Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Αφού σκέφτεσαι να το επιστρέψεις, πρέπει να επικοινωνήσεις με το gearbest, να τους εξηγήσεις το πρόβλημα των δασμών (το ξέρουν, άλλωστε, από παρόμοιες περιπτώσεις) και να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω (θα χάσεις τα μεταφορικά, φυσικά). Στη συνέχεια, να το παραγγείλεις πάλι αλλά οπωσδήποτε μακρυά από courier. Τους ζήτησα να στείλουν το συντομότερο νέο πακέτο μέσω EMS (μιας και είχα χρησιμοποιήσει κουπόνια, πόντους, κτλ και δεν θέλω να μπω και σε διαδικασίες επιστροφής πόντων ή ότι άλλο) και βλέπουμε. Αν δεν κάνω λάθος η EMS συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ οπότε η διαδικασία θα είναι ευκολότερη για μένα, σε κάθε περίπτωση. Τα μεταφορικά ήταν της τάξεως των 3$ οπότε δεν θα υπάρχει θέμα. Το μόνο που φοβάμαι είναι το πότε θα γίνει η επιστροφή, αν χρειαστεί να κάνω κάτι εγώ και τέλος πότε θα ξεκινήσει το νέο πακέτο. Μακάρι να μην έχω την συσκευή τον Ιούλιο.. Όπως και να χει θα ενημερώσω για όποιον, επίσης αμελή, τύχει να βρεθεί στην ίδια περίπτωση.
makfil Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Πρότεινα την επιστροφή των χρημάτων για να κλείσει το θέμα αυτής της αγοράς και να ανοίξει νέο, ακόμη και στο ίδιο μαγαζί, αλλά η απόφαση είναι δική σου. Η EMS είναι και αυτή courier αλλά εξυπηρετείται από τα ΕΛΤΑ, όπως σωστά λες, και, εάν σταματήσει το δέμα στο τελωνείο, η διαδικασία εκτελωνισμού είναι διαφορετική.
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Πρότεινα την επιστροφή των χρημάτων για να κλείσει το θέμα αυτής της αγοράς και να ανοίξει νέο, ακόμη και στο ίδιο μαγαζί, αλλά η απόφαση είναι δική σου. Η EMS είναι και αυτή courier αλλά εξυπηρετείται από τα ΕΛΤΑ, όπως σωστά λες, και, εάν σταματήσει το δέμα στο τελωνείο, η διαδικασία εκτελωνισμού είναι διαφορετική. Θα πρέπει όμως να περιμένω να επιστραφεί το δέμα σε αυτούς, ή απλά να στείλουν την εντολή (αν γίνεται αυτό απ τη μεριά τους) να επιστραφεί το δέμα, ώστε να μου στείλουν καινούριο? Είμαι και ανυπόμονος τρομάρα μου. Ευχαριστώ ξανά για τη βοήθεια. Με έχεις βοηθήσει πολλάκις στο παρελθόν, όντας επισκέπτης!
makfil Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Για διάφορους λόγους, είμαι οπαδός της άποψης ότι κάθε υπόθεση που δεν ολοκληρώνεται (δεν παραλαμβάνεται το δέμα για οποιοδήποτε λόγο) πρέπει να κλείνει. Αν ο αγοραστής επιθυμεί να αγοράσει πάλι από τον ίδιο πωλητή, ανοίγει νέα παραγγελία. Το μαγαζί θεωρείται αξιόπιστο και γνωρίζει τα προβλήματα των ελληνικών τελωνείων. Είναι αρκετά ανεκτικό σε επιστροφές αυτού του τύπου και, από την πλευρά σου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους ενημερώσεις και, μετά την επιστροφή των χρημάτων (αν ακολουθήσεις την πρότασή μου), να παραγγείλεις πάλι. Εάν δηλώσεις αύριο στη DHL ότι δεν το παραλαμβάνεις, θα το επιστρέψουν στο μαγαζί και δεν χρειάζεται εντολή από το Gearbest..
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Για διάφορους λόγους, είμαι οπαδός της άποψης ότι κάθε υπόθεση που δεν ολοκληρώνεται (δεν παραλαμβάνεται το δέμα για οποιοδήποτε λόγο) πρέπει να κλείνει. Αν ο αγοραστής επιθυμεί να αγοράσει πάλι από τον ίδιο πωλητή, ανοίγει νέα παραγγελία. Το μαγαζί θεωρείται αξιόπιστο και γνωρίζει τα προβλήματα των ελληνικών τελωνείων. Είναι αρκετά ανεκτικό σε επιστροφές αυτού του τύπου και, από την πλευρά σου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους ενημερώσεις και, μετά την επιστροφή των χρημάτων (αν ακολουθήσεις την πρότασή μου), να παραγγείλεις πάλι. Εάν δηλώσεις αύριο στη DHL ότι δεν το παραλαμβάνεις, θα το επιστρέψουν στο μαγαζί και δεν χρειάζεται εντολή από το Gearbest.. Ναι και γω θα το προτιμούσα, απλά χρησιμοποίησα κουπόνια και γλύτωσα αρκετά χρήματα, για αυτό και προτιμώ να γίνει έτσι, αν δεχτούν. Έχω ενημερώσει DHL και Gearbest, απλά απ' την DHL δε βάζω και το χέρι στη φωτιά ότι θα πάρω απάντηση, από τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου. Για αυτό ρώτησα αν μπορεί να πάρει την πρωτοβουλία το Gearbest, που φυσικά το εμπιστεύομαι και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
makfil Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Το μαγαζί (οποιοδήποτε) δεν μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του δέματος αφού εσύ είσαι ο παραλήπτης (και δικαιούχος). Μόνον ο παραλήπτης μπορεί να δηλώσει στη μεταφορική ότι δεν επιθυμεί την παραλαβή του δέματος ή να μην το παραλάβει οπότε μετά την πάροδο 15 ημερών περίπου επιστρέφει στον αποστολέα.
apostolisk4 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Να αναφέρω ότι και εγώ είχα ρωτήσει τον πωλητή αν γίνεται να μην το παραλάβω λόγω του τελωνείου και μου είπε ναι απλά θα χάσεις τα μεταφορικά . Στείλε ένα μήνυμα και εξήγησε την κατάσταση. Όλο και κάτι θα σου προτείνουν .
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2016 Το μόνο μου θέμα είναι ότι βιάζομαι να έχω την συσκευή στα χέρια μου. Θα περιμένω απάντηση και απ τις 2 μεριές (αύριο ελπίζω) και θα ενημερώσω.
theo93 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 όποτε ολα τα γρηγορα shippings εχουν μεγαλες πιθανότητες για εκτελωνισμους ?
makfil Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Όλα τα δέματα που εισάγονται με courier κάνουν στάση στο τελωνείο. Με την EMS υπάρχει μια διαφορετική διαδικασία, αν το δέμα σταματήσει.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Μου απάντησαν από την DHL, μόνο εφόσον επικοινώνησα με την international εξυπηρέτηση(!)και όχι την ελληνική όπου με αγνόησαν 2 φορές.Μου ζήτησαν απόδειξη, ΑΦΜ και ΔΟΥ ώστε να γίνει μια εκτίμησηκαι τους τα έδωσα μόνο και μόνο για να ενημερώσω σωστά το Gearbest.Από την άλλη, απ' το Gearbest δεν είμαι 100% σίγουρος ότι βγάζω άκρη.Once I reach DHL, I'll refuse to pay the ridiculous amount they are gonna ask.And I'll ask them to return the package to you.Once that happens, can you send an identical one with EMS?That's what I'm asking.Gearbest: If we ask the DHL to return the parcel to us, it will produce a big fee about this returning. And the customers should bear this fee, so we kindly suggest that you can accept this parcel.But if they ask me to pay 100€ I won't be able to accept it!Also, what return fee?I asked around and they told me I should be able to refuse the parcel Gearbest: Please send us the proof of this import tax fee. We need an invoice or any supportive document stating the import tax amount. Kindly send us this document as a attachment below 2 MB via the ticket center or at email [email protected] Upon receiving the tax amount proof, we will be able to offer 2 options as a proof of good will. 1)Refund USD on your paypal or credit card.2)Refund USD on your wallet(store credit). If you choose this option, we will refund you USD and reward you with extra points Please note that this is only a commercial gesture as compensations are not possible for import taxes issues. Such exception will not be applicable for future cases and will be recorded in our system. If the parcel is returned, it will produce about 100-200 HKD. Όπως και να χει δε μπορώ να δεχτώ το κοστούμι τους και να πληρώσω 2 φορές το κινητό. ΠΟΤΕ DHL και FedEx από τρίτη χώρα.Ο Makfil έχει έναν ωραίο οδηγό στην υπογραφή του.
TheDevilMayCare Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Σχεδον αυτονοητα τα παραπανω, οπως και συμπεριφορα της (ελληνικης) DHL. Ενα σημαντικο ερωτημα, ομως ειναι: Υπαρχει δηλαδη καποιο / οποιοδηποτε καταστημα που, εστω για μια φορα (ως δειγμα καλης θελησης), αν ατυχησει ηαποστολη θα δεχοταν (!) να καλυψει ολες τις χρεωσεις με / σε DHL κλπ? [Λογικα το import tax fee, δεν τις εμπεριεχει]
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Σχεδον αυτονοητα τα παραπανω, οπως και συμπεριφορα της (ελληνικης) DHL. Ενα σημαντικο ερωτημα, ομως ειναι: Υπαρχει δηλαδη καποιο / οποιοδηποτε καταστημα που, εστω για μια φορα (ως δειγμα καλης θελησης), αν ατυχησει η αποστολη θα δεχοταν (!) να καλυψει ολες τις χρεωσεις με / σε DHL κλπ? [Λογικα το import tax fee, δεν τις εμπεριεχει] Είναι αυτονόητο το να σε αγνοούν όταν απλά τους λες ότι δεν έχεις τηλέφωνο και αν σε χρειαστούν να επικοινωνήσουν μέσω email? Ξέρω ότι η ευθύνη είναι δική μου (αν και δεν περίμενα να το στείλουν με DHL). Ούτε τους ζήτησα να καλύψουν όλες τις χρεώσεις. Απλά να πάρουν το δέμα πίσω (δεν ήξερα ότι υπάρχει σοβαρή χρέωση για αυτό) και να στείλουν καινούριο του οποίου τα μεταφορικά σαφώς θα καλύψω. Αν αγνοώ κάτι σημαντικό, δεκτή κάθε βοήθεια. Δεν έχω κάποια απαίτηση από κανέναν, απλά κατανόηση από μια σοβαρή εταιρία σε αυτή την ατυχή στιγμή.
TheDevilMayCare Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Κι ομως (οτ)αν καταλαβεις -δεν χρειαζεται να συμφωνησεις, ουτε να το "συμμεριστεις", απλως επιχειρηματικως (ω, ναι!)εστω λιγο να το καταλαβεις- πως η Ελληνικη DHL δεν ειναι εκει για να εξυπηρετησει τα οποια συμφεροντα σου, ή να σε"κατανοησει", για την ακριβεια εσυ δεν εισαι πελατης η συνεργατης. Μονο εισαι το...μυγακι, στον αραχνοιστο τους! Ειχα φιλοτιμως, προσπαθησει να συζητησω 2 φορες μαζι τους, για να καταλαβω καλα πως: δεν εχει νοημα να γυρευεις...κατανοηση ακομη και κοινη λογικη, οχι παντως μαζι τους! Κι ουτε δυστυχως μπορει να βοηθησει καπου, το International.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2016 Κι ομως (οτ)αν καταλαβεις -δεν χρειαζεται να συμφωνησεις, ουτε να το "συμμεριστεις", απλως επιχειρηματικως (ω, ναι!) εστω λιγο να το καταλαβεις- πως η Ελληνικη DHL δεν ειναι εκει για να εξυπηρετησει τα οποια συμφεροντα σου, ή να σε "κατανοησει", για την ακριβεια εσυ δεν εισαι πελατης η συνεργατης. Μονο εισαι το...μυγακι, στον αραχνοιστο τους! Ειχα φιλοτιμως, προσπαθησει να συζητησω 2 φορες μαζι τους, για να καταλαβω καλα πως: δεν εχει νοημα να γυρευεις... κατανοηση ακομη και κοινη λογικη, οχι παντως μαζι τους! Κι ουτε δυστυχως μπορει να βοηθησει καπου, το International. Μάλλον δεν τα διατυπώνω εγώ σωστά αλλά φαίνεται δεν καταλαβαίνεις. Δεν ζητάω κατανόηση από την DHL. Εκεί ξέρω πως είναι χαμένη υπόθεση. Κατανόηση ζητάω από την Gearbest, ώστε να δεχθεί το δέμα πίσω και να στείλει καινούριο. Το μάθημά μου όσο αφορά τα courrier από τρίτες χώρες το πήρα, μιας και έχω μείνει χωρίς συσκευή τόσο καιρό, και θα παραμείνω για λίγο ακόμα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις