jek20 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Καλησπέρα, Εχω παραγγείλει απο το banggood αυτο , το στείλανε με china post, και απο τις 22 του μηνος εχει κολλήσει στο 'ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)' εδω στην Ελλαδα (tracking number). Να περιμένω ή να παρω τηλ να δω τι γίνεται? Θα μπει τελωνείο? Ακόμα το δέμα έκει έχει κατσει, πήρα τηλέφωνο τα κεντρικά του ελτα και μου είπαν οτι είναι τελωνείο, και όταν ρώτησα γιατί αργεί τόσο, μου είπαν, έτσι είναι αυτά, αργούν στο τελωνείο. Το πάκετο έχει έρθει απο την Κίνα στην Ελλάδα σε λιγότερο χρόνο απο τον χρόνο που έχει περάσει για να εκτελωνιστεί. Αθάνατο Ελλαδιστάν! 1
AdamQ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Συστημένο δέμα μεγάλου μεγέθους (ολόκληρο κιτ πλαστικά για Gsxr k8) πέρασε με 3 ευρώ μόνο τίποτα άλλο, το παράδοξο αξία πάνω στο αυτοκόλλητο γράφει την κανονική 270 δολάρια Από ποια χώρα ήρθε? είχε κάτι πάνω που να φαινόταν ότι είναι εκτός ΕΕ?
grinder_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Κανονικά πρέπει να είναι ΦΠΑ +15 Ο κατάλογος με τα νέα ειδικά τέλη εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ αναφέρει "Αξία CIF έως 150 ευρώ = 15 ευρώ τέλος". Αυτό, όπως το καταλαβαίνω τουλάχιστον, σημαίνει ότι και σε μηδενική ας πούμε αξία CIF , πάλι εισπράττεται το τέλος εφόσον υπάρξει πλήρης διαδικασία εκτελωνισμού, διότι δεν αναφέρεται πουθενά minimum τιμή. Εφόσον όμως κατά τον εκτελωνισμό προκύψει ότι το πακέτο όντως κοστολογείται κάτω των 22 ευρώ (οπώς στην ανωτέρω περίπτωση) τότε βάσει νομοθεσίας δεν επιβάλλεται και ΦΠΑ οπότε απομένει μόνο το τέλος. Αντίθετα το τέλος παρουσίασης των 3 ευρώ τίθεται όταν δεν χρειαστεί εκτελωνισμός και υπάρχει η σχετική σφραγίδα "ελεύθερο". Αυτό καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον διαβάζοντας όλα αυτά και με την προϋπόθεση όντως να μην έχει γίνει κάποιο λάθος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Ίσως δεν έχεις προσέξει ακόμη ότι το αντικείμενο χαρακτηρίστηκε ως μηδενικής αξίας και επομένως χρεώθηκε μόνο το νέο τέλος εκτελωνισμού των 15€ και όχι ΦΠΑ. Το συμπέρασμα είναι ότι άλλαξαν δραματικά όλα όσα γνωρίζαμε για τις χρεώσεις των ΕΛΤΑ, κυρίως, στο επιστολικό ταχυδρομείο αλλά και στα δέματα εξωτερικού, με τον καθορισμό τελών στις διαφορετικές αξίες CIF. Ακόμη, προστέθηκε η δυνατότητα εκτελωνισμού από τον παραλήπτη με δικό του εκτελωνιστή (με πρόσθετη αμοιβή) και τέλος παράδοσης 15€. Παιδιά πάνω πάνω στον νέο τιμοκατάλογο που γράφει Τα νέα ειδικά τέλη εμπεριέχουν 24% ΦΠΑ τι σημαίνει; Μήπως εννοεί ότι στο εξής για να γλιτώσουν το search, τα κομπιουτεράκια, γκρίνια κτλ για να υπολογίζουν τις χρεώσεις, έβαλαν κάποιες fix τιμές τελικής χρέωσης; Το ξέρω ακούγεται τρελό... Δεν έχει λογική κάτι άλλο όμως... Σε αντικείμενο μηδενικής αξίας να χρεώνεται 15€ τέλη. Όταν μάλιστα δεν έχει καταργηθεί η ατέλεια των 22€/45€. Πιστεύω ότι λανθασμένα χρεώθηκε το παραπάνω ποσό ο φίλος. Σε συνδυασμό με την κατάργηση του τέλους παρουσίασης 3€ στο επιστολικό, αλλά την συνέχιση της εφαρμογής του στα δέματα (σημείωση >1kg) που χαρακτηρίζονται ως "ελεύθερα", εγώ αυτό σκέφτηκα. Δεν γίνεται κάποια βαριά δέματα να μπορούν να χαρακτηριστούν ως ελεύθερα, και όλα ανεξαιρέτως τα επιστολικά να χρεώνονται 15€. Όλα αυτά είναι αντιφατικά, και η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι στα τέλη είναι ενσωματωμένος και ο φπα του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση πρόκειται για fcked up κατάσταση, και τελικώς πραγματοποιήθηκαν οι "κατάρες" κάποιων για "κλείσιμο και ιδιωτικοποίηση" των ΕΛΤΑ. Για όλες τις καθυστερήσεις καθώς και τις πρόσφατες ευχάριστες χρεώσεις είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει στο αεροδρόμιο εδώ και μερικά χρόνια. Περαστικά μας, και τα καλύτερα έρχονται. 1
gregorypap Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Καλησπερα κ απο μενα. Απο 2/7 εχει φτασει αεροδρομιο αθηνων κ απο τοτε ουτε φωνη ουτε ακροαση. Ειναι κινητο μεσω nl post απο κινα.. Λετε θα την γλυτωσω την λυπητερη? 24 τ μηνα λυγει κ το χρονικο οριο παραδοσης απο το ebay αν ανοιξω case οτι δεν εχω παραλαβει για refund τι θα γινει λετε;;
marios199546 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Από το συνέντευξη που βγήκε και σχέση με την κατάσταση στο ΚΑΤ δεν είναι θέμα ιδιώτη αλλά ελλείπουν προσωπικού (έληξαν οι περιβόητες συμβάσεις) . Το θέμα δεν είναι ο ιδιώτης (ακόμα τουλάχιστον....). Τα ΕΛΤΑ αυτό τον καιρό έχουν μεγάλο ταμειακό έλλειμμα και αυτή είναι η " νέα προσέγγιση του στο e-commerce" ...γελούν και οι πέτρες 1
taksidiotis2003 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση παραθέτω φωτογραφίες (για το αληθές στα λεγομενά μου) και πάλι ευχαριστω Αυτό που είπα ποιο πάνω έγινε. Δειγματοληπτικά μπήκε στο τελωνείο (3ΕΥΡΩ), το αληθές της δήλωσης εισαγωγής (αξία 0ΕΥΡΩ) επιβεβαιώνεται από τον τελωνειακό (12ΕΥΡΩ) και εισάγετε το δέμα και σου παραδίδεται. Λάθος, αλλά έτσι έγινε.
marios199546 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Αυτό που είπα ποιο πάνω έγινε. Δειγματοληπτικά μπήκε στο τελωνείο (3ΕΥΡΩ), το αληθές της δήλωσης εισαγωγής (αξία 0ΕΥΡΩ) επιβεβαιώνεται από τον τελωνειακό (12ΕΥΡΩ) και εισάγετε το δέμα και σου παραδίδεται. Λάθος, αλλά έτσι έγινε. Πιστεύω ότι αυτό που λες είναι λάθος και ότι δεν μπήκε δειγματοληπτικά και ότι χρησιμοποιήθηκε το νέο κοστολόγιο Το λέω γιατί: (κοίτα στην εικόνα στην σελίδα 365) Αρχικά υπολογίσει την στατιστική αξία CIF όπως αναγράφεται στο νέο τιμολόγιο Δεν αναφέρεται στο τέλος διαχείρισης δασμών αλλά στο τέλος εκτελωνισμού(δηλαδή όπως στο νέο τιμολόγιο) 1
makfil Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Παιδιά πάνω πάνω στον νέο τιμοκατάλογο που γράφει Τα νέα ειδικά τέλη εμπεριέχουν 24% ΦΠΑ τι σημαίνει; Μήπως εννοεί ότι στο εξής για να γλιτώσουν το search, τα κομπιουτεράκια, γκρίνια κτλ για να υπολογίζουν τις χρεώσεις, έβαλαν κάποιες fix τιμές τελικής χρέωσης; Το ξέρω ακούγεται τρελό... Δεν έχει λογική κάτι άλλο όμως... Σε αντικείμενο μηδενικής αξίας να χρεώνεται 15€ τέλη. Όταν μάλιστα δεν έχει καταργηθεί η ατέλεια των 22€/45€. Πιστεύω ότι λανθασμένα χρεώθηκε το παραπάνω ποσό ο φίλος. Σε συνδυασμό με την κατάργηση του τέλους παρουσίασης 3€ στο επιστολικό, αλλά την συνέχιση της εφαρμογής του στα δέματα (σημείωση >1kg) που χαρακτηρίζονται ως "ελεύθερα", εγώ αυτό σκέφτηκα. Δεν γίνεται κάποια βαριά δέματα να μπορούν να χαρακτηριστούν ως ελεύθερα, και όλα ανεξαιρέτως τα επιστολικά να χρεώνονται 15€. Όλα αυτά είναι αντιφατικά, και η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι στα τέλη είναι ενσωματωμένος και ο φπα του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση πρόκειται για fcked up κατάσταση, και τελικώς πραγματοποιήθηκαν οι "κατάρες" κάποιων για "κλείσιμο και ιδιωτικοποίηση" των ΕΛΤΑ. Για όλες τις καθυστερήσεις καθώς και τις πρόσφατες ευχάριστες χρεώσεις είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει στο αεροδρόμιο εδώ και μερικά χρόνια. Περαστικά μας, και τα καλύτερα έρχονται. Κάθε υπηρεσία και αντικείμενο που αγοράζουμε στην Ελλάδα επιβαρύνεται με ΦΠΑ 24%. Όπως στην αξία της υπηρεσίας κάθε τηλεφωνικού παρόχου περιλαμβάνεται και ο ΦΠΑ, έτσι και τα νέα τέλη αλλά και στα παλιά περιλαμβάνεται και ο αντίστοιχος ΦΠΑ, ο οποίος δεν έχει σχέση με τον ΦΠΑ που αντιστοιχεί στα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος. Το ίδιο συμβαίνει και με το γραμματόσημο που αγοράζουμε από τα ΕΛΤΑ. Περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ 24%. Τόσο απλά. Επομένως, είναι λάθος η σκέψη σου ότι στον ενσωματωμένο ΦΠΑ των νέων τελών (αλλά και των παλιών) αντιστοιχεί ο "πιθανός" ΦΠΑ που θα χρεωνόταν σε δέμα, αφού αυτός χρεώνεται από τον τελωνειακό που υπηρετεί στα ΕΛΤΑ και όχι από υπάλληλο των ΕΛΤΑ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι τα ΕΛΤΑ άλλαξαν διαδικασίες και τιμολόγιο από τον ΙΟΥΝ 2017 που πέρασε σε ιδιώτη το έργο εκτελωνισμού δεμάτων και επιστολικού ταχυδρομείου από το εξωτερικό. Καλησπερα κ απο μενα. Απο 2/7 εχει φτασει αεροδρομιο αθηνων κ απο τοτε ουτε φωνη ουτε ακροαση. Ειναι κινητο μεσω nl post απο κινα.. Λετε θα την γλυτωσω την λυπητερη? 24 τ μηνα λυγει κ το χρονικο οριο παραδοσης απο το ebay αν ανοιξω case οτι δεν εχω παραλαβει για refund τι θα γινει λετε;; Από τη στιγμή που ο πωλητής βλέπει ότι το δέμα σου βρίσκεται στην Ελλάδα γιατί να σου επιστρέψει χρήματα; Έχει ευθύνη για το ότι έχει κολλήσει στα ΕΛΤΑ ή στο τελωνείο; Από το συνέντευξη που βγήκε και σχέση με την κατάσταση στο ΚΑΤ δεν είναι θέμα ιδιώτη αλλά ελλείπουν προσωπικού (έληξαν οι περιβόητες συμβάσεις) . Το θέμα δεν είναι ο ιδιώτης (ακόμα τουλάχιστον....). Τα ΕΛΤΑ αυτό τον καιρό έχουν μεγάλο ταμειακό έλλειμμα και αυτή είναι η " νέα προσέγγιση του στο e-commerce" ...γελούν και οι πέτρες Η συνέντευξη ήταν με τον Οικονόμου, πρόεδρο ή μέλος του ΔΣ των υπαλλήλων των ΕΛΤΑ, και, επομένως, είπε τα συνδικαλιστικά του, όπως θα τα έλεγε κάθε συνδικαλιστής που υπερασπίζεται τα μέλη του συλλόγου του.
jkoukos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Το έγραψα και στο άλλο θέμα, αλλά το αντιγράφω κι εδώ. Από 20-12-2016, υπάρχει ο νέος κανονισμός για της τελωνειακές διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούν τα ΕΛΤΑ. Πριν ένα μήνα εκδόθηκαν και οι αναλυτικές οδηγίες επί του κανονισμού και βάσει αυτών αναρτήθηκε ο νέος σχετικός τιμοκατάλογος των ΕΛΤΑ και πλέον βάσει αυτών πορευόμαστε. Αν θυμάμαι καλά (δεν το βρίσκω τώρα) τέλος του 2016 η ΕΕ πρότεινε την κατάργηση της ατέλειας για δέματα κάτω των 22€, λόγω διευρυμένης απάτης στον τομέα του ΦΠΑ, που προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάτι επίσημο (ή τουλάχιστον δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου). Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2017 από jkoukos
grinder_ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Κάθε υπηρεσία και αντικείμενο που αγοράζουμε στην Ελλάδα επιβαρύνεται με ΦΠΑ 24%. Όπως στην αξία της υπηρεσίας κάθε τηλεφωνικού παρόχου περιλαμβάνεται και ο ΦΠΑ, έτσι και τα νέα τέλη αλλά και στα παλιά περιλαμβάνεται και ο αντίστοιχος ΦΠΑ, ο οποίος δεν έχει σχέση με τον ΦΠΑ που αντιστοιχεί στα έξοδα εκτελωνισμού ενός δέματος. Το ίδιο συμβαίνει και με το γραμματόσημο που αγοράζουμε από τα ΕΛΤΑ. Περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ 24%. Τόσο απλά. Επομένως, είναι λάθος η σκέψη σου ότι στον ενσωματωμένο ΦΠΑ των νέων τελών (αλλά και των παλιών) αντιστοιχεί ο "πιθανός" ΦΠΑ που θα χρεωνόταν σε δέμα, αφού αυτός χρεώνεται από τον τελωνειακό που υπηρετεί στα ΕΛΤΑ και όχι από υπάλληλο των ΕΛΤΑ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι τα ΕΛΤΑ άλλαξαν διαδικασίες και τιμολόγιο από τον ΙΟΥΝ 2017 που πέρασε σε ιδιώτη το έργο εκτελωνισμού δεμάτων και επιστολικού ταχυδρομείου από το εξωτερικό. Από τη στιγμή που ο πωλητής βλέπει ότι το δέμα σου βρίσκεται στην Ελλάδα γιατί να σου επιστρέψει χρήματα; Έχει ευθύνη για το ότι έχει κολλήσει στα ΕΛΤΑ ή στο τελωνείο; Η συνέντευξη ήταν με τον Οικονόμου, πρόεδρο ή μέλος του ΔΣ των υπαλλήλων των ΕΛΤΑ, και, επομένως, είπε τα συνδικαλιστικά του, όπως θα τα έλεγε κάθε συνδικαλιστής που υπερασπίζεται τα μέλη του συλλόγου του. Υπάρχει ΦΠΑ στα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Ήξερα ότι τα τέλη δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ. Φόρο στο φόρο δλδ. Απλά το είδα πάνω πάνω και σε συνδυασμό με τις εξωπραγματικές χρεώσεις λέω wft δεν είναι δυνατόν. Μάλλον έχουν ενσωματώσει και το φπα. Καλωσορίσαμε στην νέα πραγματικότητα λοιπόν. *Από παλαιότερα (πριν τον ΙΟΥΝ 2017) έχει αναλάβει ιδιώτης στο αεροδρόμιο Αθηνών, και αργότερα προωθούνται στα ΕΛΤΑ. Αλλά εμείς θα συνεχίζουμε να φωνάζουμε για δυ που κ*λοβαράνε άσχετα με το αν παραδίδεται το δέμα μας σε 1-2 μέρες αφού παραδοθεί στο Κ.Δ.Α.
jkoukos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Υπάρχει ΦΠΑ στα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Ήξερα ότι τα τέλη δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ. Φόρο στο φόρο δλδ. Άλλο είναι το τέλος (δασμός) και άλλο ο φόρος. Πάντα στα όποια τέλη προστίθεται και ο φόρος (ΦΠΑ). Π.χ. τα τέλη τηλεφωνίας 5% υπολογίζονται στο μηνιαίο πάγιο (προ ΦΠΑ) και στο συνολικό ποσό θα υπολογισθεί και προστεθεί ο φόρος.
dompred Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Πραγματικά δυσοίωνα τα νέα, αν γίνει το ίδιο σε όλα τα εισερχόμενα από τρίτες χώρες (15Ε), λίγοι βλέπω να συνεχίσουν τις αγορές τους. Σε κάτι πιο πρακτικό, εάν έρθει ειδοποίηση με την λυπητερή, τι κάνουμε; μπορούμε να πάμε στο κατάστημα και να ζητήσουμε την επιστροφή στον αποστολέα; ή περιμένουμε να γυρίσει από μόνο του; Εννοείται είναι ρίσκο αυτό γιατί ο πωλητής -και με το δίκιο του- δεν έκανε κάτι λάθος ούτε φταίει πουθενά, αλλά μερικοί ίσως δώσουν ένα partial refund μιας και θα πάρουν το προϊόν πίσω. Γιατί αν είναι να πληρώσω 8*15=120 για προϊόντα αξίας <40Ε καήκαμε
makfil Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Πραγματικά δυσοίωνα τα νέα, αν γίνει το ίδιο σε όλα τα εισερχόμενα από τρίτες χώρες (15Ε), λίγοι βλέπω να συνεχίσουν τις αγορές τους. Σε κάτι πιο πρακτικό, εάν έρθει ειδοποίηση με την λυπητερή, τι κάνουμε; μπορούμε να πάμε στο κατάστημα και να ζητήσουμε την επιστροφή στον αποστολέα; ή περιμένουμε να γυρίσει από μόνο του; Εννοείται είναι ρίσκο αυτό γιατί ο πωλητής -και με το δίκιο του- δεν έκανε κάτι λάθος ούτε φταίει πουθενά, αλλά μερικοί ίσως δώσουν ένα partial refund μιας και θα πάρουν το προϊόν πίσω. Γιατί αν είναι να πληρώσω 8*15=120 για προϊόντα αξίας <40Ε καήκαμε Στα νέα τέλη προβλέπεται και ο εκτελωνισμός από τον παραλήπτη (που δεν υπήρχε μέχρι τώρα) αλλά από δικό του εκτελωνιστή (έξτρα αμοιβή) και ξεχωριστό τέλος για τα ΕΛΤΑ, δηλαδή διαδικασία που δεν συμφέρει κανένα. Το τι κάνει κάθε παραλήπτης σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορεί να μπει σε κανόνες και καλούπια και η απόφαση που θα πάρει εξαρτάται από δικά του αποκλειστικά κριτήρια.
sandbird Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Μπορεί κάποιος να μου πει που πρέπει να αρχίσουμε τις καταγγελίες για το όλο θέμα ? (ΕΕΤΤ, σίγουρα....πουθενά αλλού) ps: να κάνουμε και μια στην ΕΕΤΤ για την φόρμα καταγγελίας της που επιτρέπει μόνο 1000 χαρακτήρες.
ulb Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2017 Από aliexpress με δωρεάν επιλογή με τον Κινέζο τελικά να το στέλνει με EMS.
Προτεινόμενες αναρτήσεις