dimitris2006 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην απόκτηση συσκευών με πολλαπλές χρήσεις, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Accenture. Οι συσκευές που έχουν κατασκευάστεί για ένα συγκεκριμένο σκοπό φαίνεται να δίνουν χώρο σε αυτές που πραγματοποιούν πολλές λειτουργίες όπως για παράδειγμα τα smartphones (41% των ερωτηθέντων), οι Η/Υ (36%), οι HDTV (33%) αλλά και τα tablets (23%), συσκευές που αναμένεται να αγοραστούν περισσότερο μέσα στο 2013 αποφέροντας στην αγορά $1.1 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η έρευνα ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και βασίστηκε σε απαντήσεις 11.000 καταναλωτών από όλο τον κόσμο περιλαμβάνοντας 16 διαφορετικούς τύπους συσκευών, από tablets και smartphones, μέχρι τηλεοράσεις και ηλεκτρονικούς αναγνώστες. Από τα αποτελέσματα είναι φανερό ότι προτιμούνται συσκευές με πολλαπλές χρήσεις, όπως για παράδειγμα αυτές που επιτρέπουν υπηρεσίες email και παρακολούθησης τηλεόρασης ταυτόχρονα, ή ακόμη και λήψη φωτογραφιών και διαμοιρασμός τους στα κοινωνικά δίκτυα. Υπάρχουν βέβαια και ορισμένες εξαιρέσεις όπως για παράδειγμα οι ηλεκτρονικοί αναγνώστες, οι συσκευές GPS, τα BluRay players που φαίνεται να αυξάνουν το ποσοστό τους, το οποίο σίγουρα δε μπορεί όμως να συγκριθεί με αυτό των συσκευών πολλαπλών χρήσεων. Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ακόμη το πώς μερικές συσκευές καθιστούν κάποιες άλλες “παρωχημένες”. Για παράδειγμα η χρήση των tablet επισκιάζει αυτή των ereaders και των DVD players, όχι όμως των Η/Υ. Φυσικά οι καταναλωτές δείχνουν να συνεχίζουν να προτιμούν προϊόντα με συγκεκριμένες χρήσεις, αρκεί να βρούνε την επιθυμητή ποιότητα. Ακόμη ένα συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι ότι οι καταναλωτές δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο λειτουργικό σύστημα των συσκευών τους. Πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες μάλιστα, επιθυμούν να χρησιμοποιύν το ίδιο λειτουργικό σύστημα σε όλες τους τις συσκευές. Site: http://techcrunch.com/2013/01/07/as-demand-for-tablets-smartphones-and-connected-screens-soars-pure-play-devices-under-threat-says-accenture/?[/url]']techcrunch.com
Bourdoulas Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Επόμενη έρευνα θα δείχνει ότι τα smartphones πουλάνε περισσότερο από τα απλά κινητά και πως οι LCD προτιμούνται από τις τηλεοράσεις CRT. 1
orpheas7 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 οπως το μαθεις το προβατο!πριν 3-4 χρονια δεν ηξερε τι ειναι iphone ποσο μαλλον smartphone γενικοτερα και τωρα το εχει Αναγκη!!ασε για τις τηλεορασεις.. 4
nzeppos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ακόμη το πώς μερικές συσκευές καθιστούν κάποιες άλλες “παρωχημένες”. Για παράδειγμα η χρήση των tablet επισκιάζει αυτή των ereaders και των DVD players... Ααααχ, δεν αντέχω να μην το πω. Δεν ξέρω τι συνάφεια έχουν τα tablets με τα DVD players, πάντως τα ereaders ούτε παρωχημένα είναι (το αντίθετο), ούτε υπάρχει απευθείας σύγκριση. Tablets και ereaders είναι συσκευές που αλληλοσυμπληρώνονται.
norms Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Τα tablet πάντως έχουν σαφώς λιγότερες χρήσεις απο τα laptop/notebook τα οποία αντικαθιστούν.
Sapadak Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Τα tablet πάντως έχουν σαφώς λιγότερες χρήσεις απο τα laptop/notebook τα οποία αντικαθιστούν. Βεβαια το θέμα ειναι ποιοι χρησιμοποιούσαν τις εξτρα δυνατοτητες του λαπτοπ
mikegad Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Τα tablet πάντως έχουν σαφώς λιγότερες χρήσεις απο τα laptop/notebook τα οποία αντικαθιστούν. τα tablet όμως είναι καθαρά για ψυχαγωγικούς λόγους (εκτός ελαχίστον περιπτώσεων) επομένος απευθύνονται σε περισσότερο κόσμο
kxs14 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2013 ειναι ανάλογα με το τι χρησιμοποιεί, τι μπορει να μαθει πιο έυκολα και το τι χρειάζεται ο καθένας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα