Composer Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Έχω για πρώτη φορά πρόβλημα με τελωνείο και έχω ΚΑΤΑΣΚΑΣΕΙ!! Παρήγειλλα από Barnes & Noble, 3BLurays (συνολική τιμή με έξοδα αποστολής $74.93) τα οποία τα έστειλαν σε 2 πακέτα. Στο 1 το 1 μέσα, και στο άλλο τα 2. Μόλις με πήραν τηλέφωνο ότι ήρθε το πακέτο με τα 2 (μου έκανε εντύπωση που ήρθε σε 2 μέρες, γιατί άλλες φορές από το ίδιο κατάστημα έκανε το λιγότερο 1 μήνα!) Κοιτάω τις shipping options: Tις άλλες φορές είχα διαλέξει Int .Airmail και τώρα είπα να διαλέξω Int. Priority Airmail (με $4 παραπάνω για να μου έρθει λίγο πιο γρήγορα - μέχρι 15 δεκεμβρίου έλεγε. Η αγορά έγινε πριν 3 μέρες) Τώρα με παίρνουν απο τελωνείο και μου λένε πρέπει να πληρώσω 103 ευρώ!!!!!!!! (ή 50 αν παω εγω να κανω τον εκτελωνισμο - ουτε που ξερω τι πρεπει να κανω και τί διαδικασία είναι). Μπορώ να το γλυτώσω όλο αυτό κάπως; Πήγα για μαλλί (πήρα τα blurays μισοτιμής) και βγήκα κουρεμένος! Και τώρα είναι να έρθει και το άλλο πακέτο με το 1 Bluray και φοβάμαι ότι θα πληρώσω και σε κείνο!! Καμιά βοήθεια από κάποιον που ξέρει από αυτά;;; Τι να κάνω; Απ'ότι καταλαβαίνω να τα αφήσω και να πάρω refund από το κατάστημα δε γίνεται.. edit: κάπου είδα ότι αν συμφωνήσει ο πωλητής μπορώ να τα στείλω πίσω και να πάρω refund μόνο για την αξία των προϊόντων; Πώς γίνεται αυτό; Πώς θα τα στειλω πίσω; Δεν πρέπει πάλι να τα πάρω από το τελωνείο; edit: πήρα πάλι τηλ τη UPS και μου λέει ότι αν αρνηθώ και θέλω να τα στείλω πίσω θα τα στείλουν αυτοί και ο πωλητής θα πληρώσει τα έξοδα αποστολής! Μα αυτό δεν θα το έκανε ο πωλητής! Εγώ θα πρέπει να τα πληρώσω. και μου λέει η υπάλληλος δε σας συμφέρει, πρέπει παλι να το εκτελωνίσετε κτλ, και μπορεί στο τέλος να έρθει περισσότερο το ποσό να τα στείλετε πίσω!!! Βρε τί έπαθα!! Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2016 από Composer
kostastnt Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Τελικά άκρη δε βγαίνει.. Έχουν στήσει τόσο καλά το σύστημα τους που το μόνο που μπορώ να πατήσω είναι ότι το πακέτο δεν ζητήθηκε από το τελωνείο.. Οπότε θα ζητήσω αυτό το χαρτί με ημερομηνία προφανώς 3-4 μέρες πριν που ήρθε το πακέτο και μετά ο δικηγόρος θα κάνει ερώτηση στο νομικό τμήμα τους για ποιό λόγο το πήγαν αυτοβούλως στο τελωνείο, αφού δεν μπόρεσαν να μας δώσουν το χαρτί ότι ζητήθηκε για έλεγχο.. ΥΓ. Είναι τόσο καλοστημένο το σύστημα που μπορούν να βγάλουν τέτοιο χαρτί με ημερομήνια σημερινή, αλλά εμείς πατάμε στο ότι δεν υπάρχει χαρτί όταν το πακέτο πήγε τελωνείο.. ΥΓ2. Εννοείται ότι θα γίνει καταγγελία σε ΕΕΕΤ και συνήγορο καταναλωτή και θα ζητήσω αποζήμιωση για την καθυστέρηση της παράδοσης..
makfil Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Καλησπέρα. Έχω για πρώτη φορά πρόβλημα με τελωνείο και έχω ΚΑΤΑΣΚΑΣΕΙ!! Παρήγειλλα από Barnes & Noble, 3BLurays (συνολική τιμή με έξοδα αποστολής $74.93) τα οποία τα έστειλαν σε 2 πακέτα. Στο 1 το 1 μέσα, και στο άλλο τα 2. Μόλις με πήραν τηλέφωνο ότι ήρθε το πακέτο με τα 2 (μου έκανε εντύπωση που ήρθε σε 2 μέρες, γιατί άλλες φορές από το ίδιο κατάστημα έκανε το λιγότερο 1 μήνα!) Κοιτάω τις shipping options: Tις άλλες φορές είχα διαλέξει Int .Airmail και τώρα είπα να διαλέξω Int. Priority Airmail (με $4 παραπάνω για να μου έρθει λίγο πιο γρήγορα - μέχρι 15 δεκεμβρίου έλεγε. Η αγορά έγινε πριν 3 μέρες) Τώρα με παίρνουν απο τελωνείο και μου λένε πρέπει να πληρώσω 103 ευρώ!!!!!!!! (ή 50 αν παω εγω να κανω τον εκτελωνισμο - ουτε που ξερω τι πρεπει να κανω και τί διαδικασία είναι). Μπορώ να το γλυτώσω όλο αυτό κάπως; Πήγα για μαλλί (πήρα τα blurays μισοτιμής) και βγήκα κουρεμένος! Και τώρα είναι να έρθει και το άλλο πακέτο με το 1 Bluray και φοβάμαι ότι θα πληρώσω και σε κείνο!! Καμιά βοήθεια από κάποιον που ξέρει από αυτά;;; Τι να κάνω; Απ'ότι καταλαβαίνω να τα αφήσω και να πάρω refund από το κατάστημα δε γίνεται.. edit: κάπου είδα ότι αν συμφωνήσει ο πωλητής μπορώ να τα στείλω πίσω και να πάρω refund μόνο για την αξία των προϊόντων; Πώς γίνεται αυτό; Πώς θα τα στειλω πίσω; Δεν πρέπει πάλι να τα πάρω από το τελωνείο; edit: πήρα πάλι τηλ τη UPS και μου λέει ότι αν αρνηθώ και θέλω να τα στείλω πίσω θα τα στείλουν αυτοί και ο πωλητής θα πληρώσει τα έξοδα αποστολής! Μα αυτό δεν θα το έκανε ο πωλητής! Εγώ θα πρέπει να τα πληρώσω. και μου λέει η υπάλληλος δε σας συμφέρει, πρέπει παλι να το εκτελωνίσετε κτλ, και μπορεί στο τέλος να έρθει περισσότερο το ποσό να τα στείλετε πίσω!!! Βρε τί έπαθα!! Έκανες το λάθος να επιλέξεις αποστολή με courier. Οι επιλογές είναι αυτές που σου είπαν, είτε πληρώνεις τα κερατιάτικα και παραλαμβάνεις είτε πληρώνεις τη διασάφηση (λιγότερα) και εκτελωνίζεις μόνος σου (η διαδικασία στο τελευταίο κεφάλαιο του οδηγού της υπογραφής μου) είτε δεν παραλαμβάνεις. Η επικοινωνία με τον πωλητή έχει νόημα να του εξηγήσεις το πρόβλημα με τα (υπέρογκα) έξοδα εκτελωνισμού και να συναινέσει στο να παραλάβει το δέμα και να το ξαναστείλει με ταχυδρομείο ή να σου επιστρέψει τα χρήματα (λίγο δύσκολο αυτό αφού δεν ευθύνεται αυτός για την επιλογή σου). Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Τελικά άκρη δε βγαίνει.. Έχουν στήσει τόσο καλά το σύστημα τους που το μόνο που μπορώ να πατήσω είναι ότι το πακέτο δεν ζητήθηκε από το τελωνείο.. Οπότε θα ζητήσω αυτό το χαρτί με ημερομηνία προφανώς 3-4 μέρες πριν που ήρθε το πακέτο και μετά ο δικηγόρος θα κάνει ερώτηση στο νομικό τμήμα τους για ποιό λόγο το πήγαν αυτοβούλως στο τελωνείο, αφού δεν μπόρεσαν να μας δώσουν το χαρτί ότι ζητήθηκε για έλεγχο.. ΥΓ. Είναι τόσο καλοστημένο το σύστημα που μπορούν να βγάλουν τέτοιο χαρτί με ημερομήνια σημερινή, αλλά εμείς πατάμε στο ότι δεν υπάρχει χαρτί όταν το πακέτο πήγε τελωνείο.. ΥΓ2. Εννοείται ότι θα γίνει καταγγελία σε ΕΕΕΤ και συνήγορο καταναλωτή και θα ζητήσω αποζήμιωση για την καθυστέρηση της παράδοσης.. Έχει συζητηθεί στο forum αρκετές φορές το θέμα των εταιρειών courier. Η διαφορά με το ταχυδρομείο είναι ότι οι εταιρείες τηρούν πιστά τη διαδικασία εκτελωνισμού, δηλαδή δεν παραδίδουν δέμα που εισάγεται από τρίτες χώρες αν δεν εκτελωνιστεί. Αυτό συμβαίνει και στη δική σου περίπτωση. Η διαδικασία αυτή περιγράφεται, άλλωστε, στην από 21/7/2011 εγκύκλιο της ΕΕΤΤ. Επομένως, δεν έχω ελπίδες ότι θα πετύχεις κάτι με τις ενέργειες που σκέφτεσαι να κάνεις. Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία. 1
Composer Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Η επικοινωνία με τον πωλητή έχει νόημα να του εξηγήσεις το πρόβλημα με τα (υπέρογκα) έξοδα εκτελωνισμού και να συναινέσει στο να παραλάβει το δέμα και να το ξαναστείλει με ταχυδρομείο ή να σου επιστρέψει τα χρήματα (λίγο δύσκολο αυτό αφού δεν ευθύνεται αυτός για την επιλογή σου). Δυστυχώς δεν ήξερα ότι είναι courier αυτό που επέλεξα καθώς δεν ήταν πολλά παραπάνω χρήματα. Κάτι άλλο, τα 3 blurays έκαναν $19,99 το καθένα, οποτε το πακετο αυτο που ειχε τα 2 ειχε αξια $40. Μου είπαν το αφορολόγητο όριο αλλά δε θυμάμαι. Άρα το άλλο πακέτο που θα είναι $19,99 θα μου'ρθει έτσι χωρίς τελωνεία; Δε θα αντέξω να πληρώνω και κει.. Τελικά το καλύτερο θα ήταν να είχαν στείλει 3 διαφορετικά πακέτα. Πώς θα το παραλάβει το δέμα πάλι ο πωλητής; Θα'πρεπε να το ξαναστείλω! Και αυτή στην courier mου είπε ότι θα πληρώσω ακόμα περισσότερα! (μήπως μου έλεγε ψέμματα για να πληρώσω τώρα αυτά ; )
makfil Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Η ατέλεια για εισαγωγές από τρίτες χώρες είναι 22€ για αξία CIF (κόστος και μεταφορικά και ασφάλεια). Οι υπάλληλοι των εταιρειών courier κάνουν προσπάθεια να σε πείσουν να εκτελωνίσει το δέμα η εταιρεία και αν δεν τα καταφέρουν σου λένε ότι μπορείς να το εκτελωνίσεις εσύ πληρώνοντας, όμως, το κόστος της διασάφησης. 1
Composer Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2016 Οι υπάλληλοι των εταιρειών courier κάνουν προσπάθεια να σε πείσουν να εκτελωνίσει το δέμα η εταιρεία και αν δεν τα καταφέρουν σου λένε ότι μπορείς να το εκτελωνίσεις εσύ πληρώνοντας, όμως, το κόστος της διασάφησης. Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά με μπέρδεψες. Ναι, εγώ θα πάω να το εκτελωνήσω για να μην πληρώσω τα 103 ευρώ αλλά τα 50. Αλλά αν θέλω να το στείλω πίσω, γιατί θα πληρώσω περισσότερα; Αυτό δεν κατάλαβα. Δεν γίνεται, πριν εκτελωνιστεί να το στείλουν πίσω και να πληρώσω τα έξοδα αποστολής;
kostastnt Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Προφανώς και δεν θα καταφέρω τίποτα γιατί όπως είπα το σύστημα είναι πολύ καλά οργανωμένο.. Απλά το κάνω για το γαμώτο, όσο μπορώ σαν άτομο, ώστε να μαζεύονται καταγγελίες κατά της εταιρείας μπας και ασχοληθεί ποτέ κανείς ή όταν αποφασίσει να ασχοληθεί να έχει υλικό..
makfil Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά με μπέρδεψες. Ναι, εγώ θα πάω να το εκτελωνήσω για να μην πληρώσω τα 103 ευρώ αλλά τα 50. Αλλά αν θέλω να το στείλω πίσω, γιατί θα πληρώσω περισσότερα; Αυτό δεν κατάλαβα. Δεν γίνεται, πριν εκτελωνιστεί να το στείλουν πίσω και να πληρώσω τα έξοδα αποστολής; Δεν θα το στείλεις εσύ. Εάν αποφασίσεις ότι δεν σε συμφέρει να πληρώσεις τα έξοδα εκτελωνισμού, δεν θα ασχοληθείς και το δέμα θα επιστρέψει στον πωλητή. Έτσι, όμως, θα χάσεις τα χρήματα που έχεις δώσει. Γιαυτό πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον πωλητή, να εξηγήσεις την κατάσταση, ώστε να δεχτεί την επιστροφή και να βρείτε μια κοινά αποδεκτή λύση. Προφανώς και δεν θα καταφέρω τίποτα γιατί όπως είπα το σύστημα είναι πολύ καλά οργανωμένο.. Απλά το κάνω για το γαμώτο, όσο μπορώ σαν άτομο, ώστε να μαζεύονται καταγγελίες κατά της εταιρείας μπας και ασχοληθεί ποτέ κανείς ή όταν αποφασίσει να ασχοληθεί να έχει υλικό.. Κάνε ότι νομίζεις αλλά, όπως έγραψα παραπάνω, οι εταιρείες αυτές ακολουθούν αυστηρά τη νόμιμη διαδικασία και δεν κάνουν κάτι παράνομο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η μη παράδοση του δέματος στον παραλήπτη, πριν τον εκτελωνισμό του, είναι η νόμιμη διαδικασία και όχι "οργανωμένη κομπίνα". Απλά, έχουμε συνηθίσει στη διαφορετική διαδικασία εκτελωνισμού, όπως γίνεται στα ΕΛΤΑ και μας κακοφαίνεται ή φταίει η εταιρεία courier όταν τηρείται η διαδικασία. Άλλωστε, τα τιμολόγιά τους είναι νόμιμα και δημοσιοποιημένα. Εμείς πρέπει να αποφεύγουμε να τις χρησιμοποιούμε, για να μην πληρώνουμε τα κερατιάτικα.
Composer Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Δεν θα το στείλεις εσύ. Εάν αποφασίσεις ότι δεν σε συμφέρει να πληρώσεις τα έξοδα εκτελωνισμού, δεν θα ασχοληθείς και το δέμα θα επιστρέψει στον πωλητή. Έτσι, όμως, θα χάσεις τα χρήματα που έχεις δώσει. Γιαυτό πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον πωλητή, να εξηγήσεις την κατάσταση, ώστε να δεχτεί την επιστροφή και να βρείτε μια κοινά αποδεκτή λύση. A ok. Απλά νόμιζα ότι δε θα επιστρέψει, απλά θα μείνει εδώ όπως είδα κάπου να λένε. Γιατί ποιός θα πλήρωνε τα έξοδα να το ξαναστείλει πίσω; επίσης κάτι μόλις τώρα υποψιάστηκα: Μήπως έκαναν βλακεία από B&N και μου το έστειλαν με express; Οι επιλογές είναι αυτές: Choose Delivery Speed: Int'l Airmail* Shipping: Arrives by Wednesday, December 28 $10.46 Int'l. Priority Airmail** Shipping: Arrives by Friday, December 16 $14.96 Int'l Express*** Shipping: Arrives by Friday, December 2 $30.9 εγώ διάλεξα το 2ο! Πώς γίνεται να είναι courier και να μου ήρθε μέσα σε 2 μέρες;;; εδώ είναι το tracking info της παραγγελίας μου:https://wwwapps.ups.com/WebTracking/processInputRequest?sort_by=status&tracknums_displayed=1&TypeOfInquiryNumber=T&loc=en_US&InquiryNumber1=1Z1813436601311377 Δεξια λεει: Service: UPS Worldwide Express Εγώ δεν είχα διαλέξει express! edit: Κάπου βλέπω να λέει στο shipment progress: The service selected is not available to this destination address. This has delayed delivery. / The service has been changed and the delivery is being rescheduled. Άρα άλλαξαν αυτοί το service! edit: Τους έστειλα τελικά μήνυμα και καταλήγω ως εξής: Since this is not my mistake, (I didn't choose the express option therefore I shouldn't have to pay customs to get my package), I would kindly ask you to: 1) reship my order with International Mail Shipping, 2)make sure that the option is available for my destination and is NOT upgraded in the process without my authority, 3)and also ask for a refund of $4,5 ($14,96-$10,46) for the difference between International Airmail and International Priority Airmail that I paid. (ωχ, authorization έπρεπε να γράψω, όχι authority! Φαντάζομαι θα καταλάβουν) Η αλήθεια είναι πανικοβλήθηκα στην αρχή και νόμιζα ότι εγώ είχα κάνει κάποιο λάθος. Αλλά τελικά ήταν δικό τους το "λάθος". Ήρθε το πακέτο πολύ γρήγορα βέβαια αλλά έτσι κρατήθηκε στο τελωνείο. Επεξ/σία 26 Νοεμβρίου 2016 από Composer
PanosTs7 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Παιδιά τελικά και εγώ παρήγγειλα αυτό το ρολόι που ήθελα απο ένα αλλο site και διάλεξα Priority Mail International,απο ότι κατάλαβα θα το παραλάβω με USPS,σωστά;Η UPS δεν έχει Priority και το πολύ πολύ να κάνω εγω την διαδικασία εκτελωνισμού.Καλά δεν έκανα;Η διαφορά των χρημάτων ήταν μεγάλη για αυτό το ρίσκαρα. @Composer πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά και θα το καταλάβουν αφου τους έστειλες και οι ίδιοι το άλλαξαν.Καλά ξεμπερδέματα
MauroPaltoudias Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Αν τελικά έρθει με USPS (επιβεβαίωσε το καλού κακού), ενδεχομένως να μην περάσει από τελωνείο. Αν όμως περάσει, θα επιβαρυνθείς μόνο με ΦΠΑ 24 τοις εκατό, συν 12€ νομίζω (λόγω ΕΛΤΑ). Διόλου άσχημα, αν αναλογιστείς τι θα μπορούσες να έχεις πληρώσει με κούριερ.
makfil Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Παιδιά τελικά και εγώ παρήγγειλα αυτό το ρολόι που ήθελα απο ένα αλλο site και διάλεξα Priority Mail International,απο ότι κατάλαβα θα το παραλάβω με USPS,σωστά;Η UPS δεν έχει Priority και το πολύ πολύ να κάνω εγω την διαδικασία εκτελωνισμού.Καλά δεν έκανα;Η διαφορά των χρημάτων ήταν μεγάλη για αυτό το ρίσκαρα. Η UPS είναι courier και, φυσικά, αφενός δεν έχει Priority Mail αφετέρου μπορείς να κάνεις τον εκτελωνισμό, ενώ η USPS είναι το αμερικάνικο ταχυδρομείο και δεν μπορείς να κάνεις εσύ τον εκτελωνισμό.
kbantikos Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Υπάρχει κάποια εγκύκλιος η ακόμα καλύτερα κείμενη νομοθεσία η οποία να απαλλάσσει από δασμούς πολύτεκνους ή έστω να δίνει κάποιο ευεργέτημα για μικρα ποσά ας πούμε αυθαίρετα μεχρι 200€ για αγορές απο χώρες εκτός Ε.Ε; Ευχαριστώ θερμά εμένα και μόνο εμένα που μετά απο χιλιάδες αγορές στην κυριολεξία όμως χιλιάδες είπα να δοκιμάσω να ξανακάνω παλιές αμαρτίες και παρήγγειλα απο Κίνα μέσω DHL express κινητό. Δοξάστε με!!! Δεν πειράζει θα θυμηθώ τα παλιά μου ευκαιρία να ξαναδώ τον Λευτεράκη τόσα χρόνια μου έλειψε. Το πολύ πολύ να δηλώσω το κινητό σαν αμάξι να το καβαλήσω και να φύγω για άγνωστη κατεύθυνση.
makfil Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Η τελωνειακή νομοθεσία είναι ευρωπαική και δεν έχει τέτοιου είδους εξαιρέσεις. 1
kbantikos Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2016 Η τελωνειακή νομοθεσία είναι ευρωπαική και δεν έχει τέτοιου είδους εξαιρέσεις. Κακώς θα έπρεπε να έχει μόνο για μένα, σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις