Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, ababapanos είπε

Toυς το ειπα και μου απαντησαν 


I am so sorry for any inconvenience caused.
Please note that the delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons. Since your order is on its way, would you mind giving your package some more time for the arrival? Please wait a little more. I hope you will receive your order soon.Thank you for your patience

Τι να κανω? Ειναι σιγουρο οτι θα περασει τελωνειο? Μιλαμε για drone με τιμη 1200 ευρω. 

Επελεξα και πληρωσα για priority EU express και το εστειλαν οπως ηθελαν αυτοι...

Απείλησε με paypal dispute αν δεν σου εγγυηθούν τα έξοδα ενδεχόμενου τελωνείου καθώς σου άλλαξαν τον τρόπο μεταφοράς. Γίνεται αυτό από όσους το έχουν πάθει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, ababapanos είπε

Toυς το ειπα και μου απαντησαν 


I am so sorry for any inconvenience caused.
Please note that the delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons. Since your order is on its way, would you mind giving your package some more time for the arrival? Please wait a little more. I hope you will receive your order soon.Thank you for your patience

Τι να κανω? Ειναι σιγουρο οτι θα περασει τελωνειο? Μιλαμε για drone με τιμη 1200 ευρω. 

Επελεξα και πληρωσα για priority EU express και το εστειλαν οπως ηθελαν αυτοι...

ουτε που καταλαβαν τι τους ειπες...

με το live chat μιλας;

τωρα ειδα ολη την ιστορια..

μαλλον η καλυτερη επιλογη ειναι να τους πεις οτι δεν θα παραλαβεις και να σου κανουν refund 

Επεξ/σία από alexserres2014
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Απείλησε με paypal dispute αν δεν σου εγγυηθούν τα έξοδα ενδεχόμενου τελωνείου καθώς σου άλλαξαν τον τρόπο μεταφοράς. Γίνεται αυτό από όσους το έχουν πάθει;

 

31 λεπτά πριν, alexserres2014 είπε

ουτε που καταλαβαν τι τους ειπες...

με το live chat μιλας;

τωρα ειδα ολη την ιστορια..

μαλλον η καλυτερη επιλογη ειναι να τους πεις οτι δεν θα παραλαβεις και να σου κανουν refund 

 

οποτε ειναι σιγουρο το τελωνειο με αυτην την μεθοδο που το εστειλαν?

Αν τελικα περασει ειναι σιγουρο οτι θα αναλαβουν ολα τα εξοδα του τελωνειου? δεν μιλαμε για 50 και 100 ευρω αλλα για 1200 ευρω παραγγελια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ababapanos είπε

οποτε ειναι σιγουρο το τελωνειο με αυτην την μεθοδο που το εστειλαν?

Αν τελικα περασει ειναι σιγουρο οτι θα αναλαβουν ολα τα εξοδα του τελωνειου? δεν μιλαμε για 50 και 100 ευρω αλλα για 1200 ευρω παραγγελια...

αυτοι λενε οτι ειναι ασφαλης αλλα δεν τους πολυπιστευω,αν ειναι τιμιοι θα τα αναλαβουν,στην αρχη θα αρχισουν τα μαμου αλλα αν επιμεινεις μαλλον θα στα δωσουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, alexserres2014 είπε

αυτοι λενε οτι ειναι ασφαλης αλλα δεν τους πολυπιστευω,αν ειναι τιμιοι θα τα αναλαβουν,στην αρχη θα αρχισουν τα μαμου αλλα αν επιμεινεις μαλλον θα στα δωσουν 

Με τα μάλλον δεν πρόκειται  να πάω και να πληρώσω τελωνείο πχ 300 ευρώ και μετά να κάνουν τους κινέζους. Η θα μου πουν γραπτώς ότι θα αναλάβουν εξολοκλήρου όλα τα έξοδα του τελωνείου  η θα μου επιστρέψουν τα χρηματα. Είναι δικό τους το λάθος και έχω κρατημένα όλα τα email που δείχνουν ότι η παραγγελία μου έγινε με priority line EU express

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, ababapanos είπε

Με τα μάλλον δεν πρόκειται  να πάω και να πληρώσω τελωνείο πχ 300 ευρώ και μετά να κάνουν τους κινέζους. Η θα μου πουν γραπτώς ότι θα αναλάβουν εξολοκλήρου όλα τα έξοδα του τελωνείου  η θα μου επιστρέψουν τα χρηματα. Είναι δικό τους το λάθος και έχω κρατημένα όλα τα email που δείχνουν ότι η παραγγελία μου έγινε με priority line EU express

 

Μονο με τη DPD (EU Express) ειναι σιγουρο οτι δε θα πληρωσεις επιπλεον τελωνειο. Επειδη απ οτι καταλαβα παλι κανουν πειραματα υπαρχουν 2 πιθανοτητες. Η θα εκτελωνιστει κανονικα εδω και θα πληρωσεις εξτρα, η θα σου ερθει κανονικα, χωρις επιπλεον εξοδα. Με το ιστορικο του GB παλιες πειραματικες μεθοδους για τις οποιες ισχυριζονταν οτι δεν εκτελωνιζονται εδω ειχαν αποτυχει. Σε καποιους πληρωσαν τα εξοδα, σε αλλους μερικως και σε αλλους καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν οι άνθρωποι είναι αστείοι. Τους είπα τι θα γίνει αν περάσει τελωνείο και μου απάντησαν αυτό...


Hello, we are very sorry about this situation. 
 We are sorry to hear that.
However, kindly note that it is the customers sole responsibility to pay this any Customs fee, should they occur. 
You may see our tax information page for more details here:http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html (see About Tax)
However, as a proof of good will, we suggest that, you can contact your local customs, pay for it, and get the pacakge first. Then show us the payment record, we'll do our best to help. Thank you for your understanding.

 

απο ότι κατάλαβα έμπλεξα άσχημα. Δεν Μου δίνουν καμία εγγυηση για τίποτα και λένε ότι η ευθύνη αν περάσει τελωνείο είναι δίκη μου ενώ αυτοί έκαναν λάθος. Τι με συμβουλεύετε να κάνω?  

Να ανοίξω dispute στο PayPal και να ζητήσω refund?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, ababapanos είπε

Λοιπόν οι άνθρωποι είναι αστείοι. Τους είπα τι θα γίνει αν περάσει τελωνείο και μου απάντησαν αυτό...


Hello, we are very sorry about this situation. 
 We are sorry to hear that.
However, kindly note that it is the customers sole responsibility to pay this any Customs fee, should they occur. 
You may see our tax information page for more details here:http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html (see About Tax)
However, as a proof of good will, we suggest that, you can contact your local customs, pay for it, and get the pacakge first. Then show us the payment record, we'll do our best to help. Thank you for your understanding.

απο ότι κατάλαβα έμπλεξα άσχημα. Δεν Μου δίνουν καμία εγγυηση για τίποτα και λένε ότι η ευθύνη αν περάσει τελωνείο είναι δίκη μου ενώ αυτοί έκαναν λάθος. Τι με συμβουλεύετε να κάνω?  

Να ανοίξω dispute στο PayPal και να ζητήσω refund?

Απείλησε με dispute για αλλαγή τρόπου αποστολής με τρόπο αβέβαιο αν θα περάσει τελωνείο να δούμε τι θα πουν.

Πάντως εδώ εμένα που το πήρα από Ευρωπαϊκή αποθήκη  δεν θέλαν να μου πουν ξεκάθαρα ότι δεν θα έχει τελωνείο. Λες και προσπαθούν να είναι καλυμμένοι αν μου το έστελναν αυθαίρετα από Κίνα ενώ το παράγγειλα από Ευρώπη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ababapanos

Διαβάζω τη συζητηση και στεναχωριέμαι (για διάφορους λόγους).

Το μονο που μπορώ να σε συμβουλευσω ειναι αν εχεις ψωνίσει μέσω του referal link κάποιου κουπονά, επικοινώνησε μαζί του (με τον κουπονά) και ζήτα να βάλει πλάτη, μηπως βγει άκρη..

Αν τώρα εκανες απευθείας παραγγελία, χωρίς referal, βρες τη σελίδα του Σωτήρη, επικοινωνησε μαζί του και ιχνηλάτησε αν μπορεί να μεσολαβήσει, να λάβεις εξασφάλιση, οτι αν σταματήσει τελωνειο θα σου πληρώσουν το τελωνειο. Αν όμως σου απαντησει οτι δεν μπορεί/γίνεται να βοηθήσει, μην παρεξηγηθείς ή στραφείς εναντίον του.

Το paypal dispute μην το ανοίξεις ακομα, γιατί με τις μεχρι τώρα συνθήκες/καταστάσεις/απαντησεις το paypal δεν θα σε δικαιώσει και αν το κάνει θα ειναι για partial refund μονο των μεταφορικών. Αν όμως σε δικαιώσει για αυτό, δεν μπορεις να ζητήσεις κάτι αλλο για την ίδια συναλλαγή, οποτε αν π.χ. μπει τελωνειο ή αν το αντικείμενο ειναι χαλασμένο, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το paypal και τοτε κυριολεκτικά εισαι στο ελεος του gearbest.

Αυτά. Καλό κουράγιο

3 ώρες πριν, kanesaxo είπε

 

Έχω.ομως μια ευλογη-εγκυκλοπαιδικη-απορια. Δηλ το ebay θα αποδίδει τα Χ αυτά χρήματα στο Ελληνικό κράτος? Περίεργο μου φαίνεται...

Ναι. Αποδιδουν κανονικα γιατί δεν τα αποδίδει στο ελληνικο κράτος, αλλα απευθείας στην ευρωπαική ένωση, με μια λίστα τύπου Τοσα απο Ελληνες,  Τοσα απο Ιταλους, Τόσα απο Βέλγους, κλπ.

Κάτι (σχεδόν) αναλογο γίνεται με τα έσοδα απο ολα τα τελωνεια της ΕΕ, οπου τα χρήματα πάνε σε ενα κοινό κουμπαρα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, isay είπε

@ababapanos

Διαβάζω τη συζητηση και στεναχωριέμαι (για διάφορους λόγους).

Το μονο που μπορώ να σε συμβουλευσω ειναι αν εχεις ψωνίσει μέσω του referal link κάποιου κουπονά, επικοινώνησε μαζί του (με τον κουπονά) και ζήτα να βάλει πλάτη, μηπως βγει άκρη..

Αν τώρα εκανες απευθείας παραγγελία, χωρίς referal, βρες τη σελίδα του Σωτήρη, επικοινωνησε μαζί του και ιχνηλάτησε αν μπορεί να μεσολαβήσει, να λάβεις εξασφάλιση, οτι αν σταματήσει τελωνειο θα σου πληρώσουν το τελωνειο. Αν όμως σου απαντησει οτι δεν μπορεί/γίνεται να βοηθήσει, μην παρεξηγηθείς ή στραφείς εναντίον του.

Το paypal dispute μην το ανοίξεις ακομα, γιατί με τις μεχρι τώρα συνθήκες/καταστάσεις/απαντησεις το paypal δεν θα σε δικαιώσει και αν το κάνει θα ειναι για partial refund μονο των μεταφορικών. Αν όμως σε δικαιώσει για αυτό, δεν μπορεις να ζητήσεις κάτι αλλο για την ίδια συναλλαγή, οποτε αν π.χ. μπει τελωνειο ή αν το αντικείμενο ειναι χαλασμένο, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το paypal και τοτε κυριολεκτικά εισαι στο ελεος του gearbest.

Αυτά. Καλό κουράγιο

Ναι. Αποδιδουν κανονικα γιατί δεν τα αποδίδει στο ελληνικο κράτος, αλλα απευθείας στην ευρωπαική ένωση, με μια λίστα τύπου Τοσα απο Ελληνες,  Τοσα απο Ιταλους, Τόσα απο Βέλγους, κλπ.

Κάτι (σχεδόν) αναλογο γίνεται με τα έσοδα απο ολα τα τελωνεια της ΕΕ, οπου τα χρήματα πάνε σε ενα κοινό κουμπαρα.

Δεν μπορώ να ζητήσω απλά άρνηση παραλαβής και τα λεφτά μου  πίσω ? Το PayPal δεν με καλύπτει σε αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ababapanos

Το εχουμε χιλιοαπαντήσει αλλά καταννοώ τον εκνευρισμό σου και θα σου δώσω μια τελευταία τετοια απαντηση.

Το paypal σε καλύπτει αν το αντικείμενο δεν φτάσει ή αν δεν ειναι όπως περιγράφονταν (πχ αγορασες κόκκινο και ήρθε πράσινο) και επισης θεωρεί οτι τα τελωνεία ειναι του πελάτη.

Εσύ αν δεν παραλάβεις, το paypal θα σου πει "επιλογη σου γιατί βλεπω οτι το αντικειμενο εφτασε στην πόρτα σου, αρα δεν δικαιούσαι refund". Απο την άλλη, ο κινέζος "σκασίλα" του αν δεν παραλάβεις, γιατί τα χρήματα τα εχει ήδη πάρει. Το αντικείμενο που δεν παρέλαβες θα πάει για καταστροφή/δημοπρασία εκτός αν ο πελάτης ή ο πωλητης αιτηθεί μέσω χαρτούρας την επιστροφή του αντικειμένου και εδώ υπάρχει άλλο ένα παραθυρο λύση, το οποιό άλλα μαγαζιά/μεταφορικές (λίγα βέβαια) το δέχονται αλλα για το gearbest δεν εχω διαβάσει πουθενά να το εχει κάνει.

Προσωπικό μου παραδειγμα για να καταλάβεις. Πριν 2 χρόνια εκανα μια αγορα απο εκτός ΕΕ και κυριολεκτικά απο λάθος εβαλα dhl. Ηρθε και μπαινει τελωνειο για ταρίφα. Επικοινωνώ με το μαγαζί (σοβαρό μαγαζί, οχι gearbest) αναγνωρίζω το λάθος μου και ζητώ να μην παραλάβω, να επιστραφεί πίσω (στην τιμή μεταφορικών ειναι και η επιστροφή), να μου το στείλουν με registered ταχυδρομείο και να πληρώσω τη διαφορά στα μεταφορικά. Συμφώνησαν, το μαγαζί και εγώ επικοινωνούμε με dhl, το πακέτο επιστρεφεται και μου το στελνουν με ταχυδρομείο. Ολα πήγαν καλα και μετα απο 1,5 μήνα παρελαβα χωρίς προβλημα (τοτε ήταν πολύ πιο χαλαρά τα τελωνεια).

Επειδή εδώ όμως μιλάμε για gearbest δεν ξέρω αν θα στο κάνουν, αλλά δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις, στην περιπτωση που δε βγάλει ακρη με κουπονα. Α-Ν το δεχτουν και το κάνουν, περα οτι θα πληρώσεις πάλι eu express (με νεο ενδεχόμενο να στο στειλουν παλι αλλιως - μιλάμε για gearbest), στο τέλος θα σου πουν "Σας το κάναμε σαν χάρη και κατ'εξαίρεση", δηλαδη θα βγουν κι απο πάνω.

Edit : Μην εκνευρίζεσαι με τις απαντησεις του gearbest. Μια χαρα ξέρουν τι γινεται και καταλαβαίνουν απολυτα τι τους λες, απλά εχουν guideline να απαντάνε κουκουρούκου για να δυσκολευουν την κατασταση, γιατί με βαση τη στατιστική τους, οσο περισσότερο ταλαιπωρείται για refund ο πελάτης τοσο πιο γρηγορα θα εγκαταλείψει ή θα αποδεχτεί με μικρότερη (για το gearbest) χασούρα

Επεξ/σία από isay
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από περίπου 2 βδομάδες παρέλαβα κινητό από banggood μέσω priority direct mail. Το δέμα ήρθε ως συστημένο με ΕΛΤΑ (συνολικός χρόνος 3 εβδομάδες, και με κινέζικη πρωτοχρονιά μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα).

Τώρα που ψάχνω να αγοράσω κάτι άλλο από το ίδιο κατάστημα, πρόσεξα κάτι που δεν θυμάμαι αν υπήρχε ως επιλογή στις προηγούμενες παραγγελίες μου. Αν δεν επιλέξετε "priority direct mail" αλλά μία από τις υπόλοιπες διαθέσιμες επιλογές (air parcel register, expedited shipping service ή express mail service) σας βγάζει επιλογή "tariff insurance" (ασφάλεια τελωνείου) με διαφορετικό κόστος σε κάθε επιλογή. Γκουγκλάροντας βρήκα πως υπήρχε και παλαιότερα, αλλά με προϋποθέσεις. Το γράφω εδώ γιατί από ένα πρόχειρο ψάξιμο δεν το βρήκα στο νήμα. Αν είχε αναφερθεί παλαιότερα, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη.

Spoiler

k4icl5K.jpg

ΥΓ: πολλά μπράβο στα παιδιά που γράφουν σε αυτό το νήμα και έχουν βοηθήσει αρκετό κόσμο

Επεξ/σία από FKLDS
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά σας. Πολύ αναλυτικό το θέμα με τις αγορές. Να κάνω και γω μια ερώτηση σε όποιον γνωρίζει:. Άν έρθει κάτι από φίλο εκτός Ευρώπης (από Αυστραλία) με μικρό σχετικά μέγεθος, συστημένο με tracking number στα ΕΛΤΑ και είναι μεταχειρισμένο είδος (προσωπικό αντικείμενο), δεν είναι κάτι καινούργιο σε original συσκευασία,  και δεν είναι προιόν συναλλαγής, τι γίνεται αν κολλήσει στο τελωνείο και σου ζητήσουν απόδειξη συναλλαγής; Επίσης θα υπάρχει η ένδειξη από το φίλο ότι το στέλνει σαν δώρο. Το ανοίγουν και βάζουν μια τιμή κατ' εκτίμηση ή αφού τους δηλώσεις ότι είναι δώρο από γνωστό σου περνάει ελεύθερα; Το αντικείμενο (παπούτσια) ήταν αξίας περίπου 120 ευρώ (όταν ήταν καινούργια). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν γραφτεί πολλές απαντήσεις για το θέμα αυτό.

Η νομοθεσία προβλέπει ατέλεια για τις περιπτώσεις αυτές (με συγκεκριμένες προυποθέσεις) στα 45€.

Επομένως, το δέμα θα σταματήσει στο τελωνείο και θα σου ζητήσουν απόδειξη που, φυσικά, δεν θα έχεις. Ο τελωνειακός ορίζει αξία πάνω στην οποία υπολογίζεται ο ΦΠΑ και το τέλος των ΕΛΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, argas είπε

Γειά σας. Πολύ αναλυτικό το θέμα με τις αγορές. Να κάνω και γω μια ερώτηση σε όποιον γνωρίζει:. Άν έρθει κάτι από φίλο εκτός Ευρώπης (από Αυστραλία) με μικρό σχετικά μέγεθος, συστημένο με tracking number στα ΕΛΤΑ και είναι μεταχειρισμένο είδος (προσωπικό αντικείμενο), δεν είναι κάτι καινούργιο σε original συσκευασία,  και δεν είναι προιόν συναλλαγής, τι γίνεται αν κολλήσει στο τελωνείο και σου ζητήσουν απόδειξη συναλλαγής; Επίσης θα υπάρχει η ένδειξη από το φίλο ότι το στέλνει σαν δώρο. Το ανοίγουν και βάζουν μια τιμή κατ' εκτίμηση ή αφού τους δηλώσεις ότι είναι δώρο από γνωστό σου περνάει ελεύθερα; Το αντικείμενο (παπούτσια) ήταν αξίας περίπου 120 ευρώ (όταν ήταν καινούργια). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θα σου πω την δική μου εμπειρία πρόσφατα απο αυστραλία(ebay.au) καντράν αυτοκινήτου(δεν ήταν και μικρό δέμα),αγορά απο ιδιώτη με κόστος περίπου δηλωμένη αξία 25au dollar περιεχομενου συν άλλα 53 au dollar κόστος μεταφορικών,πέρασε τελωνείο δεν πλήρωσα τίποτα παραπάνω.βέβαια έγραψε άλλη τίμη ο πωλητής.

όλα αυτά με αυστραλιανό ταχυδρομείο(Au post)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...