stsksts123 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 οκ ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bloubloum Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 12/10/2017 18:21 - The item is processed at the PostNL sorting center 12/10/2017 18:21 - The item is at the PostNL sorting center 13/10/2017 07:26 - The item is on transport to the country of destination 15/10/2017 16:19 - The item has arrived in the country of destination, GREECE 15/10/2017 16:19 - The consignment has arrived in the country of destination 02/11/2017 14:44 - RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE 02/11/2017 14:44 - ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ, ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) 02/11/2017 18:31 - ITEM ARR 02/11/2017 18:31 - ΑΦΙΞΗ ΣΕ Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.), Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) 02/11/2017 20:31 - ITEM IN CONTA 02/11/2017 20:31 - ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.), Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) 02/11/2017 21:31 - ITEM UNLOADED, KENTRO DIALOGIS ATTIKIS 02/11/2017 21:31 - ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ, ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 03/11/2017 13:24 - ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, KENTRO DIALOGIS ATTIKIS 03/11/2017 13:24 - ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Καλησπέρα σας. Αυτό σημαίνει οτι θα μου έρθει το ραβασάκι να πληρώσω ή μπήκε/βγήκε απλώς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα σας. Αυτό σημαίνει οτι θα μου έρθει το ραβασάκι να πληρώσω ή μπήκε/βγήκε απλώς? Αφου μπήκε ΓΕΤΑ μπορει να εχει μπει χρεωση ή μπορει να μην εχει χρεωση (βγήκε με μηδενική χρεωση ή 3ευρο αν ειναι δέμα). Θα το δεις οταν πας να παραλαβεις. Πάντως οι χρόνοι ειναι μια χαρα σαν αναμονή. μονο 15 ημέρες αναμονή να ανοιξει ο σάκος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Το ιδανικο θα ηταν να γινει μια οργανωμενη μαζικη μυνηση. Καπου ειχα προσεξει πως δικηγορος το κινησε μονος του για την περιπτωση του. Μακαρι να υπαρξει συσπειρωση απο πολλους. http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam?ctype=postal Επισύναψη φωτογραφίας του πακέτου οπωσδήποτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sunlight2030 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Αντε να δω τι ραβασάκι θα εχώ μετα απο δυο μήνες αναμονή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Μ ήρθε σήμερα δέμα αξίας 59€ με priority direct από banggood Σε 14 μέρες και χωρίς τελωνείο Άξιζαν τα έξτρα 7€ τελικά 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
emperor4her Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Μ ήρθε σήμερα δέμα αξίας 59€ με priority direct από banggood Σε 14 μέρες και χωρίς τελωνείο Άξιζαν τα έξτρα 7€ τελικά Εννοειται οτι αξιζει, αλλα σε μικρης αξιας πραγματακια που δεν εχουν θεμα με υγρασια, εγω παραγγελνω απο οπου βρω, με ενα ρισκο φυσικα.. η αναμονη δεν με ενοχλει ιδιαιτερα μιας και ξερω οτι θα περιμενω απο 20μερες μεχρι 2 μηνες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Καλα ναι εννοείται Αν δεν το βιάζεσαι παίρνεις από όπου θέλεις χωρίς έξτρα μεταφορικά κτλπ Και εννοείται η αναμονή στα ύψη! Πάντως πάλι καλά που banggood και gearbest έχουν βρει την άκρη και κάνουμε καμιά παραγγελία χωρίς τελωνείο ακόμα. ελπίζω να μην κλείσει αυτή η "δικλείδα"... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mylo Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Και φυσικά... συνέβη αυτό που περιμέναμε όλοι όταν είδαμε αυτή τη φωτογραφία: Μετά από 80 μέρες περίπου, το παρέλαβα σήμερα. Πέρασε και από τελωνείο αλλά δεν χρεώθηκε. Το κινητό έφτασε στην κατάσταση που βλέπετε παρακάτω... Διαλυμένη βρεγμένη συσκευασία, η οποία μάλιστα είχε βγάλει μούχλα και βρωμοκοπούσε! Το κινητό φαίνεται να λειτουργεί, παρόλο που είχε περάσει υγρασία και μούχλα εσωτερικά εννοείται. Κάτι πρέπει να γίνει με αυτή την κατάσταση. πως είμαστε σίγουροι πως η ζημιά έγινε στο Βενιζέλος και δεν εστάλη σάπιο ή δεν σάπισε σε κάποιον ενδιάμεσο σταθμό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teckgeek Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Μ ήρθε σήμερα δέμα αξίας 59€ με priority direct από banggood Σε 14 μέρες και χωρίς τελωνείο Άξιζαν τα έξτρα 7€ τελικά Καλησπέρα Στέλιο, μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις καμια ΦΩΤΟ απο μπροστα και πισω μέρος του δέματος? (φυσικά δίχως τα προσωπικά στοιχεία) για να δουμε ΑΝ με το PRIORITY LINE έγραφε κάτι που να παραπέμπει σε αποστολή απο Κίνα ή απο Ευρώπη ! Ευχαριστω εκ των προταίρων (το ξαναζήτησα σε άλλον συμφουρίτη αλλά δεν....) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jangos Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 (Δελτίο Τύπου - Ενημέρωση: 24/10/2017) Εισαγωγές προϊόντων και τελωνεία – Τι ισχύει; Σε συνέχεια των ενεργειών μας για τη διευκρίνηση της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί με τις δεσμεύσεις δεμάτων από το εξωτερικό, επισκεφθήκαμε τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου τη Διεύθυνση Τελωνείων του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος και συνομιλήσαμε με την Διευθύντρια του τελωνείου και τον υπεύθυνο Δασμών και ΕΦΚ. Επειδή η επίσημη γραπτή απάντηση των τελωνείων θα καθυστερήσει αρκετά (για λόγους που θα διαβάσετε παρακάτω) αποφασίσαμε να δημοσιεύσουμε μέρος της συνομιλίας που είχαμε, με την επιφύλαξη πως τίποτα από τα παρακάτω δεν αποτελεί ΕΠΙΣΗΜΗ θέση των τελωνειακών αρχών, ή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσιών Εσόδων (ΑΑΔΕ) και του Υπουργείου Οικονομικών, στα οποία υπάγονται τα τελωνεία. Τα δημοσιεύουμε με τη μορφή προσωρινής εξέλιξης, και προσωρινών συμβουλών προς τους καταναλωτές, μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Σύμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα της ίδιας της Διευθύντριας: 1) Οι υπάλληλοι του τελωνείου, αλλά και η ίδια προσωπικά, θεωρούν πως ο νόμος ως έχει, πάσχει σε πάρα πολλά σημεία και δεν μπορούν ως τελωνειακή αρχή να εφαρμόσουν τις διατάξεις που αφορούν τις διασυνοριακές συναλλαγές χωρίς προβλήματα. Εφόσον τους εξηγήθηκαν αναλυτικά οι θέσεις μας και οι απορίες μας, έγινε ξεκάθαρο σε εμάς πως επιθυμούν να μας βοηθήσουν με κάθε τρόπο και θα κάνουν ότι μπορούν για αυτό. Είναι κάτι που εκτιμούμε ιδιαίτερα και τους ευχαριστούμε γι αυτό. 2) Η Διευθύντρια δεσμεύθηκε να μας απαντήσει προσωπικά με επίσημη επιστολή, αφού όμως πάρει στα χέρια της τις διευκρινιστικές εγκυκλίους που και η ίδια έχει ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομικών. Δυστυχώς, αυτό μπορεί να πάρει από μερικές ημέρες μέχρι αρκετούς μήνες. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. 3) Τις πρόσφατες διαδικασίες που όλοι γνωρίζουμε και μας αφορούν (απαγόρευση εισαγωγής, δέσμευση αντικειμένων, κλπ.) ΔΕΝ τις διενεργεί το τελωνείο. Τις διενεργούν τα Γραφεία Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (ΓΕΤΑ) των ΕΛΤΑ. Για κάθε θέμα που έχει παρουσιαστεί με τις παραγγελίες που έχουν δεσμευτεί, υπεύθυνα είναι τα ΓΕΤΑ, και σε αυτά πρέπει να απευθυνόμαστε στις περιπτώσεις που θα διαβάσετε παρακάτω. 4) Είναι σαφές από τον νόμο πως απαγορεύεται η εισαγωγή από ιδιώτες στη χώρα μας ειδών ηλεκτρονικού τσιγάρου, από οποιαδήποτε χώρα, είτε εντός είτε εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τι όμως αποτελεί είδος ηλεκτρονικού τσιγάρου και τι όχι; Η Διευθύντρια δεσμεύθηκε να μας παραδώσει αναλυτική λίστα, μόλις την παραλάβει το τελωνείο μετά από το αίτημα που απέστειλε στο Υπουργείο Οικονομικών. Μέχρι τότε, ισχύει το εξής παράδειγμα: Μια πλήρης συσκευή (όπως: ατμοποιητής, mod, κλπ.) θεωρείται φυσικά ηλεκτρονικό τσιγάρο και απαγορεύεται η εισαγωγή. Στην περίπτωση που ένα αντικείμενο έρθει σε μέρη που έχουν αποσπαστεί (και όχι μονταρισμένο), τότε αν τα μέρη αυτά αποτελούν το 70% και άνω της συσκευής θεωρείται ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό τσιγάρο. Σε κάθε άλλη περίπτωση θεωρούνται ανταλλακτικά ή αντικείμενα για οποιαδήποτε άλλη χρήση και επιτρέπεται η εισαγωγή τους. Παράδειγμα: Μια οθόνη από ένα mod, ή ένας πόλος, μπορούν να εισαχθούν ελεύθερα. Αντίθετα, μια οθόνη ΚΑΙ ένας πόλος ΚΑΙ μια πλακέτα ΚΑΙ ένα σασί ΚΑΙ ένα καπάκι ΚΑΙ μερικές βίδες κλπ. απαγορεύεται να εισαχθούν εφόσον βρίσκονται στο ίδιο δέμα, ακόμα κι αν έχουν συσκευασθεί ξεχωριστά και όχι μονταρισμένα σε mod. Δεν το σχολιάζουμε, σας παρέχουμε απλώς την πληροφορία. 5) Το τελωνείο θεωρεί πως αντικείμενα που έχουν πολλαπλές χρήσεις και δεν προορίζονται αποκλειστικά για άτμισμα μπορούν και πρέπει να εισάγονται ελεύθερα. Έτσι, βαμβάκια, σύρματα, μπαταρίες, φορτιστές, θήκες, μπουκαλάκια, αναδευτήρες, μικροεργαλεία, αξεσουάρ και διάφορα άλλα, μπορούν να εισάγονται κανονικά. Επειδή εδώ εγείρονται διάφορα ερωτήματα (παράδειγμα: ένα σκέτο τανκ, δηλαδή ένας γυάλινος κύλινδρος, είναι ή όχι είδος αποκλειστικά για ηλεκτρονικό τσιγάρο; μια έτοιμη αντίσταση clapton μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αλλού ή όχι; κλπ.), μιας και τα είδη που μπορούν δυνητικά να σχετιστούν με το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι εκατοντάδες, για οποιοδήποτε είδος υπάρχει αμφιβολία θα πρέπει αναγκαστικά να περιμένουμε την επίσημη λίστα. 6) Σε περίπτωση που ένα δέμα περιέχει μη απαγορευμένα αντικείμενα, αλλά ταυτόχρονα περιέχει και ένα ή παραπάνω απαγορευμένα, αυτόματα απαγορεύεται η εισαγωγή του. Τα δέματα ελέγχονται στο σύνολό τους (ανά δέμα) και όχι ξεχωριστά το κάθε αντικείμενο του περιεχομένου τους. Αν λοιπόν για παράδειγμα έχετε παραγγείλει στο ίδιο δέμα βαμβάκια και σύρματα και μπουκαλάκια και ΕΝΑ (ή περισσότερα) απαγορευμένα είδη, θα δεσμευτεί ολόκληρη η παραγγελία σας. 7) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει ΜΟΝΟ μη απαγορευμένα είδη θα πρέπει να εισαχθεί κανονικά. Αν το κόστος είναι άνω των 22 ευρώ, θα πρέπει να πληρώσετε τους αναλογούντες δασμούς φυσικά, αλλά το νόημα είναι πως δεν είναι παράνομο να εισαχθούν τα προϊόντα, και άρα δεν πρέπει να κατασχεθούν. 8) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιέχει ΜΟΝΟ μη απαγορευμένα είδη και έχει δεσμευθεί από την υπηρεσία των ΕΛΤΑ, θα πρέπει να απευθυνθείτε στα ΓΕΤΑ γνωρίζοντας το tracking number του δέματός σας, και να ζητήσετε να αποδεσμευτεί το δέμα σας. Εφόσον σας ζητηθεί, θα πρέπει να προσκομίσετε το όποιο απαραίτητο αποδεικτικό της παραγγελίας σας (π.χ. ηλεκτρονική απόδειξη αγοράς) ή/και να ζητήσετε να ανοιχτεί το δέμα και να αναγνωσθεί το τιμολόγιο που περιέχεται μέσα σε αυτό. Μετά τη διαδικασία αυτή θα πρέπει να παραλάβετε το δέμα σας κανονικά. 9) Όσον αφορά τα υγρά αναπλήρωσης, είναι κάτι που ούτε συζητείται ούτε πρόκειται να αλλάξει, εφόσον υπάγονται σε Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ). Το τι θα συμβεί με μεμονωμένα αρώματα, βάσεις, shake & vape, κλπ. μένει να διευκρινιστεί. Καμία πληροφορία δεν υπάρχει προς το παρόν. 10) Για περιπτώσεις που δεν υπάγονται σε κανένα από τα παραπάνω παραδείγματα, ο καταναλωτής θα πρέπει να απευθύνεται στα ΓΕΤΑ, και όχι στα τελωνεία. Τηλ.: 800 11 82000, email: [email protected] Επαναλαμβάνουμε πως όλα τα παραπάνω είναι μια ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ πληροφόρηση, την οποία όμως λάβαμε από υπεύθυνα χείλη. Σε κάθε περίπτωση η Κοινότητα Ελλήνων Ατμιστών ΔΕΝ είναι υπεύθυνη για οτιδήποτε δεν τηρηθεί σύμφωνα με τα παραπάνω, ούτε φέρει την οποιαδήποτε νομική ευθύνη για θέματα που τυχόν αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές. Ο ρόλος μας ήταν και θα παραμείνει καθαρά διαμεσολαβητικός και συμβουλευτικός. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα Στέλιο, μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις καμια ΦΩΤΟ απο μπροστα και πισω μέρος του δέματος? (φυσικά δίχως τα προσωπικά στοιχεία) για να δουμε ΑΝ με το PRIORITY LINE έγραφε κάτι που να παραπέμπει σε αποστολή απο Κίνα ή απο Ευρώπη ! Ευχαριστω εκ των προταίρων (το ξαναζήτησα σε άλλον συμφουρίτη αλλά δεν....) Το δέμα είναι κανονικο σταλμένο από κινα χωρίς να έχει αλλάξει πουθενά κάτι.οπως πάντα με τα γνωστά επάνω. Είναι direct κινα-ελλαδα με nl post Στο πίσω μέρος δεν έχει τιποτα.σκετη γκρί σακούλα χωρίς κάτι επάνω. Μακάρι να μπορούσα να βάλω,έσκισα την σακούλα και πήρα το περιεχόμενο και την πέταξα εφόσον δεν είχε ελενχο τελωνείου η να λέει τελωνιακος ελεύθερο ώστε να βγάλω φωτό να βάλω να δείτε κτλπ. (Το έχω κάνει άλλες φορές ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Starla Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Παιδιά ζήτησα απο κινεζο πληρφ.για συστημενο δεμα που φαινεται κολλημενο εδω και 40 μερες και μου απαντησε πως μετα απο επικοινωνια που ειχε με τα ελληνικα ταχυδρομια υπαρχει σοβαρο προ βλημα με αναμονες εκτελωνισμου συστημενων και καθυστερησεις οποτε δεν δεχεται να κανει refund .Τι κανω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Αυτό π είπε ο Κινέζος ισχύει Απο που έκανες την αγορά? Με paypal πλήρωσες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Starla Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2017 Ebay παντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις