Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έκανα μια συγκέντρωση των εξόδων μου για το προηγούμενο έτος και είδα ότι μόνο για καύσιμα (βενζίνη) για το αυτοκίνητο μου ξόδεψα 1600€ (και κάτι ψιλά)

 

έκανα 19.722km με μέση τιμή βενζίνη απ ότι υπολογίζω (δεν είναι και εύκολο να υπολογιστεί) ελάχιστα κάτω από το 1,7€/λίτρο

 

 

 

 

αν μέσα σε αυτά βάλω και ασφάλεια (~300€), τέλη (135€), service (89.5€ -ευτυχώς είναι καινούργιο) φτάνουμε τα ~2100€.

(κάτι αξεσουάρ δε τα υπολογίζω)

 

 

 

πολλά δε τρώει το ρημάδι;

το μεγαλύτερο μέρος του μισθού μου πάει στο αυτοκίνητο

Επεξ/σία από πιτόγυρος
Δημοσ.

δεν τρωει πολλα..η βενζινη τρωει πολλα...

 

τα λειτουργικα εξοδα ειναι καμμια 500αρα...και καμμια χιλιαρα να ηταν (περισσοτερο κοστος σε σερβις ας πουμε)..παλι νορμαλ ειναι

 

απλα η βενζινη εχει γαμηθει τελειως...

Δημοσ.

Απλά βγάλε μια κάρτα για τις αστικές συγκοινωνίες και μάθε ορισμένες από αυτές. Θα γλυτώσεις πολλά λεφτά...

Και στην τελική δεν είναι ανάγκη να φτάνεις ακριβώς στην πόρτα του προορισμού σου (που και με το αμάξι δεν πας καθώς δε βρίσκεις να παρκάρεις).

 

Λεωφορείο, μετρό-ηλεκτρικός(αν είσαι αθήνα) και ποδαράκια για γυμναστική  :D

 

Έχουμε καλομάθει με το αμάξι και μιλάω γενικά. Δε γίνεται να πηγαίνω στο πανεπιστήμιο μου και τα φοιτητικά πάρκινγκ να ασφυκτιούν. Εγώ 4 χρόνια για την σχολή χρησιμοποιώ αποκλειστικά λεωφορείο και δεν έπαθα και τίποτα...

Δημοσ.

Απλά βγάλε μια κάρτα για τις αστικές συγκοινωνίες και μάθε ορισμένες από αυτές. Θα γλυτώσεις πολλά λεφτά...

Και στην τελική δεν είναι ανάγκη να φτάνεις ακριβώς στην πόρτα του προορισμού σου (που και με το αμάξι δεν πας καθώς δε βρίσκεις να παρκάρεις).

 

Λεωφορείο, μετρό-ηλεκτρικός(αν είσαι αθήνα) και ποδαράκια για γυμναστική  :D

 

Έχουμε καλομάθει με το αμάξι και μιλάω γενικά. Δε γίνεται να πηγαίνω στο πανεπιστήμιο μου και τα φοιτητικά πάρκινγκ να ασφυκτιούν. Εγώ 4 χρόνια για την σχολή χρησιμοποιώ αποκλειστικά λεωφορείο και δεν έπαθα και τίποτα...

Πρό τετραετίας υπήρχαν τουλάχιστον 9 γραμμές λεωφορείων που μπορούσαν να με πάνε κέντρο και δούλευαν παράλληλα με το μετρό.Τα τελευταία δύο χρόνια και ελέω περικοπών,τα φυντάνια θεώρησαν καλό το 90% των λεοφωρειογραμμών να κάνουν τέρμα στο μετρό (ώς σημείο μετεπιβίβασης),σχεδόν χωρίς να αφήνουν εναλλακτική.Είμαι σίγουρος οτι θυμάσαι τις πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις,εκτός αν δέν φοιτείς Αθήνα (το location λέει για συμπρωτεύουσα).

 

Απο εκεί και πέρα,αποφεύγεις,βολικά,να έρθεις στην θέση κάποιου εργαζόμενου.Δέν είμαστε όλοι φοιτητές,δέν έχουμε τον άπλετο χρόνο,ούτε και την πολυτέλεια να αργούμε 5-10-20 λεπτά να πάμε στην δουλειά μας.Οπότε έχουμε τρείς επιλογές...α) να ξυπνάμε χαράματα για να φύγουμε/επιστρέφουμε αργάμιση σπίτι επειδή θα πρέπει να υπολογίσουμε,κατ' ελάχιστο +2 ώρες μετακίνησης στο 8ωρο 10ωρο+ εργασίας, β) να πληρώνουμε το κόστος μετακίνησης/συντήρησης του αυτοκινήτου και γ) να επιβαρυνθούμε επιπλέον για την αγορά ενός εναλλακτικού μέσου (σσ scouter).Την εξυπνάδα "βρές δουλειά πιο κοντά στο σπίτι σου",γιατι σίγουρα κάποιος αρκετά ηλίθιος θα το σκέφτηκε ΚΑΙ αυτό,ας την πάρει και ας την βάλει στον πάτο του.

 

Για να μιλήσω με νούμερα:

 

Αιγάλεω-Ομόνοια: ~6km

λεωφορείο/ποδια>μετρο>αλλαγή γραμμής>μετρό/ηλεκτρικός: 40~45' συνολικά (μαζί με χρόνο αναμονής)

αυτοκίνητο: ~8'

 

Και φαντάσου οτι actually >μένω< Αιγάλεω.Τι να πεί και αυτός που έρχεται απο Χαϊδάρι/Αγία Βαρβάρα/Κορυδαλλό.

Οπότε ή θα γίνω σκλάβος των δυσκίνητων ΜΜΜ (και των αποφάσεων των εργαζομένων τους),χάνοντας κοντά δύο ώρες απο την ζωή μου για μια απόσταση που κάλλιστα θα μπορούσα να περπατήσω στον ίδιο χρόνο, ή θα πληρώνω σαν ηλίθιος τα τερτίπια μια σιχαμένα ανήθικης κάστας πολιτικάντηδων...

  • Like 2
Δημοσ.

Την εξυπνάδα "βρές δουλειά πιο κοντά στο σπίτι σου",γιατι σίγουρα κάποιος αρκετά ηλίθιος θα το σκέφτηκε ΚΑΙ αυτό,ας την πάρει και ας την βάλει στον πάτο του.

 

Ετσι ακριβως , και ειδικα με την κριση , δεν υπαρχει η πολυτελεια του επιλεγω.Εγω μενω ιλιον και δουλευα μεχρι προτινως καισαριανη...

Αν ηταν να παιρνω λεωφορεια και μετρο για να φτασω εκει θα επρεπε να σηκωνομαι απο τις 5 και να γυρναω 10 το βραδυ σπιτι.

Οχι δεν ψηνομαι ειλικρινα να τρωω την μερα στην δουλεια και στα πηγαινελα...

 

Οποτε ξηγιομουν αμαξι..με οτι αυτο συνεπαγεται σε κινηση , βενζινες , συντηρηση....

Δημοσ.

Καύσιμα μόνο £3500 ή 4320 ευρώ.   Για τα 15000 μίλια που θέλω για δουλεια + κάμποσες χιλιάδες μίλια ακόμα πέρα δώθε. 

Δημοσ.

έκανα μια συγκέντρωση των εξόδων μου για το προηγούμενο έτος και είδα ότι μόνο για καύσιμα (βενζίνη) για το αυτοκίνητο μου ξόδεψα 1600€ (και κάτι ψιλά)

 

έκανα 19.722km με μέση τιμή βενζίνη απ ότι υπολογίζω (δεν είναι και εύκολο να υπολογιστεί) ελάχιστα κάτω από το 1,7€/λίτρο

 

αν μέσα σε αυτά βάλω και ασφάλεια (~300€), τέλη (135€), service (89.5€ -ευτυχώς είναι καινούργιο) φτάνουμε τα ~2100€.

(κάτι αξεσουάρ δε τα υπολογίζω)

 

πολλά δε τρώει το ρημάδι;

Όχι δεν τρώει πολλά, κάνεις πολλά χιλιόμετρα, είσαι πιο πάνω από τον μέσο όρο των 15.000 χλμ ετησίως. Μέση κατανάλωση κάτω από 5L/100km λίγα αυτοκίνητα πετυχαίνουν.

το μεγαλύτερο μέρος του μισθού μου πάει στο αυτοκίνητο

Μήπως δεν θα έπρεπε να έχεις αυτοκίνητο?

Δημοσ.

Για να μιλήσω με νούμερα:

 

Αιγάλεω-Ομόνοια: ~6km

λεωφορείο/ποδια>μετρο>αλλαγή γραμμής>μετρό/ηλεκτρικός: 40~45' συνολικά (μαζί με χρόνο αναμονής)

αυτοκίνητο: ~8'

 

Και φαντάσου οτι actually >μένω< Αιγάλεω.Τι να πεί και αυτός που έρχεται απο Χαϊδάρι/Αγία Βαρβάρα/Κορυδαλλό.

Οπότε ή θα γίνω σκλάβος των δυσκίνητων ΜΜΜ (και των αποφάσεων των εργαζομένων τους),χάνοντας κοντά δύο ώρες απο την ζωή μου για μια απόσταση που κάλλιστα θα μπορούσα να περπατήσω στον ίδιο χρόνο, ή θα πληρώνω σαν ηλίθιος τα τερτίπια μια σιχαμένα ανήθικης κάστας πολιτικάντηδων...

 

θα κινδυνέψω να χαρακτιριστώ ως γραφικός, αλλά την λύση του ποδηλάτου τη σκέφτηκες; Και δεν μιλάω για τώρα που ο καιρός είναι κρύος, αλλά για τους μήνες Μάρτιο-Οκτώβριο. Θα κανείς καλό και στην τσέπη σου και στην υγεία σου και στο περιβάλλον.

Δημοσ.

με μπερδεύεις. στο θέμα αναφέρεις τι ξοδέψαμε το 2012 και στην απάντηση σου ανφέρεις τα έξοδα του αυτοκινήτου.

 

 

Εγώ πήρα κάρο τον Ιούλιο που μας πέρασε εδώ(ως τότε ΜΜΜ) έχω κάνει 7098 χμ. κυρίως από ταξίδια, γιατί εξακολουθώ να πέρνω λεοφορείο για να έρθω στο γραφείο (46 τετράγωνα μακριά, ~15 λεπτά με το λεοφορείο, δεν περνάει μετρό ακόμα)

 

γύρω στα 200 για καύσιμο το μήνα(220 λίτρα x 0.92/liter). δεν πληρώνω service γιατί είναι Leased. A αγορά για winter tires πλήρες σετ(4 ελαστικά 4 ζάντες 225/55 17") για 1000 δολλάρια.

Δημοσ.

θα κινδυνέψω να χαρακτιριστώ ως γραφικός, αλλά την λύση του ποδηλάτου τη σκέφτηκες; Και δεν μιλάω για τώρα που ο καιρός είναι κρύος, αλλά για τους μήνες Μάρτιο-Οκτώβριο. Θα κανείς καλό και στην τσέπη σου και στην υγεία σου και στο περιβάλλον.

 

 

ναι ειδικα με την τοση οδηγικη παιδεια που μας διεπει...ειναι ο,τι πρεπει να κυκλοφορησεις μεσα στην αθηνα με ποδηλατο..εδω με μηχανακι και παλι παιζεις την ζωη σου κορωνα γραμματα.

 

Επισης μην ξεχνας οτι πολλες φορες το αμαξι χρησιμευει στην δουλεια.Μην μου πεις θα παιρνεις το εταιρικο , γιατι δεν ειναι ολες οι επιχειρησεις με εταιρικα , αλλα αναγκαζεσαι να χρησιμοποιεις το δικο σου.

 

Επισης αν μετα πρεπει να πας καπου..μετα απο την δουλεια..θα τρεχεις με το ποδηλατο ?

 

Μην λεμε ο,τι ναναι ρε παιδια...

Δημοσ.

Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, εγώ έκανα ~20.000 και ξόδεψα ~2300 για καύσιμα. Όταν ο καιρός ήταν ζεστός και τα καύσιμα λίγο πιο φτηνά έκαιγα κάτω από 10 ευρώ/100χλμ. Πλέον είμαι κοντά στα 12ευρώ/100χλμ, αν και ελπίζω να το ρίξω αν δεν έχει πολλά χιόνια.

Επίσης 135 για χονολάστιχα (ζευγάρι), ~150 για καλοκαιρινά λάστιχα (ζευγάρι) ~500 σέρβις σε αντιπροσωπεία με τακάκια δίσκους + κάτι στην ανάρτηση, 700 σύνολο και πολύ φθορά για σπασμένο ρουλεμάν συμπλέκτη σε ντόπιο @#$% συνεργείο, 240 για τέλη και ~400 για ασφάλεια αν θυμάμαι.

 

Σύνολο ~4400 ευρώ για ένα αμάξι που δεν πιάνει τόσα σαν μεταχειρισμένο! :X

Αν βάλουμε και τα διόδια, αλλά και μια κλήση για ΚΤΕΟ + το καθυστερημένο ΚΤΕΟ το ποσό συνολικά για την "αυτοκίνηση" πλησιάζει πολύ τα 5 χιλιάρικα!

Δημοσ.

βασικά ξεκίνησα στο θέμα έχοντας στο μυαλό μου μόνο το κόστος καυσίμων, αυτό είναι το ερώτημα μου.

απλά στη πορεία έγραψα και τα υπόλοιπα. κανονικά έπρεπε να τα βάλω σε spoiler. τώρα το έφτιαξα

 

@Joshua21

αν δεν είχα αυτοκίνητο πιθανόν να μην είχα και μισθό  :unsure:

 

και επίσης δε μένουμε όλοι σε πόλεις να πάρουμε το αστικό. αν μπορούσα άνετα θα το έκανα.

αλλά αν μένεις  επαρχία τα πράγματα είναι δυσκολότερα απ όσο φανταζεστε μερικοί.

 

απο τα λίγα ποστ πάντως κατάλαβα πως πρέπει να είμαι και ευχαριστημένος λόγω κατανάλωσης.

 

Υ.Γ μου φαίνεται είμαι για μηχανάκι. θα ανοίξω σύντομα θέμα για συζήτηση

Δημοσ.

ναι ειδικα με την τοση οδηγικη παιδεια που μας διεπει...ειναι ο,τι πρεπει να κυκλοφορησεις μεσα στην αθηνα με ποδηλατο..εδω με μηχανακι και παλι παιζεις την ζωη σου κορωνα γραμματα.

 

Επειδή, λοιπόν, η ζωή σου κινδυνεύει από τα πάντα, ακόμα και από τον αέρα που αναπνέεις (βλέπε αιθαλομίχλη, καυσαέρια κλπ κλπ), φτιάξε ένα δωμάτιο από ατσάλι, θάψτο 100 μέτρα κάτω από το έδαφος, άσε μόνο δύο τρύπες για να παίρνεις καμιά ανάσα και μπες μέσα. Α, και που 'σαι, πάρε και καμιά πλεξούδα σκόρδα, μην τυχόν και περάσει κανένας βρυκόλακας από τις τρύπες που άφησες για τον αέρα.

 

 

 

Επισης μην ξεχνας οτι πολλες φορες το αμαξι χρησιμευει στην δουλεια.Μην μου πεις θα παιρνεις το εταιρικο , γιατι δεν ειναι ολες οι επιχειρησεις με εταιρικα , αλλα αναγκαζεσαι να χρησιμοποιεις το δικο σου.

 

Η απάντηση μου ήταν προς τον Tenshi. Αναφέρθηκε κάτι τέτοιο στο post του και δεν το πρόσεξα ή εξ' ιδίων κρίνεις τα αλλότρια;

 

 

 

Επισης αν μετα πρεπει να πας καπου..μετα απο την δουλεια..θα τρεχεις με το ποδηλατο ?

 

Αν αρχίσουμε τα "αν" θα τελειώσουμε μεθαύριο... και αν.

 

 

 

Μην λεμε ο,τι ναναι ρε παιδια...

 

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...