dimpa16 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 Λες να κινηθω ετσι να στειλω ενα mail στο service της amd; Εγω απορω, που ενω δεν φταις εσυ για την ζημια,καθεσαι και το συζητας και δεν τους εχεις γ@μ@σει ακομα. Εχεις δωσει 180+180 ευρω για επεξεργαστη...και πας με το σεις και με το σας,να το κουβεντιασετε το πραμα και αν εχουν το φιλοτιμο να στον αλλαξουν,αλλιως πληρωσε μ@λ@κ@ και παρε κ`αλλον ??? Ρε φιλε τι ειναι τα ευρω...μαρουλοφυλλα? Εκτος και την εχεις κανει την κουτσουκελα σου και δεν το λες...
ninos30 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 Λες να κινηθω ετσι να στειλω ενα mail στο service της amd; TO RMA δεν είναι απλά "ένα email". Είναι η διαδικασία αντικατάστασης του προϊόντος. Εσύ κάνε αυτό που πρέπει, θα εγγραφείς στο site, θα σου ζητήσουν διάφορα στοιχεία πέραν των προσωπικών σου (S/N, απόδειξη αγοράς) και θα βάλεις και μια περιγραφή με αυτό που έγινε: Πλαίσιο μπλα-μπλά, Oktabit μπλα-μπλα, το ότι αγόρασες και δεύτερο 8320(αυτό θα τους αρέσει) και θα δεις πως θα πάει.
petranthe Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2013 Το RMA της AMD καλύπτει οποιοδήποτε πρόβλημα στα pins εκτός αν προέρχεται από δική σου υπαιτιότητα(Στραβωμένα πολλά pins κτλ). 1)Οπότε Κάνεις RMA τον 2o CPU 2)Στέλνεις mail στην AMD και αναφέρεις τα πραγματικά περιστατικά καταγγέλλοντας ταυτόχρονα το συγκεκριμένο κατάστημα. 3)Κάνεις έγγραφη επώνυμη καταγγελία στην επιτροπή καταναλωτή του υπουργείου ανάπτυξης. 4)Πρέπει να γνωρίζεις ότι η κοινοτική νομοθεσία περί εγγύησης ελαττωματικών προϊόντων υπερκαλύπτει τα όποια νομικά κενά στον ελληνικό νόμο. Η άρνηση του καταστήματος να σου αλλάξει το προϊόν με ένα ίδιο είναι παράνομη και αντίθετη στο κοινοτικό δίκαιο. 5)Αρνητική διαφήμιση για το after sales του πλαισίου όπου σταθείς και όπου βρεθείς καθώς και αρνητική κριτική σε όλα τα τεχνολογικά φορουμ που μπορείς. Από αυτά να αρχίσεις και αν επιθυμείς μπορείς να τραβήξεις όσο δεν πάει. Έχουμε δύναμη αλλά δεν την ξέρουμε. 3
papajohn87 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Έστειλα mail στην amd και τους εξήγησα τα πάντα. Η απάντηση που πήρα είναι πως σπασμένο στραβωμένο πινακι δεν καλύπτει η εγγυηση
Chief90 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Έστειλα mail στην amd και τους εξήγησα τα πάντα. Η απάντηση που πήρα είναι πως σπασμένο στραβωμένο πινακι δεν καλύπτει η εγγυηση κοίτα τι σου έτυχε ....
Heatspreader Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2013 Με τόσα λεφτά που έδωσες θα είχες πάρει i7 3770K. Τέλος πάντων. Προσπάθησε να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις με την AMD και πες τους όλη την ιστορία. Τι να πω; Έπεσες στην περίπτωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα