ermis01 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Καλημέρα. Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής προβληματάκι στον firefox: όταν κάνω αναζήτηση στο google για εικόνες, στην σελίδα που εμφανίζονται τα thumbnails των αποτελεσμάτων που βρέθηκαν, μου εμφανίζει τα thumbnails στις 2-3 πρώτες σειρές μόνο και όλα τα υπόλοιπα είναι γκρίζα κουτάκια (επισυνάπτω και φωτό για να γίνω αντιληπτός) Και σήμερα παρατήρησα ότι αντίστοιχο πρόβλημα μου κάνει και στο gmail όπου δεν μου εμφανίζει το κείμενο ή το γραφικό στα κουμπιά "διαγραφή", "απάντηση" κτλ, τα δείχνει σαν γκρίζα κενά κουτάκια. Τι συμβαίνει;;
makfil Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Εγώ έχω ένα διαφορετικό πρόβλημα με τον Firefox από τότε που άλλαξε ο server και δεν μπορώ να βρω λύση. Όταν ζητάω να ανοίξω το link από ένα ενημερωτικό μήνυμα, είτε σε άλλη καρτέλα είτε σε νέο παράθυρο, κολλάει και δεν ανοίγει. Εάν με ενδιαφέρει το θέμα, αντιγράφω το link στον explore ή στον Chrome αλλά και εκεί παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπω την προσπάθεια και να μην συμμετάχω στη συζήτηση. Είναι πολύ σπαστικό και δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Έχω αδειάσει άπειρες φορές την cshe memory του Firefox αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται.
NikosKallithea Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Καλημέρα. Εδώ και 2 μέρες έχω το εξής προβληματάκι στον firefox: όταν κάνω αναζήτηση στο google για εικόνες, στην σελίδα που εμφανίζονται τα thumbnails των αποτελεσμάτων που βρέθηκαν, μου εμφανίζει τα thumbnails στις 2-3 πρώτες σειρές μόνο και όλα τα υπόλοιπα είναι γκρίζα κουτάκια (επισυνάπτω και φωτό για να γίνω αντιληπτός) Και σήμερα παρατήρησα ότι αντίστοιχο πρόβλημα μου κάνει και στο gmail όπου δεν μου εμφανίζει το κείμενο ή το γραφικό στα κουμπιά "διαγραφή", "απάντηση" κτλ, τα δείχνει σαν γκρίζα κενά κουτάκια. Τι συμβαίνει;; Αυτο ειναι προβλημα της συνδεσης σου με το ιντερνετ. Μίλησε με το helpdesk, κανε και ενα ρεσταρτ στον ρουτερ
ermis01 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2013 Αυτο ειναι προβλημα της συνδεσης σου με το ιντερνετ. Μίλησε με το helpdesk, κανε και ενα ρεσταρτ στον ρουτερ Δεν είναι θέμα του Ιντερνετ γιατί με Internet Explorer δεν έχω κανένα πρόβλημα.
thomasG4 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Κάνε scan με Malwarebytes Anti-Malware και Superantispyware σε safe mode.
ermis01 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2013 Κάνε scan με Malwarebytes Anti-Malware και Superantispyware σε safe mode. Θα το δοκιμάσω, thanks!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα