Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

περα απ τη πλακα μαλλον πρεπει να σταματησουμε να παραγγελνουμε, ειδικα εκτος ΕΕ, κινες κλπ ξεχαστε τες,

εγω απο ελλαδα εκανα δυο τελευταιες παραγγελιες, και απο αυτες που περιμενω μονο απο αγγλια μου ρθαν κανα δυο,

τα κινεζικα του αγιου... στην μια εκανα ηδη refund και εν καιρω θα κανω και τις υπολοιπες μου φαινεται..

αν ποτέ αξιωθουν και ερθουν, εννοειται θα πληρωσω ξανα, δεν μου φταιει ο πωλητης καπου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εχουν ενημερωθει οι κινεζοι για την κατασταση και μου απαντησε ενας "λογω προβληματων με τα ταχυδρομεια σας υπαρχουν μεγαλες καθυστερησεις,δεν εχετε ενημερωθει?," εμεινα καγκελο!!!Το ιδιο και ενας Κορεατης !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα 40 μερες κολλημενο ...26Οκτ. ληγει η ημερ.παραλαβης αλλα ο κινεζος μου εχει πει ηδη πως κ α π ο τ ε θα ερθει.Τι κανω?

πλεον το φυσιολογικο ειναι 2 μηνες και βαλε απλα υπομονη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλεπω να "τρωμε" ακυρο απο κινα,ιαπωνια,κορεα και λοιπες χωρες.Αν συνεχισουν να ειναι τοσο μπορδελο τα ελτα,αναγκαστικα θα στραφουμε σε courier.Οσο για τον ογκο των δεματων,πραγματι τον τελευταιο καιρο τα ελτα διαχειριζονται πολλα δεματα,αλλα αυτη η καθυστερηση ειναι παραλογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Είμαι και εγώ φυσικά ένας από τους αυθάδεις εγκληματίες που τόλμησε να αγοράσει κάτι από εξωτερικό... Γιατί πλέον έτσι μας αντιμετωπίζουν.

 

Πραγματικά η φωτογραφία που ανέβασε ο φίλος είναι εξοργιστική! 

 

Πιστεύω πως μόνη λύση θα είναι να ασκηθεί επικοινωνιακή πίεση πλέον, καθώς αν οι κύριοι έχουν φτάσει στο σημείο να αποθηκεύουν την περιουσία του πολίτη (γιατί κάποιος πλήρωσε για αυτά!) αφύλακτη και ακάλυπτη επειδή είναι ανίκανοι να διεκπεραιώσουν το έργο που μόνοι τους ανέλαβαν (δεν είναι δυνατόν να μην προέβλεψαν ότι ο όγκος θα ξεπεράσει την δυνατότητα επεξεργασίας) τότε έχουν περάσει τα όρια που απαιτείται από εμάς απλά υπομονή και μετάνοια για το... λάθος μας.

 

Θα παρακαλούσα τον φίλο να προωθήσει την φωτογραφία σε κάποια μέσα για να το ερευνήσουν με επιτόπια έρευνα. Μόνο κάτι τέτοιο θα τους πονέσει. Ίσως...

 

Είμαι άφωνος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

872d018c1c94628a982546c08f996cb3.jpg

 

Μπανανία Ελλαδιστάν 2017 !!!

 

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...  

 

 

Άραγε να είναι κάπου μέσα εκεί το δικό μου δέμα που έχει φτάσει Ελλάδα από 28 Ιούνη; :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

872d018c1c94628a982546c08f996cb3.jpg

 

Μπανανία Ελλαδιστάν 2017 !!!

 

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...  

 

Εδώ σύμφωνα πάντως με την φωτογραφία και με τέτοιο όγκο δεμάτων πάμε για νέα ρεκόρ καθυστερήσεων. Κάποιοι από εμάς θα παραλάβουμε μετά από μήνες.

 

Η κατάσταση είναι πιο απελπιστική από ότι περιμένει κανείς. Μιλάμε για όλο το πάρκινγκ (μέγεθος ενός πολύ μεγάλου σουπερμάρκετ ή του ΟΑΚΑ) συν όλο το κτίσμα μέσα, που είναι ήδη πολύ μεγάλο. Και ποιος ξέρει πόσα βρίσκονται σε άλλες αποθήκες.

 

Ναι, περιμένουν εκτεθειμένα σε εξωτερικό χώρο. Αλλά εκτός από την καθυστέρηση, οι ηλεκτρονικές συσκευές θα καταστραφούν έξω. Ήδη κάποιοι λένε ότι οι παραδόσεις έρχονται με ταλαιπωρημένες ή και σκισμένες τις συσκευασίες και ίσως και το περιεχόμενο τους. Στην πρώτη καλή βροχή, ότι και αν έχει μέσα θα φάει ολική καταστροφή και αν τύχει να επιβιώσει κάτι ενδέχεται να το φάει τελικά η υγρασία.

 

Ποια είναι η πηγή της φωτογραφίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

872d018c1c94628a982546c08f996cb3.jpg

 

 Στην πρώτη καλή βροχή, ότι και αν έχει μέσα θα φάει ολική καταστροφή και αν τύχει να επιβιώσει κάτι ενδέχεται να το φάει τελικά η υγρασία.

 

 

 

 

χαχαχα

 

αντέγραψες ότι ακριβώς έγραψα στο άλλο φόρουμ λέξη πρός λέξη

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7367276#post7367276

 

πιστεύω ότι πέρα από την προβολή σε κανάλια/ιστοσελίδες, ομαδικές αγωγές με αίτημα καλής αποζημίωσης για την καθυστέρηση που οφείλεται σε καθαρή περίπτωση ανικανότητας των υπαλλήλων, επίσης θα βοηθήσουν την κατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα απορριμματοφόρο να πάει να τα μαζέψει, έτσι για πλάκα.

Πακέτο μου που διένυσε την μισή υφήλιο σε 7 ημέρες το έχουν εκεί και κάθετε ένα μήνα τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικειμενα αξιας  15-20 ευρω  τα κοστολογουν  πανω από 30-40 ευρώ ώστε να μπαινει ο φπα +15 ευρω εκτελωνισμος και αντε εσυ μετα να αποδειξης ποσο το πηρες

 

Μου εχει συμβει σε δυο δεματα

 

Αρα  ++++  1-1,5 μηνας επιπλεον μεχρι να ολοκληρωθει η διαδικασια αναδασμολογησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή εμπειρία αγοράς, αποφάσισα να τη γράψω εδώ (και όχι στο θέμα αγορές από το internet) γιατί κομμάτι που διαμόρφωσε την εμπειρία ήταν και ο χειρισμός των δασμών.

 

Αγόρασα (pre-order) το παρακάτω notebook από lightinthebox:

 

https://www.lightinthebox.com/xiaomi-laptop-13-3-inch-intel-i5-dual-core-8gb-ram-256gb-ssd-hard-disk-windows10-mx150-2gb_p6180054.html

 

Το μηχάνημα από hardware είναι υπέροχο, softwarικά θέλει format γιατί είχε κινεζική έκδοση των windows, χωρίς δυνατότητας αλλαγής του dispay language στα αγγλικά. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως.

 

Το έστειλαν με DHL στις 11 Οκτωβρίου από Hong Kong. Με εκτελωνισμό στη μέση το παρέλαβα χθες, 23 Οκτωβρίου. Τελωνείο μαζί με την αμοιβή της DHL: 228,14€. Το notebook εκανε 689€ και είχε επιλογή στην παραγγελία να πληρώσεις 18€ για ασφάλεια αποστολής και 18€ για ασφάλεια τελωνείου. Τα πλήρωσα.

 

Χθες τους έστειλα την απόδειξη της DHL, σήμερα έκαναν το refund  χωρίς να ρωτήσουν μία λέξη. Το μήνυμα τους ήταν απλά: αφού έχεις πληρώσει ασφάλεια για το τελωνείο, σου πιστώνουμε το σύνολο των χρημάτων που πλήρωσες. Μου ήλθε ειδοποίηση από το Paypal οτι το έκαναν.

 

Και έτσι με 18€ γλύτωσα την αναμονή και το χάλι της παραπάνω φωτογραφίας.

 

Προσωπικά βρήκα κινεζομάγαζο για τις αγορές μου, καλύτερη εμπειρία και από Gearbest και από Banggood, στο δεύτερο είχα τη μεγαλύτερη εκτίμηση μέχρι σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή εμπειρία αγοράς, αποφάσισα να τη γράψω εδώ (και όχι στο θέμα αγορές από το internet) γιατί κομμάτι που διαμόρφωσε την εμπειρία ήταν και ο χειρισμός των δασμών.

 

Αγόρασα (pre-order) το παρακάτω notebook από lightinthebox:

 

https://www.lightinthebox.com/xiaomi-laptop-13-3-inch-intel-i5-dual-core-8gb-ram-256gb-ssd-hard-disk-windows10-mx150-2gb_p6180054.html

 

Το μηχάνημα από hardware είναι υπέροχο, softwarικά θέλει format γιατί είχε κινεζική έκδοση των windows, χωρίς δυνατότητας αλλαγής του dispay language στα αγγλικά. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως.

 

Το έστειλαν με DHL στις 11 Οκτωβρίου από Hong Kong. Με εκτελωνισμό στη μέση το παρέλαβα χθες, 23 Οκτωβρίου. Τελωνείο μαζί με την αμοιβή της DHL: 228,14€. Το notebook εκανε 689€ και είχε επιλογή στην παραγγελία να πληρώσεις 18€ για ασφάλεια αποστολής και 18€ για ασφάλεια τελωνείου. Τα πλήρωσα.

 

Χθες τους έστειλα την απόδειξη της DHL, σήμερα έκαναν το refund χωρίς να ρωτήσουν μία λέξη. Το μήνυμα τους ήταν απλά: αφού έχεις πληρώσει ασφάλεια για το τελωνείο, σου πιστώνουμε το σύνολο των χρημάτων που πλήρωσες. Μου ήλθε ειδοποίηση από το Paypal οτι το έκαναν.

 

Και έτσι με 18€ γλύτωσα την αναμονή και το χάλι της παραπάνω φωτογραφίας.

 

Προσωπικά βρήκα κινεζομάγαζο για τις αγορές μου, καλύτερη εμπειρία και από Gearbest και από Banggood, στο δεύτερο είχα τη μεγαλύτερη εκτίμηση μέχρι σήμερα.

Προφανως αυτοι προσφερουν την ασφαλεια με την γνωση/ελπιδα οτι ισχυουν τα παλια και δεν θα εκτελωνιστουν.

Αλλιως ειτε θα μπαινουν μεσα σχεδον 1/3 της τιμης ειτε εχουν ηδη αυξησει τις τιμες για να μετριαζουν την χασουρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...