκρη;

Ο κινέζος έκανε τη μαλαγανια του και τώρα κάνει τον κινέζο. Σου λεει εμεις θα το κανουμε οπως μας συμφερει και αν μας βγει. Εδω εχεις δυο επιλογές. 

 

Η μια ειναι να παραλάβεις (όταν ερθει) και σε συννενόηση με το gearbest. Συνεχίσεις το ticket και να τους εξηγήσεις οτι κακός δεν σε ρωτήσανε πριν αλλαξουν τον τρόπο αποστολής ΚΑΙ οτι θες refund τη διαφορά απο eu exress -> απλό register ΣΥΝ τη γρατπή διαβεβαίωση τους οτι αν βγει ταρίφα τελωνείου θα σου στείλουν το ποσό που πλήρωσες. Ετσι απλά θα παραλάβεις το είδος σου (εστω με καθυστέρηση) και δε θα χάσεις χρήματα (απο κοροιδία του gearbest)

 

Η άλλη επιλογή ειναι να ζητήσεις απευθείας refund επειδή το εστειλαν με άλλο φθηνότερο τρόπο (ενω ακριβοπλήρωσες κάτι αλλο) και πέρα απο την καθυστερηση ειναι σχεδόν βεβαια η ταρίφα του τελωνειου.

 

Η επιλογή ειναι καθαρά δική σου. Με βαση τα δικά μου κριτίρια, θα διαλεγα το πρώτο αλλά μονο αν μου εξασφάλιζαν τους δυο όρους. 

*************************

 

Εν κατακλείδι μέσα στην περασμένη εβδομάδα είδαμε τρεις περιπτώσεις οπου το gearbest έκανε μαλαγανια σε πελάτες του, που (ακριβο) πλήρωσαν eu express για να ερθει το πακέτο γρήγορα και χωρίς τελωνείο και το gearbest το έστειλε με άλλο φθηνότερο τρόπο (χωρίς να ζητήσει έγκριση απο τον πελάτη) που το αποτελεσμα ειναι μεγαλη καθυστερηση ή/και τελωνείο. Είμαι σιγουρος οτι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις. Πιο συγκεκριμένα ειδαμε

 

Περιπτωση crashnburn που το έστειλαν με austria post και παρολο που ήρθε γρηγορα επεσε ταρίφα τελωνείου

 

Περιπτωση netzi που το στείλανε με post nl. Το παιδί απαιτησε και (ορθα για μενα πήρε) refund πριν παραλάβει

 

Περίπτωση sugarias που το εστειλαν με post nl και εκ των υστέρων που ζήτησε το λόγο, του απαντησανε (μέσες άκρες) "Δε γινονταν με dpd eu express, παρέλαβε το εσυ και εδώ ειμαστε"

Λοιπόν, έχω όντως θέμα με το Gearbest.

 

Κάλεσα σήμερα τη DPD Ελλάδας, τους έδωσα τα tracking numbers και μου είπαν ότι σε όλες τις περιπτώσεις (3) το Gearbest τους έχει δώσει μόνο τα στοιχεία μου αλλά όχι ακόμα τα αντικείμενα προς αποστολή!

 

Τους έστειλα μήνυμα πριν λίγο στο messenger, αναμένω την απάντηση τους.

 

 

Στην Gearbest πότε αρχίζει να ενημερώνεται το tracking number? Μου έστειλαν την παραγγελία μου το Σάββατο 2/12 (eu express) και όταν πατάω πάνω στο tracking number μου βγάζει το μήνυμα "Sorry, your shipping information has not updated yet!" .

 

Το περίεργο είναι ότι στο κινητό έχω ένα πρόγραμμα (το DELIVERIES για όσους ξέρουν) στο οποίο έβαλα το tracking και ότι είναι DPD.CO.UK και μου βγάζει ότι το πακέτο πήγε 30/11 στην Αγγλία από Αμερική.    :blink:  :wacko:    .......

Παιδιά λίγη υπομονή θα εμφανιστεί το δέμα σας. Ειτε το εχουν στειλει και απλως δεν εχει εμγανιστεί στο επομενο κεντρο για να γίνει update ή δεν το εχουν στειλει ακομα και απλώς δεσμευσαν αριθμο αποστολής. 

 

@ngelos τα tracking numbers ανακυκλωνονται. Μπορει το προγραμμα να εχει κάποιο λάθος. Βέβαια, μπορει να σου εχουν δώσει και λάθος tracking. Λίγο υπομονη, θα φανει τι θα γινει και σε καθε περιπτωση παρακολουθηση της παραγγελιας για update/αλλαγη του tracking number

 

Στο Track17 θα εμφανίζονται και τα επόμενα βήματα της παραγγελιάς  μου ή μπορώ να το παρακολουθησω από κάπου άλλου? (στο ΕΛΤΑ δεν το αναγνωρίζει καν ) 

 

 

Οταν ανοιχτει ο σάκος θα εμφανιστει στο track των ΕΛΤΑ και θα το παρακολουθεις απο εκει.

Καλησπερα. Θελω να παρω απο aliexpress ενα κοντερακι για το παπι μου με κοστος 28 ευρω. Με την αποστολη που εχω επιλεξει πως το κοβετε;

2 μήνες για παραλαβή

κόστος εκτελωνισμου τουλάχιστον 20 ευρω

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μην βγαίνετε από το θέμα και μην τσακώνεστε

 

Το θέμα είναι να βρούμε μια λύση όχι να ρίχνουμε ο ένας ευθύνες στον άλλο.

 

Έχουμε εξήγηση πλέον πως είναι η κατάσταση με τις αγορές από κινα κτλπ οπότε ξέρετε τι παίζει.

 

Από εκεί κ περα ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει.

Δημοσ.

δεν ειχες αλλη ενημερωση πριν ? σου επιστρεψαν την διαφορα για τα μεταφορικα? αν οχι ανοιξε dispute και εξηγησε και την αλλαγη στο τροπο αποστολη χωρεις ενημερωση , αλλα οτι και ενω πληρωσες ακριβοτερο τροπο αποστολης στο στειλαν με φτηνοτερο

 

Δεν είχα καμία ενημέρωση ξαφνιάστηκα όταν είδα tracking number NL Post αλλά είπα να μην αγχώθω και να περιμένω... στο τέλος χαλάστηκα γιατί το τάμπλετ προοριζόταν για δώρο και δεν είχα καμία επιστροφή για τα μεταφορικά.

 

Ο κινέζος έκανε τη μαλαγανια του και τώρα κάνει τον κινέζο. Σου λεει εμεις θα το κανουμε οπως μας συμφερει και αν μας βγει. Εδω εχεις δυο επιλογές. 

 

Η μια ειναι να παραλάβεις (όταν ερθει) και σε συννενόηση με το gearbest. Συνεχίσεις το ticket και να τους εξηγήσεις οτι κακός δεν σε ρωτήσανε πριν αλλαξουν τον τρόπο αποστολής ΚΑΙ οτι θες refund τη διαφορά απο eu exress -> απλό register ΣΥΝ τη γρατπή διαβεβαίωση τους οτι αν βγει ταρίφα τελωνείου θα σου στείλουν το ποσό που πλήρωσες. Ετσι απλά θα παραλάβεις το είδος σου (εστω με καθυστέρηση) και δε θα χάσεις χρήματα (απο κοροιδία του gearbest)

 

Η άλλη επιλογή ειναι να ζητήσεις απευθείας refund επειδή το εστειλαν με άλλο φθηνότερο τρόπο (ενω ακριβοπλήρωσες κάτι αλλο) και πέρα απο την καθυστερηση ειναι σχεδόν βεβαια η ταρίφα του τελωνειου.

 

Η επιλογή ειναι καθαρά δική σου. Με βαση τα δικά μου κριτίρια, θα διαλεγα το πρώτο αλλά μονο αν μου εξασφάλιζαν τους δυο όρους. 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

Δημοσ.

 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

Αν κάνεις dispute θα το κάνεις με αιτιολογία οτι πλήωσες ακτιβότερη αποστολή με dpd eu express και η εταιρεία στο εστειλε με post nl το οποιο σημαίνει καθυστερήσεις και τελωνείο (αυτό δυστυχώς δεν μπορεις να το αποδειξεις πριν συμβει, οποτε ειναι λιγο επιφοβο). Αν τώρα πάρεις τα λεφτά σου και φτάσει εχεις δυο επιλογές. Να μην ασχοληθείς καθόλου (εννοείται ΔΕΝ παραλαμβάνεις) και να πάει να κουρευτεί το gearbest που σε εβαλε σε μπελάδες ή σε συννεόηση με το gearbest να πας να δηλώσεις να επιστραφεί, να στειελεις φωτο στο gb και μετά μην ασχοληθεις καθολου.

 

Αν τώρα τα εχεις πάρει και δεν θες καθολου το ειδος, κάνε την εξης προταση στο paypal. Πες οτι ετσι κι αλλιως εισαι ενεκυρισμένος για τη συμπεριφορα τους, δε θες το αντικειμενιο και θα κάνεις dispute sto paypal. Αν θέλουν σου κάνουν αυτοι απευθείας το refund και εσύ θα ενημερώσεις το ταχυδρομείο για επιστροφή (οταν φτάσει βεβαια) και θα στειλεις και το αποδεικτικό στο gearbest 

 

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

 

 

Το γράφω πάλι για να το διαβάσουν κι αλλοι. Το gearbest ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ελληνικό site. Εχω στειλει δυο ερωτήματα με ticket στο επίσημο gearbest (το αυθεντικο) ρωτώντας αν ειναι επισημο branch και ο κινέζος κάνει τον κινεζο.

 

Αυτό που λες ειναι κάποιος ελληνας ιδιώτης που εχει οικιοποιηθεί το λογότυπο και το παίζει ελληνικό gearbest ενώ απλός ειναι πωλητης με referal. To κάνει για να εχει αυξημένες πωλήσεις απο προμήθειες. Αυτό ισοδυναμεί οτι αυτα που γράφονται δεν ειναι επισημα κείμενα απο το gearbest αλλά εμπειρίες χρηστών και εμπειριών (οπως αντιστοιχα βλέπεις εδω μέσα). Π.χ. η επισημη γραμμη του gb ειναι "τελωνεία ειναι στον πελάτη"  αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η εμπειρία εχειδειξει οτι εκανε refund το κοστος τελωνειου. Δεν ειναι ομως ο κανονας και δε θα το δεις πουθενα γραμμένο στο επισημο gb.

 

Πρακτικά ο άνθρωπος βοηθά με το να βγάζει τις προσφορές και κουπόνια που κυκλοφορουν (καλό κάνει, μην κρυβόμαστε) αλλά αν κάτι επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις (όπως η δική σου), πέφτει προσπάθεια αποκρυψης ή μείωσης. 

 

Edit :

Μπήκα στο εν λογω blog και χάζεψα τα τελευταία σχολια. Βλέπω και εκεί αρκετές περιπτώσεις με το ιδιο προβλημα, σηλαδη ενω ο πελάτης πλήρωσε gearbest eu express για να αποφυγει τελωνειο, αυτό εστάλει με αλλοςυ τροπους και το ειδος ηρθε με ελτα/τελωνειο. Οσοι βεβαια ρωτάνε λαμβάνουν απαντησεις τυπου γραψτε το premium supoort μας. 

 

Το γράφω πάλι. Ο ανρθωπος βοηθά με το να ενημερώνει γι προσφορες και τον ευχαριστουμε αλλά μη νομιζετε οτι αυτα που διαβαζετε εκει ειναι επισημες γραμμες του gb

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν είχα καμία ενημέρωση ξαφνιάστηκα όταν είδα tracking number NL Post αλλά είπα να μην αγχώθω και να περιμένω... στο τέλος χαλάστηκα γιατί το τάμπλετ προοριζόταν για δώρο και δεν είχα καμία επιστροφή για τα μεταφορικά.

 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

ποιο ελληνικο geasbest ρε μεγαλε πας καλα δεν υπαρχει λεμε

 

κανας μπουρδας σαν το δικο μας μπουλντόγκ ειναι το ελληνικο  μπουρδαμπεστ

Δημοσ.

ποιο ελληνικο geasbest ρε μεγαλε πας καλα δεν υπαρχει λεμε

 

κανας μπουρδας σαν το δικο μας μπουλντόγκ ειναι το ελληνικο μπουρδαμπεστ

Έγραψα gearbest.gr και με πέταξε στο banggood.com

Δημοσ.

Αν κάνεις dispute θα το κάνεις με αιτιολογία οτι πλήωσες ακτιβότερη αποστολή με dpd eu express και η εταιρεία στο εστειλε με post nl το οποιο σημαίνει καθυστερήσεις και τελωνείο (αυτό δυστυχώς δεν μπορεις να το αποδειξεις πριν συμβει, οποτε ειναι λιγο επιφοβο). Αν τώρα πάρεις τα λεφτά σου και φτάσει εχεις δυο επιλογές. Να μην ασχοληθείς καθόλου (εννοείται ΔΕΝ παραλαμβάνεις) και να πάει να κουρευτεί το gearbest που σε εβαλε σε μπελάδες ή σε συννεόηση με το gearbest να πας να δηλώσεις να επιστραφεί, να στειελεις φωτο στο gb και μετά μην ασχοληθεις καθολου.

 

Αν τώρα τα εχεις πάρει και δεν θες καθολου το ειδος, κάνε την εξης προταση στο paypal. Πες οτι ετσι κι αλλιως εισαι ενεκυρισμένος για τη συμπεριφορα τους, δε θες το αντικειμενιο και θα κάνεις dispute sto paypal. Αν θέλουν σου κάνουν αυτοι απευθείας το refund και εσύ θα ενημερώσεις το ταχυδρομείο για επιστροφή (οταν φτάσει βεβαια) και θα στειλεις και το αποδεικτικό στο gearbest 

 

 

 

Το γράφω πάλι για να το διαβάσουν κι αλλοι. Το gearbest ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ελληνικό site. Εχω στειλει δυο ερωτήματα με ticket στο επίσημο gearbest (το αυθεντικο) ρωτώντας αν ειναι επισημο branch και ο κινέζος κάνει τον κινεζο.

 

Αυτό που λες ειναι κάποιος ελληνας ιδιώτης που εχει οικιοποιηθεί το λογότυπο και το παίζει ελληνικό gearbest ενώ απλός ειναι πωλητης με referal. To κάνει για να εχει αυξημένες πωλήσεις απο προμήθειες. Αυτό ισοδυναμεί οτι αυτα που γράφονται δεν ειναι επισημα κείμενα απο το gearbest αλλά εμπειρίες χρηστών και εμπειριών (οπως αντιστοιχα βλέπεις εδω μέσα). Π.χ. η επισημη γραμμη του gb ειναι "τελωνεία ειναι στον πελάτη"  αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η εμπειρία εχειδειξει οτι εκανε refund το κοστος τελωνειου. Δεν ειναι ομως ο κανονας και δε θα το δεις πουθενα γραμμένο στο επισημο gb.

 

Πρακτικά ο άνθρωπος βοηθά με το να βγάζει τις προσφορές και κουπόνια που κυκλοφορουν (καλό κάνει, μην κρυβόμαστε) αλλά αν κάτι επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις (όπως η δική σου), πέφτει προσπάθεια αποκρυψης ή μείωσης. 

 

Edit :

Μπήκα στο εν λογω blog και χάζεψα τα τελευταία σχολια. Βλέπω και εκεί αρκετές περιπτώσεις με το ιδιο προβλημα, σηλαδη ενω ο πελάτης πλήρωσε gearbest eu express για να αποφυγει τελωνειο, αυτό εστάλει με αλλοςυ τροπους και το ειδος ηρθε με ελτα/τελωνειο. Οσοι βεβαια ρωτάνε λαμβάνουν απαντησεις τυπου γραψτε το premium supoort μας. 

 

Το γράφω πάλι. Ο ανρθωπος βοηθά με το να ενημερώνει γι προσφορες και τον ευχαριστουμε αλλά μη νομιζετε οτι αυτα που διαβαζετε εκει ειναι επισημες γραμμες του gb

Είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις;

Πώς δικαιολογείς τότε ότι μίλησα μαζί του και το gearbest μου πλήρωσε το τελωνείο (100%), μου έδωσε κάτι πόντους (κλασικά) αλλά επειδή είχε χαθεί ένα μέρος της παραγγελίας, πρώτη φορά δεν είχα βγάλει βίντεο, αλλά αποδεικνυόταν διότι από τη dpd στη acs το δέμα έφθασε μισό κιλό ελαφρύτερο, μου έστειλαν refund μερικό και ένα κουπόνι 15£ για το συμβάν.

Θέλω να σημειώσω ότι αν δε μιλούσα με το παιδί δε θα έπαιρνα το 100% του τελωνείου ούτε το κουπόνι.

Υ.Γ.Καλύτερα να μην γράφουμε αν δε γνωρίζουμε.

Καλά αν έβαζα μια συγκεκριμένη αποστολή για αποφυγή τελωνειου και το έστελναν με ότι να ναι θα τους έβαζα τρελό χέρι.

Μου έχει συμβεί 3 φορές. Στη μία ζήτησα full refund και το πήρα, καθώς και επιπλέον 12% της παραγγελίας για τη ταλαιπωρία (1 μήνας και μου λένε δυστυχώς δε το έχουμε, προοριζόταν για δώρο), μια ακόμα έφθασε μετά από 2 μήνες χωρίς τελωνείο αλλά ζήτησα μερικό refund και μου το έδωσαν (λόγω καθυστέρησης και αλλαγής του τρόπου αποστολής) και βέβαια όπως γράφω στη προηγούμενη σελίδα θα απαιτήσω και θα πάρω το 100% του τελωνείου, όταν επιτέλους το παραλάβω (ήδη στις 62 ημέρες) καθώς και πόντους για τη ταλαιπωρία και την αλλαγή από DPD σε ΝPost

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις;

Πώς δικαιολογείς τότε ότι μίλησα μαζί του και το gearbest μου πλήρωσε το τελωνείο (100%), μου έδωσε κάτι πόντους (κλασικά) αλλά επειδή είχε χαθεί ένα μέρος της παραγγελίας, πρώτη φορά δεν είχα βγάλει βίντεο, αλλά αποδεικνυόταν διότι από τη dpd στη acs το δέμα έφθασε μισό κιλό ελαφρύτερο, μου έστειλαν refund μερικό και ένα κουπόνι 15£ για το συμβάν.

Θέλω να σημειώσω ότι αν δε μιλούσα με το παιδί δε θα έπαιρνα το 100% του τελωνείου ούτε το κουπόνι.

Υ.Γ.Καλύτερα να μην γράφουμε αν δε γνωρίζουμε.

Είμαι απολυτα σίγουρος οτι αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται επισημο ελληνικο branch του gearbest. Το αν θα γινει στο μελλον (απο αυτό ή αλλο ιστοτοπο) δεν μπορώ να το ξέρω.

 

Εγραψα νωρίτερα οτι πρώτον ρώτησα επανειλημμένα το επισημο gearbest και απαντηση δεν ελαβα ποτέ. Αν ήταν ελληνικο branch το ιδιο το gearbest ειχε κάθε λογο να μου το επιβεβαιώσει. Δευτερον γραφονται πράγματα που δεν υπάρχουν στο επισημο site. Θεωρείς λογικο ένα επισημο branch να γραφει πράγματα που δεν υπάρχουν στο επισημο μητρικό; Κοινή λογική.

 

Επειδή μπορεί να αρνείσαι να δεις το αυτονόητο θα το παω λιγο παραπέρα. Αν ήταν επισημο branch δεν επρεπε να είχε εξελληνισμένο user interface όπως ειναι το ιταλικό, ισπανικό, κλπ επισημα branches; Τέταρτον αν ήταν επισημο, υπήρχε λόγος σε όλες τις προσφορές να υπάρχει referral code στα links; Εχει λογική το επισημο gearbest να κόβει προμήθεια στον εαυτό του;

 

Τέλος στο site γράφει το παρακάτω

 

Ο πληροφοριακός κόμβος της GearBest Greece έχει αναλάβει το έργο της ενημέρωσης των Ελλήνων Πελατών της GearBest. Για την καλύτερη κατανόηση του εν λόγω κοινού λειτουργεί πιλοτικά τμήμα Υποστήριξης Gearbest Greece Premium Support στο οποίο προτείνεται  να απευθύνεστε μόνο εφόσον έχετε εξαντλήσει τα εργαλεία υποστήριξης που παρέχει το επίσημο site της Gearbest.com

Αν λοιπον ΗΤΑΝ επισημο παρακλάδι, ποιος ο λογος να με προτρέπει να εξαντλήσω κάθε υποστηριξη απο το επισημο gearbest; 

 

Πες μου τώρα ποιος απο τους δυο μας γράφει χωρίς να ξέρει.

 

Οσο για το αποτελεσμα, το παιδί (του το αναγνωρίζω) έκανε αυτό που θα έκανες και εσυ αν επικοινωνουσες με το gearbest. Η διαφορά σας προφανώς ήταν οτι λογω εμπειρίας έκανε πιο σωστή τεκμηρίωση, ήξερε που να πιέσει και βγήκε αποτελεσμα. Μπράβο του και μαγκιά του. Αυτό ειναι τελειως διαφορετικό απο το "εγινε επειδή ειναι gearbest".

 

Θα σου πω μια ιδια αντιστοιχη ιστορια που ετυχε σε μενα προσωπικά. Παραγγέλνω για φίλο ένα κινητό απο gearbest. Επειδή ειμαι περιεργος κάνω unboxing video (πάντα) και βλέπω οτι το κινητό ήταν χρησιμοποιημένο. Του δίνω  το κινητο και το βιντεο και του λεω οτι ειναι χρησιμοποιημένο και να ζητήσει refund (ολοκληρωτικό ή partial). Να το τρέξει αυτός.  Μου τηλεφωνέι μετά απο 3 ημέρες και μου λεει οτι το gearbest του λεει οτι το κινητο ειναι καινουργιο και δεν κάνουν τιποτα. Φίλος γαρ, ειπα να το αναλάβω.

 

Κοιτω παλιο ticket και βλέπω τον εξης διαλογο (δε θυμαμαι τωρα ακριβως τις λεξεις)

-Παρέλαβα το κινητό και ειναι χρησιμοποιημένο. Θέλω refund. Εχω βιντεο.

-Συγνωμη για την αναστατωση. Το κινητο που σας στειλαμε ειναι brand new. Μηπως το παρελαβε αλλος και το ανοιξε;

-Οχι το παρελαβε φιλος μου, κλειστη συσκευασια και μου ειπε οτι ειναι χρησιμοποιημένο

-Ο φιλος σας κάνει λάθος. Ειναι brand new. Δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα

 

Οπως βλεπεις ο (τεμπελης) φιλος μου δεν εκανε πρακτικά τιποτα για να αποδειξει τα λεγομενα του, 

Τι έκανα εγω; Εβγαλα screenshots απο το βιντεο σε κομβικά σημεία οπου εδειχναν ξεκαθαρα οτι ειναι χρησιμοποθημένο. Φαντασου οτι  περα απο δαχτυλιες, μεσα βρηκα φωτογραφία απο το support της gearbest (μια γλυκια κινεζουλα), λογαριασμο google play και ιστορικό στον browser. Ολα αυτα φωτογραφίες και επισυμανση οτι αν θλουν μπορω να σηκώσω ολο το βιντεο στο youtube και να τους κοινοποιήσω το link. Ξαφνικα αλλαξαν τακτική και πρόσφεραν 30% refund και να κρατησω το κινητό (εννοείται με εγγυηση)

ή να το επιστρέψω και οταν φτάσει εκει να μου στειλουν ένα αλλο (ή το ποσό σε gb wallet αν δεν υπάρχει διαθέσιμο). Οπως βλεπεις ο κινεζος ακομα και τωρα πάει να βγαλει καθαρη. Δε μασαω. Του απαντω οτι οι αποδεκτές απο εμενα επιλογες (μιλησα βεβαια με το φιλο μου) ειναι 50% CASH refund συν κουπονι για επομενη αγορα ή μου πληρώνουν τα εξοδα courier αποστολής στην Κίνα και μολις φτάσει μου κάνουν full refund (και ολο αυτό μετά απο dispute που θα ανοιγα μόνο μεσω paypal). 

 

Μάντεψε τι εγινε. 50% refund συν κουπονι 15% για επομενη και (τυπικες) συγνωμες για την αναστατωση. Εχω εγω επαγγελματική σχέση με το gearbest; Οχι! Λύθηκε το προβλημα του φιλου μου; Ναι. Μονος του μπορουσε να το λύσει; ΝΑΙ αν ηξερε τι επρεπε να κανει.

 

 

Μου έχει συμβεί 3 φορές. Στη μία ζήτησα full refund και το πήρα, καθώς και επιπλέον 12% της παραγγελίας για τη ταλαιπωρία (1 μήνας και μου λένε δυστυχώς δε το έχουμε, προοριζόταν για δώρο), μια ακόμα έφθασε μετά από 2 μήνες χωρίς τελωνείο αλλά ζήτησα μερικό refund και μου το έδωσαν (λόγω καθυστέρησης και αλλαγής του τρόπου αποστολής) και βέβαια όπως γράφω στη προηγούμενη σελίδα θα απαιτήσω και θα πάρω το 100% του τελωνείου, όταν επιτέλους το παραλάβω (ήδη στις 62 ημέρες) καθώς και πόντους για τη ταλαιπωρία και την αλλαγή από DPD σε ΝPost

 

Δηλαδη εχεις και εσυ προσφατες περιπτώσεις που ενω πλήρωσες για gearbest eu express, αυτό στο εστειλε (υποθετω χωρις να σε ρωτήσει) με αλλες μεθοδους, οποτε πλήρωσες τελωνειο και άργησε υπερβολικα. Γιατί ρε παιδια δεν τα γράφετε να ενημερώνονται και οι υπολοιποι πριν παραγγείλουν.

 

Τελικα αυτό τον καιρό, το gearbest εχει καμία ΣΙΓΟΥΡΗ μέθοδο για αποφυγη τελωνείου; Κάτι σαν το αντιστοιχο priority mail του banggood

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...