scullyist Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 ^ Για το BG συγκεκριμένα λες;... δεν διάβασα ποια είναι η πολιτική τους, μακάρι. Η επισήμανσή μου θα ήταν η ίδια όποιο μαγαζί και να αναφερόταν, γιατί διάβασα σε κάποια φάση και ποστ από παιδί που μίλησε με Gear εξηγώντας τη φάση και παρόλα αυτά, ήταν κατηγορηματικοί πως δεν δέχονται πίσω το πακέτο. Δεν θυμάμαι αν τους ρώτησε προαιρετικά πριν την αγορά, ή αφού ήδη είχε μπει τελωνείο, αλλά θυμάμαι πως η απάντηση τους ήταν αρνητική. Οπότε καλύτερα φύλαγε τα ρούχα σου σε κάθε περίπτωση... προσωπικά θεωρώ πως ακόμη και να το γράφουν στο σάιτ, μια επιβεβαίωση μέσω chat / mail δεν βλάπτει, να έχεις κι ένα έξτρα γραπτό αν τυχόν αλλάξουν το τροπάρι μετά και τυχόν τρέχεις με κανένα dispute...
FarCry Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 ^ Για το BG συγκεκριμένα λες;... δεν διάβασα ποια είναι η πολιτική τους, μακάρι. Η επισήμανσή μου θα ήταν η ίδια όποιο μαγαζί και να αναφερόταν, γιατί διάβασα σε κάποια φάση και ποστ από παιδί που μίλησε με Gear εξηγώντας τη φάση και παρόλα αυτά, ήταν κατηγορηματικοί πως δεν δέχονται πίσω το πακέτο. αφου εγω ρωτησα στο chat το gearbest και μου ειπαν θα μου δωσουν full refund. δε γινεται να μη δεχτουν πισω το πακετο. αμα κανεις αρνηση παραλαβης αναγκαστικα θα γυρισει πισω. που θα παει? τους κανεις dispute στο paypal και τελος Return Unsatisfactory Products If you are not happy for any reason with your purchase, then just return it within 3 days of receipt for an exchange or full refund minus the shipping charges incurred by us. If the return is not a result of our error, customers will be required to cover shipping cost both ways. Please make sure the item you send back to us is in the original packaging, and the merchandise is in the same condition as when you received it. https://www.banggood.com/Banggood-Return-Policy_hi528 The Product is OK but I Don't Want It Anymore! You have 45 days from receiving the products to contact us. If you wish to return the item for an exchange or refund you will have to pay the shipping cost both ways. At Gearbest we will strive to serve you the best, as long as the returned items are unused, brand new, and come with all original tags and their original packaging. Any product that has been used or damaged by the user is automatically disqualified for a return. https://support.gearbest.com/faq/faq/view?id=440
sv2kgl Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Σήμερα μου ήρθε ειδοποιητήριο για 2 θερμόμετρα που αγόρασα από το Aliexpress συνολικής αξίας 8,91 ευρώ και τα δύο μαζί με τα μεταφορικά. Το ειδοποιητήριο έχει κόστος 3 ευρώ. Όταν κάλεσα τα ΕΛΤΑ να ρωτήσω μου δώσανε ένα τηλέφωνο από τελωνείο Θεσσαλονίκης αλλά δεν απαντούσαν όταν κάλεσα το απόγευμα. Υποτίθεται ότι υπάρχει ατέλεια 22 ευρώ... Τι μπορώ να κάνω σ'αυτή τη περίπτωση; Μιλάμε τους βάλαν χέρι οι ξένοι και ότι αρπάξουν...
makfil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Η ατέλεια ισχύει (δεν ξέρω για πόσο) ακόμη και τα 3€ δεν είναι ΦΠΑ αλλά το "τέλος παρουσίασης" των ΕΛΤΑ. Αυτό χρεώνεται σε κάθε δέμα που για οποιοδήποτε λόγο μπαίνει στο τελωνείο και μετά ο τελωνειακός διαπιστώνει ότι δεν μπορεί να χρεωθεί ΦΠΑ γιατί είναι στην ατέλεια. Ακούγεται αστείο αλλά έτσι είναι.
afri Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 ειναι απλο το θεμα φιλοι και φιλες μου, βαλθηκαν να βαλουν τελος στην αγορα απο Κινα και εκτος ΕΕ. ειναι αστεια ολλα αυτα που γινονται τελευταια
sv2kgl Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Η ατέλεια ισχύει (δεν ξέρω για πόσο) ακόμη και τα 3€ δεν είναι ΦΠΑ αλλά το "τέλος παρουσίασης" των ΕΛΤΑ. Αυτό χρεώνεται σε κάθε δέμα που για οποιοδήποτε λόγο μπαίνει στο τελωνείο και μετά ο τελωνειακός διαπιστώνει ότι δεν μπορεί να χρεωθεί ΦΠΑ γιατί είναι στην ατέλεια. Ακούγεται αστείο αλλά έτσι είναι. Από τα ΕΛΤΑ μου είπανε πως είναι τέλος του τελωνείου και πως τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καμιά σχέση. Τελικά το ποσό ποιος το παίρνει; Τα ΕΛΤΑ που πήγανε το δέμα 5 χιλιόμετρα παραπέρα ή το τελωνείο που ενώ διαπίστωσε ότι λανθασμένα περνάει το δέμα τελωνείο πάλι σε χρεώνει για λάθος δικό τους; Και πόσο νόμιμο είναι αυτό;
makfil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 1. Το τέλος των 3€ εισπράττεται από τα ΕΛΤΑ και όχι από το δημόσιο. Και, βέβαια, δεν έχει σχέση με το αν το δέμα κινήθηκε για 5 ή 105χλμ αλλά με το ότι μπήκε στο τελωνείο χωρίς, όμως, να χρεωθεί ΦΠΑ. 2. Ο υπάλληλος, με τον οποίο μίλησες, έριξε το μπαλάκι στην εξέδρα, για ευνόητους λόγους. Η ιστορία του αν είναι νόμιμο ή όχι, διάβασε την από 21/72011 ανακοίνωση της ΕΕΤΤ και παράλληλα σκέψου ότι στα 6 σχεδόν χρόνια που πέρασαν κανένας από τους υπουργούς και τις κυβερνήσεις που πέρασαν δεν έκανε αποδεκτή την εισήγηση της ΕΕΤΤ.
kakofonixx Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 ειναι απλο το θεμα φιλοι και φιλες μου, βαλθηκαν να βαλουν τελος στην αγορα απο Κινα και εκτος ΕΕ. ειναι αστεια ολλα αυτα που γινονται τελευταια Ειναι αστειο δηλαδη που αποφασισαν να κανουν σωστα τη δουλεια τους οι τελωνειακοι?
afri Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Ειναι αστειο δηλαδη που αποφασισαν να κανουν σωστα τη δουλεια τους οι τελωνειακοι?Οχι φιλε μου. Ειναι αστειο να περνουν το 75% των πραγματων χωρις δασμους και τα υπολοιπα να ειναι στην κριση του τελωνειακου για το ποσο στοιχιζουν.
makfil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Οχι φιλε μου. Ειναι αστειο να περνουν το 75% των πραγματων χωρις δασμους και τα υπολοιπα να ειναι στην κριση του τελωνειακου για το ποσο στοιχιζουν. Πέρα από το ότι το ποσοστό που έγραψες είναι τελείως αυθαίρετο και δεν στηρίζεται σε κανένα στοιχείο, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε ότι η δουλειά του τελωνειακού είναι να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους είτε σε δέματα που εισάγονται από τρίτες χώρες είτε σε επιβάτες που έρχονται από χώρες εκτός ΕΕ; Είναι δυνατόν, πρακτικά, να γίνονται έλεγχοι σε όλα τα δέματα και σε όλους τους επιβάτες; Το να λέμε (και να απαιτούμε), λοιπόν, ότι θα πρέπει είτε να σταματήσουν οι έλεγχοι είτε να χρεώνονται όλα τα εισαγόμενα δέματα με έξοδα εκτελωνισμού είναι, τουλάχιστον, ανεδαφικό και παράλογο.
Jason13 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 απο aliexpress παρηγγειλα ondo v80 plus αγορας 82 ευρω, δηλωθηκε 10 δολλαρια και gift, γλυτωσε τελωνειο ολα καλα!
afri Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Πέρα από το ότι το ποσοστό που έγραψες είναι τελείως αυθαίρετο και δεν στηρίζεται σε κανένα στοιχείο, είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε ότι η δουλειά του τελωνειακού είναι να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους είτε σε δέματα που εισάγονται από τρίτες χώρες είτε σε επιβάτες που έρχονται από χώρες εκτός ΕΕ; Είναι δυνατόν, πρακτικά, να γίνονται έλεγχοι σε όλα τα δέματα και σε όλους τους επιβάτες; Το να λέμε (και να απαιτούμε), λοιπόν, ότι θα πρέπει είτε να σταματήσουν οι έλεγχοι είτε να χρεώνονται όλα τα εισαγόμενα δέματα με έξοδα εκτελωνισμού είναι, τουλάχιστον, ανεδαφικό και παράλογο. Η δουλεια του τελωνιακου ειναι να εξεταση ολα τα δεματα, αυτο σημαινει οτι ολα τα δεματα μπαινουν τελωνιο και εφοσον γινεται ορθος ελεγχος (και μην αναφερομαστε στην ανεπαρκεια τον τελωνιακον σαν δικαιολογια) γινεται και ορθος εκτελωνιζμος(και οχι με το ιντερνετ για ευρεση τον τιμον που δεν στεκουν, υπαρχουν αποδειξης απο αγορα προιοντων και μην πεις εαν το καναν για τον καθεναν...)αυτος ειναι ο τροπος κατα την ταπεινη αποψη μου.
makfil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις όλα όσα αφορούν στη δουλειά του τελωνειακού, τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις του κλπ. Καλό είναι να ρίξεις μια ματιά στον Τελωνειακό Κώδικα.
sv2kgl Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 1. Το τέλος των 3€ εισπράττεται από τα ΕΛΤΑ και όχι από το δημόσιο. Και, βέβαια, δεν έχει σχέση με το αν το δέμα κινήθηκε για 5 ή 105χλμ αλλά με το ότι μπήκε στο τελωνείο χωρίς, όμως, να χρεωθεί ΦΠΑ. 2. Ο υπάλληλος, με τον οποίο μίλησες, έριξε το μπαλάκι στην εξέδρα, για ευνόητους λόγους. Η ιστορία του αν είναι νόμιμο ή όχι, διάβασε την από 21/72011 ανακοίνωση της ΕΕΤΤ και παράλληλα σκέψου ότι στα 6 σχεδόν χρόνια που πέρασαν κανένας από τους υπουργούς και τις κυβερνήσεις που πέρασαν δεν έκανε αποδεκτή την εισήγηση της ΕΕΤΤ. Πρώτα απ'όλα να σ' ευχαριστήσω που είσαι τόσο άμεσος, ενημερωμένος και κατατοπιστικός στις απαντήσεις σου. Όλα αυτά που είπες σε 5 γραμμές με γλίτωσαν από άπειρες ώρες ψαξίματος. Βρήκα τον τιμοκατάλογο των ΕΛΤΑ. Όντως αναφέρει για τέλος παρουσίασης στο τελωνείο 3 ευρώ και κακώς η τηλεφωνήτρια μου είπε πως είναι χρέωση του τελωνείου και να πάρω αυτούς. Επίσης βρήκα ότι ο νόμος 3185/03 τροποποιήθηκε από τον 4313/2014. Εφόσον η τελευταία ενημέρωση του άρθρου της ΕΕΤΤ είναι το 2011, ίσως να μην περιλαμβάνει τις όποιες αλλαγές του νόμου. Προσπάθησα να κάτσω να διαβάσω τον νόμο, αλλά έχει ατελείωτες τροποποιήσεις και αναφορές που δεν βγάζω άκρη. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι ορίζει την ΕΕΤΤ ως την αρχή που ελέγχει την τήρηση των κανόνων, των τιμοκαταλόγων και των υπηρεσιών (άρθρο 3). Εφόσον η αρχή ελέγχει και έχει κρίνει ότι αυτό είναι παράνομο, γιατί δεν έχει κάνει κάτι από το 2014 έως σήμερα; Θα πάρω τηλέφωνο αύριο να μάθω καθώς θα στείλω και mail. Το θέμα είναι ότι εγώ πρέπει να παραλάβω το δέμα και μετά θα δω τι κινήσεις πρέπει να γίνουν.
makfil Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Κατά τη γνώμη μου, το τέλος δεν το γλυτώνεις και αφού θέλεις το δέμα σου πρέπει να πληρώσεις το τέλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις