Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πληροφοριακά εχω 7 δεματα απο banggood με priority mail το ενα το παραλαμβανω σημερα  μετα απο 25 μερες  τα αλλα 6 τα δυο εσκασαν αεροδρομιο σημερα   τα αλλα 4  δεματα ειναι στην  ολλανδια ακομα!!  ολα απο αρχες νοεμβριου 

 

 να μην το εχετε σιγουρο το 20ημερο  αλλαξαν τα δεδομενα προς το χειροτερο 

 

χτες παρελαβα ενα απλο δεμα οχι συστημενο μετα απο 19 μερες ?? και εχω καμια δεκαρια απλα που ειναι περισσότερο απο 70 μερες και τιποτα εκει στα ελτα πανε καλα ??? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σαν να μου φαινονται οτι μπηκανε πολυ τελωνιακοι μεσα στο site και μας την λενε. Γιατι κανω κακο; Εγω τους εστειλα το invoice που μου εχει στειλει ο κινεζος. Κανενα ψευτικο invoice δεν εστειλα. Γιατι να ειμαι εγω ο κακος και οχι οι τελωνιακοι που δεν δεχονται το invoice του κινεζου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βεβαιοτητα μπορω να σου πω οτι Eu Express και Post NL δεν... Το ξαναεγραψα και πριν μερικες σελιδες.Το Gearbest μεσα στο Νοεμβριο τα σκατωσε με τις παραγγελιες και αλλαξε αυθαιρετα μεθοδους αποστολης.Αλλα σταλθηκαν με Post NL και αλλα με DHL(!) .Αυτα απο μενα ,καλημερα

Ρε elmago τι απαντηση ήταν αυτή; Εσυ με ποιανου το μέρος εισαι; Με τους ελληνες του insomnia ή με το gearbest ;

 

Εδω δεν εξετάζουμε αν το gearbest eu express ΕΠΡΕΠΕ να εχει σταλει με dpd αλλά οτι εχουμε περιστατικά που το εστειλε με άλλους τροπους και εκατσαν καθυστερησεις και τελωνειο.

 

Οταν εγω σαν μέσος χρηστης πληρώνω gearbest eu express (και μάλιστα το εχει και ακριβά), το κάνω για 2 βασικους λογους:

  1. Να έρθει γρήγορα
  2. Να μην πληρώσω τελωνείο (ΕΙΔΙΚΑ αυτό)

 

Το αν το gearbest τα εκανε μαντάρα και εστειλε με post nl, dhl, austria post, OTIΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙ γιατι θα πρεπει να το φαω αμάσητο; Πρώτον πλήρωσα για μια υπηρεσία και δεν το τίμησε. Δευτερον μου βγαζει ενα προβλημα (καθυστερησεις ή/και τελωνειο) που μπορει να μου δημιουργεί αλλα προβληματα. Τέλος και βασικότερο, δεν ξερω (σαν αγοραστής πάντα) αν θα το καθιερώσει ή οτι μετα απο 15 ημέρες δε θα κάνει το ίδιο.

 

Αμα θέλω ασφαλή μεθοδο, θα κοιτάξω αλλου ή αμα μου αρέσει να φλερτάρω με το τελωνειο, υπάρχουν και αλλα κινεζομάγαζα που πουλάνε τα ιδια πραγματα πιο φθηνά (προ τελωνειου). 

 

Για μένα η καλύτερη λύση ειναι προσωπικό ban στις αγορές με gearbest eu express μέχρι πολύ αργότερα που θα δω αν εχει στρώσει η κατάσταση. Εμενα δε μου αρέσει να είμαι πειραματόζωο, ουτε του gearbest, ουτε του κάθε πωλητη με referal που προκειμένου να πάρει προμήθεια θα αποκρύψει σημαντικές πληροφορίες. Εννοεται οτι παραλληλα θα εστελνα και ενα χεστίριο ticket στο gearbest με σαφή αναφορα οτι οσο δεν εχουν λύσεις χωρίς τελωνειο (ή δεν τις τηρουν) λεφτουδάκια δε βλέπουν. Αμα αυτα τα χεστήρια tickets γινουν πολλά και δουν μειωση 80% για Ελλάδα, θα δεις για ποτε θα βρουν λύση. 

 

Θα μου απαντησεις βέβαια οτι το gearbest θα σου κανει refund αμα σου κατσει τελωνειο και τετοια. Αυτό ειναι διεξοδος οχι λύση. Θεωρώ αυτονόητο οτι πρεπει να το κάνει επειδή δεν τίμησε αυτά που ελεγε ΑΛΛΑ πρώτον γιατί πρεπει να μπαινω σε διαδικασίες tickets, δευτερον πολύς κόσμος δεν θα το κάνει (και εκει πατάει η gearbest) και τριτον με βάση την επισημη πολιτική της gearbest τα τελωνειακά ειναι καθαρα ευθύνη του πελατη, οποτε ανετα μπορει αυριο να κάνει τον κινέζο και να σταματησει να κανει refunds.

 

Να εξηγουμαι. Δεν προσωποποιώ το gearbest σε εσενα. Δείχνω σαφέστατα ενα προβλημα που εμεις σαν αγοραστές πρεπει να ξερουμε πριν ακουμπήσουμε τα χρηματα μας. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια υπαρχουν τελωνιακοι εδω μεσα. Δεν ειναι δυνατον να μου απαντατε εδω μεσα πρεπει να συνεργαστεις με τις τελωνιακες αρχες για να υπαρχει μια σταθεροτητα. Ελεος. Χρεωνουν υψηλα τελη και εκει και εμεις μα καθισουμε στα αυγα μας για αλλη μια φορα. Ε οχι. Οποιος ειναι τελωνιακος ας το πει τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 να μην το εχετε σιγουρο το 20ημερο  αλλαξαν τα δεδομενα προς το χειροτερο 

 

 

Και 30 να γινει για ολα τα δέματα, το χιλιοπροτιμω απο το διμηνο που εχει φτάσει αλλου ή το ραβασάκι απο το τελωνειο. Μέχρι τώρα ειμαι υπερικανοποιημένος απο banggood και το priority mail. Αν αυριο αλλάξει πολιτική, θα τους κραζω στα ισια (δεν εχω εμπορική σχέση προμήθειας μαζίι τους) και θα κοιτάξω αλλου για το τι με συμφέρει. Τα λεφτά μας θέλουν και η δική μας δύναμη ειναι αυτό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 30 να γινει για ολα τα δέματα, το χιλιοπροτιμω απο το διμηνο που εχει φτάσει αλλου ή το ραβασάκι απο το τελωνειο. Μέχρι τώρα ειμαι υπερικανοποιημένος απο banggood και το priority mail. Αν αυριο αλλάξει πολιτική, θα τους κραζω στα ισια (δεν εχω εμπορική σχέση προμήθειας μαζίι τους) και θα κοιτάξω αλλου για το τι με συμφέρει. Τα λεφτά μας θέλουν και η δική μας δύναμη ειναι αυτό. 

καλα αυτο εννοείτε  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σαν να μου φαινονται οτι μπηκανε πολυ τελωνιακοι μεσα στο site και μας την λενε. Γιατι κανω κακο; Εγω τους εστειλα το invoice που μου εχει στειλει ο κινεζος. Κανενα ψευτικο invoice δεν εστειλα. Γιατι να ειμαι εγω ο κακος και οχι οι τελωνιακοι που δεν δεχονται το invoice του κινεζου;

Βρε καλό μου παιδί μόνος είπες ότι πληρωσες 145 άρα το invoice που λες ότι έστειλες αν είναι 20 είναι ψεύτικο

 

Και οι Κινέζοι ότι πάρεις πάνω στο πακέτο γράφουν 0.99 garden tools αλλα ποτε δεν ισχύει, άμα ήταν έτσι όλα τα δέματα από κινα θα περνούσαν χωρίς χρεώσεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμια περιπτωση δεν παρεξηγω οτι λες.Ισα ισα χαιρομαι που το συζηταμε.Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα κερδος.Ουτε απο το Gearbest ουτε απο εδω περα.Αυτο που αμφισβητω μεχρι ενα σημειο ειναι οτι εδω μεσα μπαινει ο οποιοσδηποτε και γραφει το μακρυ του και το κοντο του το οποιο στις περισσοτερες των περιπτωσεων αποδεικνυεται «μουσαντενιο» και πιστευω οτι δεν θα το αμφισβητησεις.Ως προς την περιπτωση του φιλου που ειχαμε προχθες,ειδικα απο τη στιγμη που ανεβασε και ο ιδιος φωτογραφιες το τονισα και εγω οτι ειναι ξεκαθαρο λαθος του gearbest που αλλαξε τη μεθοδο αποστολης (αν τον ρωτησε η οχι και αυτος δεν απαντησε δεν τον γνωριζουμε) και απλα αμφισβητητα τα περι αλλαγης στις συνεργασιες της dpd.Και ειπα απλα οτι καλο ειναι και εμεις να τσεκαρουμε τα τικετ/μειλ μας για 2-3 μερες.Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο.Οσον αφορα την αξιοπιστια του Gearbest εγω μιλαω οντας πελατης ενα χρονο και μονο.Απο αυτα που γνωριζω ειναι οτι το σεπτεμβριο προσελαβαν προσωπικο για να μπορεσουν να ικανοποιησουν την αυξημενη ζητηση των παραγγελιων και τα εκαναν μανταρα.Ειτε με καθυστερησεις ειτε με αλλαγες στις μεθοδους αποστολης.Αυτο σαφως ειναι κατι που καποιον που θα κανει την παραγγελια και δεν θα ξανασχοληθει μεχρι να παραλαβει(οπως η πλειοψηφια) θα τον πειραξει.Ομως ναι διορθωνονται τα λαθη.Γιαυτο φροντιζουμε οι αγορες μας να γινονται μεσω paypal στην τελικη.Να ειμαστε και εμεις καλυμενοι.

Ρε elmago τι απαντηση ήταν αυτή; Εσυ με ποιανου το μέρος εισαι; Με τους ελληνες του insomnia ή με το gearbest ;

 

Εδω δεν εξετάζουμε αν το gearbest eu express ΕΠΡΕΠΕ να εχει σταλει με dpd αλλά οτι εχουμε περιστατικά που το εστειλε με άλλους τροπους και εκατσαν καθυστερησεις και τελωνειο.

 

Οταν εγω σαν μέσος χρηστης πληρώνω gearbest eu express (και μάλιστα το εχει και ακριβά), το κάνω για 2 βασικους λογους:

  • Να έρθει γρήγορα
  • Να μην πληρώσω τελωνείο (ΕΙΔΙΚΑ αυτό)

Το αν το gearbest τα εκανε μαντάρα και εστειλε με post nl, dhl, austria post, OTIΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙ γιατι θα πρεπει να το φαω αμάσητο; Πρώτον πλήρωσα για μια υπηρεσία και δεν το τίμησε. Δευτερον μου βγαζει ενα προβλημα (καθυστερησεις ή/και τελωνειο) που μπορει να μου δημιουργεί αλλα προβληματα. Τέλος και βασικότερο, δεν ξερω (σαν αγοραστής πάντα) αν θα το καθιερώσει ή οτι μετα απο 15 ημέρες δε θα κάνει το ίδιο.

 

Αμα θέλω ασφαλή μεθοδο, θα κοιτάξω αλλου ή αμα μου αρέσει να φλερτάρω με το τελωνειο, υπάρχουν και αλλα κινεζομάγαζα που πουλάνε τα ιδια πραγματα πιο φθηνά (προ τελωνειου).

 

Για μένα η καλύτερη λύση ειναι προσωπικό ban στις αγορές με gearbest eu express μέχρι πολύ αργότερα που θα δω αν εχει στρώσει η κατάσταση. Εμενα δε μου αρέσει να είμαι πειραματόζωο, ουτε του gearbest, ουτε του κάθε πωλητη με referal που προκειμένου να πάρει προμήθεια θα αποκρύψει σημαντικές πληροφορίες. Εννοεται οτι παραλληλα θα εστελνα και ενα χεστίριο ticket στο gearbest με σαφή αναφορα οτι οσο δεν εχουν λύσεις χωρίς τελωνειο (ή δεν τις τηρουν) λεφτουδάκια δε βλέπουν. Αμα αυτα τα χεστήρια tickets γινουν πολλά και δουν μειωση 80% για Ελλάδα, θα δεις για ποτε θα βρουν λύση.

 

Θα μου απαντησεις βέβαια οτι το gearbest θα σου κανει refund αμα σου κατσει τελωνειο και τετοια. Αυτό ειναι διεξοδος οχι λύση. Θεωρώ αυτονόητο οτι πρεπει να το κάνει επειδή δεν τίμησε αυτά που ελεγε ΑΛΛΑ πρώτον γιατί πρεπει να μπαινω σε διαδικασίες tickets, δευτερον πολύς κόσμος δεν θα το κάνει (και εκει πατάει η gearbest) και τριτον με βάση την επισημη πολιτική της gearbest τα τελωνειακά ειναι καθαρα ευθύνη του πελατη, οποτε ανετα μπορει αυριο να κάνει τον κινέζο και να σταματησει να κανει refunds.

 

Να εξηγουμαι. Δεν προσωποποιώ το gearbest σε εσενα. Δείχνω σαφέστατα ενα προβλημα που εμεις σαν αγοραστές πρεπει να ξερουμε πριν ακουμπήσουμε τα χρηματα μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30/11/2017, 11:51:26 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 30/11/2017, 09:45:18 Κ.Α.Τ.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)

 

καλά ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ να προσφέρουν τα ΕΛΤΑ?

 

έχουν πιάσει πάτο !!

 

Σαν να μην υπάρχει άνθρωπος στο ΚΔ ΑΤΤΙΚΗΣ !! (κατάντια υπηρεσίας Ελληνικού δημοσίου, τι να πει κανεις...)

 

Μην ανησυχείτε. Το δικό μου μπήκε σε ΚΔ ΑΤΤΙΚΗΣ 2/11/2017 και μετά κουνήθηκε 29/11/2017! Δεν βιάζονται καθόλου εκεί. Και δεύτερων - ανοίγουν τα δέματα, όπως το κατάλαβα από κομμένη συσκευασία του αποστολέα. Μετά το έκλεισαν με διάφανη αυτοκόλλητη, χμμ  :blink:

Η παραγγελία ήταν απο aliexpress, πέρασε το τελωνείο. Ευτυχώς δεν κοστολόγησαν τίποτα, επειδή το περιεχόμενο ήταν φτηνά πράγματα /είδη για κατοικίδια/.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση απλα για να ειμαι 100% σιγουρος:

 

Πρεπει να σταλει μια μητρικη (Asrock Z97 Fatal1ty X killer) στην Ολλανδια για RMA. Υποθετω οτι δεν θα εχει τελωνεια κλπ μιας και ειναι εντος Ε.Ε. ουτε θα κολλησει 45 χρονια σε καποιο καροτσι/σακο ετσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση απλα για να ειμαι 100% σιγουρος:

 

Πρεπει να σταλει μια μητρικη (Asrock Z97 Fatal1ty X killer) στην Ολλανδια για RMA. Υποθετω οτι δεν θα εχει τελωνεια κλπ μιας και ειναι εντος Ε.Ε. ουτε θα κολλησει 45 χρονια σε καποιο καροτσι/σακο ετσι?

 

Όπως σωστά λες, εντός ε.ε. δεν υπάρχουν τελωνεία για τα είδη που επιτρέπεται η διακίνηση τους.

Για το αν θα κολλήσει ή όχι όμως, αν το στείλεις με ΕΛΤΑ, έχουν κάποια θέματα τον τελευταίο καιρό, πανελλαδικά, με υποστελέχωση υπηρεσιών κλπ. Υπάρχει μία μικρή πιθανότητα, να αργήσει λίγο μέχρι να πάρει τον δρόμο της ξενιτιάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...