Akron Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Απλά να πάρουμε απόφαση ότι οι όλες διαδικασίες θα ολοκληρώνεται τυχαία και σε βάθος εβδομάδων εάν όχι μηνών. Και σε ποιο σύμπαν είναι δλδ αποδεκτό αυτό; Ορισμένα από τα αντικείμενα (ηλεκτρονικές συσκευές κλπ) μπορεί να έχουν χάσει εκατοντάδες ευρώ της αξίας τους μετά απο μερικούς μήνες. Ορισμένα άλλα (αναλώσιμα) μπορεί να είναι απλά εντελώς άχρηστα, ειδικά αν έχουν ξεμείνει σε κάποια αποθήκη μέσα στο καλοκαίρι. Καταλαβαίνω το σκεπτικό πως ο υπάλληλος του τελωνείου δε φταίει προσωπικά σε τίποτα, αλλά συνειδητοποιείς πως με όποιο μεγαθήριο και να μπλέξεις (είτε είναι κυβέρνηση, είτε είναι πάροχος, είτε οποιοσδήποτε άλλος), πάντα με κάποιον υπάλληλο που δε φταίει θα μιλάς, έτσι; Αυτή ακριβώς την ανοχή προς τον υπάλληλο εκμεταλεύονται κι αυτοί, γι'αυτό είναι πάντα δασκαλεμένος να σου θυμίσει ότι δε φταίει σε τίποτα και προσωπικά δεν έχει κάποια εξουσία. Το θέμα είναι πως αυτούς που φταίνε δεν πρόκειται να τους βρεις ποτέ, πάντα θα υπάρχουν 100 διαφορετικά επίπεδα υπαλλήλων που "δε φταίνε σε τίποτα" ανάμεσά σας. Οπότε ναι, προσωπικά ο κάθε υπάλληλος μπορεί να μη φταίει, αλλά δεν απευθυνόμαστε στον υπάλληλο ως μονάδα, απευθυνόμαστε στην εκάστοτε εταιρία και εξουσία που εκπροσωπεί. Η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, αντί να προσπαθήσει να κάνει την εγχώρια αγορά ελκυστική και ανταγωνιστική, προτιμάει απλά να σαμποτάρει την πρόσβαση των πολιτών της σε οτιδήποτε καλύτερο. Αν μιλούσαμε για ιδιωτική επιχείρηση, τέτοιες τακτικές θα συνιστούσαν αθέμιτο ανταγωνισμό. Από τη στιγμή όμως που μιλάμε για κυβέρνηση που έχει και τις ευλογίες της ΕΕ, η οποία θα απορροφήσει και μέρος των καταναλωτών καθώς εξαιρείται από εκτελωνισμούς, τότε όλα είναι μια χαρά. Γενικά συμφωνώ μαζί σου ότι το να τους ζαλίζουμε στα τηλέφωνα δε βοηθάει. Σε ΚΑΜΙΑ όμως περίπτωση δεν πρέπει να "το πάρουμε απόφαση". 3
studiokristo Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά, αυτό σημαίνει κάτι για τελωνείο; "Parcel is handled" Είναι Android TV box με Belgium Post Destination Country Origin Country - Tracking Consuming: 264 ms 2017-09-21 18:48 Parcel is handled 2017-09-21 18:16 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days. 2017-09-21 09:21 Departure to country of destination 2017-09-09 13:00 Arrival at export hub 2017-09-08 09:02 Item is ready for transport 2017-09-08 08:02 Item is announced / bpost received the information
makhs5 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά, αυτό σημαίνει κάτι για τελωνείο; "Parcel is handled" Είναι Android TV box με Belgium Post Destination Country Origin Country - Tracking Consuming: 264 ms 2017-09-21 18:48 Parcel is handled 2017-09-21 18:16 Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days. 2017-09-21 09:21 Departure to country of destination 2017-09-09 13:00 Arrival at export hub 2017-09-08 09:02 Item is ready for transport 2017-09-08 08:02 Item is announced / bpost received the information Εχω την εντυπωση ότι το δεμα σου είναι Unregistered, οποτε δεν μπορει να φανει τι ακριβως γινεται εδώ και αν περναει η όχι τελωνειο, αλλα δεν είμαι απολυτα σιγουρος, αν καποιος ξερει σιγουρα, ας απαντησει
taksidiotis2003 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Και σε ποιο σύμπαν είναι δλδ αποδεκτό αυτό; Ορισμένα από τα αντικείμενα (ηλεκτρονικές συσκευές κλπ) μπορεί να έχουν χάσει εκατοντάδες ευρώ της αξίας τους μετά απο μερικούς μήνες. Ορισμένα άλλα (αναλώσιμα) μπορεί να είναι απλά εντελώς άχρηστα, ειδικά αν έχουν ξεμείνει σε κάποια αποθήκη μέσα στο καλοκαίρι. Καταλαβαίνω το σκεπτικό πως ο υπάλληλος του τελωνείου δε φταίει προσωπικά σε τίποτα, αλλά συνειδητοποιείς πως με όποιο μεγαθήριο και να μπλέξεις (είτε είναι κυβέρνηση, είτε είναι πάροχος, είτε οποιοσδήποτε άλλος), πάντα με κάποιον υπάλληλο που δε φταίει θα μιλάς, έτσι; Αυτή ακριβώς την ανοχή προς τον υπάλληλο εκμεταλεύονται κι αυτοί, γι'αυτό είναι πάντα δασκαλεμένος να σου θυμίσει ότι δε φταίει σε τίποτα και προσωπικά δεν έχει κάποια εξουσία. Το θέμα είναι πως αυτούς που φταίνε δεν πρόκειται να τους βρεις ποτέ, πάντα θα υπάρχουν 100 διαφορετικά επίπεδα υπαλλήλων που "δε φταίνε σε τίποτα" ανάμεσά σας. Οπότε ναι, προσωπικά ο κάθε υπάλληλος μπορεί να μη φταίει, αλλά δεν απευθυνόμαστε στον υπάλληλο ως μονάδα, απευθυνόμαστε στην εκάστοτε εταιρία και εξουσία που εκπροσωπεί. Η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, αντί να προσπαθήσει να κάνει την εγχώρια αγορά ελκυστική και ανταγωνιστική, προτιμάει απλά να σαμποτάρει την πρόσβαση των πολιτών της σε οτιδήποτε καλύτερο. Αν μιλούσαμε για ιδιωτική επιχείρηση, τέτοιες τακτικές θα συνιστούσαν αθέμιτο ανταγωνισμό. Από τη στιγμή όμως που μιλάμε για κυβέρνηση που έχει και τις ευλογίες της ΕΕ, η οποία θα απορροφήσει και μέρος των καταναλωτών καθώς εξαιρείται από εκτελωνισμούς, τότε όλα είναι μια χαρά. Γενικά συμφωνώ μαζί σου ότι το να τους ζαλίζουμε στα τηλέφωνα δε βοηθάει. Σε ΚΑΜΙΑ όμως περίπτωση δεν πρέπει να "το πάρουμε απόφαση". Στο σύμπαν στο οποίο δεν υπάρχει συμβατική ή νομική υποχρέωση για τους χρόνους. Σε κάθε σύμπαν που δεν υπάρχει SLA με τον πελάτη. Πάντως με το "να το πάρουμε απόφαση" δεν εννοούσα να το αποδεχτούμε κιόλας σαν φυσιολογικό. Είναι υποχρέωσή μας να προσπαθήσουμε να το αλλάξουμε. 1
karlito13 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Εμένα είναι από τις 14/08. Τι στο καλό; Να πάρω τηλέφωνο; Πόσες ημέρες αφότου εστειλες την εγκριση 0ερασαν για να σου στείλουν το δέμα; Επισης παραγγελια απο Gearbest 450 ευρω, στο invoice γραφει 50 ευρω.. Για ποιο λογο το κανουν αυτο; 6 μερες μετα απο το email που τους εστειλα και 3-4 πριν το φαξ που εστειλα επισης.Ηδη το δεμα μπηκε στο Κ.Δ Αττικης οποτε Δευτερα-Τριτη θα το εχω.
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Και σε ποιο σύμπαν είναι δλδ αποδεκτό αυτό; Ορισμένα από τα αντικείμενα (ηλεκτρονικές συσκευές κλπ) μπορεί να έχουν χάσει εκατοντάδες ευρώ της αξίας τους μετά απο μερικούς μήνες. Ορισμένα άλλα (αναλώσιμα) μπορεί να είναι απλά εντελώς άχρηστα, ειδικά αν έχουν ξεμείνει σε κάποια αποθήκη μέσα στο καλοκαίρι. Καταλαβαίνω το σκεπτικό πως ο υπάλληλος του τελωνείου δε φταίει προσωπικά σε τίποτα, αλλά συνειδητοποιείς πως με όποιο μεγαθήριο και να μπλέξεις (είτε είναι κυβέρνηση, είτε είναι πάροχος, είτε οποιοσδήποτε άλλος), πάντα με κάποιον υπάλληλο που δε φταίει θα μιλάς, έτσι; Αυτή ακριβώς την ανοχή προς τον υπάλληλο εκμεταλεύονται κι αυτοί, γι'αυτό είναι πάντα δασκαλεμένος να σου θυμίσει ότι δε φταίει σε τίποτα και προσωπικά δεν έχει κάποια εξουσία. Το θέμα είναι πως αυτούς που φταίνε δεν πρόκειται να τους βρεις ποτέ, πάντα θα υπάρχουν 100 διαφορετικά επίπεδα υπαλλήλων που "δε φταίνε σε τίποτα" ανάμεσά σας. Οπότε ναι, προσωπικά ο κάθε υπάλληλος μπορεί να μη φταίει, αλλά δεν απευθυνόμαστε στον υπάλληλο ως μονάδα, απευθυνόμαστε στην εκάστοτε εταιρία και εξουσία που εκπροσωπεί. Η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, αντί να προσπαθήσει να κάνει την εγχώρια αγορά ελκυστική και ανταγωνιστική, προτιμάει απλά να σαμποτάρει την πρόσβαση των πολιτών της σε οτιδήποτε καλύτερο. Αν μιλούσαμε για ιδιωτική επιχείρηση, τέτοιες τακτικές θα συνιστούσαν αθέμιτο ανταγωνισμό. Από τη στιγμή όμως που μιλάμε για κυβέρνηση που έχει και τις ευλογίες της ΕΕ, η οποία θα απορροφήσει και μέρος των καταναλωτών καθώς εξαιρείται από εκτελωνισμούς, τότε όλα είναι μια χαρά. Γενικά συμφωνώ μαζί σου ότι το να τους ζαλίζουμε στα τηλέφωνα δε βοηθάει. Σε ΚΑΜΙΑ όμως περίπτωση δεν πρέπει να "το πάρουμε απόφαση". Καλά χαλάρωσε λίγο. Δεν λέω πως είναι σωστή η όλη καθυστέρηση, αλλά Αν θέλεις να ξεμπερδεύεις αμέσως μπορείς να το κάνεις… Λέγετε παραγγελία με curier… Αλλά ξέχασα εκεί θα πληρώσεις δασμούς, φπα, έξοδα εκτελωνιστή, έξοδα αποθήκης και η παραγγελία θα κοστίσει ο κούκος αηδόνι αλλά δεν θα έχουν χάσει οι ηλεκτρονικές συσκευές εκατοντάδες ευρώ της αξίας τους μετά από μερικούς μήνες ούτε τα άλλα (αναλώσιμα) μπορεί να είναι απλά εντελώς άχρηστα, ειδικά αν έχουν ξεμείνει σε κάποια αποθήκη μέσα στο καλοκαίρι όπως με τόσο σθένος αναφέρεις ! Οπότε πάμε στα ΕΛΤΑ μπας και γλιτώσουμε το «πιασοκολέ», αλλά θα φωνάζουμε κιόλας αν αργήσει το δέμα! Επίσης θα φωνάξουμε αν ήμαστε μέσα στους «άτυχους» που θα πρέπει να πληρώσουμε νόμιμους δασμούς και φόρους και μετά να συνεχίζουμε να φωνάζουμε γιατί ο κακός Κινέζος δεν δέχεται να μας επιστρέψει τα χρήματα από την παραγγελία που αρνηθήκαμε να την παραλάβουμε γιατί με δασμούς κοστίζει πιο ακριβά και από Ελλάδα… 2
Conan2046 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Οπότε πάμε στα ΕΛΤΑ μπας και γλιτώσουμε το «πιασοκολέ», αλλά θα φωνάζουμε κιόλας αν αργήσει το δέμα! Επίσης θα φωνάξουμε αν ήμαστε μέσα στους «άτυχους» που θα πρέπει να πληρώσουμε νόμιμους δασμούς και φόρους και μετά να συνεχίζουμε να φωνάζουμε γιατί ο κακός Κινέζος δεν δέχεται να μας επιστρέψει τα χρήματα από την παραγγελία που αρνηθήκαμε να την παραλάβουμε γιατί με δασμούς κοστίζει πιο ακριβά και από Ελλάδα… Αυτό που δεν καταλαβαίνω σ' αυτά που γράφεις είναι γιατί θα πρέπει στα ΕΛΤΑ να νομιμοποιείται αυτή η καθυστέρηση; Δεν φταίνε προφανώς οι υπάλληλοι, ούτε οι κινέζοι, γιαπωνέζοι, αμερικάνοι κλπ, όμως το ότι διαλέγουμε τα ΕΛΤΑ σημαίνει ότι δεν έχουμε την απαίτηση να το πάρουμε την επόμενη που θα έρθει στην Ελλάδα αλλά οι τακτικές του περιμένω 1-2 μήνες να σκαναριστεί ο σάκκος (με τυχαία σειρά), 1-2 μήνες πάλι με τυχαία σειρά να εκτελωνιστεί είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου. 1
Havik Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Το τυχαίo 3€ ανεξαρτήτου αξίας αντικειμένου ισχύει ακόμα?
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό που δεν καταλαβαίνω σ' αυτά που γράφεις είναι γιατί θα πρέπει στα ΕΛΤΑ να νομιμοποιείται αυτή η καθυστέρηση; Δεν φταίνε προφανώς οι υπάλληλοι, ούτε οι κινέζοι, γιαπωνέζοι, αμερικάνοι κλπ, όμως το ότι διαλέγουμε τα ΕΛΤΑ σημαίνει ότι δεν έχουμε την απαίτηση να το πάρουμε την επόμενη που θα έρθει στην Ελλάδα αλλά οι τακτικές του περιμένω 1-2 μήνες να σκαναριστεί ο σάκκος (με τυχαία σειρά), 1-2 μήνες πάλι με τυχαία σειρά να εκτελωνιστεί είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου. Αγαπητέ “νομιμοποιείται αυτή η καθυστέρηση” στο μέτρο του δυνατού, γιατί ακόμη το μεγαλύτερο μέρος των δεμάτων ΔΕΝ εκτελωνίζεται. Πες ξεκάθαρα τι ζητάς.. ΕΛΤΑ που να δουλεύουν ταχύτατα και να εκτελωνίζουν τα πάντα (οπότε ξέχνα τις περισσότερες παραγγελίες από τρίτες χώρες) ή ΕΛΤΑ που καθυστερούν και οι πιθανότητες για να μην πληρώσεις τίποτα, να είναι με το μέρος σου? 1
makhs5 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Αγαπητέ “νομιμοποιείται αυτή η καθυστέρηση” στο μέτρο του δυνατού, γιατί ακόμη το μεγαλύτερο μέρος των δεμάτων ΔΕΝ εκτελωνίζεται. Πες ξεκάθαρα τι ζητάς.. ΕΛΤΑ που να δουλεύουν ταχύτατα και να εκτελωνίζουν τα πάντα (οπότε ξέχνα τις περισσότερες παραγγελίες από τρίτες χώρες) ή ΕΛΤΑ που καθυστερούν και οι πιθανότητες για να μην πληρώσεις τίποτα, να είναι με το μέρος σου? Οι πιθανότητες να μην πληρωσεις τιποτα, πλεον είναι μηδαμινες από σεπτεμβριο να το ξερετε. Γινονται ελεγχοι πλεον στα παντα πανω από 20 γραμμαρια.
Composer Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό που δεν καταλαβαίνω σ' αυτά που γράφεις είναι γιατί θα πρέπει στα ΕΛΤΑ να νομιμοποιείται αυτή η καθυστέρηση; Δεν φταίνε προφανώς οι υπάλληλοι, ούτε οι κινέζοι, γιαπωνέζοι, αμερικάνοι κλπ, όμως το ότι διαλέγουμε τα ΕΛΤΑ σημαίνει ότι δεν έχουμε την απαίτηση να το πάρουμε την επόμενη που θα έρθει στην Ελλάδα αλλά οι τακτικές του περιμένω 1-2 μήνες να σκαναριστεί ο σάκκος (με τυχαία σειρά), 1-2 μήνες πάλι με τυχαία σειρά να εκτελωνιστεί είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου. 3 μήνες περιμένω, και ακόμα δεν ξέρω αν έχει μπει τελωνείο!
ekkli Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Το τυχαίo 3€ ανεξαρτήτου αξίας αντικειμένου ισχύει ακόμα? όχι 1
taksidiotis2003 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Οι πιθανότητες να μην πληρωσεις τιποτα, πλεον είναι μηδαμινες από σεπτεμβριο να το ξερετε. Γινονται ελεγχοι πλεον στα παντα πανω από 20 γραμμαρια. Άλλο το γίνεται έλεγχος, άλλο το εκτελωνίζονται με δασμό ενώ δεν πρέπει. Κανονικά σε ένα ευνομούμενο κράτος της ΕΕ, πρέπει να σκανάρεται και η επιστολή. Η διαδικασία όμως πρέπει να ξεχωρίζει τί πρέπει να εκτελωνιστεί και τί όχι.
makhs5 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Άλλο το γίνεται έλεγχος, άλλο το εκτελωνίζονται με δασμό ενώ δεν πρέπει. Κανονικά σε ένα ευνομούμενο κράτος της ΕΕ, πρέπει να σκανάρεται και η επιστολή. Η διαδικασία όμως πρέπει να ξεχωρίζει τί πρέπει να εκτελωνιστεί και τί όχι. Εγω απαντησα στον φιλο bromiaris, που ειπε ότι οι πιθανότητες να μην πληρωσεις τιποτα είναι πολλες. Πλεον είναι μηδενικες αφου μπει τελωνειο και δεν είναι μικρης αξιας το δεμα
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Εγω απαντησα στον φιλο bromiaris, που ειπε ότι οι πιθανότητες να μην πληρωσεις τιποτα είναι πολλες. Πλεον είναι μηδενικες αφου μπει τελωνειο και δεν είναι μικρης αξιας το δεμα Έδωσες μόνος σου απάντηση.. "αφού μπει τελωνείο"… Ακόμα μέχρι σήμερα οι περισσότερες παραγγελίες μας Δεν μπαίνουν τελωνείο γιατί δεν επαρκούν τα άτομα που έχουν για εκτελωνισμό…
Προτεινόμενες αναρτήσεις