Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπον μεσα στις γιορτες αγόρασα τον amd fx 8320 απο το πλαισιο. Την επομενη που τον ανοιξα να τον τοποθετησω πανω στη μητρική διαπίστωσα πως του λειπει ενα πινακι. Τον παω στο πλαισιο και μου λενε πως δεν το καλυπτει η εγγυηση και μιλησαν και με την oktabit διχνωντας μου το mail που τους είχαν στείλει πως ο επεξεργαστης εχει χαλασει απο λάθος τοποθέτηση. Αγόρασα έναν 2ο ιδιο και τον έβαλα. Εχτες αποφάσησα να δοκιμάσω τον επεξεργαστη με το σπασμενο πινακι να δω αν λειτουργει  γιατι πιο παλια οι επεξεργαστες αμα ησουν τυχερος δουλευανε και με κομενο πινακι. Τελικα το pc ανοιξε κανονικα και ο επεξεργαστης λειτουργει κανονικα και οι 8 πυρηνες του. Του έκανα και λίγο o/c για να δω πως τα πάει. Τα αποτελέσματα στα 4ghz με prime 95 να τρέχει μια μέρα δε μου έδωσε κανενα error και θερμοκρασια σε full load 52 βαθμους με τη μαμα ψυκτρα. Και έχω μείνει τώρα με 2 Fx8320.

Δημοσ.

Πριν τον τοποθετησεις ελειπε?

απο τα γραφομενα του, αυτο εννοει. σε τετοιες σπανιες περιπτωσεις τι κανουμε? ανοιγουμε τον επεξεργαστη επιτοπου στο μαγαζι?

Δημοσ.

Επρεπε να τον επεστρεφε.

Πηγα να τον επιστρεψω αλλα δεν το καλυπτε μου ειπαν η εγγυηση. Τους μίλησα τους ειπα πως ήταν έτσι εξαρχής αλλά τίποτα. Να φανταστεις στη μιτρηκή πάνω τον κούμπωσα μόλις τον παρέλαβα από το service του πλαισιου. Πρ'ωτη φορα έιούργησε με σπασμένο ποδαράκι

Δημοσ.

Φίλε μου ατυχία θα ήταν αν το προκαλούσες εσύ με λάθος τοποθέτηση. Εσύ το πλήρωσες για καινούργιο και για λειτουργικό και από τη στιγμή που δεν καλύπτει τις προδιαγραφές του έπρεπε να πάει DOA. Αυτό επεναλαμβάνω σε περίπτωση που δεν ευθύνεσαι εσύ. Πάντως αν θυμάμαι καλά κάποια pin λείπουν, μήπως ήταν κάποιο από αυτά και όχι κάποιο σπασμένο;

Δημοσ.

Εγώ θα ξεκινούσα RMA διαδικασία με την ίδια την AMD και δες εκεί τι θα σου απαντήσουν. Είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξει με κάποιο email στην Oktabit που είναι ο επίσημος εισαγωγέας για να στο αλλάξουν

http://www.amd.com/us/partners/rma/Pages/information.aspx

 

Δεν ξέρεις μακροπρόθεσμα τι θα σου βγάλει αυτό το πινάκι...

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστα στα λεει ο ninos ξεκινα rma με την AMD γιατι οπως ειδες το πλαισιο αυτο που ηθελε ηταν να ριξει την ευθυνη επανω σου και να αγορασεις καινουριο, το οποιο το πετυχαν. Ειναι σα να αγοραζεις ενα αμαξι καινουριο και να σου χει μια γρατζουνια περα για περα. Αρχικα δε σε ενοχλει για τη δουλεια σου αλλα μετα χτυπαει ασχημα στο ματι.. Καπως ετσι ειναι και με τον επεξεργαστη, σκεψου αυριο μεθαυριο να κανει τπτ σβησηματα, μπερδεματα, οτιδηποτε, τοτε ισως να ναι αργα να στον αλλαξουν..

Δημοσ.
Εγώ θα ξεκινούσα RMA διαδικασία με την ίδια την AMD και δες εκεί τι θα σου απαντήσουν. Είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξει με κάποιο email στην Oktabit που είναι ο επίσημος εισαγωγέας για να στο αλλάξουν

http://www.amd.com/us/partners/rma/Pages/information.aspx

 

Δεν ξέρεις μακροπρόθεσμα τι θα σου βγάλει αυτό το πινάκι...

Λες να κινηθω ετσι να στειλω ενα mail στο service της amd;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...