BloodDonor89 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2013 Καλησπέρα, από τις 24/12/2012 η hol έχει πάρει την γραμμή, κατά την αλλαγή της γραμμή από ΟΤΕ σε hol δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ! Ας πω όλο το ιστορικό! 25/10 κάνω αίτηση στη hol! ΟΜΩΣ λόγο του ότι υπήρχε ένας λογαριασμός του ΟΤΕ που δεν είχε πληρωθεί καθυστέρησε και λογικό ήταν! 25/11 παίρνω τηλ στη hol και τους λέει "ο λογαριασμός πληρώθηκε και προχωρήστε τις διαδικασίες"! 27/11 λαμβάνω μήνυμα όπου έλεγε "στις 13/12 θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση σας"! 13/12 καμία ενεργοποίηση της γραμμής 14/12 παίρνω τηλ και τους ρωτάω τι συμβαίνει και γιατί δεν είχα ενεργοποιηθεί! Μου λένε ότι τις ημερομηνίες τις βγάζει ο ΟΤΕ και ότι όπως έλεγαν τα μήνυμα είναι προβλεπόμενη ημερομηνία! Οκ λέω θα περιμένω! 17/12 τους ξανά παίρνω μου λένε ότι είναι περίεργο γιατί ο ΟΤΕ δεν καθυστερεί!! 21/12 λαμβάνω μήνυμα όπου έλεγε ότι προβλεπόμενη ενεργοποίηση είναι η 24/12 Από 24/12 λοιπόν μέχρι και σήμερα δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ! 27/12 παίρνω τηλ τους λέω τι συμβαίνει κου λέει ότι όντως η γραμμή είναι σε μας και θα στείλω το πρόβλημα στους τεχνικούς και θα σας καλέσουν να σας πουν! Μέρα σε τρεις ώρες με παίρνει ο τεχνικός κου λέει ότι υπάρχει μια βλάβη! Και ότι έστειλαν αίτημα με την βλάβη στον ΟΤΕ! Τους παίρνω κάθε μέρα τηλ την δευτέρα τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι υπάρχει βλάβη και δημιουργήθηκε στην αλλαγή της γραμμή! Ακόμα και σήμερα ο ΟΤΕ δεν τους έχει ενημερώσει για τίποτα! Φυσικά και τους έβρισά γιατί έμεινα μέσα στις γιορτές χωρίς τηλέφωνο! Και δεν φτάνει αυτό κου λέει και μια από την εξυπηρέτηση πελατών της hol να είστε λίγο υπομονετικός! Αν ΟΜΩΣ καθυστέρησω έναν λογαριασμό θα με παίρνουν κάθε μέρα τηλ! Τους απειλησα σήμερα ότι θα ακυρώσω το συμβόλαιο! Αυτό που θέλω να μάθω λοιπόν είναι τι άλλο μένει να κάνω ώστε να βρω μια άκρη, γιατί με το ίντερνετ δουλεύω! Πως θα πρέπει να τους μιλήσω από δω και πέρα;;; Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση! Και τώρα μέσω του κινητού σας γράφω!
weber122 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 έμπλεξες. στείλε καμία καταγγελία και στους 2 να δεις πως θα τρέξουν να στα φτιάξουν. ο οτε καθυστερεί για τους γνωστούς λόγους και η hol είναι λίγο στην τεχνικη υποστήριξη για τα μπάζα
BloodDonor89 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ! Να δω τι θα γίνει επιτέλους!
argirisparxas Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2013 Φυσικά και τους έβρισά γιατί έμεινα μέσα στις γιορτές χωρίς τηλέφωνο! Και δεν φτάνει αυτό κου λέει και μια από την εξυπηρέτηση πελατών της hol να είστε λίγο υπομονετικός! Πόσο υπομονή να κάνει κανείς από τέλη Οκτωβρίου να μην έχει τηλ και ίντερνετ??
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2013 α.στις γιορτες ο οτε πραγματι καθυστερησε αρκετους βρογχους να τους γυρισει στους παροχους παρολο που οι προβλεπομενες ημερομηνιες ενεργοποιησης ειχαν φτασει /περασει. πανω στο γυρισμα αν και σπανιο εν τουτοις μπορει να γινουν αρκετα θεματα. α.προβλημα στο οριο παροχου. β.προβλημα στο καλωδιο αναμεσα στο οριο παροχου και στο οριο του οτε.κοινως το mirroring. γ.προβλημα στο καλωδιο αναμεσα στο οριο του οτε και το τελικο οριο που παει σε εσενα. δ.καποιο προβλημα στο βρογχο γενικοτερα που μπορει με τον οτε να μην ηταν τοσο σημαντικο αλλα σε αλλο παροχο λογω διαφορετικων μηχανηματων να μην παιζει.αν εφταιγε η Hol συνηθως θα στο φτιαχνε μεσα σε μια δυο μερες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα