ahill2 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Οχι για αυτό ρωτάω [/url]">http://https://postimg.org/image/czrca5g13/'>
MINDER Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Να ρωτήσω κάτι που επείγει. Θέλω να χτυπήσω ένα πλειστηριασμό με τεχνητά ψαρέματος από το ebay που λήγει σε καμιά ώρα. Τόπος εμπορεύματος αναφέρει ... Townsville Australia Μεταφορικά αναφέρει κοντά στα 3€ Το σύνολο του κόστους τεχνητών και μεταφορικών κοντά στα 40€ Σαν τρόπο αποστολής αναφέρει Standard International Flat Rate Postage Θα κάτσει τελωνείο και θα έχει έχτρα χρεώσεις ;
makfil Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Ποιος μπορεί να σε βεβαιώσει ότι δεν θα έχει χρεώσεις με αυτά που διαβάζουμε τον τελευταίο μήνα;
MINDER Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Αν κάτσει τελωνείο δέμα 40€ τι πληρώνει ; φπα + 3€ ? Γιατί εάν έχει και άλλες αμοιβές να κοστίσει παραπάνω δεν λέει.
makfil Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 ΦΠΑ και τέλη ΕΛΤΑ (8+4=) 12€ Το τέλος 3€ χρεώνεται στα δέματα που δεν βάζουν ΦΠΑ. 1
Kanesan Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Μόλις παρέλαβα δέμα αξίας 60 ευρώ (περιέχομενο + μεταφορικά) σταλθέν από Ιαπωνία (forwarding service) με EMS. Πέρασε κανονικά από τελωνείο, αλλά δεν πλήρωσα τίποτα επιπλέον.Επίσης έχω παραλάβει τέλη Νοέμβρη με αρχές Δεκέμβρη άλλα 4 δέματα, το ένα σταλθέν με Airmail (στα 50 ευρώ), τα άλλα τρία SAL unregistered (20 έως 40 ευρώ), πάλι από Ιαπωνία. Ήρθαν με ΕΛΤΑ και δεν σταμάτησαν τελωνείο. Νομίζω αυτό συνηθίζεται στην περίπτωσή τους, αλλά επειδή έχουν εντείνει τους ελέγχους, σκέφτηκα να το αναφέρω.Κατά τα λοιπά, δεν έχω παραλάβει κανένα από τα (ακριβότερα) συστημένα που περιμένω (όλα με SAL από Ιαπωνία και Κίνα) , εξακολουθεί να μην υπάρχει καμία καταχώρηση στο σύστημα γι' αυτά (πέραν του ότι έφυγαν από Ιαπωνία/Κίνα) και γενικά αγνοείται η τύχη τους 50 μέρες τώρα. Τηλεφώνησα στα ΕΛΤΑ, τους είπα ότι δεν μου έχει έρθει κανένα δέμα και ότι περιμένω ουκ ολίγα, προφανώς και απλά μου είπαν ότι αν ήταν Ελλάδα θα φαίνονταν στο σύστημα και ότι γενικά έχουν πολλές καθυστερήσεις λόγω εορτών. Και με παρέπεμψαν στους sellers με τους οποίους έχω ήδη επικοινωνήσει έτσι κι αλλιώς και οι οποίοι απλά μου λένε ότι η αργοπορία είναι ευθύνη των ΕΛΤΑ. Αυτά. 1
ahill2 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Για να φανούν στο σύστημα πρέπει να ανοίξουν το δέμα και να το σκανάρουν,αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι Ελλάδα οπότε βλακείες σου λένε στα ΕΛΤΑ,απο την άλλη 50 μέρες είναι πολλές έκανες της αγορές με paypal?Αν ναι τότε δεν ανησυχείς μιας και μπορείς να κάνεις dispute μέσα σε 180 μέρες σύνολο.
Kanesan Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Για να φανούν στο σύστημα πρέπει να ανοίξουν το δέμα και να το σκανάρουν,αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι Ελλάδα οπότε βλακείες σου λένε στα ΕΛΤΑ,απο την άλλη 50 μέρες είναι πολλές έκανες της αγορές με paypal?Αν ναι τότε δεν ανησυχείς μιας και μπορείς να κάνεις dispute μέσα σε 180 μέρες σύνολο. Ναι με paypal αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο απλό, υποτίθεται ότι στο proxy shopping service που χρησιμοποιώ επέλεξα plan που δεν περιλαμβάνει refunding , ούτε καν inquiry για να ερευνήσει την πορεία του πακέτου το Japan Post, και αυτό για να μειώσω το κόστος. Βέβαια το paypal έχει τη δική του πολιτική, αλλά επειδή δεν έχω να κάνω με κάποιον Ιάπωνα πωλητή αλλά με την tenso δεν ξέρω κατά πόσο θα πάρω πίσω τα λεφτά μου έτσι απλά. Επίσης είναι και από διαφορετικά καταστήματα, αν ήταν 1-2 πακέτα θα το είχα αποδεχθεί και από στατιστικής απόψεως, αλλά αφενός είναι πολλές οι παραγγελίες και δεν το χωράει ο νους μου ότι καμία δεν έχει φθάσει (ενώ έχουν φθάσει όλα τα μη συστημένα!), αφετέρου δεν θέλω να αρχίσω να μπαίνω και σε τίποτα black lists στα καταστήματα αυτά. Είτε δεν μπορώ να βρω τα προϊόντα τους στην Ευρώπη, είτε τα βρίσκω αλλά πολύ ακριβότερα.
MauroPaltoudias Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2016 Το paypal νομίζω ότι δεν ασχολείται καν με διακρίσεις τύπου εταιρείας / μεγαλοεταιρείας / ιδιώτη. Έχει πάγια πολιτική, εισπράττει ανεξάρτητη προμήθεια ανά συναλλαγή από τον εκάστοτε πωλητή και έτσι κρατάει και τους πελάτες της (αγοραστές). 1
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Για ποιό λόγο παράγγειλες οθόνη υπολογιστή από την Κορέα (ελπίζω την καλή Κορέα), αν δεν γίνομαι αδιάκριτος; --------------------------------------- Ουφ, τελικά οι Κινέζοι αποδεικνύονται περισσότεροι κύριοι από αρκετούς άλλους. Το χρονικό πάει ως εξής: 7/11 -> Παραγγελία από ebay (Αυστραλός seller, πολλές και καλές αξιολογήσεις, περίπου 6k με 99,4%) 8/11 -> Αποστολή παραγγελίας από Ιαπωνία με Japanese Post. 1/12 -> Του στέλνω μήνυμα (χωρίς να κάνω request στο ebay) 3/12 -> Μου απαντάει μια βλακεία, του απαντάω ότι αυτό που μου απάντησε είναι βλακεία, μου λέει το τσεκάρω με το Japanese Post και σε ενημερώνω. 6/12 -> Δεν μου έχει απαντήσει ακόμα, όποτε του ξαναστέλνω μήνυμα να μου πει τι και πως. Μου λέει έχει στείλει αίτημα διερεύνησης και περιμένει να του απαντήσουν. 8/12 -> Ανοίγω ticket στο ebay (δηλώνοντας ότι θέλω το αντικείμενο και όχι refund). Μου βγάζουν αυτοματοποιημένο μήνυμα που λέει «αν μέχρι τις 14/12 δεν σου έχει απαντήσει, πες μας να τον ενοχλήσουμε εμείς». 13/12 -> Του ξαναστέλνω μήνυμα σήμερα ξαναρωτώντας τον αν έχει νέα. Ακόμα δεν μου έχει απαντήσει. Αν δεν απαντήσει μέχρι αύριο το πρωί θα κάνω escalate την υπόθεση. Ερώτηση: Τι γίνεται αν κάνω escalate, ενώ έχω δηλώσει ότι θέλω το item; Ας πούμε ότι αυτός εξαφανίζεται, θα μου κάνουν refund μετά ή πάει τέλειωσε τώρα που δήλωσα ότι θέλω το αντικείμενο; Υπόψιν, το tracking που έχω δείχνει ότι έχει σταλεί από Ιαπώνια στις 8/11 και μετά τίποτα. Update: Μετά από συνομιλία που είχα με τον πωλητή, στις 14/12 μου έκανε -προς τιμής του- full refund από μόνος του «μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση». Σήμερα μπήκα να τσεκάρω τυχαία και το δέμα μπήκε Ελλάδα χθες. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Πως τον ξαναπληρώνω; Γίνεται αυτόματα από το ebay ή ξαναδίνω εντολή εγώ;
makfil Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Κατ' αρχάς, θα τον ενημερώσεις, για την πορεία του δέματος, και θα συνεννοηθείς μαζί του να του επιστρέψεις τα χρήματα όταν το παραλάβεις. 1
Sosa Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Έχω αγοράσει αντικείμενο 135 ευρώ από Αμερική το οποίο στάλθηκε με USPS priority mail και είναι στο τελωνείο από τις 9/12. Λογικά θα έχει πρόστιμο το οποίο από ότι κατάλαβα θα είναι 135*0,24 = 32,5 ευρώ. Η ερώτηση μου είναι πόσο χρόνο παίρνει περίπου για να ξεκολλήσει και αν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ.
MauroPaltoudias Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2016 Update: Μετά από συνομιλία που είχα με τον πωλητή, στις 14/12 μου έκανε -προς τιμής του- full refund από μόνος του «μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση». Σήμερα μπήκα να τσεκάρω τυχαία και το δέμα μπήκε Ελλάδα χθες. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Πως τον ξαναπληρώνω; Γίνεται αυτόματα από το ebay ή ξαναδίνω εντολή εγώ; Άλλη μια φορά το έχω ακούσει αυτό, από φίλο μου. Λογικά του βάζεις παραγγελία με το ίδιο item και απλά δεν σου κάνει shipping, κλείνοντας με τον τρόπο αυτό την οικονομική εκκρεμότητα.
Professor Xavier Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2016 Θέλω να στείλω ένα αντικείμενο στο εξωτερικό. Ποια είναι η πιο οικονομική λύση για να το στείλω αλλά με tracking number που να εντοπίζεται το αντικείμενο και εκτός Ελλάδας? Ειχα στείλει συστημένο με ΕΛΤΑ στην Γερμανία, αλλά όταν βγήκε από Ελλάδα ήταν άχρηστο!
giorgosvet Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2016 Με ελτα θα στείλεις απλά όταν βγει απο Ελλάδα δεν θα κάνεις αναζήτηση στο site των ελτα αλλά σε διεθνή site όπως http://www.17track.net/el κανε μια αναζήτηση αυτο που έστειλες Γερμανια για δοκιμή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις