LF21 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Καλησπέρα. Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί το ερώτημα πολλάκις αλλά μέσα στα άπειρα ποστ δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη…. Ποια είναι τα όρια για να μην πληρώσεις τελικά δασμούς? Θέλω να παρήγγειλω διάφορα πράγματα για ιδία καταναλωση από την Αμερική επειδή την έχω πατήσει στο παρελθόν είπα να ενημερωθώ πριν κάνω την παραγγελία… ευχαριστώ εκ των πρότερων http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Postal/Responsib/postalfees.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mesi Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Redmi note 4 από gearbest τελωνείο θα ενημερώσω για το πόσο το 2 κινητό που σταματάει από τελωνείο από τα τόσα που έχω παραγγειλει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stavros21 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 http://prntscr.com/frkzw1Πόσο χρονικό διάστημα παίρνει το επόμενο βήμα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dexterios Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Μια ενδιαφέρουσα ανακοίνωση από τα Τελωνεία (Φορέας Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας είναι τα γνωστά ΕΛΤΑ ) Νέες τελωνειακές διαδικασίες για τις ταχυδρομικές αποστολές που διακινούνται μέσω του Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας Από την 21/6/2017 ισχύει η αρ. πρωτ. ΔΤΔ Α 1181957 ΕΞ 2016/9-12-2016 (ΦΕΚ Β΄4092/20-12-2016) Κοινή Υπουργική Απόφαση των συναρμόδιων Υπουργών Οικονομικών και Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, με θέμα «Τελωνειακές διαδικασίες για τις ταχυδρομικές αποστολές μέσω του Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας», η οποία επιφέρει τις ακόλουθες βασικές αλλαγές: εναρμονίζονται πλήρως οι σχετικές τελωνειακές διαδικασίες προς την ενωσιακή τελωνειακή νομοθεσία, προσαρμόζεται ο ΦΠΚΥ (ΕΛΤΑ ΑΕ) στο ηλεκτρονικό περιβάλλον διεξαγωγής τελωνειακών διαδικασιών, όπως έχει διαμορφωθεί με τη θέση σε παραγωγική λειτουργία του ICISnet, καθιερώνεται ολοκληρωμένη διαδικασία παρακολούθησης της διακίνησης των ταχυδρομικών αντικειμένων από τη στιγμή της εισόδου τους στο τελωνειακό έδαφος της Ε.Ε., απλοποιούνται και επιταχύνονται οι διαδικασίες που θα έχουν ως συνέπεια αφενός την καλύτερη εξυπηρέτηση και προστασία των πολιτών και αφετέρου την καλύτερη διασφάλιση της είσπραξης δασμών και φόρων και διευκολύνονται οι εξαγωγές μέσω ΕΛΤΑ για αντικείμενα αξίας έως του στατιστικού ορίου (επί του παρόντος 1.000 ευρώ) προς όφελος των οικονομικών φορέων που δραστηριοποιούνται κυρίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο πλαίσιο ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και προώθησης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας. Οδηγίες εφαρμογής δόθηκαν με την αριθ. πρωτ.: ΔΤΔ Α 1094213 ΕΞ2017 / 21-6-2017 (ΑΔΑ: Ψ96ΚΗ-ΜΡΔ) Εγκύκλιο του Διοικητή ΑΑΔΕ. https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/ICISnet/news/announcements?p_year=2017&article=10573381 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sunlight2030 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αν και έχω μειώσει τα πράγματα που μου έρχονται από κίνα μέσω ΕΛΤΑ, νομίζω πως αρχίζουν να αυξάνονται τα 3ευρα που χρεώνουν για έξοδα εκτελωνισμού. Σε διάστημα ενός μήνα μου έτυχαν 2 στα 6 με χρέωση εκτελωνισμού και μιλάμε για πράγματα με πραγματική αξία κάτω από 10€. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Elmago1925 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αρχισανε τα πανυγηρια τωρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dchatz Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Επιβεβαιώνω, ανταλλακτική οθόνη κινητού από Aliexpress, China Post Registered Air Mail, κόστος αγοράς 14 ευρώ, χρέωση ΕΛΤΑ 3 ευρώ. Στο tracking των ΕΛΤΑ δεν υπάρχει καμμία αναφορά εισόδου αντικειμένου σε τελωνείο. Αρα ειναι καθαρά μια αυθαίρετη χρέωση τύπου βάλτου 3 και διώχτο. Ασχημα μαντατα, δλδ όλα τα registered χρεώνονται 3 για ότι και νάναι, χωρίς καν να περασουν τελωνείο. Οπότε η μόνη λύση ειναι τα unregistered, να δούμε κι εκεί τι γινεται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mesi Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Επισης το κινητο ηρθε μεσω Βιεννης αν λεει κατι αυτο. Redmi note 4 από gearbest τελωνείο θα ενημερώσω για το πόσο το 2 κινητό που σταματάει από τελωνείο από τα τόσα που έχω παραγγειλει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Ασχημα μαντατα, δλδ όλα τα registered χρεώνονται 3 για ότι και νάναι, χωρίς καν να περασουν τελωνείο. Οπότε η μόνη λύση ειναι τα unregistered, να δούμε κι εκεί τι γινεται. Είναι εντελώς τυχαίο. Πριν 3 μέρες παρέλαβα 2 συστημένα από Κίνα αξίας άνω των 25 ευρώ, όπου είχα πληρώσει έχτρα χρήματα για tracking number και σε κανένα δεν χρεώθηκε κάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dchatz Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Είναι εντελώς τυχαίο. Πριν 3 μέρες παρέλαβα 2 συστημένα από Κίνα αξίας άνω των 25 ευρώ, όπου είχα πληρώσει έχτρα χρήματα για tracking number και σε κανένα δεν χρεώθηκε κάτι. Ισως η οθόνη κινητού έμοιαζε σαν σχήμα με καινούργιο κινητό και αποφάσισαν να το ανοίξουν. Είδαν ότι δεν ειναι κινητό και δε το καταχωρισαν ως πέρασμα απο τελωνείο, χρέωσαν όμως τα 3 ευρω. Ποιος τα χρέωσε όμως και ως τι; Αν χρεώθηκαν ως έξοδα τελωνειακού ελέγχου δε θα έπρεπε να καταχωρηθεί στο tracking ότι πέρασε και απο τελωνείο; Για αυτό αναρωτιέμαι, αυριο μεθαυριο που θα πάω να το παρω τι θα μου πουν, έξοδα διεκπαιρέωσης συστημένων εξωτερικού εκτός ΕΕ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hapatingo Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Απο Καναδά έχουμε κανένα νεότερο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basser Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 ΚαλησπέραI need your help!Μου ήρθε ένα δέμα αξίας 50,70€ απο την digikey μέσω UPS (καταραμένη η ώρα ) Με πήραν τηλέφωνο το μεσημέρι να με ενημερώσουν πως και καλά έφτασε αλλά υπάρχει πρόβλημα και το κράτησαν στο τελωνειο.... και μου ζητάνε ενα ποσο περίπου 120 ευρω για όλα τα έξοδα: ΦΠΑ, δασμοι, εκτελωνιστη κ.α......hooollyyy mollyyyyΕίναι η 1η φορά που παραγγέλνω μέσω Courier και δεν περίμενα να μου ζητηθεί ενα τέτοιο τρελό ποσο, σχεδόν τριπλάσιο απο την αξία του προιόντος. Ηλπιζα να πληρώσω 24% ΦΠΑ και το πολύ 10 euros εξοδα τελωνειου οπως γίνεται με τα ΕΛΤΑ...αμ δε Τι μπορώ να κάνω? Είναι λογικό το ποσο που πάνε να με χρεώσουν? Αν αρνηθώ το δέμα θα επιστραφεί πίσω στον αποστολέα, θα υπάρξει κάποια εξτρα χρέωση?Γενικά αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει με παρόμοια εμπειρια κ να μου πει πως χειρίστηκε το θέμα.Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΓιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bromiaris Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Έτσι είναι αγαπητέ. Όταν παραγγέλνεις κάτι με κουριερ περνά 101% από τελωνείο. Αυτό γιατί οι υπάλληλοι των εταιριών πηγαίνουν τα δέματα σίγουρα για εκτελωνισμό γιατί χρεώνουν και καρπώνονται τα έξοδα του εκτελωνισμού, όπου μαζί με τους νόμιμους δασμούς και τους φόρους βγαίνει ένα χρηματικό ποσό μεγαλύτερο από την αξία του αντικειμένου! Από όσο γνωρίζω πρέπει να μιλήσεις με τον πωλητή και να του ζητήσεις αν θέλει να δεχτεί πίσω το δέμα. Να γνωρίζεις ότι δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει αυτό και το λογικό είναι να σου χρεώσει τα μεταφορικά για να γυρίσει πίσω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Αυτό γιατί οι υπάλληλοι των εταιριών πηγαίνουν τα δέματα σίγουρα για εκτελωνισμό γιατί χρεώνουν και καρπώνονται τα έξοδα του εκτελωνισμού, όπου μαζί με τους νόμιμους δασμούς και τους φόρους βγαίνει ένα χρηματικό ποσό μεγαλύτερο από την αξία του αντικειμένου! Μια διόρθωση σ' αυτό που έχω επισημάνει με bold. Ο εκτελωνιστής δεν είναι υπάλληλος καμίας εταιρείας και πολύ περισσότερο courier. Απλά, κάθε εταιρεία courier συνεργάζεται με ένα ή περισσότερους εκτελωνιστές, ανάλογα με τον όγκο εργασιών της, και αυτός αμείβεται από τον παραλήπτη, χωρίς βέβαια ο τελευταίος να τον έχει επιλέξει και να του έχει αναθέσει τον εκτελωνισμό. ΥΓ Διευκρινίζω ότι δεν έχω σχέση με αυτό το επάγγελμα. @Basser Το θέμα σου έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές και θα μπορούσες να είχες ενημερωθεί από το forum πριν κάνεις την παραγγελία με αποστολή με courier. Φωνάζουμε συνέχεια ότι πρέπει να αποφεύγουμε τις courier. Θα μπορούσες να εκτελωνίσεις το δέμα σου, αν έμενες στην Αθήνα και διέθετες χρόνο αλλά θα έπρεπε να πληρώσεις τη διασάφηση και η διαφορά θα ήταν μικρή. Οι επιλογές σου είναι δύο, είτε (παζαρεύεις την αμοιβή του εκτελωνιστή και) πληρώνεις τα έξοδα είτε συνεννοείσαι με τον πωλητή αν δέχεται να μην το παραλάβεις και να επιστρέψει το δέμα σ' αυτόν για να σου επιστρέψει τα χρήματα αλλά το πιθανότερο είναι ότι δεν θα δεχτεί γιατί δεν ευθύνεται για το τελωνείο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basser Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Ευχαριστώ για τις αμεσες απαντήσεις σας Πραγματικά την πάτησα σαν πρωτάρης... Έστειλα email στον αποστολεα και του εξήγησα το πρόβλημα, ζήτησα να αναλάβω τα μεταφορικά της επιστροφής, ελπίζω να δείξει κατανόηση. Κρίμα και δεν έβρισκα πουθένα το προιόν σε Ελλάδα και EU... αλλά δεν αξίζει τα 120 ευρώ καπέλο Διάβασα σε άλλα φορουμ οτι η UPS αρνείται να στείλει το δέμα πίσω αν δεν πληρωθει τον εκτελωνισμό είτε απο τον παραλλήπτη είτε απο τον αποστολέα σε περίπτωση επιστροφής....κανονικός εκβιασμός μιλάμε! Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά με μια αναζήτηση google "ups digikey τελωνειο" διάβασα πολλές τέτοιες περιπτώσεις.Αν γίνει κάτι τέτοιο τι μπορώ να κάνω? Υπάρχει κάποια νομοθεσία?@makfil Σε ευχαριστώ για τον αναλυτικότατο οδηγο που πόσταρες, κρίμα που το διάβασα εκ των υστέρων. Παθήματα μαθήματα τι να κάνεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις